handdator

Visa fullständig version : bild


Andreas21
2004-07-15, 23:04
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/DSCN0448.JPG

lite konstruktiv kritik skulle vara bra :kinky:

lauria
2004-07-15, 23:28
Lats,armar,framsida axlar verkar bra...Kanske bröstet som borde slipas mer på...Men ja kan int säga riktigt, släng upp lite mera bilder så lovar jag att du kan få mkt bättre komentarer...För det blir mkt lättare och dömma då!!
Och just de, raka under armarna:thumbup:

Andreas21
2004-07-15, 23:44
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/DSCN0411.JPG

Andreas21
2004-07-15, 23:51
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/DSCN0418.JPG

vet inte riktigt hur man trycker ut latsen på bästa sättet så det fick bli den här bilden

lauria
2004-07-16, 09:40
Så dära, nu ser man bättre!!

Och då ändrar jag komentaren om brösten...

Kanske trapsen ska få växa lite mer ist?

Vad har du för mått?

Andreas21
2004-07-16, 11:10
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/DSCN0414.JPG

såg att jag hade en trapz bild

jag har tränat sen i october ungefär, innan dess så va det ca 3 år sedan jag tränade och då va det inte nå seriöst

återkommer med mått, måste kolla först :bpump:

Mons
2004-07-17, 18:16
Nice mage, speciellt nedre delen. Gillar markerade höftben. nice...:love:

Jorgen
2004-07-17, 22:18
Vad fan sysslar ni med?
Skräp till er och sluta bete er som barnrumpor!
Lägg ner skitsnacket i tråden på direkten annars så plockar jag fram yxan. Jag är på jävligt dåligt humör idag. :insane:

//Jörgen

Makk
2004-07-17, 22:29
Trevlig tråd det här!

OT: Ser bra ut, fortsätt kämpa med vikterna! :bpump:

Andreas21
2004-07-18, 04:14
bänk 130
militärpress har jag maxat 92,5
marklyft vet jag inte riktigt har haft problem med bristningar i låret som jag fått av fotbollen :( jag vet iaf att jag klarar 8 på 115 utan problem, vågar inte lasta på mer just nu

sneda hantelpressar kör jag med ca 35kg gör 5 - 7 reps utan större problem
bicepscurl klarar jag 10 - 12med 23,2kg hantlar

har inte kunnat köra så mycket ben på grund av att jag haft problem så kan inte svara på vad jag maxar i olika ben övningar .

Pez
2004-07-18, 04:31
Originally posted by lauria
Lats,armar,framsida axlar verkar bra...Kanske bröstet som borde slipas mer på...Men ja kan int säga riktigt, släng upp lite mera bilder så lovar jag att du kan få mkt bättre komentarer...För det blir mkt lättare och dömma då!!
Och just de, raka under armarna:thumbup:

Här ska inte "slipas" öht.. varför ge sig på detaljer när grunden inte ens finns? Nej.

Bra vikter, se till att inte bli för viktkåt och offra tekniken bara, trist med skador så tidigt i sin träningskarriär.


Till alla som tjafsat/tjafsar i tråden - att ni är unga innebär inte att ni får bete er som barnrumpor, kan ni inte bara mula varandra på rasten eller nåt som normala barn? :rolleyes:
Ett inlägg till som spär på skitsnacket, vem det än är som lägger det, kommer automatiskt innebära en varning för den personen.

Löjtnant Blank
2004-07-18, 10:33
Me is sorry. Jag vet inte vad som flög i mig. Ska inte larva mig igen.

Lite kritik då. Biceps och axlar tycker jag börjar komma fram riktigt nice. Ryggen däremot ser man inte mycket av. Men som Pez säger behöver du lägga på dig några kilo massa för att få en helt rättvis bedömning. Du verkar vara riktigt stark i pressövningar! Lägg in nya bilder om ett halvår så får vi ser hur det har gått. Good luck to you, good Sir.

lauria
2004-07-18, 16:48
Originally posted by Pez


Här ska inte "slipas" öht.. varför ge sig på detaljer när grunden inte ens finns? Nej.

Bra vikter, se till att inte bli för viktkåt och offra tekniken bara, trist med skador så tidigt i sin träningskarriär.


Till alla som tjafsat/tjafsar i tråden - att ni är unga innebär inte att ni får bete er som barnrumpor, kan ni inte bara mula varandra på rasten eller nåt som normala barn? :rolleyes:
Ett inlägg till som spär på skitsnacket, vem det än är som lägger det, kommer automatiskt innebära en varning för den personen.


Nu har du miss uppfattat mig, men jag uttryckte mig klumpigt oxå..Ist för "slipa" så skulle de stå "bygga på"...Jag menade nutruligtvis att han skulle jobba hårdare på bröstet.........

Pez
2004-07-19, 00:16
Originally posted by lauria



Nu har du miss uppfattat mig, men jag uttryckte mig klumpigt oxå..Ist för "slipa" så skulle de stå "bygga på"...Jag menade nutruligtvis att han skulle jobba hårdare på bröstet.........

Ja och jag ifrågasätter det.
Det är ju inte så att allt är bra förutom att bröst släpar. Perspektiv för fan..

hultman
2004-08-08, 14:21
vad ska man då säga om alla andra som tränar?

finns ju ingen som har allting totalt fulländat

Yankeee
2004-08-08, 14:43
vad ska man då säga om alla andra som tränar?

finns ju ingen som har allting totalt fulländat

Om jag får tolka fritt så tror jag att pez menar att man ska ha massa rent allmänt innan man ska börja "slipa" på något.

hultman
2004-08-08, 15:00
med tanke på att han redan har ganska mycket massa (iaf väldigt stark i diverse övningar) så tycker jag att det var lite taskigt skrivet

Yankeee
2004-08-08, 15:07
Kanske var hårt skrivet. Men det är sånt man får ta om man lägger upp bilder. Man kan ju inte förvänta sig att alla ska berömma. Kritik är något man måste ta åt sig om man vill bli bättre. Han har inte mycket massa, så är det. Han blir kanske ledsen, men inte kan vi hjälpa det? Lägger man upp bilder för bedömning så måste man kunna ta det.

hultman
2004-08-08, 15:10
tycker bara att det är lite onödigt att komma med nedvärderande kommenterarer så att personen i fråga kanske tappar träningslusten

Löjtnant Blank
2004-08-08, 15:17
tycker bara att det är lite onödigt att komma med nedvärderande kommenterarer så att personen i fråga kanske tappar träningslusten
Tappar man träningslusten av att höra ärlig kritik gör man fel från början om man lägger upp bilder här. Jag är ingen motivationsguru. Fråga mig vad jag tycker om din fysik och du får ett ärligt svar. Vad är annars meningen med det här forumet?

Jorgen
2004-08-08, 17:33
med tanke på att han redan har ganska mycket massa (iaf väldigt stark i diverse övningar) så tycker jag att det var lite taskigt skrivet
Allting är relativt. Jag tycker inte att han har vidare mycket massa. Prio nr ett borde vara att lägga på sig mer massa generellt, inte att slipa på någon muskelgrupp. Det har jag svårt att se som kritik som man tar illa upp av att höra.
Sen har du missat ett helt gäng med poster som vi har raderat så du har inte sett helheten av tråden heller för den delen.

//Jörgen

hultman
2004-08-08, 18:54
jag tror inte att du själv vill höra att din träning är totalt jättedålig och höra att du är jätteliten efter lång och hård träning, visst, han är väl inte den största jag sett precis men nog fan har han som pez verkligen förnekar 'en bra grund'

eller?

Jorgen
2004-08-08, 19:25
jag tror inte att du själv vill höra att din träning är totalt jättedålig och höra att du är jätteliten efter lång och hård träning, visst, han är väl inte den största jag sett precis men nog fan har han som pez verkligen förnekar 'en bra grund'
eller?
Hade min träning varit totalt jättedålig så hade jag gärna sett att någon hade rättat mig så jag inte hade fortsatt med den. Skulle inte du vilja det? Jag ser inte någonstans att någon klagar på Andreas21´s träning. Gör du?
Det är ingen så vitt jag kan se (utom du då) som har skrivit att Andreas21 är jätteliten, killen har fö tränat sen oktober vilket jag knappast kan anse vara en vidare lång tid. Vad är en bra grund? Finns det rätt eller fel i en bedömning? Vem bestämmer isåfall det? Du?
Det är inte lönt att du tjafsar emot för jag har rätt. :D <--- Observera smilien.

//Jörgen

hultman
2004-08-08, 19:32
lär knappast vinna något på att tjafsa med dig men jag vill bara att ni ska ha i åtanke att ta det lugnt med de taskiga kommentarerna, vem vill lägga ut bilder om det bara skrivs en massa dåliga saker samtidigt som tjejerna som precis börjat träna och näst intill saknar muskler får höra att dom är grymma

man blir inte taggad på att lägga ut bilder precis, men det är kanske som du säger; vill man lägga ut bilder får man tåla kommentarer om att man kanske borde se över sin träning för att man inte växer

Langster
2004-08-08, 20:21
Lägger man ut bilder måste man vara redo på att ta kritik, annars kan man behålla bilderna för sig själv och använda dem som egna referenser.

Själv tycker jag att killen behöver lägga på sig mycket mer massa, just nu ser han ganska "normal" ut, såg jag honom på stan eller så skulle jag inte direkt se att han var seriöst styrketränande. Det handlar nog inte så mycket om att träningen är dålig utan att han behöver äta mer. Javisst, han är stark för sin storlek, men om det är det knappast det som man bedömer, eller ens kan uppskatta, genom bilder.

Jag kan dock hålla med om att det är konstigt att tjejer som ligger på ungefär samma nivå som den här killen får en massa beröm. Inte konstigt alls iofs, men den här delen av forumet ska ju vara till för att få sin fysik bedömd, det är inte en skönhetstävling.

Jorgen
2004-08-08, 20:30
Självklart skall man inte skriva något taskigt, men jag har svårt att hitta någon taskig kritik i denna tråden. Varför vissa hyllar omuskulösa brudar som lägger ut bilder här på forumet kan du kanske själv räkna ut. ;) Jag skriver alltid vad jag tycker om en fysik, för jag räknar kallt med att en person som lägger ut bilder vill ha kritik. Att många som lägger ut bilder bara vill ha bra kritik kan jag förstå, för vem vill höra att det inte ser bra ut. MEN skall du kunna förbättra något så är det väl förbannat bra om du får reda på vad det är som behöver förbättras. Det gäller att ha distans och att vara självkritisk. Denna sporten är en bedömningssport och alla tycker mer eller mindre olika. Eftersom det inte finns något facit så finns det inte heller något rätt eller fel.
Du blir inte taggad på att lägga ut bilder säger du. Då måste jag fråga, om du skulle lägga ut bilder, skulle du vilja ha konstruktiv kritik eller att alla bara skrev hur grym du såg ut och att allt var perfekt? Lägger man ut bilder på ett forum så gör man det förhoppningsvis för att få sin fysik bedömd och kritiserad. Att vissa personer inte kan ge konstruktiv kritik och att vissa personer inte kan ta konstruktiv kritik utan att börja böla om att man är taskig får man ta. Jag skriver vad jag tycker och det står jag för. Lika mycket som jag står för hur jag dömmer en byggare på scen.
:cheers: mate.

//Jörgen

hultman
2004-08-08, 21:11
jag förstår precis vad du menar och finner samtycke i din beskrivning, det är dock inte det jag påvisar

jag menar att man kanske inte behöver skriva att någon saknar muskler eller något liknande, jag tycker inte det är speciellt vanligt med någon som bänkar 130 och tar 90-95 i militärpress, eller?

såklart man vill höra konstruktiv kritik men är det verkligen sådan kritik då man skriver att någon saknar muskler, det är enbart onödigt och taskigt imo

kelk
2004-08-08, 21:27
jag förstår precis vad du menar och finner samtycke i din beskrivning, det är dock inte det jag påvisar

jag menar att man kanske inte behöver skriva att någon saknar muskler eller något liknande, jag tycker inte det är speciellt vanligt med någon som bänkar 130 och tar 90-95 i militärpress, eller?

såklart man vill höra konstruktiv kritik men är det verkligen sådan kritik då man skriver att någon saknar muskler, det är enbart onödigt och taskigt imo
Styrka och massa går inte alltid hand i hand.
Andreas hur påläst var du när du började träna?
Hur ofta tränade du? Varför började du träna? Vad har du för mål?

Tricklev
2004-08-08, 21:31
DU är inte enorm, men du har en bas, en ganska stabil bas imo, btw jag kan se ditt ansikte :cool: