handdator

Visa fullständig version : En gång i tiden..


MsPaint
2004-07-15, 13:54
För cirka ett år sedan så hade jag en perfekt kroppshållning ifall jag ska uttrycka mig så. jag hade en fin platt mage där man kunde se musklerna fast endå inte rutor som jag insåg att jag klarade mig utan ån så länge. Flickvännen var överlycklig och det var jag med.

Men för ca ½år sedan så slutade jag träna helt och började äta godis och onyttig skit igen. Så iställlet för att gå upp i vikt så blev jag kvar på samma fast alla visuella muskler blev till fett istället.

Nu arbetar jag på att få bort detta fet igen genom olika saker.

För ett år sedan så gjorde jag ca 1x200situps per kväll fast det tänker jag inte börja göra igen eftersom jag hört att det kan vara skadligt för ryggen samt det var bara tråkigt.

Väger nu ca 70Kg

Vad jag har börjat med är att äta som frukost grovt bröd (kanske 2 små skivor med salami på) istället för hönökaka.

Slutat äta "nattmat" eftersom det lägger sig på magen medan man sover. spec eftersom jag åt mjukt vitt bröd.

Som sagt så arbetar jag på att få bort mitt fett och det som jag helst vill få bort är det som sitter på magen som gör att den ser hängig ut plus att jag fått lite billringar på sidorna som ser uta att hänga när jag har kalsonger på mig.. Ser inte bra ut :(


Ifall någon här skulle kunna komma med ett par tipps och lösningar till en alldeles grön kille (rookie) så vore jag väldigt tacksam.

Munter
2004-07-15, 14:06
Kolla runt i forumet du just postade i!

King Grub
2004-07-15, 14:08
Mitt tips är att du spenderar några minuter med att läsa Stickyn högst upp i forumet:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=26881

Jag känner författaren; det är en pålitlig, bra karl.

MsPaint
2004-07-15, 14:23
Tackar :D