handdator

Visa fullständig version : Lite fetare, lite större..men fortfarande liten...


GT_Razor
2004-07-06, 23:08
Well här kommer några dagsfärska bilder på mig. Man missar ju en del pass på sommaren vilket e sketet..men men man tar igen sig. Här e iaf några nyare bilder...kritik tack!

GT_Razor
2004-07-06, 23:09
Dubbelbicce

GT_Razor
2004-07-06, 23:10
Nån konstig pose....

GT_Razor
2004-07-06, 23:11
Sidechest

GT_Razor
2004-07-06, 23:14
Benen e inte speciellt bra än....inte tränat dem lika länge...men kört dem hårt å bra i ett halvår snart å de har börjat växa rätt bra nu =) Benträningen innan dess var värdelös, bestod av halva böjjar...ca 2 set...å väldigt sällan jag körde ben då.

GT_Razor
2004-07-06, 23:17
Dubbelbicce bakifrån....den blev dock rätt skum....

GT_Razor
2004-07-06, 23:19
En till...lite bättre...

GT_Razor
2004-07-06, 23:20
En till benbild...

GT_Razor
2004-07-06, 23:22
Å så en till....

GT_Razor
2004-07-06, 23:24
Latsspread

GT_Razor
2004-07-06, 23:41
en till

GT_Razor
2004-07-06, 23:43
Å så avslutar vi med en till sidechest

Metal_boy_
2004-07-07, 12:53
bra me späck o massa...ser faktiskt ut som mig i kroppstyp..kör hårt :bpump:

Officer
2004-07-09, 16:05
Alex din sketne fan jag visste inte att du hade lagt upp så här många bilder, hehe.


Så du vill ha kritik?
Äsch du vet nog redan vad som ska jobbas på, men jag ska ge lite kritik:
Bra grejer = armarna och axlarna, lite mer bakaxlar kanske. Framlåren är inte SÅ dåliga, men baksidan måste du lägga mer krut på.
Ryggen är inte så v-formad som den skulle kunna bli särskilt i din dubbelbiccebild, men det är med tanke på att du har ganska mycket späck där nere, eller hur?
Mer djup/tjocklek i ryggen skulle heller inte skada, men det är som du redan vet bara bomba på med mer massa.


En till grej: brösten får du köra lite hårdare


Annars ser det grovt och starkt ut!

Ses på gymet polarn

HenrY
2004-07-09, 16:15
Tycker det ser massivt ut!
Mycket massa under späcket som du har...

Positivt: Trapsen sr grymma ut i krabb posén, axlarna och armarna ser ut att ha mycket massa! Låren och vaderna ser helt OK ut, men tycker självklart att du ska piska dom mer!;)

Negativt: Du ska inte missa några pass på sommaren!;)
Lite mer triceps kanske skulle sitta fint!
Baksida lår släpar litegranna ser det ut som.
Mer rygg, mer tjocklek.
Även brösten behöver piskas lite hårdare.

Annars tycker jag det ser bra ut!

:thumbup:

Fortsätt pumpa hårt!
Kick ass!!:hbang:

Edit: Nu när jag kollar på bilderna igen ser jag att du faktiskt har rätt bra rygg...Men kan självklart endå piskas mer!:)

GT_Razor
2004-07-12, 12:23
Hahaha, japp japp här e jag =) Fan borde haft lite bättre ljus på vissa bilder, man ser ju så slät ut hehe. Jo jag vet att brösten måste tryckas på ordentligt! Är svag i dem också. Bakaxlarna jobbar jag med för fullt nu så de håller nog på å bli bättre å bättre. Benen förståss också...sliter med dem ordentligt så snart ska de nog bli grövre! Å det där med ryggen tror jag främst är just som du säger för att jag har späck där nere, därav ingen ordentlig V-form.

Japp vi ses på gymmet mannen!

Originally posted by AnabolicProtein
Alex din sketne fan jag visste inte att du hade lagt upp så här många bilder, hehe.


Så du vill ha kritik?
Äsch du vet nog redan vad som ska jobbas på, men jag ska ge lite kritik:
Bra grejer = armarna och axlarna, lite mer bakaxlar kanske. Framlåren är inte SÅ dåliga, men baksidan måste du lägga mer krut på.
Ryggen är inte så v-formad som den skulle kunna bli särskilt i din dubbelbiccebild, men det är med tanke på att du har ganska mycket späck där nere, eller hur?
Mer djup/tjocklek i ryggen skulle heller inte skada, men det är som du redan vet bara bomba på med mer massa.


En till grej: brösten får du köra lite hårdare


Annars ser det grovt och starkt ut!

Ses på gymet polarn

GT_Razor
2004-07-12, 12:26
Tackar! =) Jo trapsen har alltid varit stora hos mig...aldrig tränat dem typ men de har vuxit ändå, gillar dem jag med =) Benen ska köras på som fan...å brösten också, det behövs. Tyvärr så blir det massa uteblivna pass..men försöker så gott jag kan å inte missa men det går inte att undvikas.

Originally posted by HenrY
Tycker det ser massivt ut!
Mycket massa under späcket som du har...

Positivt: Trapsen sr grymma ut i krabb posén, axlarna och armarna ser ut att ha mycket massa! Låren och vaderna ser helt OK ut, men tycker självklart att du ska piska dom mer!;)

Negativt: Du ska inte missa några pass på sommaren!;)
Lite mer triceps kanske skulle sitta fint!
Baksida lår släpar litegranna ser det ut som.
Mer rygg, mer tjocklek.
Även brösten behöver piskas lite hårdare.

Annars tycker jag det ser bra ut!

:thumbup:

Fortsätt pumpa hårt!
Kick ass!!:hbang:

Edit: Nu när jag kollar på bilderna igen ser jag att du faktiskt har rätt bra rygg...Men kan självklart endå piskas mer!:)