handdator

Visa fullständig version : Fredagserbjudande = i graven?


Jacobg
2004-08-13, 10:24
Undrar om fredagserbjudandena nu ligger i graven?

Sen, snälla fixa bättre fraktpriser :angel: =) ... orkar inte en beställning på 1700 spänn för o slippa den :S.

Solle
2004-08-13, 10:47
Undrar om fredagserbjudandena nu ligger i graven?

Sen, snälla fixa bättre fraktpriser :angel: =) ... orkar inte en beställning på 1700 spänn för o slippa den :S.

Det är inte kolozzeum som fraktar ut varorna, det är posten. ;)

Hobbes
2004-08-13, 11:15
Undrar om fredagserbjudandena nu ligger i graven?

Sen, snälla fixa bättre fraktpriser :angel: =) ... orkar inte en beställning på 1700 spänn för o slippa den :S.

Hade de inte det för något tag sen, 500 kr gräns!

aliquis
2004-08-13, 11:56
Går ju dock att använda något annat fraktbolag, men de flesta kanske suger... bussgods är väl en lösning.

Niklas
2004-08-13, 12:49
Hej!

Fredagserbjudande hade vi på några fredagar, tisdagserbjudande hade vi på en tisdag och nu har vi "Eiselt-vecka"!
Erbjudanden kommer att komma då och då men inget regelbundet, det vore ju som att stänga butiken och bara ha öppet dom dagarna om ni förstår mig rätt ;)

En nackdel med att ligga så billigt i pris som Kolozzeum gör är att hur man än vänder och vrider på det så vill kunderna alltid ha det billigare ;)
Men jag tror det är dags för en eftertanke där.
Fraktpriserna är diskutterade flera ggr om och vi ser inget sätt att få ner det, och vi har kollat på andra alternativ ja. För att bryta policyn lite så kan jag ge ett exempel. Att skicka ett 10kg paket Exell kostar oss idag 213:-
Det kanske kan ge en uppfattning på hur det ligger till.

Mvh Niklas

Jacobg
2004-08-13, 18:56
Hej.

Jo kan mycket väll vara så att det är dyrt med frakt(vet själv jobbar på ett bolag som också distruberar varor).

Men en tankeställare: förstagångsköpare söker bra pris och gör ingen stor beställning (kanske en 800spänn?). Tycker man det var bra fortsätter man köpa på samma ställe. Jag blev nöjd med min första beställning, men märkte nu att jag blev tvungen o komplettera med kreatin. Men om jag ska betala 170kronor i frakt på mina 1kg kreatin känns det oerhört dyrt, därför ser det nu ut aom jag får handla hos en konkurent och ett annat märke än vad jag egentligen ville ha. Men som sagt bara mina tankar och mina åsikter.


Men annars måste jag säga att shoppen e fin fin! all credit ska ni ha.