handdator

Visa fullständig version : Träningshjälp


Kleven
2004-07-25, 15:58
Hej,
Jag lägger upp några bilder på mig, vad tycker ni jag bör fokucera min träning på? Hjälp mig med kosthållningen och allt, jag behöver hjälp

Kleven
2004-07-25, 15:59
Här är en till

Jax
2004-07-25, 16:00
Du kanske ska berätta vad ditt mål med träningen är ;)

Kleven
2004-07-25, 16:01
Målet med träningen är att få lite "modellkropp" vältränade armar å bröst, lite synliga övremagmuskler, å axlar. Att bli vältränad helt enkelt, men inte bodybuilder, långt därifrån

Gudfadern
2004-07-25, 16:20
Originally posted by Kleven
Målet med träningen är att få lite "modellkropp" vältränade armar å bröst, lite synliga övremagmuskler, å axlar. Att bli vältränad helt enkelt, men inte bodybuilder, långt därifrån

Då tycker jag att du ska börja pumpa i gymmet då. Du kommer inte bli bodybuilder över en dag, eller ett år. Det tar tid. Sen när du känner att du har lagt på dig så pass mycket muskler att du är nöjd så är det bara att deffa bort fettet.

Kleven
2004-07-25, 17:13
Något mer måste ni väl ha att komma med, snälla ge mig tips och råd

RobbeliRobban
2004-07-25, 18:06
Låt det ta tid, sikta inte på att hamna i bulka- först- för- att- sedan -svälta- sig- i- form- i -perioder fällan. Gör en ändring av livsstil till ett mer aktivt liv, med styrketräning, cardio och en resonabel (varken svullo eller svält)-diet.

Tex sikta på att träna 5ggr/vecka, 3 pass styrka, ett intensivt motionspass och ett lågintensivt motionspass, ät sunt (gör en post i kostdelen där du skriver "King Grub! Hur faen skall jag äta? Svara nu för faen!"

Hur du lägger upp ett vettigt träningsschema finns det flera exempel på i forumet, eller så skapar du en ny post, "Z-Bumbi berätta hur i h-vete man lägger upp sin träning!"