handdator

Visa fullständig version : Mons bilder del 2


Mons
2004-07-12, 19:37
Ok, så här kommer lite nyare bilder. Här har jag gått upp 3-4 kg sen de andra bilderna togs, så det är så här jag ser ut i dagsläget. Säg vad ni tycker, om skillnaden mellan de första och dessa, om mina potential etc etc.

Mons
2004-07-12, 19:38
här är en till på magen.

Mons
2004-07-12, 19:40
och så en till.

Action
2004-07-12, 19:43
Ja dieta behöver du inte...

Bara att ligga i med träningen, Vad har du för mål??

Fin mage.;)

Mons
2004-07-12, 19:49
tack! :)
Mina mål är att gå ner 3-4 kg i fett, få tydligare konturer och att minska midjemåttet med 5 cm men behålla brösten och höfterna.
Till hösten kommer jag att träna mycket mer styrka, vill få starkare kropp, tydligare triceps/ biceps och konturer löngs mage och rygg. Basically, få lite mer musklerna och ta bort fettet! tips?

Action
2004-07-12, 19:55
Originally posted by Mons
tack! :)
Mina mål är att gå ner 3-4 kg i fett, få tydligare konturer och att minska midjemåttet med 5 cm men behålla brösten och höfterna.
Till hösten kommer jag att träna mycket mer styrka, vill få starkare kropp, tydligare triceps/ biceps och konturer löngs mage och rygg. Basically, få lite mer musklerna och ta bort fettet! tips?

Det där med att gå ner i fett och midjemått och samtidigt behålla brösten kan vara väldigt svårt för tjejer då fettet som sitter där även försvinner vid diet. Tråkigt men sant.

Sen är det svårt att samtidigt tappa fett och öka i muskler. Men om d är nybörjare och inte tränat mycket innan så finns det absolut en möjlighet om du sköter kosten bra.

Munter
2004-07-12, 20:02
Fina former! Läste i andra tråden att du vill ha timglasform, börja då "träna dit" lite muskler. En massivare rygg och axlar - vips så har du en visuellt smalare midja.

Zakath
2004-07-12, 20:15
Angenäma bilder :love:
Fin mage, kan inte se så mycket mer...
Men säger som jag sa tidigare, det är mer muskler som gäller, förutom på magen (eller kanske lite där också ;)) så kommer du få en mer timglaslik form!

ivandrago
2004-07-12, 20:35
Håller med de andra. Träna ryggen, axlarna och rumpa/lår så blir din midja visuellt smalare utan att du behöver banta bort fett som gör brösten mindre.

Självklart ska du träna allt annat också, men just rygg/axlar kommer helt klart att ge dig en bättre timglasform.

:thumbup:

Ninjasmurf
2004-07-12, 21:32
Originally posted by Mons
tack! :)
Mina mål är att gå ner 3-4 kg i fett, få tydligare konturer och att minska midjemåttet med 5 cm men behålla brösten och höfterna.
Till hösten kommer jag att träna mycket mer styrka, vill få starkare kropp, tydligare triceps/ biceps och konturer löngs mage och rygg. Basically, få lite mer musklerna och ta bort fettet! tips?

ät ofta och nyttigt samt träna hårt så kommer det naturligt :thumbup:

hanni
2004-07-12, 22:22
Hej!

Tycker det ser ut som om du redan har rätt så lågt kroppsfett... Tror inte heller att du behöver minska en ca 3-4 kg i fett, utan snarare gå upp dessa kilon i muskelmassa.

Som de andra redan nämt så kommer du att få mer timglasform om du lägger på dig lite mer muskler,, eftersom du redan har smal midja.

Lycka till!

Mvh/ Hanna

Mons
2004-07-13, 00:14
tack hanna!
Hur många procents kroppsfett skulle du gissa på att jag har??

pelle
2004-07-13, 11:17
usch nej snälla, gå inte ner mer i vikt. Tycker att man koncentrera sig för mycket på vikten. Se på kroppen istället hur den ser ut i spegeln. Du skulle (enligt min personliga åsikt) behöva gå upp några kilo i muskelmassa istället för att gå ner i fettvikt.

Och vadå fettvikt ? Har du sett dig själv ? Det är inte mycket till fett på den kroppen kan jag säga dig.

Nä, börja på ett gym och våga ta i så kommer du att bli helnöjd!

Bicce
2004-07-13, 12:02
Lycka till,, ser mkt bra ut mkt fint.
Träna på och var målmedveten.

Allan
2004-07-14, 07:24
Tog bort ett par ovidkommande inlägg. Håll er till att bedöma bilderna, och LÄS reglerna.


allan

Slartibartfast
2004-07-14, 07:30
Mera massa på axlar och lats. Då förstärker du den kvinnliga formen och ger sken av en smalare midja.

Du behöver abolut inte gå ner i vikt! Skit i vågen helt och kolla fremstegen med måttband och spegel. På med massa på överkroppen!

Släng upp en benbild också så man får något hum om förhållandet ben-överkropp :thumbup: