handdator

Visa fullständig version : Kreatin!!!


fredde
2004-08-06, 12:20
Var man än söker för att få reda på en massa om kreatin så får man om och om igen höra...tetsa olika märken för att se vilketv som har bäst effekt på dig! Sen ser man även ...välj ett med bra kvalite, d e där min fråga kommer in! Kan någon ge tipps på kreatin som ni vet håller hög klas o har bra kavlite! tänk nu inte på priset i första hand...inte så att jag e miljonär...men vill veta vilka som håller hög klass o sen kan jag själv filtrera bort beroende på vad jag tycker e för dyrt för mig! tack

Herkulez
2004-08-06, 12:23
tror knappast du märker nån större skillnad mellan ett kreatin för 200:- och ett för 500:-

Själv köper jag då alltid det billigaste kreatinet.

fredde
2004-08-06, 12:52
tänk att jag visste att jag skulle få d svaret! men jag tänker inte köpa d dyraste heller...blir ju ett lite billigare! jag vill bara få tipps på kreatin med bra kvalite som håller lite högre klass som ni känner till....själva kreatinet...någotmed bra kvalite???

norpx
2004-08-06, 14:05
Jag får effekt av de flesta kreatin, men eiselt kändes skonsammast mot magen.

aliquis
2004-08-06, 16:54
det billigaste du hittar har nog bra kvalite också, tror inte ett skit på allt snack om skabbigt kreatin, visst, någon gång i tiden kanske någon råkade testa ett skabbigt kreatin från asien, men jag tror inte det är något problem med de man kan köpa nu. Betalar du mer betalar du troligtvis för varumärket, både på burken och på degussas creapur.

pellepedal
2004-08-06, 18:01
Jag kör med Twinlab Creatin Fuel Loading Drink.
Kostar ca 299 spänn burken.
Tycker jag fungerar bäst av de jag testat.

lauria
2004-08-07, 09:48
För tillfället köra jag star nutritions monohydrat och det körda jag iprincip hela förra året oxå...Så det är ett bra kreatin av mig, jag har testat twinlabs monohydrat och ja tyckte inte att det vara lika bra...Stars kreatin är också väldigt billigt 159kr/halv kilot och du kan även ge exells kreatin en chans jag tror att det är ganska lika stars :thumbup:

Sen om man vill testa ett citrat så har jag hört av en polare som körde det ett tag , att peak nutritions citrat kreatin var bra och ganska billigt!!