handdator

Visa fullständig version : Nya bilder på Castro


Castro
2004-07-15, 23:35
Tog bilder ikväll vid en vikt på 77 kg. Det är inga direkt märkbara ökningar kanske, men jag fortsätter att stånka på.
Latsen suger fortfarande, men jag tycker allt att dem blivit lite bättre på sistone. Tränar ryggen stenhårt, men smart för att undvika att dra upp en gammal ländryggsskada. Har iaf grym träningsvärk i latsen efter varje pass. Vet inte heller om det hänt så mycket med formen på sistone. Gått upp lite och är förhoppningsvis inte riktigt lika platt som förut, men jag har en lååååååååång djävla (rolig) väg att vandra innan jag kommer kunna se mig själv i spegeln och vara uppriktigt nöjd med det här bygget.

Tänkte bara säga det innan folk börjar gorma och skrika:
benbilder kommer senare, när jag är mer nöjd med dem, men ja dem piskas hårt för närvarande. Måttbandet låter jag också ligga på hyllan ett tag till.

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/2framat.jpg

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/6ryggan.jpg

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/3maggan.jpg

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/1arnoldpose.jpg

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/5framifran.jpg

Tompi
2004-07-15, 23:42
Det står säkert på nåt smart ställe menjag är för lat!
Hur lång är du?

Castro
2004-07-15, 23:44
181 cm lång är jag. Hade gärna varit kortare.

Everest
2004-07-15, 23:48
Mycket tilltalande fysik. Där ser man vad kärlek till byggningen kan åstadkomma:thumbup: :love: :bpump:

acidbl00d
2004-07-16, 00:03
Förlåt för jag säger det men argh vad tuttarna ser konstiga ut på sista bilden. Blir det nog riktig bulk i år eller kommer du ligga lågt hela året?

Fortsätt kämpa på inget skoj jämföra sig med dig ju. Samma ålder och träningtid men det skiljer visst lite på resultaten. Syns på pallen om sådär 10år :smokin:

AdrenalineRush
2004-07-16, 00:08
Fyfan vad grymt de ser ut! :hbang:
Vill se ut så när min deff är avklarad. :bpump:
Du har samma seperation i nedre bröstmuskler som mig också...

Lite offtopic men hur lägger man in flera bilder efret varandra i en och samma post?? :confused:

Castro
2004-07-16, 00:09
Originally posted by acidbl00d
Förlåt för jag säger det men argh vad tuttarna ser konstiga ut på sista bilden. Blir det nog riktig bulk i år eller kommer du ligga lågt hela året?

Fortsätt kämpa på inget skoj jämföra sig med dig ju. Samma ålder och träningtid men det skiljer visst lite på resultaten. Syns på pallen om sådär 10år :smokin:

Det är lugnt. Det är bara muskelfästena som sitter sådär lite halvskumt, men det är mest bara när man trycker till dem i en såndär pose rakt framifrån som det (för)stör.

Hehe, ja den som får gå skadefri och håller på ihärdigast i det nästkommande årtiondet lär nog stå högst. Och man skall nog försöka att inte jämföra sig med andra, för man känner sig alltid mindre - iaf fungerar min intrasslade hjärna så.

Big Al
2004-07-16, 00:16
Blir alltid lika impad Castro!, ser hård och fyllig ut! :thumbup:

Om du fortsätter i samma stil några år till så är det jag som sitter i publiken å jublar! :hbang:

/Al

Munter
2004-07-16, 00:17
Fin form, Castro! Mer massa i samma form är det enda jag önskar mig, annars är det fläckfritt.

Castro
2004-07-16, 00:20
Tack grabbar! Jaa mer massa skall jag då verkligen se till att skaffa mig! Har som mål att till nästa sommar ligga på 81 kg i samma form som nu - min längd minus 100 alltså. Jag vet att det skall gå! Kommer krävas många timmars slit i gymmet, men det är det värt :love: :bpump:

Ichmil
2004-07-16, 00:40
Fy fan, de där armarna e ju helt insane, du e min idol.
Har till-och-med en mapp på datorn som heter Castro@kolozzeum som ska ge mig inspiration hela året. :D

Castro
2004-07-16, 00:43
Originally posted by Ichmil
Fy fan, de där armarna e ju helt insane, du e min idol.
Har till-och-med en mapp på datorn som heter Castro@kolozzeum som ska ge mig inspiration hela året. :D

Hahahah! Näää du är helt klart min idol!! :D Kör så det ryker! :hbang:

fieldmouse
2004-07-16, 01:27
Oj. Väldigt fin fysik. Du är ett av mina ideal! Ser ut som du har en buckla på vardera bröst :)

stiffler
2004-07-16, 01:38
fyfann castro. Du har exakt den fysiken jag vill ha om typ 2 år.
Så jävla nice!

Du är lugnt en stor motivering på vägen!

Castro
2004-07-16, 01:51
Tack och lycka till! :thumbup:

Jense
2004-07-16, 02:00
Fantastisk rygg tycker jag.

Helt jävla otroligt att du har utvecklat ett sådant Arnold anlete i ansiktet, riktigt sjukt!

annars har jag väl ett ord som passar: FEDT!

Castro
2004-07-16, 02:22
Originally posted by Jense
Fantastisk rygg tycker jag.

Helt jävla otroligt att du har utvecklat ett sådant Arnold anlete i ansiktet, riktigt sjukt!

annars har jag väl ett ord som passar: FEDT!

Ja visst är jag väl mest lik Arnold i fejjan på den sista bilden? :D

Slartibartfast
2004-07-16, 06:24
Ser sjukt bra ut!

Väldigt American Psycho på tredje bilden :bow:

Zakath
2004-07-16, 06:55
Snyggt!
Blir ju sugen på deff nu :bow:

Slartibartfast
2004-07-16, 07:07
Hur få du bilderna svartvita? Är det bara att dra ner saturation?

AngelLove
2004-07-16, 07:12
fota med en kamera som klarar av att ta svartvitt kanske ?? ;)

Grym fysik Castro, ruskigt impad och det sköna är att du har kvar ödmjukheten...

Keep on rockin :hbang:

Zakath
2004-07-16, 07:14
Originally posted by Slartibartfast
Hur få du bilderna svartvita? Är det bara att dra ner saturation?



Finns flera olika sätt, speciellt om man har photoshop ;)
Prova dig fram vad som blir bäst!

tinus
2004-07-16, 07:49
Ser enormt bra ut Castro! Jag är imponerad!!:hbang: :thumbup:

bedlam
2004-07-16, 08:06
ang. photoshoppandet..

det beror ju lite på om man vill förlora färginformationen eller inte :)

det är ju enklast att konvertera till gråskala...
men som sagt var, dra ner på saturation löser även det problemet!

Slartibartfast
2004-07-16, 08:07
Vet inte om du skrivit det någonstans, men kör du någon förbränningsträning eller har du fixat allt med stenkoll på dieten?

ölobrännvin
2004-07-16, 08:28
Formen håller i sej ser jag , jag blir alltid sugen på att deffa när jag ser dina nya bilder....forjevlebra..

Vic_1981
2004-07-16, 08:49
Gillar namnet på din tråd..är det nåt kodspråk?

Ser bra ut som vanligt castro..fin form och fin fysik :kickass:


:bow:

lauria
2004-07-16, 09:37
Det ser hårt och bra ut, prefekt sommardorm:thumbup:
Och du har utvecklats sjukt mkt sen på ett år:bpump:

Haru du slutat med journalen:cryout: ?

wilton
2004-07-16, 09:47
Ser sjukt bra ut Castro:kickass:

Oskis
2004-07-16, 09:58
Där fick man sig lite välbehöverlig motiavation:cheers:

Ser riktigt överjävligt bra ut:thumbup: :thumbup:

AFanatic
2004-07-16, 10:40
Schyssta bilder Castro!

Piska rygg nu som sagt! :hbang:

JustinCredible
2004-07-16, 11:00
Ser helt enormt bra ut.
Var får du inspiration ifrån?

ivandrago
2004-07-16, 11:05
Lika grym som vanligt, om inte bättre!! :thumbup:

Riktigt bra posering också!

Vill bara anmärka lite på sista posen, eftersom jag vet att du gillar lite konstruktiv kritik :). Inte för att jag är någon expert, men försök att på något sätt få fram v-formen på den, kanske genom att ha armarna lite mer ut så att latsen syns eller genom att dölja obliquesen med armarna.. Just nu visar den grymma axlar och armar, men tar bort v-formen och får midjan att se sämre ut än vad den är.

Keep pumpin' :bpump: :thumbup:

Castro
2004-07-16, 11:45
Oj här har man sovit bort en del dagen. Var och delade ut morgontidningar igårnatt. Man får vara uppe rätt länge, men det är ett soft jobb faktiskt :)

Tack för all respons, beröm och konstruktiv kritik! Ni är verkligen bäst för ni ger mig sååååå mycket motivation! Tack vänner! :love: :thumbup:


Slartibartfast:
"Vet inte om du skrivit det någonstans, men kör du någon förbränningsträning eller har du fixat allt med stenkoll på dieten?"

Allt är fixat med mycket bra koll på kosten. Sitter ju mest bara framför datorn som ni kanske märkt, men nu kommer jag ju att få mig 1,5-2 timmars nattcardio med mitt nya jobb så lite hårdare skall man nog kunna bli. Gäller bara att ta reda på och stabilisera hur mycket extraenergi som behövs innan och efter ett sånt pass. Tänker inte låta jobbet ta mig neråt i vikt i alla fall.

Castro
2004-07-16, 11:46
Vic_1981:
"Gillar namnet på din tråd..är det nåt kodspråk?"

Jaaaadu, jag hade först tänkt döpa den till något i stil med "hur man gör för att slita utan att växa", men det blev bara ett mummel. Jag var trött :)

Ivandrago: Tack för tipset! Jag tar mer än gärna emot tips angående poseringen. Jag tränar faktiskt rätt mycket på det varje dag och försöker alltid hitta de exakt rätta lägena, men ibland snöar man in sig på något man själv tycker är det optimala så det är kung när man kan få hjälp med sådant. Skall testa på studs! :D

Bilderna är för övrigt konverterade till svartvitt i photoshop. Tycker dem får en så mycket härligen känsla då. 70-talskänslan blir starkare :smokin:

Slartibartfast
2004-07-16, 11:53
Originally posted by Castro
[B]Bilderna är för övrigt konverterade till svartvitt i photoshop. Tycker dem får en så mycket härligen känsla då. 70-talskänslan blir starkare :smokin:

Ok, men HUR? Ge lite beskriving är det bara med saturation, eller?

Strongt att få såna resultat bara genom att mixtra med kosten. Du måste verkligen ha stenkoll :bow:

Bamse
2004-07-16, 11:55
Fuck you, jag hatar dig :devil: :em:

Slartibartfast
2004-07-16, 11:55
Originally posted by Bamse
Fuck you, jag hatar dig :devil:

HA HA! :laugh:

Everest
2004-07-16, 11:56
Förrutom fysiken (:smokin: ) så måste ja säga att bilderna blev grymt snygga

Castro
2004-07-16, 11:59
Originally posted by Slartibartfast


Ok, men HUR? Ge lite beskriving är det bara med saturation, eller?

Strongt att få såna resultat bara genom att mixtra med kosten. Du måste verkligen ha stenkoll :bow:

Man går in på fliken "bild", sen "läge" och sist trycker man på gråskala. Har photoshop på svenska så.

Allt jag gör är att försöka leva nyttigt. Kanske är min syn på mat inte det mest sunda ur "psykperspektiv", men kroppen mår bra av det och då mår jag bra. Ja, vem är egentligen helt frisk när allt kommer omkring? :)

Castro
2004-07-16, 12:01
Originally posted by Bamse
Fuck you, jag älskar dig :devil: :em:

Åååh vad glad jag blir Bamse av att verkligen få den bekräftelsen. Det ger mig mod att fria till dig. Vill du bli min...fru? :love: :D

Castro
2004-07-16, 12:02
Originally posted by Everest
Förrutom fysiken (:smokin: ) så måste ja säga att bilderna blev grymt snygga

Tack, men det är ganska lätt med min nya digitalkamera. :)

Bamse
2004-07-16, 12:02
Det blir inget Bettnässand med dig i sommar, snorvalp! :booty: :cryout:

Nilsson
2004-07-16, 12:03
Jau, jag behöve rinte säga så mnkt, du vet ju vad du pysslar med :) Bra hårdhet och muskelmognad! Bara lite mer massa som saknas! :bpump:

Castro
2004-07-16, 12:05
Originally posted by Nilsson
Jau, jag behöve rinte säga så mnkt, du vet ju vad du pysslar med :) Bra hårdhet och muskelmognad! Bara lite mer massa som saknas! :bpump:

Tack Nisse och samma sak gäller dig. Gäller bara att skaffa mer massa - jaktsäsong året om :D

Castro
2004-07-16, 12:06
Originally posted by Bamse
Det blir inget Bettnässand med dig i sommar, snorvalp! :booty: :cryout:

Du sårar mina känslor :( :)

DiZi
2004-07-16, 12:31
Tycker bara det blir bättre för varje bild du postar. Med andra ord kanske det betyder framgång (lycka) ? Ser iaf mycket, mycket, mycket bra ut :) Ungefär den fysik även jag eftersträver inom något år xD

BTW, hur länge har du tränat nu?

Slartibartfast
2004-07-16, 12:54
Originally posted by Castro
Tack, men det är ganska lätt med min nya digitalkamera. :)

Vad har du för kamera?

Mindek
2004-07-16, 13:36
Bra form och bra bilder :thumbup:

Axlar och armar ser massiva ut, mer massa på bröstet med samma hårdhet så blir det skrämmande bra :kickass:

Grisen
2004-07-16, 14:59
Oj oj! Ser väldigt bra ut! Mycket bättre än fototävlingsbilderna...
BTW har du en grå huvtröja?

Herkulez
2004-07-16, 15:19
chef jobbat castro, bara mer massa för allt sitter där det ska :thumbup:

Aleks
2004-07-16, 15:36
Fan nice castro!!! kul o se lite nya bilder, du ser riktigt hård ut. Jag försöker få hårdheten du har men det e ju såå svårt=) Bra jobbat!

Keep it up!:kickass:

swiftin
2004-07-16, 15:52
Grymt, som vanligt! :kickass:

Vore nice & se vilka vikter du kör på nu i din journal, eller om du bara kunde skriva de nånstans. :angel:

Castro
2004-07-16, 16:17
Tack allihop! Mer massa var det beställt och mer massa skall ni få (se)! :)

Grisen: Jaa och jag hade på mig den inatt när jag var ute med tidningarna. Såg du mig?

AdrenalineRush
2004-07-16, 16:29
Jag lade också märke till hur bra dina bilder blev. Tog du dom med blixt??

Castro
2004-07-16, 16:32
Originally posted by AdrenalineRush
Jag lade också märke till hur bra dina bilder blev. Tog du dom med blixt??

Jag hade bara på auto. Tror att det var blixt :)

Castro
2004-07-16, 17:10
Originally posted by Slartibartfast


Vad har du för kamera?

Har en Avant DC630 med 6,3 megapixlar.

Castro
2004-07-16, 17:28
Originally posted by boFFen
Köttig som alltid :thumbup:

På den fjärde bilden, varför "gömmer" högra sidan av överkroppen?
Fan fram med den, vrid kroppen lite till så man ser mer av magen och brösten.
Bara ett tips, no offence

Hehe! Paamping aaaajrråååån!
"A lot of little guys try to hide away when they pose. Don´t do that. Come out, show them the whole thing"

Jag faller nog in i den skaran skaru se :D

Castro
2004-07-16, 17:38
Vad tror ni jag kan ha för bf på ett ungefär?

Grisen
2004-07-16, 17:48
Originally posted by Castro
Tack allihop! Mer massa var det beställt och mer massa skall ni få (se)! :)

Grisen: Jaa och jag hade på mig den inatt när jag var ute med tidningarna. Såg du mig?

Haha! Vilka tidningar? Nää men jag tror jag såg dig senast jag var i Umeå d.v.s. för ca. 2 veckor sedan... Tror du hade en keps eller nåt liknande på dig, brukar du ha det?

Castro
2004-07-16, 17:56
Originally posted by Grisen


Haha! Vilka tidningar? Nää men jag tror jag såg dig senast jag var i Umeå d.v.s. för ca. 2 veckor sedan... Tror du hade en keps eller nåt liknande på dig, brukar du ha det?

Nää keps brukar jag aldrig bära faktiskt så det kan nog inte ha varit jag. Folk ser personer som är lik mig överallt, men det är aldrig någon som gått fram till någon av mina dubbelgångare utan det är alltid här, gärna via pm som dom frågar. Gå gärna fram till den där Castro och säg hej nästa gång. Han uppskattar det :)

stiffler
2004-07-16, 19:00
Är det bara jag som vill se mer bilder på Castro? Han får mig att vilja gå till gymet varenda gång jag kollar på dem, och det är just det jag behöver :)

Körde ju bicep/bröst pass men fan så sugen på att springa ner och pumpa snart igen.

Synd bara att jag går på ett sug-gym som stänger nu. Ska iofs byta om en månad till ett bättre

Löjtnant Blank
2004-07-16, 19:47
I, for one, am impressed! Du kommer att gå långt, Castromannen. Det ser helt makalöst ut!

Wilson
2004-07-16, 20:24
Ser grymt ut som vanligt!
inte mycke fett på den kroppen inte!! ripped!!

Angående vad du kan ha för BF%.
Jag är inte så på bra på att bedöma sånt, men jag tror du har under 7% iaf.

AdrenalineRush
2004-07-16, 20:39
Man brukar väl säga att runt 10% i BF har man ett skapligt 6-pack så du ligger nog runt 7-8%. :thumbup:

oath5
2004-07-16, 22:10
Castro = :bow: :bow: :bow:

*Flash*
2004-07-17, 15:29
Castro vill du gifta dig med mig?:love:
Nara men ser ju hart och snyggt ut som vanligt:hbang:

Castro
2004-07-17, 16:16
Originally posted by *Flash*
Castro vill du gifta dig med mig?:love:
Nara men ser ju hart och snyggt ut som vanligt:hbang:

Om det inte hade varit för att jag just friat till Bamse så hade jag gärna gjort det :D

Tack allihop! Nu har man rejält med motivation inför passet ikväll!

dude
2004-07-17, 18:22
Ser grymt ut som fan mannen!!!

Vill också vara tok rippad :cryout:
Men är det inte svårt att ha samma styrka och ork underpassen om du håller den formen?

Castro
2004-07-17, 18:38
Originally posted by dude
Ser grymt ut som fan mannen!!!

Vill också vara tok rippad :cryout:
Men är det inte svårt att ha samma styrka och ork underpassen om du håller den formen?

Tack. Joo ibland kan det faktiskt vara det. Man får vara mer noggrann med att lyssna till sin kropp. Just nu snurrar jag runt en träningsvecka på cirka 9-10 dagar och jag tycker att det känns kanon.

Berge
2004-07-17, 18:48
Ser mycket bra ut :thumbup: Vi syns väl på scenen om några år hoppas jag ? :kickass:

plutte
2004-07-17, 21:11
Fy fan! ...här görs det ständiga förbättringar.. :thumbup:

raZmus
2004-07-17, 21:45
Nu är jag säker, årets semester ska gå åt till en millimeterprecis deff. :bpump:

Svarten81
2004-07-17, 22:02
fortsätter du i den här farten castro så får vi garanterat se dig på scen i staterna.
bara o hänga i:thumbup:

Spike
2004-07-17, 23:18
Fattar ju alla att du bara tar bilder i bra ljus :booty:

Castro
2004-07-18, 01:56
Berge: Tack, jaa man vet ju aldrig :)

Plutte: Och tur är väl det. Annars kan man ju alltid köpa sig en ny digitalkamera. ;)

Razmus: Kanon! Lycka till! :thumbup:

Svarten81: Nää nu överskattar du mig nog en hel del, men tack ändå. :D

Spike: Huvudet på spiken där Spike! Självklart är det så :D

Kimpaa
2004-07-18, 02:07
Mycket bra Castro!!!!

-GP-
2004-07-26, 14:48
Riktigt schyssta bilder! Estetiskt tilltalande och bra definition! Du verkar veta vad du gör! :thumbup: :kickass:

no1fitness
2004-07-26, 23:54
Fina bilder och fint ansikte !! :D
Beundrar dig som orkar hålla formen. :bow:
Tycker du verkar vara en riktigt vettig person så det är kul att du håller dig här och inspirerar och informerar ! :thumbup:

Kimpaa
2004-07-27, 01:21
Mycket nice deff!!! hoppas på mer massa tills nästa deff!!!


///Kimpaa

Castro
2004-07-27, 01:49
Åååh tack ska ni ha, men det känns tungt att läsa sånt där på samma gång. Har inte tränat på 1,5 vecka nu och det känns som en evighet! Har råkat ta på mig 2 st jobb och från det ena kan jag inte säga upp mig ifrån och det andra måste jag behålla. Jag har verkligen 0(!) tid till att träna just nu! Känns surt som fan, men nattjobbet som tidningsutdelare pågår bara i 19 dagar till så det är bara att hålla ut. Åååååååååååh :(

Pez
2004-07-27, 01:55
Originally posted by Castro
Åååh tack ska ni ha, men det känns tungt att läsa sånt där på samma gång. Har inte tränat på 1,5 vecka nu och det känns som en evighet! Har råkat ta på mig 2 st jobb och från det ena kan jag inte säga upp mig ifrån och det andra måste jag behålla. Jag har verkligen 0(!) tid till att träna just nu! Känns surt som fan, men nattjobbet som tidningsutdelare pågår bara i 19 dagar till så det är bara att hålla ut. Åååååååååååh :(

Ta det lugnt Castro my man... ingen ide att hetsa upp sig och börja tänka på hur katabol du är..hur du sakta men säkert krymper.. tänker du så så blir du bara mer stressad..och mer katabol.. och krymper snabbare..och mer.. så tänk inte på att du krymper. Och blir fet. :thumbup:

Castro
2004-07-27, 02:20
Haha ditt as! Tack för "tipset"! Nu tänker jag ju inte alls på hur mycket jag krymper...:devil: :D

Nämen fet blir jag då inte. Fan det är cardio hela dagarna. Snarare kommer jag att se ut som en kenyansk marathonlöpare när dessa 19 dagar över.

Mago
2004-07-27, 02:42
När du känner dig nere kan du ju alltid tänka såhär.. How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

gasoliner
2004-07-28, 17:00
Originally posted by Bamse
Fuck you, jag hatar dig :devil: :em:

Jag med..:devil: :em:

Karl_alfred
2004-07-28, 18:30
Det ser jävligt bra ut Castro, kan bara:bow: för dig!

Kwon
2004-07-28, 18:58
Castro regerar som alltid, har aldrig sett en dålig bild på Castro!

:thumbup:

Killen e ju alltid i form!

stenis
2004-07-28, 19:28
riktigt grym kropp :hbang:

hur länge har du tränat?

. stenis

Avesta
2004-07-30, 01:17
fy fan Castro.

Kan bara säga en sak.


Respekt hörru, Respekt!


Hur länge har du tränat sammanlagt by the way?..några mått?

Castro
2004-07-30, 05:25
Tjena och tack allihop! Har inte tränat på 2 veckor nu på grund av dessaa sablarns arbeten, men snart är jag tillbaka. Det kan jag lova er! Rätt skönt med en liten "break" också. Under dessa dryga 2 år har jag aldrig tidigare varit borta från träningen i mer än en vecka så.

Kwon: Nej, jag är verkligen inte alltid i form. Har hittills bara varit under somrarna, men som sagt, i framtiden skall jag alltid vara i form. För övrigt är det ju du som regerar :D

Ready-to-takeoff
2004-07-30, 20:21
castro hur gammal är du?...:)

Ready-to-takeoff
2004-07-30, 20:21
castro hur gammal är du?...:)

Metal_boy_
2004-07-30, 20:51
ser bra ut! starkt att hålla så bra form...du e nog den som prickat den bästa formen här vad jag har sett..ta åt dig av det :thumbup:

JAM
2004-07-31, 00:03
Originally posted by Ready-to-takeoff
castro hur gammal är du?...:)

Provat http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/profile.gif (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?s=&action=getinfo&userid=1834)-knappen? ;)Birthday November 1, 1985

Ready-to-takeoff
2004-07-31, 12:07
kan man räkna med att folkär ärliga och skriver sitt riktiga namn/ursprung och sånt hehe tveksamt :thumbup:

King Grub
2004-07-31, 13:53
Originally posted by Ready-to-takeoff
kan man räkna med att folkär ärliga och skriver sitt riktiga namn/ursprung och sånt hehe tveksamt :thumbup:

Varför inte?

Och om man till äventyrs "ljuger" i sin profil, skulle man ge ett annat svar direkt på frågan...?

On topic: brutalbra bilder. Fruktat bra struktur.

Castro
2004-07-31, 15:13
Tack Grub! :)

Readytotakeoff: Ja, jag är 18 år. Varför skulle man ljuga? :confused:

stahlberg
2004-07-31, 15:19
Jag tror inte heller man ljuger i sin profil. Däremot tycker jag att många av de s.k "erfarna medlemmarna" här inte är så erfarna som man kunde tro på basen av "beskrivningen" (men erfarenheten kanske beror på hur länge man varit med eller på hur mycket man skrivit? somliga är ju t.om. "bögiga medslemmar" (ha). Och ibland får man nog ta vissa delar av profilerna med en nypa salt?? Men åldern är det väl ingen som ljuger om.

Därför har jag inte satt ut min ålder, då tror ju ingen att jag är "juniormedlem".

stahlberg
2004-07-31, 15:21
Och när jag skrivit det såg jag till min stolthet att jag avancerat till "standard medlem".Vad kul!!

Fatalist
2004-07-31, 15:30
Originally posted by stahlberg
Och när jag skrivit det såg jag till min stolthet att jag avancerat till "standard medlem".Vad kul!!

Hurra! Grattis! :cheers:


;)


Hemskt stabil fysik du innehar Castro! Säg till när du tröttnat på den så ärver jag den gärna :cheers:


Vad har du för midjemått?

Tjocka slim
2004-07-31, 16:54
Ser bra ut Castro .. Enda jag gnäller på är att du är lite för spinkig än för att det ska se klockrent ut ... Men kämpa på !!

Ready-to-takeoff
2004-07-31, 18:17
Originally posted by Castro

Readytotakeoff: Ja, jag är 18 år. Varför skulle man ljuga? :confused:

asch hehe jag har blandat ihop alla "forum" vissa underground forum som jag har besökt där försöker man vara så anonymt som möjligt ihop med kolozzeum, det var anledningen :)

för övrigt nice bilder men du har verka tappat en hel del castro ;) din avatar ser bättre ut dock så ser din rygg mycket bra ut :thumbup:

Zozza
2004-07-31, 18:20
Originally posted by Ready-to-takeoff


asch hehe jag har blandat ihop alla "forum" vissa underground forum

Kan du länka?

Ready-to-takeoff
2004-07-31, 18:50
Originally posted by Zozza


Kan du länka?

ka säga istället för att länka ... flashback typ

fredde
2004-08-03, 12:28
hallojsan! har tränat "seriös" styrketräning ett tag nu o ska även börja med karate nu i slutet av augusti! ...min fråga rör inte detta dock....! jag e bara nyfiken på dig castro....använder du dig utav några kostillskott eller dylikt??..hade nämligen tänkt mig att prova på lite kreatin nu när jag även kör igång med karaten.....har lite svårt att gå upp i vikt...äter! tro mig....
aja, bara djag skulle fråga....ha d!!

stybb
2004-08-03, 13:48
hallojsan! har tränat "seriös" styrketräning ett tag nu o ska även börja med karate nu i slutet av augusti! ...min fråga rör inte detta dock....! jag e bara nyfiken på dig castro....använder du dig utav några kostillskott eller dylikt??..hade nämligen tänkt mig att prova på lite kreatin nu när jag även kör igång med karaten.....har lite svårt att gå upp i vikt...äter! tro mig....
aja, bara djag skulle fråga....ha d!!

Nu är jag ju inte Castro men om du inter går upp i vikt trots att du äter är det bara att äta mer. Kreatin kommer knappast göra att du går upp i vikt utom möjligen vatten som rinner av efter kreatin kuren.

fredde
2004-08-03, 16:09
nu e d så att jag inte enbart skulle ta kreatin för att gå upp! snarare för att jag ska kunna få bättre resultat när jag tränar hårt.....

Spike
2004-08-03, 16:16
nu e d så att jag inte enbart skulle ta kreatin för att gå upp! snarare för att jag ska kunna få bättre resultat när jag tränar hårt.....

Prova kreatin du! Säger du att du äter så gör du väl det och då kan kreatin boosta över dig från platån! Äta kreatin är mycket psykiskt också iaf för mig! Och jag tappar inte alls varenda gram (som stybb sa att man gjorde) efter en kreatinkur, brukar vara stadigt 2-3 kg tyngre!

fredde
2004-08-03, 16:25
vilket märke skulle du rekomendera??

kelk
2004-08-03, 16:37
vilket märke skulle du rekomendera??

Fairing (http://www.kolozzeum.com)


Schysst fysik Castro! :bow:

Spike
2004-08-03, 17:50
Jag kör star nutrition men jag rekomenderar det inte :D

Allt är bättre än det iallfall om man ska lyssna på förstå-sig-påarna! :thumbup:

fredde
2004-08-03, 22:21
undrade även om du castro använde dig utan något eller har gjort??? skulle uppskatta om du kunde berätta vad du tyckte o så!!

tackar

Achryl
2004-08-12, 00:39
Sööt :em:

Jense
2004-08-12, 00:54
undrade även om du castro använde dig utan något eller har gjort??? skulle uppskatta om du kunde berätta vad du tyckte o så!!

tackar


winnar & kreatin.


:thefinger

hultman
2004-08-12, 12:36
winnar & kreatin.


:thefinger


orka winnar :p

ruffie
2004-08-12, 13:18
Vad är hemligheten? :naughty:

Castro
2004-08-12, 14:30
Det finns inga hemligheter förutom att träna hårt, äta rätt och vila. Kreatin har jag inte använt på över ett halvår.

AnderssoN
2004-08-12, 20:53
Gillar din fysik skarpt. Men nu ska du inte deffa mer på ett tag va? Några fler muskelkilon till så blir det outstanding.

Fatalist
2004-08-15, 12:42
Sööt :em:



:laugh:



Ser fläskigt värre ut castro! :bpump:

Weird
2004-08-15, 13:10
riktigt fin fysik :thumbup: