handdator

Visa fullständig version : Ett mkt värdefullt greppträningsbidrag!


Arne Persson
2004-07-20, 22:34
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=27125

Kommentarer överflödiga!

Arne Persson
2004-07-21, 15:38
CoC är väl värd att hylla då han ståndaktigt kämpar ensam mot det mäktiga landet i Väst! Det har tydligen gått så långt atgt det bl.a hållits "polls" på Grip Board om han skall uteslutas eller ej. Det stora problemet är bara att han har helt rätt i sina svidande kommentarer och inlägg. Möjligen kunde dom ibland framförts på ett mer "smidigt" sätt. :bow:

Jense
2004-07-21, 15:43
haha, uteslutas ur vad föresten?

Arne Persson
2004-07-21, 15:56
Originally posted by Jense
haha, uteslutas ur vad föresten?

Ur de flesta diskussioner ang. greppträning som han hakar på.

Nils
2004-07-21, 16:37
Originally posted by Arne Persson


Ur de flesta diskussioner ang. greppträning som han hakar på.
Men senaste halvåret dominerar det av hur man egentligen inte skall böja en spik. Och det finns flera aspekter där. Även några av hans "motståndare" har helt rätt, fast ur en annan synvinkel. Däremot blir man förundrad hur korkade en del är eller verka vara i sådana diskussioner. Kul i början, men charmen har avtagit.
Det har varit rätt många diskussioner på gripboarden i det ämnet med varierande kvalite. Fantastiskt hur mycket känslor som finns angående det ämnet.
Men men, diskussionerna runt hur man inte skall böja spiken har i alla fall det gemensamt att man får alla anledningar till att inte böja spik alls utförligt framlagda.
Högsta klassens anti spikböjs propaganda kan man säga!

Bra mycket roligare att läsa hans journal tycker jag
:thumbup:
Nils

CoC
2004-07-21, 16:38
Omröstningen gällde huruvida jag skulle tillåtas skicka inlägg i avdelningen "Bending" eller inte. När jag avbröt tramset (via hot om stämning mm) tror jag ca 2/3 minst ville ha bort mig. Det tog ca 60 sekunder innan herr ubermoderator insåg att det kanske inte skulle vara så kul att bli stämd etc., och kvickt la an en helt annan ton.

CoC
2004-07-21, 16:42
Originally posted by Nils

Kul i början, men charmen har avtagit.

Ähh, hördudu. Är man lätt autistisk (upprepningar i det oändliga) är det kul hela tiden. Jag tycker om att argumentera för argumenterandets skull. Spelar inte så stor roll om jag har rätt eller fel.