handdator

Visa fullständig version : Då var man igång igen då


Pingu
2004-07-19, 21:59
Låg på intensivvårdsavdelningen på sjukan för 2 veckor sen och har då tagit det lugnt sen dess. Tränade lätt på Onsdagen och fram till idag. Nu i kväll körde jag ett ordentligt bröst pass.

Började med vanlig bänk och körde en 6a på 140 kg
Sen blev det lutande hantelpress och klarade 8x58 kg , 8x58 kg och en 6x58 kg. Sen tog vi cablecrossen en vända för att sen avsluta med framåt lutande dips.

Har inte samma uthållighet ännu men jag blev överaskad att jag äntligen kunde dra på någorlunda tungt :bpump:

Gudfadern
2004-07-19, 22:14
Styrkelyftare? Du är väldigt stark! :thumbup:

Big Al
2004-07-19, 22:36
Du äju tokstark Janne, satsa på strongman vet ja!

...måste varit nåt annat än saltlösning du fick på sjukan, hmm! :D, kul att att du är tillbaka iaf!

/Al

pellepedal
2004-07-20, 10:50
Originally posted by Pingu
Låg på intensivvårdsavdelningen på sjukan för 2 veckor sen och har då tagit det lugnt sen dess. Tränade lätt på Onsdagen och fram till idag. Nu i kväll körde jag ett ordentligt bröst pass.

Började med vanlig bänk och körde en 6a på 140 kg
Sen blev det lutande hantelpress och klarade 8x58 kg , 8x58 kg och en 6x58 kg. Sen tog vi cablecrossen en vända för att sen avsluta med framåt lutande dips.

Har inte samma uthållighet ännu men jag blev överaskad att jag äntligen kunde dra på någorlunda tungt :bpump:

Fel forum kanske?
Kanske passar bättre som en träningsdagbok, eller?
:smash: