handdator

Visa fullständig version : Har bara en liten fråga..


Hydr0
2004-08-04, 22:10
Jag bara undrar eftersom att min mage verkar lite odd..
När jag spänner mina abs så får jag fram 4 st jämna fina magrutor på vänster sida men på höger får jag dock fram 3 st ojämna..
Går det att träna på någe vis så jag kan se 4 st?
Eller är det så att jag möjligen födits med 4 på ena och 3 på andra?

Tack på förhand.

JAM
2004-08-04, 23:56
Du får helt enkelt acceptera att du fötts med det utseendet. Inget du kan göra något åt, förutom att träna dem så att de blir större och minska den eventuella mängd fett som döljer dem.

Hydr0
2004-08-05, 00:14
Hmm okey..
Tack då..

Achryl
2004-08-05, 19:46
men det behöver väl inte va säkert? eller? Det kanske blir bättre efter ett tag

King Grub
2004-08-05, 19:49
men det behöver väl inte va säkert? eller? Det kanske blir bättre efter ett tag

Det går inte att forma om en muskel eller flytta muskelbuk eller fäste.

Arne Persson
2004-08-05, 19:55
Det går inte att forma om en muskel eller flytta muskelbuk eller fäste.


Jo, operativt. ;)

Hydr0
2004-08-05, 20:24
Jag hade mer i åtanke om det kanske går att "träna sönder" ena sidan av magen så förhoppningsvis splittras dom..-Skratt-

Jorgen
2004-08-05, 20:45
Hehe, nej. Du kan inte träna sönder ena sidan av magen. :D Bara att acceptera att du ser ut på det viset och träna vidare på samma sätt som innan.

//Jörgen

Shadow Warrior
2004-08-06, 09:13
Hehe, nej. Du kan inte träna sönder ena sidan av magen. :D Bara att acceptera att du ser ut på det viset och träna vidare på samma sätt som innan.

//Jörgen

Men om man lutar sej lite åt det svaga hållet i crunches så får man OPC (optimal peak contraktion) där men men inte på motsatta sida... detta skulle kanske efter några år få den ena sidan att växa till sej. Inte för att jag skulle orka direkt.... sen kan det ju vara så att han e lite sned så att han kört på detta sätt automatiskt hela tiden....

Kort sagt så ska man se till att man får lika mycket kontakt med båda sidorna i mag övningarna, detta är lättast att känna när man kör högreps och får burn.

Jorgen
2004-08-06, 18:02
Men om man lutar sej lite åt det svaga hållet i crunches så får man OPC (optimal peak contraktion) där men men inte på motsatta sida...
Hur i helskotta kan man få det??

//Jörgen