handdator

Visa fullständig version : Skillnader mellan pass


Frantic
2004-07-14, 15:38
Jag har sett fram emot mitt ryggpass hela veckan pga av att det gick så bra förra gången. Jag har nyss börjat köra chins så jag kör dem först. Som uppvämningen tänkte jag köra ett lätt set för att komma igång men det gick så lätt att jag gjorde 20 st strikta. Från helt raka armar till stången mot halsen/bröstet. Jag kunde garanterat ha gjort 3-5 st till men ville inte ta ut mig i första setet.

Nu till saken. Idag (en vecka senare) gjorde jag max 10 st. Jag har inte ätit dåligt så varför så stor skillnad?? Normalt sett brukar jag göra 15-17 som mest.

Ursäkta i förhand om jag skrivit slarvigt men jag är extremt stressad!!!!!!!

Eller hade jag bara en dålig dag?

Tricklev
2004-07-14, 15:47
Kan bara varaq en dålig dag, inte ätit tillräkligt? druckit tillräkligt sovit tillräkligt? ätit vid fel tillfällen?

HenrY
2004-07-14, 16:58
Vet icke varför det är sådan skillnad...Men 20 strikta är iaf bra!:thumbup:

lyckegard
2004-07-14, 17:10
Är så jämt för mig. Ibland sitter man och gör ca 15 chins och ibland klarar man 2 som max. Dåliga och bra dagar? anledningarna är oändliga.
Ta det som en man.

Hnke
2004-07-14, 17:10
sovit sämre kanske?

Frantic
2004-07-14, 20:22
Jag sov i åtta timmar så det är inte det. Jag åt pasta innan jag la mig och 5 ägg och gröt till frukost så det borde inte vara det

Det var väl bara en dålig dag så det är bara å take it like a man som lyckegard sa.
Får straffa ryggen för det undet nästa pass :whipped: