handdator

Visa fullständig version : Fenomenet Nätraggare


Löjtnant Blank
2004-07-09, 17:34
Kära Kolozzeum!


Jag har följande på hjärtat: Min bror berättade att han hade registrerat sig på Exhales forum. Han hade tittat runt i ”Medlemsbilder”-delen bl a, men där hade han stört sig oerhört mycket på hur alla killarna fjäskade för tjejerna som la ut bilder (han klagade märkligt nog inte på själva bilderna på tjejerna – ho, ho). Och det är ju precis det jag har tänkt på själv. Så fort ett tjej – tränad eller ej – postar ett gäng bilder, strömmar Nätraggarna till. ”Fina ögon!” ”Jag älskar en tjej med bra självförtroende!” ”Du verkar vara en intelligent och frigjord tjej!” And so fucking on... Ibland börjar det okej med diverse kommentarer om bra vader, biceps eller rygg. Men det slår aldrig fel – förr eller senare sitter Nätraggarna och skriver inlägg som flugor kring en skål med skit. Killarna som startar bildtrådar får syrliga kommentarer, medan tjejerna åtnjuter ohämmad beundran. Jag bara undrar: Vad får de (Nätraggarna) ut av det hela? Tror de att de har en snöbolls chans i helvetet att få till det med någon av tjejerna? Varför vimlar det så av dem? Kolo är jämförelsevis befriat från de här patetiska asen (men de existerar i allra högsta grad – oh, ja), kanske för att de blir hårt åtsatta (läs: mobbade) om de försöker här, och det är skönt.

Jag vet inte varför de här människorna irriterar mig till den här graden. Jag har försökt att ignorera dem, men nu går det inte längre. Så tack för att ni lyssnade. Jag hade blivit bannad och spankad på Exhale om jag hade startat en liknande tråd där (och det hade utan tvekan lett till många sömnlösa nätter och minskad aptit på livet).


Upprörda hälsningar,
eder löjtnant


PS. Är Du rentav en Nätraggare? Skriv och berätta! Min hotline är öppen. Vad motiverar dig? Ser du ut som en kycklingrygg i ansiktet? Är du helt enkelt för feg för att prata upp en ”riktig” tjej?

JustinCredible
2004-07-09, 17:43
Originally posted by Löjtnant Blank
en snöbolls chans i helvetet


Den ska jag börja använda:D

jag har oxå lagt märke till det, men jag har inte lika mkt energi som du tror jag:)

den här tråden innehar iaf europarekord för mest generadehjärtgosivosi smilysar

http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=2587

Prankie
2004-07-09, 17:46
EXHALE forum är väl känd för att aldrig har nånting negativt att säga. Majoritet kommenterar enbart bra saker och utesluter konstruktiva synpunkter, om man ska vara elak är det ett gäng jasägare där. :D

RobbeliRobban
2004-07-09, 17:46
Du verkar vara en frigjord kille lt.Blank, fin arisk huvudform och verkar ha vettiga åsikter, en fika?

Sorry...

Nej du har fan rätt, bra formulerat och rätt. Tror du inte att det kan vara så att dessa nätraggare ofta är ganska kända fitness/BB eller "kungar på forumet" och tror att det är det som är attraktivt? Att kvinnan som lagt ut bilderna, skall känna igen personen, bli attraherad av både nätraggarens egna bilder och att han är så himla gullig? (Det är väl vad nätraggarn hoppas)

Skall ta o kika in på Exhale, och uppdatera mig...

Lt.Blank du får även tänka på att det troligtvis finns en del medlemmar som är reggade på både Exballe och här.

Big_Vik
2004-07-09, 17:52
Originally posted by JustinCredible


Den ska jag börja använda

jag har oxå lagt märke till det, men jag har inte lika mkt energi som du tror jag

den här tråden innehar iaf europarekord för mest generadehjärtgosivosi smilysar

http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=2587

tihgt stjärt hade hon iaf :D :smokin: :angel:

förövrigt tror jag många av smörarna huserar på detta forum med fast med andra nick :devil: :notme:

ryssen
2004-07-09, 17:55
faan jag tycker jag känner i gen mig nu.:booty:

Grisen
2004-07-09, 18:03
Hahhahahah! Ryssen är ju "THA MOB LEEDA" För nätraggarna...

Edit. Håller för övrigt med dig L.B, men samtidigt tycker jag att det är ganska komiskt.

Fors
2004-07-09, 18:06
tar så mkt av det här snacket på msn att det inte blir ngt över för forumen :)

Kwon
2004-07-09, 18:09
Haha, gillar en hel del kommentarer som man ser ibland! :D

Angus
2004-07-09, 18:18
en av dom värsta nätraggarna i branchen skriver en hel del här på kollo och är en riktig fitnessfjolla:laugh: :cool: killen saknar all självkritik och är helt patetisk.förövrigt bra skrivet blank

ölobrännvin
2004-07-09, 18:19
Hihi bra rygg och här är en till bild när jag äter hihi:cheers: :love:
jaba dör ...Hon var som en katthona som löpte ju och alla hankatter gjorde allt för att få hmm hmma med honan......

:insane: :smash: :furious: nu har du fått upp ögnen på mej militärmannen...

Trance
2004-07-09, 18:24
Hehe, de är ju roliga att se.

Nate: Jag är lite förkylld...

kille1: Stackars dig..
kille2: Men Nate NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!ett!!!1! .
kille3: Hoppas du kryar på dig, snyft.
kille4: Mitt hjärta liiiiider!!2!!1221!
kille5: Lite bilder kanske??!1!??!?
kille6: Du är söt ändå :love:
kille7: :kinky:
kille8: :naughty: :love: :notme:

Kwon
2004-07-09, 18:29
Originally posted by ölobrännvin
Hihi bra rygg och här är en till bild när jag äter hihi:cheers: :love:
jaba dör ...Hon var som en katthona som löpte ju och alla hankatter gjorde allt för att få hmm hmma med honan......


Vars e bilderna när hon äter?

:laugh:

raZmus
2004-07-09, 18:33
Tror de att de har en snöbolls chans i helvetet att få till det med någon av tjejerna?


Misstolka mig inte, jag håller med dig i mångt och mycket, men...

Är det bara jag, eller kan man inte berömma någon utan att vilja ligga med dem, eller vad nu "få till det" betyder.
Jag förstår vilket fenomen du försöker beskriva, men jag tror du tar ett lite för vitt fång och generaliserar lite för grovt.
Bara en tanke :rolleyes:


PS. Söt avatar Löjtnant :love: DS.

GhostFace
2004-07-09, 18:40
Jag bara undrar: Vad får de (Nätraggarna) ut av det hela? Tror de att de har en snöbolls chans i helvetet att få till det med någon av tjejerna? Varför vimlar det så av dem?

Vad de får ut av det?
Inget antar jag.

Har en chans?
Nej, de har de inte såtillvida det inte uppstår en kontakt mellan tjejen o killen, beror förstås på vad som skrivs.

Varför vimlar det av dem?
Beror på var du befinner dig.


Det mera intressanta är ju att fråga varför folk lägger ut bilder på sig själva & vad de förväntar sig få ut av det?

Fatalist
2004-07-09, 18:45
Absolut inte en nätraggare men det är många gånger jag skrattat åt folks försök här på forumet..


"Söt var du iaf :em: " till exempel... :laugh: :smash:

s_himself
2004-07-09, 18:47
Originally posted by Löjtnant Blank


PS. Är Du rentav en Nätraggare? Skriv och berätta! Min hotline är öppen. Vad motiverar dig? Ser du ut som en kycklingrygg i ansiktet? Är du helt enkelt för feg för att prata upp en ”riktig” tjej?

:laugh:

du har satt tummen under spiken kompis :thumbup:

ölobrännvin
2004-07-09, 18:53
Originally posted by Kwon


Vars e bilderna när hon äter?

:laugh:

jakanske inte äter men bilder MED mat och midsommarfirande..

z_bumbi
2004-07-09, 19:08
Originally posted by GhostFace
Det mera intressanta är ju att fråga varför folk lägger ut bilder på sig själva & vad de förväntar sig få ut av det?

:thumbup:

Pez
2004-07-09, 19:16
Originally posted by Grisen
Hahhahahah! Ryssen är ju "THA MOB LEEDA" För nätraggarna...

Nåja, till ryssens försvar kan väl sägas att han snarare blir antastad av tjejerna här på kollo.. :D



För övrigt - inget skitsnack om andra forum eller medlemmar på andra forum tack. Åsikter är ok, rena påhopp är inte ok.
Vi behöver inte någon "forumrivalitet", det slutar bara trist.

Trytter
2004-07-09, 19:30
Originally posted by GhostFace
Det mera intressanta är ju att fråga varför folk lägger ut bilder på sig själva & vad de förväntar sig få ut av det?

Gissar på att i många fall är det ren och skär exhibitionism, även kallad blottarsjuka.:mallan:

Prankie
2004-07-09, 19:33
Originally posted by Trance
Hehe, de är ju roliga att se.

Nate: Jag är lite förkylld...

kille1: Stackars dig..
kille2: Men Nate NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!ett!!!1! .
kille3: Hoppas du kryar på dig, snyft.
kille4: Mitt hjärta liiiiider!!2!!1221!
kille5: Lite bilder kanske??!1!??!?
kille6: Du är söt ändå :love:
kille7: :kinky:
kille8: :naughty: :love: :notme:

Dagens bästa!

Kwon
2004-07-09, 19:34
Jo, det är klart att många är(och blir) exhibitionister till olika grader inom dessa kretsar(kroppsbyggning/bodybuilding/fitness etc).

Vissa var säkert det innan de tränat också(på ett eller annat sätt)! :D

Löjtnant Blank
2004-07-09, 20:04
Originally posted by RobbeliRobban
Tror du inte att det kan vara så att dessa nätraggare ofta är ganska kända fitness/BB eller "kungar på forumet" och tror att det är det som är attraktivt? Att kvinnan som lagt ut bilderna, skall känna igen personen, bli attraherad av både nätraggarens egna bilder och att han är så himla gullig? (Det är väl vad nätraggarn hoppas)

Det har du absolut rätt i, Robban! Och det blir som mest komiskt när "kungarna på forumet" ska slåss inbördes om kvinnans gunst - när de gör sig redo att tävla i gullighet. Då brukar jag riva mitt hår (det lilla jag har) och hånskratta på samma gång.

Originally posted by RobbeliRobban
Lt.Blank du får även tänka på att det troligtvis finns en del medlemmar som är reggade på både Exballe och här.

Det inser jag. Jag hoppas att de träder fram, för jag har några frågor jag skulle vilja ställa.

Originally posted by RobbeliRobban
Du verkar vara en frigjord kille lt.Blank, fin arisk huvudform och verkar ha vettiga åsikter, en fika?

Betalar du?

Löjtnant Blank
2004-07-09, 20:11
Originally posted by raZmus
Är det bara jag, eller kan man inte berömma någon utan att vilja ligga med dem, eller vad nu "få till det" betyder.
Menar du berömma hennes utseende som sådant - alltså inte ur "träningssynpunkt"? I så fall: Om en tjej lägger ut bilder för att få sin fysik bedömd, vad hjälper det då henne att 15 grabbar skriver: "Men finast var ändå ditt söta leende... :em:)? Gör du det är du en fucking Nätraggare, och då vill du antagligen ligga med tjejen. Eller göra henne till din flickvän, vilket så småningom ändå leder till sex. Så jag antar att svaret på din fråga blir N-E-J.




Edit: Angående ryssens försök: Han gör det så öppet, så påtagligt att det blir roligt. Om det är möjligt att nätragga med stil, så är det han som kan det. Ha, ha. Dessutom är han inte gullig eller PK för fem ruttna korvören, vilket gör honom nästintill immun.

Kwon
2004-07-09, 20:27
Kapten Blank så go!

*tihifniss*

:laugh:

:thumbup:

Underbar tråd men inget nytt! :) Detta fenomen har väl existerat i många år nu?

RobbeliRobban
2004-07-09, 20:49
Jag trodde det skulle bli våldsam debatt här!! Nu sitter man där som ett fån, vid ringside fast utan boxare...

Yankeee
2004-07-09, 20:57
Originally posted by RobbeliRobban
Jag trodde det skulle bli våldsam debatt här!! Nu sitter man där som ett fån, vid ringside fast utan boxare...

pwned med andra ord ;)

Trytter
2004-07-09, 21:00
Originally posted by RobbeliRobban
Jag trodde det skulle bli våldsam debatt här!! Nu sitter man där som ett fån, vid ringside fast utan boxare...

Om Lt. Blank skulle tillåta det skulle jag kunna posta den på Exhale så kan man luta sig tillbaka och titta på fyrverkeriet:angel:


(Nej, jag har inget vettigt att göra den här fredagen:thefinger )

Löjtnant Blank
2004-07-09, 21:34
Originally posted by Trytter


Om Lt. Blank skulle tillåta det skulle jag kunna posta den på Exhale så kan man luta sig tillbaka och titta på fyrverkeriet:angel:


(Nej, jag har inget vettigt att göra den här fredagen:thefinger )
Bring it on!

Nu går jag och lägger mig. Jag ska jobba imorgon.

raZmus
2004-07-09, 22:10
Originally posted by Trytter


Om Lt. Blank skulle tillåta det skulle jag kunna posta den på Exhale så kan man luta sig tillbaka och titta på fyrverkeriet:angel:


(Nej, jag har inget vettigt att göra den här fredagen:thefinger )

haha, ja det hade varit skoj!

Löj: Som jag skrev håller jag med dig i mångt och mycket. Skrev även att du inte skulle misstolka mig. Sluta med det ;) Ville bara poängtera det som sig poängteras bör, så det inte blir osagt. But all in all, we have the same stand.

Jet
2004-07-09, 23:18
Ja, det där med att lägga ut bilder.... Men just på ett icke namngivet forum så är det ju mest tjejerna som lägger ut bilder på sina slappa kroppar, och sen slåss databyggarna om att få komma till.... Kommentar som : Schyyst rumpa, fast den är mer slapp än gäddhänget på en gammal tant är ju inte ovanliga.

Men vafan, skit i det, får tjejerna napp är det väl bara gott för dem...

Dock var det kul när den gode "ryssen" la ut bilder på sin nakna stjärt, och dessutom hade grövre kropp än 90% där... Haha, då var det annat ljud i skällan minsann.....

ryssen
2004-07-10, 00:17
det gäller att trycka rätt på tangenterna annars kan det bli jävligt billigt och patetiskt:em: :whipped:

lite självdistans och med glimten i ögat så kan det bli välldigt bra.:kinky:

men en del smörar ju mer än hela carlshamns mejerierna.:smash: :laugh:

ryssen
2004-07-10, 00:23
Originally posted by Pez

Nåja, till ryssens försvar kan väl sägas att han snarare blir antastad av tjejerna här på kollo.. :D



För övrigt - inget skitsnack om andra forum eller medlemmar på andra forum tack. Åsikter är ok, rena påhopp är inte ok.
Vi behöver inte någon "forumrivalitet", det slutar bara trist.

ja jag är väll inte sen när det kommer en vacker kvinna i vägen:love:

jag har nog fått ett 50 tal mail och pm sen jag la ut bilderna och det är inte jag som skickat dom.:kinky: :angel:

Tricklev
2004-07-10, 01:21
Originally posted by ryssen

jag har nog fått ett 50 tal mail och pm sen jag la ut bilderna och det är inte jag som skickat dom.:kinky: :angel:

Säg bara till om du vill att jag ska sluta pma hetsa på dig;)

ryssen
2004-07-10, 06:18
Originally posted by Tricklev


Säg bara till om du vill att jag ska sluta pma hetsa på dig;)

:laugh::thumbup:

gosh
2004-07-10, 07:23
Jag tycker nog att det är lika "flörtigt" när killar lägger ut bilder, fast kanske på ett annat sätt. Killar skriver alltså bra inlägg till andra killar vilket man givetvis skall göra men ibland skrivs det liv väl bra. Grov och grov kan variera rätt mycket mellan två personer.

Om det inte varit så flörtigt så tror jag att det inte lagts ut lika mycket bilder för självklart blir en person glad av att få komplimanger. Det tar ett tag innan blir tillräckligt stabil i psyket för att fixa enbart kritik. Några är riktigt modiga och lägger ut på sig själva när de är helt nybörjare och knappt tränat något alls.

Trytter
2004-07-10, 07:47
Kom att tänka på en sak.
Det är ganska intressant varför folk lägger ut bilder på sig själva och vad de förvänta.
Men vad jag funderat på och tycker är ännu mer intressant är vad som motiverar folk till att gå in i medlemsbilder och sitta och glo på dem.

Jag menar det är ju långt från alla som har kritik som kan hjälpa dem som lagt ut bilderna. Så vad handlar det egentligen om?
Har vi alla en "släng" av homosexualitet eller är det samma fenomen som små pojkar som jämför sig med andra i omklädningsrummet på gympan?

gosh
2004-07-10, 07:54
Originally posted by Trytter
Så vad handlar det egentligen om?
Har vi alla en "släng" av homosexualitet eller är det samma fenomen som små pojkar som jämför sig med andra i omklädningsrummet på gympan?
Jag tror att människokroppar intresserar, det finns massor av orsaker till varför man kollar in en lite mer avklädd bild. En jämför sig själv mot bilden, vi brukar ju jämföra oss mot andra för att själva få en uppfattning hur bra vi är. Någon är nyfiken på personen. Någon tittar för att det ser bra ut o.s.v.

När jag var yngre så kollade jag väldigt mycket i byggartidningar. Inte för att jag var kåt på dem utan för att man hade en dröm om att bli lika stor. De var liksom ett ideal för mig.

När jag tittar på bilder nu så försöker jag i första hand granska hur personen har byggt samt vilka svagheter personen har. Det som är bra behöver man inte "hjälpa" personen med men någon komplimang går ju att slänga med om kommentar ges.

gladiatorerna1
2004-07-10, 11:37
Originally posted by Löjtnant Blank
Kära Kolozzeum!


Jag har följande på hjärtat: Min bror berättade att han hade registrerat sig på Exhales forum. Han hade tittat runt i ”Medlemsbilder”-delen bl a, men där hade han stört sig oerhört mycket på hur alla killarna fjäskade för tjejerna som la ut bilder (han klagade märkligt nog inte på själva bilderna på tjejerna – ho, ho). Och det är ju precis det jag har tänkt på själv. Så fort ett tjej – tränad eller ej – postar ett gäng bilder, strömmar Nätraggarna till. ”Fina ögon!” ”Jag älskar en tjej med bra självförtroende!” ”Du verkar vara en intelligent och frigjord tjej!” And so fucking on... Ibland börjar det okej med diverse kommentarer om bra vader, biceps eller rygg. Men det slår aldrig fel – förr eller senare sitter Nätraggarna och skriver inlägg som flugor kring en skål med skit. Killarna som startar bildtrådar får syrliga kommentarer, medan tjejerna åtnjuter ohämmad beundran. Jag bara undrar: Vad får de (Nätraggarna) ut av det hela? Tror de att de har en snöbolls chans i helvetet att få till det med någon av tjejerna? Varför vimlar det så av dem? Kolo är jämförelsevis befriat från de här patetiska asen (men de existerar i allra högsta grad – oh, ja), kanske för att de blir hårt åtsatta (läs: mobbade) om de försöker här, och det är skönt.

Jag vet inte varför de här människorna irriterar mig till den här graden. Jag har försökt att ignorera dem, men nu går det inte längre. Så tack för att ni lyssnade. Jag hade blivit bannad och spankad på Exhale om jag hade startat en liknande tråd där (och det hade utan tvekan lett till många sömnlösa nätter och minskad aptit på livet).


Upprörda hälsningar,
eder löjtnant


PS. Är Du rentav en Nätraggare? Skriv och berätta! Min hotline är öppen. Vad motiverar dig? Ser du ut som en kycklingrygg i ansiktet? Är du helt enkelt för feg för att prata upp en ”riktig” tjej?

Håller med till 1000%

Fors
2004-07-10, 11:50
Originally posted by gladiatorerna1


Håller med till 1000%

Finns bara 100%

Tricklev
2004-07-10, 11:55
Originally posted by Fors


Finns bara 10000000000%


I vanliga fall slutar man vid 100%, men sure vi säger så om du vill;)

gosh
2004-07-10, 12:15
Det är fullt naturligt att killar raggar på tjejer, sedan är det lika naturligt att störa sig på att andra raggar för det finns något som heter konkurrens. Killar är ju ändå killar och de reagerar på ett visst sätt när de ser tjejer (de flesta alltså).

En del killar är lite väl "genomskinliga" när de raggar och då kan en annan kille tänka "men vad fan, fattar hon inte den lätte". Fast tjejer är inte alltid så smarta (duckar för tomaterna... :D ).

Tolkia
2004-07-10, 12:26
Jag kanske är dum, men skulle det inte kunna spela in att majoriteten på träningsfora som detta (åtminstone den synliga, skrivande - och framför allt det HÖGLJUDDA majoriteten) är killar? Diverse rolighetsministrar ger förstås spridda nätraggarkommentarer även till personer av det egna könet (här avses alltså heterosexuella; substituera "motsatta" för "egna" i det andra fallet) men de brukar förbli i minoritet (inte minst eftersom alla som skriver inte är rolighetsministrar). Jag har lite svårt att tänka mig den medelsvenske lighthomofoben "nätragga" alltför okamouflerat på andra killar ... Obs. att jag inte påstår att det förklarar ALLT "nätraggande" på träningsfora, men kanske en liten del ...?

gosh
2004-07-10, 12:32
Håller med Tolkia! många killar blir det.. och det finns ju en hel del humor i detta med.

GhostFace
2004-07-10, 12:33
Originally posted by Tolkia
Jag kanske är dum, men skulle det inte kunna spela in att majoriteten på träningsfora som detta (åtminstone den synliga, skrivande - och framför allt det HÖGLJUDDA majoriteten) är killar? Diverse rolighetsministrar ger förstås spridda nätraggarkommentarer även till personer av det egna könet (här avses alltså heterosexuella; substituera "motsatta" för "egna" i det andra fallet) men de brukar förbli i minoritet (inte minst eftersom alla som skriver inte är rolighetsministrar). Jag har lite svårt att tänka mig den medelsvenske lighthomofoben "nätragga" alltför okamouflerat på andra killar ... Obs. att jag inte påstår att det förklarar ALLT "nätraggande" på träningsfora, men kanske en liten del ...?

Självklart spelar det roll att det är majoriteten testostinna unga broilers som finns här på K-forumet.

Internet är anonymt. Som jag skrev förut handlar det om var man befinner sig, även på Internet.
Sägs det samma raggrepliker på ex. SweClockers-forum då en tjej lägger ut en bild på sig o sin LapTop?

Jag har svårt att se samma broilers säga samma saker till en tjej även utanför Internet. IRL.
Generellt talande förstås.

Tolkia
2004-07-10, 12:42
Originally posted by GhostFace
Internet är anonymt. (...) Jag har svårt att se samma broilers säga samma saker till en tjej även utanför Internet. IRL.

Point taken! Internet är anonymt, vilket gär att det är riskfritt att säga en hel massa som man aldrig ens skulle våga tänka på att säga i verkligheten - det gäller ju inte bara nätraggande, utan även hur grova skämt man vågar dra, hur oförskämd man vågar vara, hur sjuka eller politiskt inkorrekta åsikter man vågar yttra (jag skriver inte "erkänna", för det gör man ju faktiskt inte, då man bara luftar dem under skyddet från en intetsägande signatur). Det gäller ju inte bara tränings- och hobbyfora, utan även väldigt "vardagliga" sådana, som t.ex. debattfora på olika dagstidningars hemsidor (akta er vad många köksbordsrasister som kryper ut ur garderoben under signaturer som "upprörd" på lokaltidningens nätinsändarsida...)

GhostFace
2004-07-10, 13:14
Originally posted by Tolkia

Point taken! Internet är anonymt, vilket gär att det är riskfritt att säga en hel massa som man aldrig ens skulle våga tänka på att säga i verkligheten - det gäller ju inte bara nätraggande, utan även hur grova skämt man vågar dra, hur oförskämd man vågar vara, hur sjuka eller politiskt inkorrekta åsikter man vågar yttra (jag skriver inte "erkänna", för det gör man ju faktiskt inte, då man bara luftar dem under skyddet från en intetsägande signatur). Det gäller ju inte bara tränings- och hobbyfora, utan även väldigt "vardagliga" sådana, som t.ex. debattfora på olika dagstidningars hemsidor (akta er vad många köksbordsrasister som kryper ut ur garderoben under signaturer som "upprörd" på lokaltidningens nätinsändarsida...)

Exactomundo !!

:thumbup:

Yttrandefrihetens yttre ramar....anno 2004.

Löjtnant Blank
2004-07-10, 13:51
Originally posted by gosh
sedan är det lika naturligt att störa sig på att andra raggar för det finns något som heter konkurrens.

Det där köper inte jag. Jag stör mig inte på de här killarna för att de raggar på tjejer; jag stör mig på att de gör det på Internet. De gömmer sig bakom sin anonymitet (du är relativt anonym även om du går ut med namn/bild), de skriver saker de aldrig skulle våga säga till samma tjej om de såg henne på gymet. Då skulle de stå och snegla och tänka på vad de skulle säga om de vågade. När de sedan hamnar bakom en dator börjar metamorfosen, de blir - just det! - Nätraggare - sådana som ger tjejer mögliga komplimanger insvepta i gulliga smileys. Det är deras totala avsaknad av testiklar jag stör mig på. Vill du ragga - gör det ansikte mot ansikte. Förstör för Guds skull inte ett bra forum genom att fiska i "Medlemsbilder".

Örjan
2004-07-10, 13:51
Originally posted by Tolkia

Internet är anonymt, vilket gär att det är riskfritt att säga en hel massa som man aldrig ens skulle våga tänka på att säga i verkligheten ...

Det håller jag inte alls med om. Jag tycker folk är synnerligen politiskt korrekta även på internet.

Om man dessutom utvidgar "politiskt korrekt" till "bild av sig själv", är det ännu mer angeläget att bevara den på nätet. Folk som har börjat med att skriva ett par häftiga och tuffa inlägg, måste hela tiden leva upp till den bilden. Det är som om ens nätperson inte kan eller får vara på olika humör.

CroCop
2004-07-11, 22:11
Måste bara säga det, Löjtnant Blank du är min idol punkt. så välformulerat så underbart, garvade ihjäl mig när jag såg exemplet en bit ner också! "Ser j-vligt bra ut :wub: :wub: :thumbup: bodyfitness eller?
:wub: :bow: :bow: keep on training :weights: " man sätter ju kaffet i halsen!! får man ha så många smileys i ett inlägg? djaa djaa skönt att nån skriver detta som säkert många tycker! underbart Löjtnant

Hardcore_pb
2004-07-11, 22:35
Sen så vet jag inte om alla här ska klaga så mycket på att nåt annat forum är ett gäng ja sägare kolla bara själva i trådarna på detta forum till största del så hållar alla med när nån kommer med nåt denna tråd tex. :thefinger ;)

Sen så är det kul att läsa när nån har en åsikt och alla ja jaj ja helt rätt osv. sen kommer nån "känd" på forumet tex. allan och går tvärt emot efter hans inlägg så har vinden vänt då är det ja ja ja helt rätt åt hans håll istället...

Inget speciellt menat allan bara ett ex. på nån "känd" på forumet ! :smokin:

Sen tycker jag inte det är nåt fel att skriva att man håller med om man verkligen gör det men då ska man ju inte ändra sig efter att nån annan gått emot, eller klaga på folk som är ja sägare...

Sen att vissa verkar behöva ragga på internet istället för i verkliga livet men låt dom göra det då, är ju inte direkt så det är nåt att bry sig om...

/Hardcore

Kwon
2004-07-11, 22:37
Det jag gillar först och främst med Kolozzeum är att alla har så olika åsikter och att det kan skapas debatt/diskussion.

Finns andra forum där alla håller med varann och det är ju lite trist i längden.

Roande när en diskussion hettar till!

Inlevelse!

Pez
2004-07-11, 23:14
Originally posted by Kwon
Det jag gillar först och främst med Kolozzeum är att alla har så olika åsikter och att det kan skapas debatt/diskussion.

Finns andra forum där alla håller med varann och det är ju lite trist i längden.

Roande när en diskussion hettar till!

Inlevelse!

Mmm.. passa på att "debattera" och att "ha olika åsikter", för vi kommer troligtvis, i linje med våran nya policy, att se till att stävja dylika former av "individuellt" beteende inom kort. Vi kommer även byta från en röd/svart logga till en brun/svart logga samt implementera den nya stavningen - "KoloSSeum".

;)

PS. The crew of S/S Bootylicious borde ta och kryssa över till den där "Snygga tjejer"-tråden jag såg en flukt av om babord och bidra med lite bilder ur arkivet..

Kwon
2004-07-11, 23:25
Alltid väl formulerat Pez! :)

Självklart skall besättningen på S/S Bootylicious förgylla Snygga Tjejer tråden med lite bidrag!

:thumbup:

Action
2004-07-12, 10:46
Förvånas över att Lt Blank ens orkar störa sig på, och lägga ner sådan energi i sitt analyserande av varför vissa nu skriver positiva kommentarer/raggar på nätet...

//Han som orkade störa sig på de som stör sig på.....:smash:

Latmasken
2004-07-12, 11:59
Genom att Löjtnant Blank ger sig in och skäller på dom så kallade nätraggarna så försvarar han också indirekt tjejerna. Det här hoppas han givetvis att det medför att tjejerna blir småkåta på honom och deklarerar honom som sin mystiska superhjälte som räddar dom från dom hemska nätraggarna.

Det gör honom egentligen till nätraggaren nummer 1?

Kwon
2004-07-12, 12:11
Originally posted by Latmasken
Genom att Löjtnant Blank ger sig in och skäller på dom så kallade nätraggarna så försvarar han också indirekt tjejerna. Det här hoppas han givetvis att det medför att tjejerna blir småkåta på honom och deklarerar honom som sin mystiska superhjälte som räddar dom från dom hemska nätraggarna.

Det gör honom egentligen till nätraggaren nummer 1?

Undanröj/Förstör nu inte Kaptenens strategi här! :)

Han arbetar ju i det dolda och det är ej uppenbart för ett otränat öga hur strategin går tillväga!

Det är ju den ultimata(subtila och dolda) nätraggningstypen som finns!

:laugh:

perarvid
2004-07-12, 12:25
Originally posted by Latmasken
Genom att Löjtnant Blank ger sig in och skäller på dom så kallade nätraggarna så försvarar han också indirekt tjejerna. Det här hoppas han givetvis att det medför att tjejerna blir småkåta på honom och deklarerar honom som sin mystiska superhjälte som räddar dom från dom hemska nätraggarna.

Det gör honom egentligen till nätraggaren nummer 1?


Hehe. Där sa du nånting. Varför är det så himla hemskt att vara en nätraggare om jag får fråga? Jag tror de flesta killar som har nån form av nätkontakt med tjejer är annorlunda i sitt sätt mot tjejerna. (samma grej som många lider av på telefon, blir helt puttinuttiga när de pratar med tjejen, sånt larv skulle jag aldrig hålla på med :D ) Jag försöker undvika det, men man är väl inte mer än människa. Ibland halkar man. ;)

För övrigt kan jag berätta att jag träffade min fd flickvän på nätet, men det höll inte så länge, jag insåg att hon inte var ngt att satsa på (no pun intended). Fast när vi gjorde slut haglade klyschorna. (påminner mig om serien Rocky...)

Piranha
2004-07-12, 13:53
Och då undar jag vad är skillnaden emellan näteet och verkligheten , killar har gjort sig till för att fånga tjejernas intressa i alla tider .. nätet är inte unikare än nå annat ställe.

Givetvis tar folk chansen .. inge konstigt med det ..

Kwon
2004-07-12, 13:57
Precis! Du sa det Pirre!

People are People! :)

:thumbup:

Aeis
2004-07-12, 14:19
Här på kolozzeum är det ju riktigt lugnt om man jämför med de spelforum jag tillbringade min tid på förut!

z_bumbi
2004-07-12, 14:29
Originally posted by Aeis
Här på kolozzeum är det ju riktigt lugnt om man jämför med de spelforum jag tillbringade min tid på förut!

[Extrema fördomar.]Spelarna kanske är ännu värre på att träffa kvinnor i verkliga livet än killar som styrketränar i samma ålder? På gymet brukar det ju i alla fall finnas en och annan kvinna så de har ju i alla fall sett sådana till skillnad från spelarna som bara kollar pOrn och ascii-bilder.[/Extrema fördomar.]

:D

RobbeliRobban
2004-07-12, 15:09
Undrar om nätraggaren är samma person som gymraggaren?

Har ni sett gymraggaren? Oftast är han grov som fan, 40+ och dyker direkt efter småflickor i gymnasieåldern, ivrigt flirtande, subtilt tafsande och bittert svartsjuk på ev. pojkvänner. Påföljden är att han skrämmer iväg alla flickor från gymmet i den ålderskategorin, de kvinnor som uppnåt myndighetsåldern brukar inte sluta, men bli så illa berörda att de gömmer sig bland cardio och rehab-verktygen.

flikkan_helgonet
2004-07-12, 15:23
Originally posted by Fatalist
Absolut inte en nätraggare men det är många gånger jag skrattat åt folks försök här på forumet..


"Söt var du iaf :em: " till exempel... :laugh: :smash:

Känner igen den kommentaren, tror de va till en bild ja la ut, undrade faktiskt vad det hade med saken att göra... men mysigt att höra, fast måste ta till det där med snöbolls chans i helvete...
:booty:

ryssen
2004-07-12, 15:49
faan det kan väll inte vara så illa att få höra att man är snygg sexig eller lite:kinky: :love: smilisar.

det är väll inte på blodigt allvar det här. släpp loss lite nu.

mera :kinky: :love:

Löjtnant Blank
2004-07-12, 16:12
Originally posted by Latmasken
Genom att Löjtnant Blank ger sig in och skäller på dom så kallade nätraggarna så försvarar han också indirekt tjejerna. Det här hoppas han givetvis att det medför att tjejerna blir småkåta på honom och deklarerar honom som sin mystiska superhjälte som räddar dom från dom hemska nätraggarna.

Det gör honom egentligen till nätraggaren nummer 1?
What the...

Har du någonsin sett mig ge en tjej en gullig kommentar i en tråd? Toffel är det sista jag är; jag säger alltid vad jag tycker och tänker, och jag har förmodligen -2 i cute points efter alla mina halvt ironiska, halvt misogyna inlägg. Jag ser ingen mening med att ragga här, och jag skulle verkligen, absolut, under inga omständigheter vilja träffa någon av tjejerna som huserar på Kolozzeum. Det skulle kännas så otroligt fånigt. Så ta du din enfaldiga analys och stoppa upp den där den får plats.

Snyggt försök till bortförklaring, Latmasken, men Nätraggare är fortfarande patetiska och irriterande. Att du har för små kulor för att ragga upp en tjej på riktigt ursäktar ingenting.

Latmasken
2004-07-12, 17:05
Ragga med kulor? Är det här någon ny teknik som har framkommit ur intensiv forskning? Verkar inte så praktiskt.

Trevligt att du håller fast vid din taktik fastän den är avslöjad iallafall Löjtnant.

perarvid
2004-07-12, 17:08
Originally posted by Löjtnant Blank
jag skulle verkligen, absolut, under inga omständigheter vilja träffa någon av tjejerna som huserar på Kolozzeum.

Varför inte? Är det ngt fel på dem? Så himla hemskt kan det väl inte vara? :confused:

Action
2004-07-12, 18:06
Anser att de som raggar på nätet och verkligen träffar varandra är riktigt modiga. Det krävs stor mod att träffa någon som man inte sett eller träffat innan i verkliga livet.

Att man även via nätet kan vidga sina vyer lite och råka på personer som man annars aldrig skulle råka på gör det hela mer intressant också.

Får man fråga Lt Blank vad han anser vara det optimala sättet att ragga upp en tjej på?? Hur träffade tex du din Ohio brud som du snackat om?? Du kanske är så gammaldags att du inte kan ta till dig nymodigheter som internet och använda dessa fullt ut...;)

Aeis
2004-07-12, 18:11
Jag tycker internet är bra att ragga på. Fast är bara jobbigt om 20 pers kommenterar att en tjej är söt... Skicka PM är bättre imo;p

Löjtnant Blank
2004-07-12, 18:33
Originally posted by Latmasken
Ragga med kulor? Är det här någon ny teknik som har framkommit ur intensiv forskning? Verkar inte så praktiskt.

Trevligt att du håller fast vid din taktik fastän den är avslöjad iallafall Löjtnant.
:D :cheers:

Fatalist
2004-07-12, 18:43
Originally posted by Fors


Finns bara 100%

Näe, 20kr är

100% mer än 10kr
200% av 10kr
En ökning på 100% från 10kr


For the record :notme:


(Förlåt mig alla mods.. Verkligen ledsen men detta var ohjälpligt)

Fatalist
2004-07-12, 18:45
Originally posted by z_bumbi


[Extrema fördomar.]Spelarna kanske är ännu värre på att träffa kvinnor i verkliga livet än killar som styrketränar i samma ålder? På gymet brukar det ju i alla fall finnas en och annan kvinna så de har ju i alla fall sett sådana till skillnad från spelarna som bara kollar pOrn och ascii-bilder.[/Extrema fördomar.]

:D

ASCII-bilder :laugh:


MSN-ragg funkar alltid, så har jag hittat 2 flickvänner :notme:

Aeis
2004-07-12, 18:48
Originally posted by Fatalist


ASCII-bilder :laugh:


MSN-ragg funkar alltid, så har jag hittat 2 flickvänner :notme:

Du hade aldrig träffat dem före du började prata med dem på msn?

Fatalist
2004-07-12, 18:52
Originally posted by Aeis


Du hade aldrig träffat dem före du började prata med dem på msn?

Nix...

Spike
2004-07-12, 19:17
Internet är precis samma sak som att supa sig full för att ragga brudar. För småbarn som inte har skaffat självförtroende eller funnit sig själva än.

Undantag 14åriga tjejer och folk som har en allmänt missanpassad pubertet.

För er som undrar försöker jag inte alls reta folk utan bara i min stillhet hållla med löjtnanten! Men så är jag störd nog att gilla gammeldags hjärtesorg också, det var äkta! Internet är falskt och bara fyllt med smygande självglorifiering och OM det nu går att använda ett internet-liv till att få bättre självförtroende så är det bara till nytta om man inser att det suger :devil:

Jag är inte så wrong att jag inte respekterar folk som träffar sina flickvänner via nätet, så länge min flickvän inte sätter sig vid datorn och söker bekräftlese genom att blurra sina webcambilder så mycket att man inte ser att det är hon bara för att hon inte tror hon duger på riktigt. :thumbup:

scudmissile
2004-07-12, 19:26
du vet alltid vad du ska säga Spike, du är så vis :rolleyes:

Spike
2004-07-12, 19:36
Hade jag inte för länge sen blivit så psykad av din avatar hade jag tackat så mycket för ditt smicker!:)

adeleine
2004-07-12, 19:41
jag tycker att internet kan vara ett bra sätt att träffa någon....man lär känna varandra för de personer man är och blir inte störd av ytliga och onödiga intryck....och det är väl egentligen det, det inre, som ett förhållande grundas på? ett förhållande som saknar den delen är ju dödsdömt...

tror det är mindre chans att träffa någon som man verkligen kommer överens med ute på krogen....för om vi ska vara ärliga, hur många fördomar o.dyl har man inte inför alla nya människor?

Kwon
2004-07-12, 20:39
Det positiva med nätraggning som jag kan komma på såhär på rak arm(utan att jag böjer den), är ju att man kan på något sätt lyckas få ett bättre första intryck än om man är packad på krogen! Hehe

:laugh:

Jorgen
2004-07-12, 20:52
adeleine har en poäng. Men det är oas mycket lättare att måla upp en bild av sig själv som inte överenstämmer med verkligheten via internet. Om båda parterna är ärliga så tycker jag också att internet är ett bra sätt att träffa någon via, men det är juts under den förutsättningen.

//Jörgen

Löjtnant Blank
2004-07-12, 20:54
Originally posted by Spike
Internet är precis samma sak som att supa sig full för att ragga brudar. För småbarn som inte har skaffat självförtroende eller funnit sig själva än.
Exactomundo - bra liknelse! Det är så väldigt lätt att sitta bakom en skärm och känna sig som Guds gåva till kvinnan. Alla har givetvis rätt att logga in på ett I-forum och "playa brudarna", alla har rätt att göra sig själva crazy-sexy-cool för att framstå som den perfekta partnern, men då har jag lika stor rätt att kalla dem patetiska. Och det gör jag. Ni är patetiska. Ni är pinsamma. Ni är fåniga. Så, nu känns det bättre. Ha, ha.

Jag struntar i hur vissa av er försöker rättfärdiga det - att ragga på träningsforum är segt för de som är här för att diskutera kost och träning, bedöma medlemsbilder etc. Vill man ragga på Internet finns det andra ställen än Kolozzeum. Det här är inte rätt forum. Get my point? Yet?

Vidare förstår jag inte varför en del drar upp hur fint det är att träffa partners på Internet. Jag skiter väl i det! Ni får gärna gifta er online och skaffa små cyberbarn - det rör mig inte ryggen - bara jag slipper se era pinsamma, tafatta försök. Istället: lägg in en kontaktannons på lämplig sajt.

Den här tråden har tagit oanade proportioner. Hela diskussionen är minst sagt komisk. Jag räknade med att få en fem-sex svar, men det verkar som om alla har något att säga om saken. Vissa kanske till och med känner sig träffade? Den enda Nätraggaren som har trätt fram än så länge är ryssen (respekt åt honom). Vart är ni andra? Kom igen nu, upp med en hand!

Nexus
2004-07-12, 20:56
Hmm eftersom jag träffade mangemani här o sen umgicks med honom ett tag, så kvalificerar det väl mig antar jag.. so? Det var inte därför jag kom till detta forum..

obs.. jag har inte läst hela tråden..

Löjtnant Blank
2004-07-12, 21:02
Originally posted by Nexus
Hmm eftersom jag träffade mangemani här o sen umgicks med honom ett tag, så kvalificerar det väl mig antar jag.. so? Det var inte därför jag kom till detta forum..


Det är en viss skillnad på att fatta tycke för någon på grund av det han eller hon skriver och att aktivt gå in för att fiska ragg. Det senare är det jag fördömer.

Originally posted by Nexus
obs.. jag har inte läst hela tråden..

Det är en fördel att göra det innan man yttrar sig.
:thumbup:

Castro
2004-07-12, 21:09
Originally posted by Nexus
Hmm eftersom jag träffade mangemani här o sen umgicks med honom ett tag, så kvalificerar det väl mig antar jag.. so? Det var inte därför jag kom till detta forum..

obs.. jag har inte läst hela tråden..

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&postid=513571#post513571

Du verkar ha fler på gång också! You go girl!

Löjtnant Blank
2004-07-12, 21:13
Detektiv Castro: Nice going! :D

Castro
2004-07-12, 21:16
Originally posted by Löjtnant Blank
Detektiv Castro: Nice going! :D

Gillar din spikraka stil Löjtnanten så jag var bara tvungen att hjälpa dig :D

Castro
2004-07-12, 21:18
Utan att ha läst denna tråd så ger jag dig en till:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=26810

Skulle tippa att sannolikheten för att du finner en näträggare i den där tråden ungefär är lika stor som att finna en fisk i ett nät du slängt ner i en fiskodling. Jag ger dig nätet, du rensar, hänger upp och torkar fisken :D

Action
2004-07-12, 21:23
Samt att efter denna tråds skapande så har de flesta inte ens vågat kommentera Mons senaste bilder......

Är ni rädda att bli kallade nätraggare nu pojkar...:D

Löjtnant Blank
2004-07-12, 21:27
Angående Mons tråd: Så länge man håller sig till någorlunda konstruktiv kritik kan man inte beskyllas för att fiska. Gränsen går vid att börja berömma ögon, hårsvall, leenden, eventuell sexighet etc.

Nexus
2004-07-12, 21:31
Originally posted by Castro


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&postid=513571#post513571

Du verkar ha fler på gång också! You go girl!

haha om så vore.. fler på gång? självklart, men inte denna gosse..

internethjälten
2004-07-12, 21:32
jag är nätraggare... så mobba mig om ni vill - who gives a fuck...

Castro
2004-07-12, 21:35
Originally posted by Nexus


haha om så vore.. fler på gång? självklart, men inte denna gosse..

Nää det är förståss mig du suktar efter gullet :kinky: :kinky: :kinky:

GÄSS!! Med helt överdriven charm har jag nu lyckats med det omöjliga - att nätragga i en anti-nätraggar-tråd!!

Castro
2004-07-12, 21:41
Originally posted by impegas.org
jag är nätraggare... så mobba mig om ni vill - who gives a fuck...

Så går det när man försummar vänskapen och förlitar sig på sin fästmö som enda "kärleken" i livet. Man ledsnar och tvingas söka spänning på annat håll.

Vill inte mobbas, men kände bara för att småretas lite nu...:D

Edit: Fast när jag tänker efter så var det lite okänsligt gjort av mig. Förlåt :em:

Nexus
2004-07-12, 21:49
Originally posted by Castro


Nää det är förståss mig du suktar efter gullet :kinky: :kinky: :kinky:

GÄSS!! Med helt överdriven charm har jag nu lyckats med det omöjliga - att nätragga i en anti-nätraggar-tråd!!

busted:em: :thefinger

perarvid
2004-07-12, 22:37
Originally posted by Castro


Nää det är förståss mig du suktar efter gullet :kinky: :kinky: :kinky:

GÄSS!! Med helt överdriven charm har jag nu lyckats med det omöjliga - att nätragga i en anti-nätraggar-tråd!!

Haha, bra humor såhär på kvällen. :D

Allan
2004-07-12, 22:40
Om ni bara hade en aning om hur många slippriga kommentarer man rensat från Bildforumet skulle ni förvånas. Och hur många varningar som delats ut till folk som inte fattat tillsägelser.
Vi har t o m haft separata trådar om hur kvinnor/tjejer bemöts på forumet, och jag tycker i vart fall att det haft effekt. De värsta övertrampen har faktiskt försvunnit.
Jag har inga synpunkter på hur det funkar på andra forum; jag har jämnt skägg med att hinna med det här, men med raggande är det ju som med allt annat - det kan utföras med stil och elegans och då retar det knappast någon (förutom några avundsjuka själar då...)
I slutänden är det väl så att hårt modererade forum med en uttalad policy kommer att vara mer förskonade än andra.

Och jag tycker nog att vi har rätt bra temperatur på kritiken här. De flesta får konstruktiva synpunkter samt beröm. Ingen har väl nytta av att få höra att det ser ut som skräp?
Däremot har det varit lite väl mycket icke-bedömningsbara bilder i Bildforumet ett tag, och det tar jag på mig. Men snart kommer yxan att gå där igen....
:whipped:


allan

Castro
2004-07-12, 22:52
Originally posted by Allan
Om ni bara hade en aning om hur många slippriga kommentarer man rensat från Bildforumet skulle ni förvånas. Och hur många varningar som delats ut till folk som inte fattat tillsägelser.
Vi har t o m haft separata trådar om hur kvinnor/tjejer bemöts på forumet, och jag tycker i vart fall att det haft effekt. De värsta övertrampen har faktiskt försvunnit.
Jag har inga synpunkter på hur det funkar på andra forum; jag har jämnt skägg med att hinna med det här, men med raggande är det ju som med allt annat - det kan utföras med stil och elegans och då retar det knappast någon (förutom några avundsjuka själar då...)
I slutänden är det väl så att hårt modererade forum med en uttalad policy kommer att vara mer förskonade än andra.

Och jag tycker nog att vi har rätt bra temperatur på kritiken här. De flesta får konstruktiva synpunkter samt beröm. Ingen har väl nytta av att få höra att det ser ut som skräp?
Däremot har det varit lite väl mycket icke-bedömningsbara bilder i Bildforumet ett tag, och det tar jag på mig. Men snart kommer yxan att gå där igen....
:whipped:

allan

Kötta Allan, kötta! :thumbup:

RobbeliRobban
2004-10-26, 09:05
bump! :cool: :whipped: :thumbup: :naughty: :MrT:

mmartin
2004-10-26, 09:20
stackars tina får väl ta en del i sina trådar he he :D

ryssen e ju hopplös där :D :thefinger

men herregud ni har ju rätt men vaddå det kanske sitter i ryggen på folk? man kan liksom inte låta bli att ge damer komplimanger och snälla ord, sen om det är på gym, pub, mataffären eller kolozzeum kanske är liksom bara av farten? svårta att säga men det blir ju bara positiva bemötelser av damerna ifråga så vad gör det?

Sen att man får till det med ALLA man e snäll mot är ju inte ens meningen, och risken lyser ju ändå med sin frånvaro att lyckas med alla- likt en hundskit i snön

mvh

Piranha
2004-10-26, 09:30
Personligen så ser jag inte nätraggandet på Exhale / Kolozzeum som något konstigt alls , så här är det på INTERNET oavsett forum.

Och speciellt fan på ett träningsforum, med bilder på bara överkroppar , tjejjer i underkläder etc.

Om man postar en bild iklädd stringtrosor och bh putandes med rumpan..
Självklart kommer det att kommenteras ..

Sen får man själv sålla ... prexxis som i verkligheten !


Den som ger sig in i leken får leken tåla så att säga.

Bärs
2004-10-26, 12:28
Man kan alltid fråga sig varför man lägger upp bilder om man inte har några muskler att visa upp. Vad är det för intressant med en tanig, otränad flickkropp på ett styrketräningsforum? Man kunde lika bra spara de bilderna till en före-/efter-tråd när man tränat seriöst ett år. Sådana trådar intresserar alltid. Flickor som springer omkring med håven och nästan eggar upp och leker med nätraggarna kunde också ta sig en funderare.