handdator

Visa fullständig version : Från ett märke till ett annat bara så där??


fredde
2004-08-05, 23:23
hejsan allesammans!

nu e d så att jag använder mig av Twinlabs kreatin-powder eller vad det heter! Har tänkt o byta till stars kreatin o har då en fråga.
Ska jag nu när jag hoppar över till star börja om på den uppladdningsfas i 5 dagar som man ska göra med d flesta kreatin eller behöver jag inte det o kan gå direkt på underhållningsveckorna eftersom att jag redan kört uppladdningsfasen på ett annat kreatin-märke??


tack på förhand...ser fram emot många svar som skulle kunna vara till hjälp!

Lillgrabben
2004-08-05, 23:30
hejsan allesammans!

nu e d så att jag använder mig av Twinlabs kreatin-powder eller vad det heter! Har tänkt o byta till stars kreatin o har då en fråga.
Ska jag nu när jag hoppar över till star börja om på den uppladdningsfas i 5 dagar som man ska göra med d flesta kreatin eller behöver jag inte det o kan gå direkt på underhållningsveckorna eftersom att jag redan kört uppladdningsfasen på ett annat kreatin-märke??


tack på förhand...ser fram emot många svar som skulle kunna vara till hjälp!


Nope, varför skulle inte det gå bra?


Ungefär som om man undrar om man utan att tveka kan övergå från Arlas mjölk till Skånemejeriers?!

MVH

fredde
2004-08-05, 23:39
även om det är självklart för dig at man inte behöver göra det så kan du inte gämnföra det med mjölk! du kör fan ingen uppladningsfas med mjöl då du måste dricka 5 dl 4 ggr om dan i 5 dagar! eller d kanske du gör

Lillgrabben
2004-08-06, 00:30
även om det är självklart för dig at man inte behöver göra det så kan du inte gämnföra det med mjölk! du kör fan ingen uppladningsfas med mjöl då du måste dricka 5 dl 4 ggr om dan i 5 dagar! eller d kanske du gör



Vad jag ville belysa var att kreatinmolekylen torde vara densamma oavsett om det står Star på burken eller om det står Twinlab ( förutsett att burken innehåller vad den lovar). Det som kanske kan skilja kan vara renhetsgrad etc.

Appropå laddningar osv. så har jag just laddat i mig en tallrik pommes samt 2 st grillade kotletter som blev över efter middagen. Känns redan nu att det kommer att gå bra på bänkträningen i morrn afton.

JAM
2004-08-06, 00:31
även om det är självklart för dig at man inte behöver göra det så kan du inte gämnföra det med mjölk! du kör fan ingen uppladningsfas med mjöl då du måste dricka 5 dl 4 ggr om dan i 5 dagar! eller d kanske du gör
Äsch, det var väl inte alls en så tokig jämförelse. Kreatinmonohydrat som kreatinmonohydrat, mjölk som mjölk - samma innehåll, olika märke och leverantörer. Din kropp märker ingen skillnad, men det gör ögat och plånboken...

King Grub
2004-08-06, 06:12
även om det är självklart för dig at man inte behöver göra det så kan du inte gämnföra det med mjölk!

Det var faktiskt en alldeles utmärkt jämförelse. :) Pepsodent och Colgate, då?