handdator

Visa fullständig version : J*kla hycklarforum.....


Medusa
2004-07-20, 17:27
För någon vecka sen så kom det upp en tråd där frågan var vad som var hemligheterna för att bli riktigt stor. Givetvis skrev många "ät, sov" etc, jag postade en lista på steroider eftersom jag tyckte det är så jävla fegt att inte stå för att det är så.

Då fick jag minsann höra att det var förbjudet att skriva ner sånt, men varför har vi då medlemmar på brädan som kurar?

Det finns flera som kurar, och några av dem har postat i medlemsbilder, borde inte det förbjudas? Att visa kroppar byggda på steroider på ett forum som är emot steroider, hmmm.....

Sen får de höra ungefär "Shiit vilka framsteg" "Bra jobbat", VAD?
Tar man steroider växer man automatiskt, man växer lite även om man inte styrketränar eftersom det är en extra tillförsel av hormoner. De som säger att steroider inte gör någon skillnad, skitsnack....

Vissa killar har större vingar efter 1 års träning än en naturlig kille får på 3, då kan man börja undra hur folk kan vara så blinda...

Sen att en vågade ut ur garderoben och berättade hur skit han mådde av att ha kurat, men stackars liten....du valde väl det själv?

Bodymass, powerboard.....känns det igen?

Nej, stå för vad ni är och vad ni tar (Gärna exakta namnet på era roids), skriv gärna det när ni postar era bilder också....

En liten fråga till moderatorerna: Varför blev Dwaggen bannad? Han var ju en av de som vågade säga vad han tycker...Grov på skumgodis...jojo....

JustinCredible
2004-07-20, 17:30
Dwag blev bannad pga omotiverade påhopp

edit: antar jag alltså:)

Officer
2004-07-20, 17:31
Bra Medusa, att du tycker detta är ett hycklarforum. Du kan gärna dra åt helvete för min del, vi behöver inte dig, förutom dina patetiska "dö stor"-anhängare. Du med din lilla träningserfarenhet ska inte komma hit och försöka läxa upp äldre och mer erfarna folk med ditt skitsnack.
Att vara "emot steroidsnack" är helt naturligt, för att ett forum inte ska få dåligt rykte, men alla vet att det är mycket steroider i branschen, men man ska då inte framhäva det ännu mera genom att tillåta steroidsnack.

Yankeee
2004-07-20, 17:32
För en gångs skulle håller jag med dig Medusa :thumbup:

Men det är väl ingen nyhet att folk särbehandlas här?

TCOG
2004-07-20, 17:33
har du ingen bok att läsa Medusa?


annars håller jag med AP.

JustinCredible
2004-07-20, 17:34
lol varför ska en som är dopad och lägger upp bilder skriva att han är dopad?

"Då fick jag minsann höra att det var förbjudet att skriva ner sånt, men varför har vi då medlemmar på brädan som kurar?"

Va?

raZmus
2004-07-20, 17:35
Originally posted by AnabolicProtein
Bra Medusa, att du tycker detta är ett hycklarforum. Du kan gärna dra åt helvete för min del, vi behöver inte dig, förutom dina patetiska "dö stor"-anhängare. Du med din lilla träningserfarenhet ska inte komma hit och försöka läxa upp äldre och mer erfarna folk med ditt skitsnack.
Att vara "emot steroidsnack" är helt naturligt, för att ett forum inte ska få dåligt rykte, men alla vet att det är mycket steroider i branschen, men man ska då inte framhäva det ännu mera genom att tillåta steroidsnack.

Särskilt med tanke på att detta är ett forum som finansieras av ETT FÖRETAG. Inget konstigt alls.

Medusa
2004-07-20, 17:35
Originally posted by AnabolicProtein
Bra Medusa, att du tycker detta är ett hycklarforum. Du kan gärna dra åt helvete för min del, vi behöver inte dig, förutom dina patetiska "dö stor"-anhängare. Du med din lilla träningserfarenhet ska inte komma hit och försöka läxa upp äldre och mer erfarna folk med ditt skitsnack.
Att vara "emot steroidsnack" är helt naturligt, för att ett forum inte ska få dåligt rykte, men alla vet att det är mycket steroider i branschen, men man ska då inte framhäva det ännu mera genom att tillåta steroidsnack.

Du pratar om "Vi", "Vi behöver inte dig", vilka är vi? :D

Är det skitsnack tycker du? Så det är fel? Steroider är bra? Ett forumet som är emot steroider tillåter preppande medlemmar?

Det handlar inte om att framhäva, jag säger bara det som ingen annan vågar säga för att det finns framför deras näsa 99% av tiden... :notme:

Krub
2004-07-20, 17:35
Medusa och AnabolicProtein tänk på vad ni skriver..

Medusa
2004-07-20, 17:36
Originally posted by TCOG
har du ingen bok att läsa Medusa?


annars håller jag med AP.

Jo flera faktiskt.....

Varför håller du med AP?

Kan väl motivera vad du säger, vet att vi snackade om det igår....

OT: Hur är det med ryggen?

JustinCredible
2004-07-20, 17:36
Originally posted by Medusa


Du pratar om "Vi", "Vi behöver inte dig", vilka är vi? :D

Är det skitsnack tycker du? Så det är fel? Steroider är bra? Ett forumet som är emot steroider tillåter preppande medlemmar?

Det handlar inte om att framhäva, jag säger bara det som ingen annan vågar säga för att det finns framför deras näsa 99% av tiden... :notme:

Du skriver sånt som ingen ids skriva för ingen bryr sig förutom du.

Metal_boy_
2004-07-20, 17:37
Originally posted by Medusa
För någon vecka sen så kom det upp en tråd där frågan var vad som var hemligheterna för att bli riktigt stor. Givetvis skrev många "ät, sov" etc, jag postade en lista på steroider eftersom jag tyckte det är så jävla fegt att inte stå för att det är så.

Då fick jag minsann höra att det var förbjudet att skriva ner sånt, men varför har vi då medlemmar på brädan som kurar?

Det finns flera som kurar, och några av dem har postat i medlemsbilder, borde inte det förbjudas? Att visa kroppar byggda på steroider på ett forum som är emot steroider, hmmm.....

Sen får de höra ungefär "Shiit vilka framsteg" "Bra jobbat", VAD?
Tar man steroider växer man automatiskt, man växer lite även om man inte styrketränar eftersom det är en extra tillförsel av hormoner. De som säger att steroider inte gör någon skillnad, skitsnack....

Vissa killar har större vingar efter 1 års träning än en naturlig kille får på 3, då kan man börja undra hur folk kan vara så blinda...

Sen att en vågade ut ur garderoben och berättade hur skit han mådde av att ha kurat, men stackars liten....du valde väl det själv?

Bodymass, powerboard.....känns det igen?

Nej, stå för vad ni är och vad ni tar (Gärna exakta namnet på era roids), skriv gärna det när ni postar era bilder också....

En liten fråga till moderatorerna: Varför blev Dwaggen bannad? Han var ju en av de som vågade säga vad han tycker...Grov på skumgodis...jojo....







För någon vecka sen så kom det upp en tråd där frågan var vad som var hemligheterna för att bli riktigt stor. Givetvis skrev många "ät, sov" etc, jag postade en lista på steroider eftersom jag tyckte det är så jävla fegt att inte stå för att det är så.

Då fick jag minsann höra att det var förbjudet att skriva ner sånt, men varför har vi då medlemmar på brädan som kurar?

Det finns flera som kurar, och några av dem har postat i medlemsbilder, borde inte det förbjudas? Att visa kroppar byggda på steroider på ett forum som är emot steroider, hmmm.....

SVAR:Jag kan me säga att jag går på steroider...det går väl aldrig bevisa sanningen genom att nån skriver det bara..sålänge du inte är villig att åka runt i landet för att göra pissprov på alla medlemmar..

Sen får de höra ungefär "Shiit vilka framsteg" "Bra jobbat", VAD?
Tar man steroider växer man automatiskt, man växer lite även om man inte styrketränar eftersom det är en extra tillförsel av hormoner. De som säger att steroider inte gör någon skillnad, skitsnack....


SVAR: klart det gör skillnad annars skulle man ju inte ta det med tanke på risker med annat..men det är väl ändå upp till var och en att bestämma...jag tycker det är fel men jag är inte pappa till vuxna karlar för det..

Vissa killar har större vingar efter 1 års träning än en naturlig kille får på 3, då kan man börja undra hur folk kan vara så blinda...

Sen att en vågade ut ur garderoben och berättade hur skit han mådde av att ha kurat, men stackars liten....du valde väl det själv?

SVAR: alla gör snedsteg och ingen är perfekt..sen om det gäller steroider eller sniffa T-röd kvittar...

Bodymass, powerboard.....känns det igen?

Nej, stå för vad ni är och vad ni tar (Gärna exakta namnet på era roids), skriv gärna det när ni postar era bilder också....

En liten fråga till moderatorerna: Varför blev Dwaggen bannad? Han var ju en av de som vågade säga vad han tycker...Grov på skumgodis...jojo....

Herkulez
2004-07-20, 17:38
..

Hnke
2004-07-20, 17:38
Originally posted by Medusa



Är det skitsnack tycker du? Så det är fel? Steroider är bra? Ett forumet som är emot steroider tillåter preppande medlemmar?

jaha, ska alla medlemmar testas innan vi får skriva här då?

RobbeliRobban
2004-07-20, 17:39
Vaddå medlemsbildskroppar som är byggda av Roids? Har du vart framme och dopingtestat en hög av Kolozzeums medlemmar?

"Vissa killar har större vingar efter 1 års träning än en naturlig kille får på 3, då kan man börja undra hur folk kan vara så blinda.."

Det kan man ju undra, men titta bara på dina egna framsteg...du växer på en månad vad jag gör på två år, är du dopad? Skulle tro att det ligger mer bakom din egna fysik än bara pasta, 38 dagliga glas mjölk och freakträning...vad käkar du, buffelhormoner? Freakinjektioner? Andorrafyror?

Man kan inte beskylla någon bara för att han snabbt fått upp ett par stora lats, genetiska förutsättningar är inte bara hur grov du är från början, utan hur väl du svarar på träningen.

Ang Dwaggen har jag ingen aning om, men han tilläts väl hålla låda ett bra tag innan ban?

JustinCredible
2004-07-20, 17:39
Originally posted by Herkulez
..

:laugh:

TCOG
2004-07-20, 17:39
Originally posted by Medusa


Jo flera faktiskt.....

Varför håller du med AP?

Kan väl motivera vad du säger, vet att vi snackade om det igår....

OT: Hur är det med ryggen?

Medusa om folk kurar låt dom göra det...

varför bryr du dig? det är inte din kropp....sen om att folk kanske kurar som hänger på forumet, så bestämmer inte DU om vilka som får hänga här...förstår du d?

låt folk kura om dom vill, hur orkar du ens sitta och tänka på sånt........och jag jag håller med AP jag tyckte det han sa var bra och stämde in.

du vill träna rent gör det.....ingen har stoppat dig,

Metal_boy_
2004-07-20, 17:43
Originally posted by Herkulez
..



:laugh: :laugh: du har fan alltid nått i lådan...är du forumets materialförvaltare eller? hehe

Officer
2004-07-20, 17:44
Lyssna på TCOG! Jag håller med honom precis på samma sätt som han håller med det jag sade.



Jag tror inte du kommer vara kvar i denna bransch särskilt länge, när du växt ur detta barnstadie där du tror att du kommer bli störst och bäst genom "naturliga vägar och myckte stor käft" (genom att t ex patetiskt försöka efterlikna större killar såsom Capone och Age). Detta kommer att ta kål på dig så småningom.

Vill du snacka steroider, gör det på gymet med de stora killarna om du vågar/kan fråga de öppet om det. Sitt inte bakom ditt patetiska tangentbord och tro att du är såå jäkla ball nu för att du "vågar säga det du tycker".

Medusa
2004-07-20, 17:45
De tog eld i helvetet iallafall men vart är Allan :D

Jag bryr mig inte egentligen, hade inte speciellt mycket annat att göra såhär på tisdagskvällen.....

Men...

Sådana diskussioner är bra, jag läxar inte upp någon, jag säger vad jag tycker, vilket är modigare än att inte säga något alls...

Visst, dom som vill kura, gör det, som TCOG sa till mig igår "alla gör det...." men stå för det....

Metal_boy_
2004-07-20, 17:46
Min kusin är mycke större än en person här inne som erkänt att han kurar..och vet du vad han gör? jo han lever på proteindrinkar o bananer o super varje helg...kurar inget men har bra förutsätningar...så bara för att man kurar behöver man heller inte vara störst...däru villa medusa!:booty:

Mart|n
2004-07-20, 17:46
Originally posted by Medusa
De tog eld i helvetet iallafall men vart är Allan :D

Jag bryr mig inte egentligen, hade inte speciellt mycket annat att göra såhär på tisdagskvällen.....

Men...

Sådana diskussioner är bra, jag läxar inte upp någon, jag säger vad jag tycker, vilket är modigare än att inte säga något alls...

Visst, dom som vill kura, gör det, som TCOG sa till mig igår "alla gör det...." men stå för det....

Kurar alla? ;)

Medusa
2004-07-20, 17:47
Originally posted by AnabolicProtein
Vill du snacka steroider, gör det på gymet med de stora killarna om du vågar/kan fråga de öppet om det. Sitt inte bakom ditt patetiska tangentbord och tro att du är såå jäkla ball nu för att du "vågar säga det du tycker".

Jag har gjort det flera gånger på mitt gym... Stått framför en väldigt stor kille och gett honom precis min åsikt, vet du vad? Han tog inte illa upp, för han står för det....

Men hursomhelst AP....

Johan O
2004-07-20, 17:47
Roids är gay...
:thefinger

Zakath
2004-07-20, 17:48
Originally posted by Medusa
Visst, dom som vill kura, gör det, som TCOG sa till mig igår "alla gör det...." men stå för det....




DÄR håller jag med dig!
Kurar man ska man stå för det!
Det är en sak som är säker...

JustinCredible
2004-07-20, 17:48
Förstår egentligen inte vad det är du "vågar stå för"...

Om du inte pekar ut någon specifikt och säger att han trycker osv, så är det ju inget märkvärdigt...

Officer
2004-07-20, 17:48
Originally posted by Medusa


Jag har gjort det flera gånger på mitt gym... Stått framför en väldigt stor kille och gett honom precis min åsikt, vet du vad? Han tog inte illa upp, för han står för det....



Det var mera menat som att du inte ska sitta här och skita ner ett företags styrketräningsforum med försök till att upphäva censur mot öppet steroidsnack. Så det gör man med fördel på gymet istället.

Metal_boy_
2004-07-20, 17:49
Medusa: du kan ju börja med att ta bort din avatar om det är Franco columbo...för han kurade väl lika friskt som Arnold

RobbeliRobban
2004-07-20, 17:49
""alla gör det...." "

Bevis tack! Nej fn hlvt jvlr heller! :insane: :insane: :furious: :furious:

Yankeee
2004-07-20, 17:50
En liten fråga. Hur stor får man vara utan att folk ska tro att man har dopat sig?
Ge gärna exempel på forumfolk :)

Alla dopar sig inte, antar att TCOG menar "eliten".

Medusa
2004-07-20, 17:51
Originally posted by RobbeliRobban
""alla gör det...." "


Vi pratade om proffsen...alltså inte om Kolozzeum, hoppas ingen missuppfattade...

Sultanen
2004-07-20, 17:52
va fan bryr du dig om någon annan kurar, fan håll dej till dej själv...

wilton
2004-07-20, 17:53
Varför bry sig om vad folk gör egentligen????

Gör du ditt istället så slipper du lägga onödigt energi på vad folk tar och inte tar, Den energin du använder på att undra vad folk tar eller ej tar borde du fan lägga på Hårdträning istället:kickass:

RobbeliRobban
2004-07-20, 17:54
Originally posted by Medusa


Vi pratade om proffsen...alltså inte om Kolozzeum, hoppas ingen missuppfattade...

Ja ok, sorry satt och jagade upp mig till halvt bärsärkstadie i datastolen...Men betänk att det fanns väldigt muskulösa och starka atleter även långt innan roids kom.

Fors
2004-07-20, 17:54
Bara jag som uppfattade som om Medusas förakt är mot hyckleriet, snarare än mot kurandet?

Medusa
2004-07-20, 17:54
Originally posted by Sultanen
va fan bryr du dig om någon annan kurar, fan håll dej till dej själv...

nej, blev du lessen? Vill du ha en näsduk.... :sleep:

Varför bryr du dig att jag bryr mig? :D

wilton
2004-07-20, 17:55
Originally posted by Fors
Bara jag som uppfattade som om Medusas förakt är mot hyckleriet, snarare än mot kurandet?

Sak samma fan, Verkar som Medusa använder sin energi på fel sätt:thumbup:

Yankeee
2004-07-20, 17:56
Originally posted by Fors
Bara jag som uppfattade som om Medusas förakt är mot hyckleriet, snarare än mot kurandet?

Precis. Men man ser det man vill se :rolleyes:

Medusa
2004-07-20, 17:56
Originally posted by wilton
Varför bry sig om vad folk gör egentligen????

Gör du ditt istället så slipper du lägga onödigt energi på vad folk tar och inte tar, Den energin du använder på att undra vad folk tar eller ej tar borde du fan lägga på Hårdträning istället:kickass:

Alltså..

Jag bryr mig inte, jag skrev det nu bara inget jag har tänkt på de senaste 2 åren......

Egentligen menade jag inte att det var fel att kura (Vart i mitt första inlägg fördömer jag egentligen det?) utan mer att det hycklas en del på forumet....

Hårdträning.... yeah! :hbang:

wilton
2004-07-20, 17:58
Originally posted by Medusa


Alltså..

Jag bryr mig inte, jag skrev det nu bara inget jag har tänkt på de senaste 2 åren......

Egentligen menade jag inte att det var fel att kura (Vart i mitt första inlägg fördömer jag egentligen det?) utan mer att det hycklas en del på forumet....

Hårdträning.... yeah! :hbang:

Hyckleri kommer att alltid finnas därför sak samma:thumbup:

Hårdträning är bäst att lägga ner energin på:hbang:

Medusa
2004-07-20, 18:00
För de som orkar: Jag tycker inte det är fel att kura, vill man bli bäst, stå på scenen i Mr Olympia som Nr 1, då måste man göra det, det hör till sporten.

Jag tänker inte dopa mig, som det känns nu så skulle jag inte göra det under några omständigheter, KOMMER ALDRIG TA STEROIDER!!! :hbang:

plutte
2004-07-20, 18:01
Vem fan bryr sig om att folk kurar?? Deras problem.. man måste inse att bodybuilding är en smutsig sport.. det finns inte mkt annat än att acceptera det.. man tränar för sin egen skull.. sen de som trycker kommer ju ändå få sitt straff förr eller senare..

wilton
2004-07-20, 18:01
Jag har i alla fall lärt mig nåt: MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG:thumbup:

wilton
2004-07-20, 18:02
Originally posted by plutte
Deras problem.. man måste inse att bodybuilding är en smutsig sport..

En sak ska du veta alla Sporter som är inom eliten är smutsiga på ett eller annat sett

plutte
2004-07-20, 18:05
Jo absolut! Det håller jag med om.. sport på elitnivå är smutsigt..

Jense
2004-07-20, 18:05
You know nothin'




Det är fysiken som ska bedömmas i medlemsbilder, inte om dom har sprutat testo i röven

wilton
2004-07-20, 18:06
Originally posted by Jense
You know nothin'




Det är fysiken som ska bedömmas i medlemsbilder, inte om dom har sprutat testo i röven

Är det ju inte, det är ju hur röven ser ut efter all TESTO hehehe:thefinger :mallan:

mag
2004-07-20, 18:06
Originally posted by wilton


En sak ska du veta alla Sporter som är inom eliten är smutsiga på ett eller annat sett
Jo helst motorcross:D

Johan O
2004-07-20, 18:12
Originally posted by wilton
Jag har i alla fall lärt mig nåt: MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG:thumbup:

Kanske gäller för svaga människor...
Jag kan lova att jag ALDRIG kommer använda tillväxthormoner.:thumbup:

Yankeee
2004-07-20, 18:14
Originally posted by Johan O


Kanske gäller för svaga människor...
Jag kan lova att jag ALDRIG kommer använda tillväxthormoner.:thumbup:

:thumbup:
Skriv upp mig på den listan också.

Kwon
2004-07-20, 18:16
Genmanipulation är något för mig dock! :laugh:

:thumbup:

Langster
2004-07-20, 18:24
Alltså ska det vara så svårt att förstå att man inte ska diskutera olagliga substanser på ett forum som är öppet för allmänheten och har en stor andel medlemar som inte ens är myndiga?

För min egen del känns det fel med steroider, jag tränar för mig själv och vill se hur långt jag kan pusha mig själv utan tillsatser.
Jag känner och känner till många som tar steroider och kan säga att för många gör det inte så stor skillnad eftersom de tränar och äter så jävla fel ändå... Visst hjälper det, men inte så mycket som en del verkar tro, för då skulle det finnas jävligt många som var riktigt grova. Hård träning och bra mat är fortfarande "hemligheten" för att bli stor och stark!

Som jag skrivit förr, man kan bli både onödigt stor och onödigt stark utan steroider.

mag
2004-07-20, 18:32
Originally posted by Langster
Alltså ska det vara så svårt att förstå att man inte ska diskutera olagliga substanser på ett forum som är öppet för allmänheten och har en stor andel medlemar som inte ens är myndiga?

För min egen del känns det fel med steroider, jag tränar för mig själv och vill se hur långt jag kan pusha mig själv utan tillsatser.
Jag känner och känner till många som tar steroider och kan säga att för många gör det inte så stor skillnad eftersom de tränar och äter så jävla fel ändå... Visst hjälper det, men inte så mycket som en del verkar tro, för då skulle det finnas jävligt många som var riktigt grova. Hård träning och bra mat är fortfarande "hemligheten" för att bli stor och stark!

Som jag skrivit förr, man kan bli både onödigt stor och onödigt stark utan steroider.
:thumbup:

Tricklev
2004-07-20, 18:33
Problemet me Medusa är at han ser allt så svart eller vitt.

Shadow Warrior
2004-07-20, 18:41
Rent hypotetiskt... om vi nu skulle banna alla som kurar... hur fan skulle det gå till? Sen så verkar Medusa Glömma bort att man inte kurar non stop hela året.... och många har säkert "provat på" nån gång.... så vem är igentligen skyldig och inte skyldig?

Sen så vet ju jag och Medusa precis vilka utav er som kurar eftersom vi ser sånt med blåtta ögat så ni kan inte smita undan! :D

Jense
2004-07-20, 18:45
Originally posted by Shadow Warrior
Rent hypotetiskt... om vi nu skulle banna alla som kurar... hur fan skulle det gå till? Sen så verkar Medusa Glömma bort att man inte kurar non stop hela året.... och många har säkert "provat på" nån gång.... så vem är igentligen skyldig och inte skyldig?

Sen så vet ju jag och Medusa precis vilka utav er som kurar eftersom vi ser sånt med blåtta ögat så ni kan inte smita undan! :D


coolt, kurar Arne?

Gudfadern
2004-07-20, 18:53
Originally posted by Shadow Warrior
Rent hypotetiskt... om vi nu skulle banna alla som kurar... hur fan skulle det gå till? Sen så verkar Medusa Glömma bort att man inte kurar non stop hela året.... och många har säkert "provat på" nån gång.... så vem är igentligen skyldig och inte skyldig?

Sen så vet ju jag och Medusa precis vilka utav er som kurar eftersom vi ser sånt med blåtta ögat så ni kan inte smita undan! :D

Cali kunde visst också det, haha!

Allan
2004-07-20, 18:59
Jag förstår inte vart hyckleriet är? Det finns uppsatta regler för vad som får diskuteras på det här forumet - den som inte gillar reglerna kan dra nån annanstans. Forumet ägs och drivs av ett företag som helt enkelt inte vill förknippas med diskussioner kring dopningspreparat och liknande. Är det svårt att förstå?!

Vad olika medlemmar egentligen står för är totalt oväsentligt för oss som moderererar - det är vad som sägs här som spelar roll.

Som sagt var - köp läget!

allan

Shadow Warrior
2004-07-20, 19:02
Originally posted by Jense



coolt, kurar Arne?

Nä.... det är däför han bänkar så lite och är så f%t..... :D

Hnke
2004-07-20, 19:03
Originally posted by Allan

Som sagt var - köp läget!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

palme
2004-07-20, 19:17
Originally posted by Shadow Warrior
Rent hypotetiskt... om vi nu skulle banna alla som kurar... hur fan skulle det gå till? Sen så verkar Medusa Glömma bort att man inte kurar non stop hela året.... och många har säkert "provat på" nån gång.... så vem är igentligen skyldig och inte skyldig?

Sen så vet ju jag och Medusa precis vilka utav er som kurar eftersom vi ser sånt med blåtta ögat så ni kan inte smita undan! :D

Finns medlemmar här på brädan som kurar året om.



Hela den här tråden suger!!!!!!

Metal_boy_
2004-07-20, 19:20
som sagt så tycker jag att det är upp till var och en att knarka..men om man har familj med barn och håller på med skiten tycker jag det är förjävligt och mycke mer behöver man ju inte säga för det är väl rätt så logiskt..då ska man intre komma o klaga på ungarna sen när dom gått och gett sig på narkotika oavsett om det är heroin eller steroider..o inte bara det..ett barn vill nog inte ha en narkoman till mamma eller pappa ..som både missbrukar och är kriminell..det är så jävla fel!

men lever man ensam eller med en tjej som accepterar läget så är det en sak..men barn ska man bara inte ha när man sysslar med sånt

bara min åsikt :smokin:

Metal_boy_
2004-07-20, 19:22
Originally posted by palme


Finns medlemmar här på brädan som kurar året om.



Hela den här tråden suger!!!!!!


ja se bara på Herpez hund :rolleyes: :D

Shadow Warrior
2004-07-20, 19:25
Originally posted by palme


Finns medlemmar här på brädan som kurar året om.
Hela den här tråden suger!!!!!!

Hur fan går det till? Okej... vi får inte diskutera det här....

Herkulez
2004-07-20, 19:28
Originally posted by Metal_boy_



ja se bara på Herpez hund :rolleyes: :D han kurar bara 10månader om året................har inte råd med mer :D

Sparrisen
2004-07-20, 19:29
Jag är iaf ren till 100% :thumbup:

Men så är jag en liten skit... :D

palme
2004-07-20, 19:29
Originally posted by Herkulez
han kurar bara 10månader om året................har inte råd med mer :D

Pedegree är jävligt dyrt, Hills är godare.

Metal_boy_
2004-07-20, 19:30
Originally posted by Herkulez
han kurar bara 10månader om året................har inte råd med mer :D

haha vad gör han då åt saken då? lider av deprission och biter av förhuden på folk?:D

Jet
2004-07-20, 19:48
Ständigt detta babbel om prepp hit och dit, har ni inte rätt inställning blir det skit av det ändå. Kanske inte MEGASKIT men skit.

Och sen att människor inte "står" för det beror på att alla människor inte kan diskutera saker och ting och få nya infallsvinklar. Med det menar jag inte att det är "bra" eller "rätt" att preppa, utan det kan finnas många anledningar som är svåra att förbise.

Men alla barn härinne som har "provat" droger och skit, står ni för det inför ALLA människor som frågar? Era föräldrar? KNAPPAST!

Flams trams piss i mössan......

Hardcore_pb
2004-07-20, 19:54
att folk bryr sig så mycket om andra, vafan skit i vad andra gör och bry dig om vad du själv gör istället :smash:

Vissa här beter sig ju som en liten unge som har frågor och synpunkter på allt och alla har ni inget eget liv när ni måste bry er om dom andras så mycket :confused:

/Hardcore

Fatalist
2004-07-20, 20:28
Originally posted by Medusa
För någon vecka sen så kom det upp en tråd där frågan var vad som var hemligheterna för att bli riktigt stor. Givetvis skrev många "ät, sov" etc, jag postade en lista på steroider eftersom jag tyckte det är så jävla fegt att inte stå för att det är så.

Då fick jag minsann höra att det var förbjudet att skriva ner sånt, men varför har vi då medlemmar på brädan som kurar?

Det finns flera som kurar, och några av dem har postat i medlemsbilder, borde inte det förbjudas? Att visa kroppar byggda på steroider på ett forum som är emot steroider, hmmm.....

Sen får de höra ungefär "Shiit vilka framsteg" "Bra jobbat", VAD?
Tar man steroider växer man automatiskt, man växer lite även om man inte styrketränar eftersom det är en extra tillförsel av hormoner. De som säger att steroider inte gör någon skillnad, skitsnack....

Vissa killar har större vingar efter 1 års träning än en naturlig kille får på 3, då kan man börja undra hur folk kan vara så blinda...

Sen att en vågade ut ur garderoben och berättade hur skit han mådde av att ha kurat, men stackars liten....du valde väl det själv?

Bodymass, powerboard.....känns det igen?

Nej, stå för vad ni är och vad ni tar (Gärna exakta namnet på era roids), skriv gärna det när ni postar era bilder också....

En liten fråga till moderatorerna: Varför blev Dwaggen bannad? Han var ju en av de som vågade säga vad han tycker...Grov på skumgodis...jojo....

För en gångs skull håller jag med dig Medusa.. Jag kan tycka att du går lite till överdrift ibland men jag respekterar dig eftersom du alltid stått för det du säger och att du har som ambition att tävla i Mr Natural Olympica. Det säger allt, då är man ren och tänker fortsätta på det spåret.

Tänker jag med


Ciao

Shadow Warrior
2004-07-20, 20:34
Inte för att vara dryg men.... dom är ju inte rena i NMRO heller...

hobbitar
2004-07-20, 20:39
Originally posted by Shadow Warrior
Inte för att vara dryg men.... dom är ju inte rena i NMRO heller...

Ne fy fan vad sketna dom är. En gång gav jag en sådan kille en "ass-slap" innan han gick upp på scen. Sen kollade jag på handen och upptäckte att den var full av löst rinnande skit!!!
FY TUSAN VAD ÄCKLIGA DOM GRABBARNA ÄR!!!!!

Löjtnant Blank
2004-07-20, 20:40
Originally posted by Fatalist


För en gångs skull håller jag med dig Medusa.. Jag kan tycka att du går lite till överdrift ibland men jag respekterar dig eftersom du alltid stått för det du säger och att du har som ambition att tävla i Mr Natural Olympica. Det säger allt, då är man ren och tänker fortsätta på det spåret.

Tänker jag med


Ciao



Läs hela tråden.



Originally posted by Medusa
För de som orkar: Jag tycker inte det är fel att kura, vill man bli bäst, stå på scenen i Mr Olympia som Nr 1, då måste man göra det, det hör till sporten.

Jag tänker inte dopa mig, som det känns nu så skulle jag inte göra det under några omständigheter, men samtidigt har jag en lång tid kvar och en lång väg att vandra innan jag slutar med BB så att om jag skulle säga "ALDRIG" så ljuger jag för det kan jag inte veta....

Trance
2004-07-20, 21:14
Hur svårt kan det vara att fatta.

De som äger forumet och moderatorerna är emot dopning.
Dopning är olagligt.
Att diskutera dopning skapar bara mer intresse.

Att folk inte står för det är en helt annan sak, som inte heller är relevant för hela forumet. Man kan diskutera detta i enskilda trådar. Det går inte att försöka spärra användare för att man misstänker att de har dopat sig.

Allan
2004-07-20, 21:16
Vilket jävla trams!
Om nån är dopad och korkad nog att erkänna det på ett annat forum, för att sedan lägga bilder här - tja, IQ är kanske inte huvudgrenen för de personerna. Men det är deras skam...
Vi vet också att det bara kryllar av patetiska människor som hemskt gärna skulle vilja göra om Kolo till ännu ett drogforum. Men det kommer inte att ske. De som äger forumet vill inte förknippas med den sortens diskussioner. Punkt.

Vi stänger inte av någon för eventuellt dopingbrott. Att ens lyfta tanken är larvigt - hur skulle vi kunna kolla det? Och varför? Om folk dopar sig eller inte är inte vår sak.
Vi kan säga vad vi tycker om det (och det gör vi också) men så länge vederbörande håller sig till reglerna är de välkomna att delta på Kolo.


allan

wilton
2004-07-20, 21:20
Originally posted by Allan
Vilket jävla trams!
Om nån är dopad och korkad nog att erkänna det på ett annat forum, för att sedan lägga bilder här - tja, IQ är kanske inte huvudgrenen för de personerna. Men det är deras skam...
Vi vet också att det bara kryllar av patetiska människor som hemskt gärna skulle vilja göra om Kolo till ännu ett drogforum. Men det kommer inte att ske. De som äger forumet vill inte förknippas med den sortens diskussioner. Punkt.

allan

Förklara dig nu Allan korkad för att man står för det man gör och säger???

Metal_boy_
2004-07-20, 21:25
Originally posted by Allan
Vilket jävla trams!
Om nån är dopad och korkad nog att erkänna det på ett annat forum, för att sedan lägga bilder här - tja, IQ är kanske inte huvudgrenen för de personerna. Men det är deras skam...
Vi vet också att det bara kryllar av patetiska människor som hemskt gärna skulle vilja göra om Kolo till ännu ett drogforum. Men det kommer inte att ske. De som äger forumet vill inte förknippas med den sortens diskussioner. Punkt.

Vi stänger inte av någon för eventuellt dopingbrott. Att ens lyfta tanken är larvigt - hur skulle vi kunna kolla det? Och varför? Om folk dopar sig eller inte är inte vår sak.
Vi kan säga vad vi tycker om det (och det gör vi också) men så länge vederbörande håller sig till reglerna är de välkomna att delta på Kolo.


allan


:thumbup:

Zozza
2004-07-20, 21:30
Originally posted by wilton


Förklara dig nu Allan korkad för att man står för det man gör och säger???

Jag tror han menade om man säger på ett annat forum att man dopat sig och lägger ut bilder här samtidigt som man inte säger att man dopat sig. ( på detta forumet då alltså )

Eller nåt. :angel:

Fatalist
2004-07-20, 21:33
Originally posted by Löjtnant Blank




Läs hela tråden.





Varför ska jag läsa hela tråden när jag skriver att jag håller med just det inlägget jag citerade? :cheers:

Allan
2004-07-20, 21:34
Originally posted by wilton


Förklara dig nu Allan korkad för att man står för det man gör och säger???

Wilton, det finns gott om folk som på allvar tror att Internet är anonymt. De skriver på ett forum om vad de tar för grejor, men här påstår de att de är drogfria, och de lägger gärna upp bilder också.
Kolozzeum ÄR ett forum där vi inte snackar om hur man brukar otillåtna substanser. Det borde vara helt glasklart för samtliga medlemmar. Också för att väldigt många verkar vara glada för att det faktiskt finns ett forum där man inte bara snackar droger.
Och för att svara på din fråga - man är korkad om man inte inser att "stå för det man gör och säger" kan slå tillbaka i nyllet på en med en jävla kraft, Speciellt om det är fråga om saker som samhället inte accepterar. Då får vi såna här trådar....


allan

Arne Persson
2004-07-20, 21:38
Originally posted by wilton
Jag har i alla fall lärt mig nåt: MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG:thumbup:

Jo! Om man är karl för sina åsikter och ogillar HYCKLERI!

wilton
2004-07-20, 21:47
Originally posted by Allan


Wilton, det finns gott om folk som på allvar tror att Internet är anonymt. De skriver på ett forum om vad de tar för grejor, men här påstår de att de är drogfria, och de lägger gärna upp bilder också.
Kolozzeum ÄR ett forum där vi inte snackar om hur man brukar otillåtna substanser. Det borde vara helt glasklart för samtliga medlemmar. Också för att väldigt många verkar vara glada för att det faktiskt finns ett forum där man inte bara snackar droger.
Och för att svara på din fråga - man är korkad om man inte inser att "stå för det man gör och säger" kan slå tillbaka i nyllet på en med en jävla kraft, Speciellt om det är fråga om saker som samhället inte accepterar. Då får vi såna här trådar....


allan

Internet är långt ifrån anonymt ja, men man är ändå inte korkad för att man står för det man gör och säger.

Kolozzeum är mycket bra forum faktiskt och ja den borde förbli dopingfri forum, för att sånt sabbar ganska mycket då många tycker så himla olika och samt ljuger så inne i helvete

Medusa
2004-07-20, 21:47
Det är klart att det finns de på den här brädan som har tagit steroider, då de även deltar aktivt på andra brädor tillägnade diskussioner ang. otillåtna preparat och ger råd till andra medlemmar så kan man dra slutsatsen att de preppar.

Det är inget fel i det, de väljer det själva, det är inte bättre eller sämre än den som är ren, det handlar bara om hur man ser på det hela.

De som tar preparat, de vill verkligen nå toppen. Kan någon förstå vilken risk det innebär, tror inte det. De som verkligen förstår det är de som gör det. De är inte fega, lata, dumma eller något annat, de satsar. Tyvärr är det såhär i BB.

Det finns fortfarande tävlingar för rena, och de som är rena har fortfarande en skaplig chans i vilken tävling somhelst, men det blir svårare för dem.

Personligen tänker jag aldrig preppa då mitt slutgiltiga mål är Mr Natural O, varför jag inte skall göra det? För min egen skull, inte för mina medtävlare, åskådarna, min familj eller någon annan.

Vi är alla bröder, fränder och soldater i denna eviga strid mot vikterna, vi slåss för samma sak, glöm aldrig det.

wilton
2004-07-20, 21:47
Originally posted by Arne Persson


Jo! Om man är karl för sina åsikter och ogillar HYCKLERI!

Japp helt klart:cheers:

wilton
2004-07-20, 21:49
Originally posted by Medusa
Vi är alla bröder, fränder och soldater i detta slag mot vikterna, vi slåss för samma sak, glöm aldrig det.

Bra skrivet medusa:thumbup: :cheers:

Sultanen
2004-07-20, 21:51
Originally posted by Medusa


nej, blev du lessen? Vill du ha en näsduk.... :sleep:

Varför bryr du dig att jag bryr mig? :D

moget

Löjtnant Blank
2004-07-20, 22:18
Originally posted by Fatalist


Varför ska jag läsa hela tråden när jag skriver att jag håller med just det inlägget jag citerade? :cheers:
Huh? Du skrev att Medusa "har som ambition att tävla i Mr Natural Olympica. Det säger allt, då är man ren och tänker fortsätta på det spåret". Nu är det ju inte så. Medusa skriver själv att han inte är helt främmande för att någon gång i framtiden dopa sig. Det är alltså inte säkert att han tänker fortsätta på det rena spåret. Av den anledningen bör du läsa hela tråden - så att du vet vad du berömmer.

Medusa
2004-07-20, 22:19
Originally posted by Löjtnant Blank

Huh? Du skrev att Medusa "har som ambition att tävla i Mr Natural Olympica. Det säger allt, då är man ren och tänker fortsätta på det spåret". Nu är det ju inte så. Medusa skriver själv att han inte är helt främmande för att någon gång i framtiden dopa sig. Det är alltså inte säkert att han tänker fortsätta på det rena spåret. Av den anledningen bör du läsa hela tråden - så att du vet vad du berömmer.

Mr Blank, du gillar inte mig va?

Det skiter jag i, men gör mig en tjänst:

Låt mig tala för mig själv! :thumbup:

Tack!

Löjtnant Blank
2004-07-20, 22:22
Originally posted by Medusa


Mr Blank, du gillar inte mig va?

Det skiter jag i, men gör mig en tjänst:

Låt mig tala för mig själv! :thumbup:

Tack!
Jag har väl rätt att citera dig?

(Jag älskar dig. Du får mig att skratta minst en gång om dagen.)

Medusa
2004-07-20, 22:24
Originally posted by Löjtnant Blank

Jag har väl rätt att citera dig?

(Jag älskar dig. Du får mig att skratta minst en gång om dagen.)

Klart du har :love:

Just nu är jag ren, tänker fortsätta så, men jag skall leva i 50-70 år till, jag kan omöjligt säga aldrig för jag vet inte vad som händer. Men som det ser ut nu: Jag kommer aldrig använda steroider, det kan du få citera om och om igen om du vill :laugh: :thefinger

Usama Bin Liftin
2004-07-21, 08:03
den här tråden :laugh:

Slartibartfast
2004-07-21, 08:46
Originally posted by Tricklev
Problemet me Medusa är at han ser allt så svart eller vitt.

Typisk egenskap hos någon som just börjat träna, är full av motivation och desperat söker efter den "rätta" träningsideologin. Känner igen mig själv för ett par år sedan.

Dessutom full av bitterhet över sina kassa gener. Känner igen mig även här.

Medusa, folk kurar. Det är inte ditt problem.

Herkulez
2004-07-21, 09:01
Originally posted by Medusa

Jag använder steroider, det kan du få citera om och om igen om du vill :laugh: :thefinger :eek:

pellepedal
2004-07-21, 09:24
Det är väl bara att acceptera att så länge som det finns pengar och ära och berömmelse inom nån sport kommer det finnas doping inom all sport.
Kan slå vad om att det finns doping inom schack till och med. Det är säkert nån schack spelare som har använt olagliga nivåer koffein eller nåt sånt.

Om man har kunskapen och kurar på "rätt sätt" med läkares översikt, är det verkligen farligt då? Det är en omöjlighet, men det kanske vore det mest rättvisa, att släppa all doping fri på toppnivå om man kan visa att man kan kura på rätt sätt med läkares hjälp och så.
(Nu kommer det bli hett i tråden antar jag. ;) )

norpx
2004-07-21, 09:33
Originally posted by wilton


Internet är långt ifrån anonymt ja, men man är ändå inte korkad för att man står för det man gör och säger.

Kolozzeum är mycket bra forum faktiskt och ja den borde förbli dopingfri forum, för att sånt sabbar ganska mycket då många tycker så himla olika och samt ljuger så inne i helvete

Nej men man gör det mycket enkelt för farbror blå om man står för såna saker öppet.

Hades
2004-07-21, 09:36
Originally posted by pellepedal
Om man har kunskapen och kurar på "rätt sätt" med läkares översikt, är det verkligen farligt då? Det är en omöjlighet, men det kanske vore det mest rättvisa, att släppa all doping fri på toppnivå om man kan visa att man kan kura på rätt sätt med läkares hjälp och så.
(Nu kommer det bli hett i tråden antar jag. ;) )
Lär väl visa sig om några år när nuvarande Olympia-toppen trillar av pallen och dör av diverese hjärtproblem osv.

wilton
2004-07-21, 09:37
Originally posted by norpx


Nej men man gör det mycket enkelt för farbror blå om man står för såna saker öppet.

varför???Tror du dom är intresserade av någon som innehar för eget bruk??? skojar du eller??:eek: :confused:

stybb
2004-07-21, 09:37
Originally posted by wilton


varför???Tror du dom är intresserade av någon som innehar för eget bruk??? skojar du eller??:eek: :confused:

Säger det samma.. det är nog de stora fiskarna dom vill åt.

Nilsson
2004-07-21, 10:21
Originally posted by Medusa

Jag tänker inte dopa mig, som det känns nu så skulle jag inte göra det under några omständigheter, KOMMER ALDRIG TA STEROIDER!!! :hbang:


:smash: :laugh: :smash:

"som det känns nu! :notme:

JustinCredible
2004-07-21, 10:25
Originally posted by stybb


Säger det samma.. det är nog de stora fiskarna dom vill åt.

Precis. En jag känner (ja, en jag känner) blev bara utfrågad av farbror blå. Dom sket totalt i honom.

norpx
2004-07-21, 11:35
Originally posted by wilton


varför???Tror du dom är intresserade av någon som innehar för eget bruk??? skojar du eller??:eek: :confused:

Bara fortsätta skylta då :)

Metal_boy_
2004-07-21, 11:49
bara jag som fick en känsla av att Medusa helt plötsligt fick omvända åsikter ..antagligen för att slippa få folk i mot sig??

Langster
2004-07-21, 12:07
Originally posted by Metal_boy_
bara jag som fick en känsla av att Medusa helt plötsligt fick omvända åsikter ..antagligen för att slippa få folk i mot sig?? Nähä? :rolleyes:

LBacker
2004-07-21, 12:13
Originally posted by Metal_boy_
bara jag som fick en känsla av att Medusa helt plötsligt fick omvända åsikter ..antagligen för att slippa få folk i mot sig??

Det är nog snarare så att du missat vad Medusa först sa. Du är i och för sig inte ensam, eftersom det verkade vara VM i missförstånd ett tag när da testo-crew trashade tråden. Om jag förstod Medusa rätt så handlade det hela om hyckleri. Att nybörjare och ungdomar luras in i tron att det går att bli lika bra som kolozzeumhjältarna i bildavdelningen, bara man äter mycket, tränar hårt och får sin vila. När då dessa samma hjältar postar på mer drogliberala forum och berättar vilka doser och prepp som krävs, ja då blir det ganska snett.

Men å andra sidan ångrar jag inte personligen att jag blivit lurad från början. Det har hjälpt mig att leta andra vägar än dopingen, eftersom det lätt blir skevt även på andra hållet. Där hård träning, bra mat och vila helt och hållet glöms bort. Hyckleriet har alltså en viss fördel, framförallt när man riktar sig till tonårsklientell som ofta letar genvägar.

Berge
2004-07-21, 12:45
Tycker det låter som Medusa är arg för att pappa inte lät han trycka lite testo så han slängde igen dörren satt sig vid datorn och börja skriva ett hatbrev mot kolo:smokin:


///Fil kand Psykologi


:thefinger

Usama Bin Liftin
2004-07-21, 12:45
Originally posted by LBacker


Det är nog snarare så att du missat vad Medusa först sa. Du är i och för sig inte ensam, eftersom det verkade vara VM i missförstånd ett tag när da testo-crew trashade tråden. Om jag förstod Medusa rätt så handlade det hela om hyckleri. Att nybörjare och ungdomar luras in i tron att det går att bli lika bra som kolozzeumhjältarna i bildavdelningen, bara man äter mycket, tränar hårt och får sin vila. När då dessa samma hjältar postar på mer drogliberala forum och berättar vilka doser och prepp som krävs, ja då blir det ganska snett.

Men å andra sidan ångrar jag inte personligen att jag blivit lurad från början. Det har hjälpt mig att leta andra vägar än dopingen, eftersom det lätt blir skevt även på andra hållet. Där hård träning, bra mat och vila helt och hållet glöms bort. Hyckleriet har alltså en viss fördel, framförallt när man riktar sig till tonårsklientell som ofta letar genvägar.

Mmmm verkar som en hel del inte har riktigt förstått vad medusa skrev från början.

Pez
2004-07-21, 12:47
Originally posted by Berge
Tycker det låter som Medusa är arg för att pappa inte lät han trycka lite testo så han slängde igen dörren satt sig vid datorn och börja skriva ett hatbrev mot kolo:smokin:


///Fil kand Psykologi


:thefinger

Tuffing där.. :rolleyes:

Berge
2004-07-21, 12:49
Originally posted by Pez


Tuffing där.. :rolleyes:

Man tackar min bäste Pez jag gör mitt bästa för att vara "Jätteseriös" eftersom alla är det här inne ;)

wilton
2004-07-21, 14:30
Originally posted by JustinCredible


Precis. En jag känner (ja, en jag känner) blev bara utfrågad av farbror blå. Dom sket totalt i honom.

Samma här, har oxå varit med om samma sak:whipped:

Metal_boy_
2004-07-21, 16:54
Originally posted by LBacker


Det är nog snarare så att du missat vad Medusa först sa. Du är i och för sig inte ensam, eftersom det verkade vara VM i missförstånd ett tag när da testo-crew trashade tråden. Om jag förstod Medusa rätt så handlade det hela om hyckleri. Att nybörjare och ungdomar luras in i tron att det går att bli lika bra som kolozzeumhjältarna i bildavdelningen, bara man äter mycket, tränar hårt och får sin vila. När då dessa samma hjältar postar på mer drogliberala forum och berättar vilka doser och prepp som krävs, ja då blir det ganska snett.

Men å andra sidan ångrar jag inte personligen att jag blivit lurad från början. Det har hjälpt mig att leta andra vägar än dopingen, eftersom det lätt blir skevt även på andra hållet. Där hård träning, bra mat och vila helt och hållet glöms bort. Hyckleriet har alltså en viss fördel, framförallt när man riktar sig till tonårsklientell som ofta letar genvägar.

det där skrev han när han började vekna till när bulldozrarna kom

Yankeee
2004-07-21, 16:59
Originally posted by Metal_boy_


det där skrev han när han började vekna till när bulldozrarna kom


Det hans första inlägg handlade om var hyckleri. Sen att det blir som vanligt på dagiskolozzeum kan väl inte han hjälpa?
Inte så kul när i princip alla hugger mot honom, om något som inlägget inte ens handlade om.

Metal_boy_
2004-07-21, 17:03
Originally posted by Yankeee



Det hans första inlägg handlade om var hyckleri. Sen att det blir som vanligt på dagiskolozzeum kan väl inte han hjälpa?
Inte så kul när i princip alla hugger mot honom, om något som inlägget inte ens handlade om.

jag vet..det va mer på skoj det där...men jag tyckte ändå att han veknade till som att han inte ville att folk skulle ogilla honom samtidigt som han ville få ur sig det där:D

Yankeee
2004-07-21, 17:08
Originally posted by Metal_boy_


jag vet..det va mer på skoj det där...men jag tyckte ändå att han veknade till som att han inte ville att folk skulle ogilla honom samtidigt som han ville få ur sig det där:D

Visserligen gjorde han det. Inte alla som kan stå emot grupptryck. Gäller inte bara honom iof.

Metal_boy_
2004-07-21, 17:14
Originally posted by Yankeee


Visserligen gjorde han det. Inte alla som kan stå emot grupptryck. Gäller inte bara honom iof.

nänä det vet jag..men de vore kul om han kunde stå på sig mera så det hade blivit en hetare diskussion ...den slaknade lite för fort hehe:rolleyes:

aliquis
2004-07-21, 22:48
Jag är av uppfattningen "information wants to be free" så jag skulle också se att mer information accepterades på forumet, men förstår att de vill hålla en låg profil och moderera inläggen, och skall jag då skriva här är det ju bara att acceptera det.
Sedan tycker även jag det är fånigt att visa upp och skryta över sina bedrifter när man har fuskat...

zakath är min gud, inte något uppblåst steroidmongo ;D

Yankeee
2004-07-21, 22:58
Originally posted by aliquis

zakath är min gud, inte något uppblåst steroidmongo ;D

Det är alla andra eller?

Jense
2004-07-21, 23:11
haha
det va det absolut dummaste jag någonsin hört

Zlin
2004-07-22, 01:21
Originally posted by aliquis
Jag är av uppfattningen "information wants to be free" så jag skulle också se att mer information accepterades på forumet, men förstår att de vill hålla en låg profil och moderera inläggen, och skall jag då skriva här är det ju bara att acceptera det.
Sedan tycker även jag det är fånigt att visa upp och skryta över sina bedrifter när man har fuskat...

zakath är min gud, inte något uppblåst steroidmongo ;D

Grejen är ju att det är en fin linje mellan ett forums/företags policy, och vad som kan tillåtas på forumet/företaget. Jag anser att medlemmar som bekänner sitt kurande, och att de mådde dåligt av det är bra mkt bättre än en medlem som inte kurar och langar upp feta listan med dopinpreparat.

Nu hävdar jag verkligen inte att du sagt något annat, bara delar av inlägget var menat till dig. Jag passade bara på att uttrycka min åsikt.

Mago
2004-07-22, 01:39
Fattar inte det här "bryr mig väl inte om någon kurar".
Har man slitit i 20år utan otillåtna medel med att lyfta vikter och äta rätt mat för att sen stå på scen och visa upp sin fysik vill man väl inte stå jämte en fuskare som blivit 7% större och 2% hårdare just p.g.a. otillåtna medel!

Tricklev
2004-07-22, 02:14
Originally posted by Berge


Man tackar min bäste Pez jag gör mitt bästa för att vara "Jätteseriös" eftersom alla är det här inne ;)

Haha, mucka inte med Pez, du ANAR inte hur galet elak han kan vara:D

Elak Pez :D (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=25246&perpage=15&highlight=vischan%20jense%20du&pagenumber=2)

Medusa
2004-07-22, 07:35
Det jag först och främst ville få fram var det hyckleri som finns här på forumet, någon skrev det väldigt bra:

"Att nybörjare och ungdomar luras in i tron att det går att bli lika bra som kolozzeumhjältarna i bildavdelningen, bara man äter mycket, tränar hårt och får sin vila. När då dessa samma hjältar postar på mer drogliberala forum och berättar vilka doser och prepp som krävs, ja då blir det ganska snett."

Men min syn på steroider och de som använder den...

Steroider är ju en extern källa, det kommer inte inifrån. Hur kan man då vara stolt över vad den har byggt? Nu kommer alla säga att det inte gör någon skillnad, man måste fortfarande träna hårt, äta rätt, sova etc..Varför då ta roids?

Vad är nästa steg, synthol?

Det är det man oftast får höra när man bashar någon stackars liten som tar det, "JAG MÅSTE FORTFARANDE ÄTA RÄTT SOM IN I HELVETE, SOOOOOOOOVA OCH TRÄNA HÅRT!"....No shit sherlock, men du tror inte att en ren kille måste äta ännu mer och träna ännu hårdare för att ha en chans?

Men det är ändå ett eget beslut om man vill börja med det. På sätt och vis är det att verkligen satsa och ta en risk eftersom sporten kräver det. Men för guds skull, glorifiera det inte....

I mitt ursprungliga inlägg ville jag trycka åt de som postar på medlemsbilder men inte skriver vad de tar när de gör det, folk har ingen rättighet att veta det, det är inte därför, likt förbannat ger jag ärligt talat blanka fan i det, men står ni inte för vad som har byggt era kroppar eller har ni helt enkelt förträngt det?

Sen att Kolos testo-klubb sabbade tråden är en annan femma...
:thefinger

Medusa
2004-07-22, 07:37
Originally posted by Mago
Fattar inte det här "bryr mig väl inte om någon kurar".
Har man slitit i 20år utan otillåtna medel med att lyfta vikter och äta rätt mat för att sen stå på scen och visa upp sin fysik vill man väl inte stå jämte en fuskare som blivit 7% större och 2% hårdare just p.g.a. otillåtna medel!

7 % större, 2 % hårdare?

Vilka jävla siffror grabben, varför trycker folk överhuvudtaget? :laugh:

Medusa
2004-07-22, 07:42
Allan och riddarna runt det K formade bordet:

Ni var snabba med att banna Dwag för personpåhopp, MEN HUR MÅNGA HAR INTE VARIT PÅ MIG I DENNA TRÅD? :D

Kom igen, seså....Banna!!!!

Eller ska vi leta inlägg värda att citera tillsammans...

Eller ids vi inte på grund av...vad? :notme:

Helen@
2004-07-22, 08:43
Originally posted by Medusa
Allan och riddarna runt det K formade bordet:

Ni var snabba med att banna Dwag för personpåhopp, MEN HUR MÅNGA HAR INTE VARIT PÅ MIG I DENNA TRÅD? :D

Kom igen, seså....Banna!!!!

Eller ska vi leta inlägg värda att citera tillsammans...

Eller ids vi inte på grund av...vad? :notme:

Ska det vara så jävla svårt att förstå att på forum så är det moderatorerna som styr och bestämmer?!!! De behöver ej ge någon förklaring till varför de ändrar, "tar bort", varnar, bannar etc etc till medlemmarna. Däremot diskuterar de med varandra så det är gemensamma beslut av diverse moderatorer.

Är Du inte nöjd eller tycker att det har varit påhopp så skicka ett PM till någon av dem eller anmäl, report-knappen, inlägget.

I All Välmening
//Helena

Slartibartfast
2004-07-22, 08:46
Helen@.

"buttfucked"? :MrT:

Helen@
2004-07-22, 08:50
Originally posted by Slartibartfast
Helen@.

"buttfucked"? :MrT:

...hehe....ja, det betyder inte vad Du vill tro :naughty:

RobbeliRobban
2004-07-22, 08:52
Originally posted by Medusa
Allan och riddarna runt det K formade bordet:

Ni var snabba med att banna Dwag för personpåhopp, MEN HUR MÅNGA HAR INTE VARIT PÅ MIG I DENNA TRÅD? :D

Kom igen, seså....Banna!!!!

Eller ska vi leta inlägg värda att citera tillsammans...

Eller ids vi inte på grund av...vad? :notme:


Det var värst vad du vill skydda din polare Dwag, säkert en jättetrevlig kille IRL, men ta och läs alla hans meddelanden på brädan och jämför med denna posten, "personangrepp" citera på du, men de flesta inlägg mot dig i tråden har väl varit riktade mot ditt inlägg inte din person?

Sen är väl lite av syftet för dig att just provocera fram en reaktion? Eftersom du uttrycker dig väl är det lätt att dra den slutsatsen!


Edit: Fann faktiskt personangrepp:

"nej, blev du lessen? Vill du ha en näsduk.... " Oj, vem skrev den???

"Tycker det låter som Medusa är arg för att pappa inte lät han trycka lite testo så han slängde igen dörren satt sig vid datorn och börja skriva ett hatbrev mot kolo " Den kan jag ge dig,


du fick ett lätt sarkastiskt påhopp, stod själv för 50% av personangreppen i tråden, resten var kritik mot ditt inlägg inte person angrepp!

Jet
2004-07-22, 09:45
Vad betyder "bashar"?

Halldin
2004-07-22, 09:48
Originally posted by RobbeliRobban


Edit: Fann faktiskt personangrepp:

"nej, blev du lessen? Vill du ha en näsduk.... " Oj, vem skrev den???


Klassar du det som personangrepp kan du nog banna hälften av medlemmarna på Kolozzeum :D

Slartibartfast
2004-07-22, 09:54
Originally posted by Helen@
...hehe....ja, det betyder inte vad Du vill tro :naughty:

Ookey...jag läser bara innantill jag.

Buttfucked kan ju ha måånga betydelser. :rolleyes:

Allan
2004-07-22, 09:57
Du drar upp lite knäppa exempel Medusa - nog för att det är lätt att bli ovänner med moderatorerna men riktigt så lättvindigt bannar vi inte nån. Tågordningen är som följer - först en tillsägelse i tråden, därefter en varning och till sist en ban/avstängning. Om det inte gäller flagranta brott som länkning till annan webshop eller liknande.
Vissa får fler chanser än fler, men det har faktiskt en del att göra med om man också tillför något. Om en medlem blandar givande lärorika inlägg med spam har jag överseende med det - medan folk som enbart spammar ligger klart sämre till. Tycker du det är konstigt?
Jag kan hålla med om att det kan ses som stötande om man ser folk lägga upp bilder här och veckan tidigare sett samma bilder på ett annat forum med en helt annan innehållsförteckning. Men jag är inte inne på andra svenska forum överhuvudtaget - så hur ska jag kunna ha koll på det?
Istället för att förbanna den väg de har valt borde du koncentrera dig på din egen. Vill du stå där om tio år och vara stolt över det du gjort eller vill du bara stå där?
Det finns gott om trådar på forumet som handlar om hur man kan skaffa sig rejält med muskler utan att bryta mot lagen - tillräckligt många för att man inte ska behöva haka upp sig på de få som kliver över gränsen.

allan

Slartibartfast
2004-07-22, 10:00
GO ALLAN! :thumbup:

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 10:07
Originally posted by RobbeliRobban



Det var värst vad du vill skydda din polare Dwag, säkert en jättetrevlig kille IRL, men ta och läs alla hans meddelanden på brädan och jämför med denna posten, "personangrepp" citera på du, men de flesta inlägg mot dig i tråden har väl varit riktade mot ditt inlägg inte din person?


Inte blanda in folk som inte kan försvara sig...

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 10:10
Originally posted by Allan
Du drar upp lite knäppa exempel Medusa - nog för att det är lätt att bli ovänner med moderatorerna men riktigt så lättvindigt bannar vi inte nån. Tågordningen är som följer - först en tillsägelse i tråden, därefter en varning och till sist en ban/avstängning. Om det inte gäller flagranta brott som länkning till annan webshop eller liknande.
Vissa får fler chanser än fler, men det har faktiskt en del att göra med om man också tillför något. Om en medlem blandar givande lärorika inlägg med spam har jag överseende med det - medan folk som enbart spammar ligger klart sämre till. Tycker du det är konstigt?
Jag kan hålla med om att det kan ses som stötande om man ser folk lägga upp bilder här och veckan tidigare sett samma bilder på ett annat forum med en helt annan innehållsförteckning. Men jag är inte inne på andra svenska forum överhuvudtaget - så hur ska jag kunna ha koll på det?
Istället för att förbanna den väg de har valt borde du koncentrera dig på din egen. Vill du stå där om tio år och vara stolt över det du gjort eller vill du bara stå där?
Det finns gott om trådar på forumet som handlar om hur man kan skaffa sig rejält med muskler utan att bryta mot lagen - tillräckligt många för att man inte ska behöva haka upp sig på de få som kliver över gränsen.

allan

LOL vilken bullshit jag fick en varning igår av Sverker för jag kommenterade Matte_madiens inlägg om att han var orolig för att det var 6gram Kolhydrater i America Whey och om det kunde påverka han negativt. En kille med +1500post borde väl lärt sig nog mycket för att inte ens ställa en sån fråga... men tydligen inte

Allan
2004-07-22, 10:11
I second that. Inga påhopp på folk som inte kan försvara sig!

allan

Zlin
2004-07-22, 10:11
Originally posted by Jet
Vad betyder "bashar"?

Slår.

RobbeliRobban
2004-07-22, 10:23
Allan och Usama Bin Ladin
Trådskaparen frågade ju specifikt om denne persons banning, och jag svarade helt enkelt på vad jag trodde det berodde på, och förklarade hur man kunde se om det låg någon skillnad på inlägg. Det är inget angrepp mot den numera bannade personen.

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 10:27
Originally posted by RobbeliRobban
Allan och Usama Bin Ladin
Trådskaparen frågade ju specifikt om denne persons banning, och jag svarade helt enkelt på vad jag trodde det berodde på, och förklarade hur man kunde se om det låg någon skillnad på inlägg. Det är inget angrepp mot den numera bannade personen.

Bin Liftin tack... om jag får be snällt ;)

Kwon
2004-07-22, 10:55
Originally posted by RobbeliRobban
Allan och Usama Bin Ladin


Tror han vill bli kallad Usama Been Lifting eller dylikt! :laugh:

Pez
2004-07-22, 11:03
Originally posted by Usama Bin Liftin


LOL vilken bullshit jag fick en varning igår av Sverker för jag kommenterade Matte_madiens inlägg om att han var orolig för att det var 6gram Kolhydrater i America Whey och om det kunde påverka han negativt. En kille med +1500post borde väl lärt sig nog mycket för att inte ens ställa en sån fråga... men tydligen inte
Och vad fan har antalet posts med kunskapsnivå att göra?

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 11:04
Originally posted by Kwon


Tror han vill bli kallad Usama Been Lifting eller dylikt! :laugh:

Då hade jag nog skrivit så, tror du inte det ;)

Kwon
2004-07-22, 11:06
So Whatcha Bin Doin'?

AH, Now i see! U Bin Liftin'!

:thumbup:

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 11:06
Originally posted by Pez

Och vad fan har antalet posts med kunskapsnivå att göra?


Inget tydligen, jag tror tydligen för bra om människor och att man läser och tar in den kunskap på forumet som erbjuds,

Det är dock ingen anledning till att du skall svära i den här tråden eller hur! Skärp dig

King Grub
2004-07-22, 11:08
Usama: du har en varning. Två betyder avstängning. Vrid ner attityden två snäpp.

Pez
2004-07-22, 11:18
Originally posted by Usama Bin Liftin



Inget tydligen, jag tror tydligen för bra om människor och att man läser och tar in den kunskap på forumet som erbjuds,

Det är dock ingen anledning till att du skall svära i den här tråden eller hur! Skärp dig

Jag svär i samma utsträckning som jag gör i mitt vardagliga tal, vem är du att försöka dig på att polisiera nåns språk här på Kollo - med tanke på din ratio varningar kontra inlägg?

Tagga ner för fan. :D

Usama Bin Liftin
2004-07-22, 11:22
Originally posted by Pez


Jag svär i samma utsträckning som jag gör i mitt vardagliga tal, vem är du att försöka dig på att polisiera nåns språk här på Kollo - med tanke på din ratio varningar kontra inlägg?

Tagga ner för fan. :D

Jag är tyst :sleep:


:thumbup:

Slartibartfast
2004-07-22, 11:22
Fan kan väl inte klassas som svortdom längre. Milt kraftuttryck kanske.

Vad är rekordet när det gäller att bli bannad med minst antal posts?

JustinCredible
2004-07-22, 11:23
Originally posted by Slartibartfast
Fan kan väl inte klassas som svortdom längre. Milt kraftuttryck kanske.

Vad är rekordet när det gäller att bli bannad med minst antal posts?

Vanilla Coke

King Grub
2004-07-22, 11:39
Originally posted by Slartibartfast
Vad är rekordet när det gäller att bli bannad med minst antal posts?

Det finns flera medlemmar som gjort "comeback" under ett nytt namn och blivit bannade utan att ha hunnit gjort ett enda.

Sedan finns det några helt nya medlemmar som lyckats med bedriften att bli bannade på stört, utan varningar, efter ett enda inlägg. :thumbup:

Slartibartfast
2004-07-22, 11:43
Originally posted by King Grub
Det finns flera medlemmar som gjort "comeback" under ett nytt namn och blivit bannade utan att ha hunnit gjort ett enda.

Visst, men såna räknas inte.

Originally posted by King Grub
Sedan finns det några helt nya medlemmar som lyckats med bedriften att bli bannade på stört, utan varningar, efter ett enda inlägg. :thumbup:

HA HA! Jag vill läsa ett sånt inlägg! Finns de kvar?

King Grub
2004-07-22, 11:44
Originally posted by Slartibartfast
HA HA! Jag vill läsa ett sånt inlägg! Finns de kvar?

Inte i de "officiella" forumen såklart. De är borttagna av en anledning.

Slartibartfast
2004-07-22, 11:46
Originally posted by King Grub
Inte i de "officiella" forumen såklart. De är borttagna av en anledning.

Men ni moderatorer samlar dem på hög och ger ut dem som en bok sen eller? Det verkar på dig som om de finns i bevar i alla fall.

King Grub
2004-07-22, 11:48
Originally posted by Slartibartfast


Men ni moderatorer samlar dem på hög och ger ut dem som en bok sen eller? Det verkar på dig som om de finns i bevar i alla fall.

Alla forum, inte bara Kolozzeum, har underforum som bara moderatorer har tillgång till.

Mago
2004-07-22, 11:58
Originally posted by Medusa


7 % större, 2 % hårdare?

Vilka jävla siffror grabben, varför trycker folk överhuvudtaget? :laugh:

Beror nog på hur mycket man "trycker".
Men vad spelar det för roll om personen växt 7% eller 27% extra? Fortfarande med hjälp av fusk.

RobbeliRobban
2004-07-22, 12:14
Ang. Banningar så har jag stängt av min PM-funktion, så jag kan inte ta emot varningar, därför är jag immun mot banning, med andra ord osårbar och odödlig.

Jense
2004-07-22, 12:17
Originally posted by RobbeliRobban
Ang. Banningar så har jag stängt av min PM-funktion, så jag kan inte ta emot varningar, därför är jag immun mot banning, med andra ord osårbar och odödlig.


Du får en varning, nu.



Se det gick ändå

aliquis
2004-07-22, 12:23
Originally posted by Yankeee

Det är alla andra eller?
Hur du kan få det från att jag inte tycker de är imponerande till att alla andra förutom en som är imponerande skulle bruka dem kan jag inte förstå.

Lucipha
2004-07-22, 12:26
Originally posted by AnabolicProtein
Bra Medusa, att du tycker detta är ett hycklarforum. Du kan gärna dra åt helvete för min del, vi behöver inte dig, förutom dina patetiska "dö stor"-anhängare. Du med din lilla träningserfarenhet ska inte komma hit och försöka läxa upp äldre och mer erfarna folk med ditt skitsnack.
Att vara "emot steroidsnack" är helt naturligt, för att ett forum inte ska få dåligt rykte, men alla vet att det är mycket steroider i branschen, men man ska då inte framhäva det ännu mera genom att tillåta steroidsnack.

Menar du:

"Vi", som företag

"Vi" som preppar

eller "Vi" som medlemmar?

Dom två första vet jag inget om, men jag minns inte att "vi" medlemmar har utsett dig att föra "vår" talan.

Att det här är ett känsligt ämne för dig må vara hänt men det här är fortfarande ett diskutionsforum där killar som medusa får säga vad dom tycker, även om dom inte har preppat sig stora.

Jorgen
2004-07-22, 12:31
Originally posted by RobbeliRobban
Ang. Banningar så har jag stängt av min PM-funktion, så jag kan inte ta emot varningar, därför är jag immun mot banning, med andra ord osårbar och odödlig.
Då bannar vi dig utan varning då. :D
Vi har andra sätt att kontakta folk på, brevduvor funkar alldeles utmärkt tex. Eller tja, varför inte mail?

//Jörgen

Lucipha
2004-07-22, 12:43
Originally posted by wilton


Sak samma fan, Verkar som Medusa använder sin energi på fel sätt:thumbup:


Nej, det är inte samma sak

För att han diskuterar i ett diskutionsforum?

Lucipha
2004-07-22, 12:48
Originally posted by Yankeee


:thumbup:
Skriv upp mig på den listan också.


Sluta nu grabbar. Prepp-aporna har ju redan berättat att nästan alla knaprar. Förstör nu inte deras sunda verkighetsuppfattning!

Skämt åsido.

Medicin är till för sjuka och droger för knarkare. Själv är jag atlet och använder mig av bra mat.

Jense
2004-07-22, 12:50
Originally posted by Lucipha



Sluta nu grabbar. Prepp-aporna har ju redan berättat att nästan alla knaprar. Förstör nu inte deras sunda verkighetsuppfattning!

Skämt åsido.

Medicin är till för sjuka och droger för knarkare. Själv är jag atlet och använder mig av bra mat.


app app, behöver inte använda dig av påhopp.

Vill man bli bäst får man offra en hel del.

palme
2004-07-22, 12:52
Originally posted by Lucipha



Sluta nu grabbar. Prepp-aporna har ju redan berättat att nästan alla knaprar. Förstör nu inte deras sunda verkighetsuppfattning!

Skämt åsido.

Medicin är till för sjuka och droger för knarkare. Själv är jag atlet och använder mig av bra mat.


Haha atlet :laugh:

Spike
2004-07-22, 12:59
Det ligger väl nåt i att "prepparna" tjatar som fan om att "alla dopar sig ju" men mest KÄNNS det som ett sätt att rättfärdiga sig själva...

Jense
2004-07-22, 13:00
Originally posted by Spike
Det ligger väl nåt i att "prepparna" tjatar som fan om att "alla dopar sig ju" men mest KÄNNS det som ett sätt att rättfärdiga sig själva...

jag tjatar också om det, och som alla ser så preppar inte jag

Lucipha
2004-07-22, 13:01
Originally posted by Jense



app app, behöver inte använda dig av påhopp.

Vill man bli bäst får man offra en hel del.

Om någon som preppar känner sig kränkt över att ha blivit kallad för apa behöver den personen bara säga till så ber jag om ursäkt :D

Spike
2004-07-22, 13:02
Originally posted by Jense


jag tjatar också om det, och som alla ser så preppar inte jag

Hehe men dig har jag aldrig försökt hävda att jag förstår mig på heller :D

Lucipha
2004-07-22, 13:02
Originally posted by palme



Haha atlet :laugh:

? Något du vill utveckla?

Jense
2004-07-22, 13:04
Originally posted by Spike


Hehe men dig har jag aldrig försökt hävda att jag förstår mig på heller :D


du spi****, nu lugnar du ner dig :MrT:

Spike
2004-07-22, 13:05
Antar att jag får Rossi-maffian efter mig annars :thefinger

Jense
2004-07-22, 13:26
Originally posted by Spike
Antar att jag får Rossi-maffian efter mig annars :thefinger

ja

Herkulez
2004-07-22, 14:08
titta en undulat

AngelLove
2004-07-22, 14:19
En tanke bara:
Om Kolozzeum inte vill förknippas med diskussioner av detta slaget, varför tillåts tråden leva i åtminstone 2 dagar med 7sidors olika inlägg ??

Lås tråden direkt med en motivering att detta inte är ett samtalsämne som Kolozzeum vill förknippas med då K är emot nyttjning, diskussion etc av liknande saker...

Det hade enligt mig givet ett betydligt mer starkare intryck av att så är fallet, än att ni gång på gång i tråden gör inlägg och tillåter tråden leva kvar...

/Angel
:angel:

Hnke
2004-07-22, 14:29
Originally posted by Herkulez
titta en undulat
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

han preppar nog... hmmmm :MrT:

Herkulez
2004-07-22, 14:30
Originally posted by Hnke

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

han preppar nog... hmmmm :MrT: jepp det här är hans dealer

Jense
2004-07-22, 14:33
Originally posted by Herkulez
jepp det här är hans dealer


jag visste att brudar hade bävrar, trode inte det va bokstavligen talat dock

Jorgen
2004-07-22, 15:14
Originally posted by AngelLove
En tanke bara:
Ur reglerna "När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet."
Fenomenet doping är ok att diskutera, men inte mer.

//Jörgen

Allan
2004-07-22, 15:19
Originally posted by AngelLove
En tanke bara:
Om Kolozzeum inte vill förknippas med diskussioner av detta slaget, varför tillåts tråden leva i åtminstone 2 dagar med 7sidors olika inlägg ??

Lås tråden direkt med en motivering att detta inte är ett samtalsämne som Kolozzeum vill förknippas med då K är emot nyttjning, diskussion etc av liknande saker...

Det hade enligt mig givet ett betydligt mer starkare intryck av att så är fallet, än att ni gång på gång i tråden gör inlägg och tillåter tråden leva kvar...

/Angel
:angel:


Nå, principiella diskusioner om dopingens vara eller inte vara varken kan eller vill vi undvika. Eftersom vi är typ Sveriges största (?) forum kommer ämnet att komma upp med en viss regelbundenhet, eftersom det av tradition förknippas med styrketräning. Och jag tror inte heller att den typen av diskussioner skapar fler användare; snarare tvärtom.
Det som definitivt är förbjudet är när det blir rådgivningstrådar, medicinuppräkning eller försäljning. Och liknande. Då åker yxan direkt.
När det gäller principiella diskussioner om vad som tolerereras på Kolozzeum har vi väl aldrig backat från det. Det här är inget fritt forum; snarare är det rätt hårt styrt. Men när man lär sig vart ribban ligger - vilket brukar kosta en varning för vissa - kan man ha rätt kul här.

allan

mangs
2004-07-22, 15:27
Originally posted by Herkulez
titta en undulat


Fyfan vad jag garvade!! :laugh: :laugh:

Metal_boy_
2004-07-22, 15:49
när jag tränade biceps förra gången så kommer de fram en snubbe som e polis som jag brukar snacka ofta meoch säger..fan vilken jävla volym du har på armarna...i det läget kände jag mig stolt och som jag har presterat hårt...det hade jag inte gjort med nåldyna i arlset och tablettask..

Scratch89
2004-12-23, 12:05
Jag har gjort det flera gånger på mitt gym... Stått framför en väldigt stor kille och gett honom precis min åsikt, vet du vad? Han tog inte illa upp, för han står för det....

Men hursomhelst AP....




Vem på Plaza kurar? :nono:

Shadow Warrior
2004-12-23, 12:27
Vem på Plaza kurar? :nono:

Kom inte med dumma antydningar bara för att du är så liten! :smash:

datorjaevel
2004-12-23, 12:52
tror antalet gym utan nån som dopar sig är typ obefintligt

Grahn
2004-12-23, 12:54
1) Bumpa inte gammla bråk i onödan!
2) Ska du ställa dumma frågor så använd PM!

tråd låst.