handdator

Visa fullständig version : Ändring av kost


Callister
2004-07-27, 15:50
Tänkte lägga mig på + och - nivån för att ta en pause under veckan. Första dagen, +1kg, andra dagen +400g, varför? =/
Hinner kroppen inte skita ut det eller? :) Hur länge tar det innan det stabiliserar sig?

Och en fråga till, om man pissar mycket, hur mycket är det oftast? Dum fråga kanske men en morgon vägde jag 1.2 kg MINDRE efter att jag pissat, tror ni vågen är bråkig eller kan man pissa så mkt? (Själv upplevde jag det som jag pissa ganska mkt). Oftast pissar man ju och sen väger sig men jag hade redan pissat, satt vid datorn 1-2 timmar och pissade igen.
Det är en digitalvåg.

:D

bubbleman
2004-07-27, 17:43
Är det inte så att kroppen fyller på kolhydrater i levern eller något sånt, har man levt på energiminus ett tag så försvinner väl denna energidepån? Är det så här så borde du inte gå upp mycket mera.

Ett alternativ är ju annars att du inte litter på din nollnivå, allt är ju individuellt så tex uppladdningens program kan ju ge felmarginaler...

Callister
2004-07-27, 17:46
Jag har räknat ut med uppladdningen.
Ska inte väga mig varje dag istället, ska ta det lugnt i veckan och väga mig till helgen. Hoppas det inte slinker ner något allt för onyttigt iaf. :confused: