handdator

Visa fullständig version : M Double You


Duumbo
2002-06-24, 11:43
Någon som vet något om detta kosttillskotts företag??

Kan nämligen komma över en del av deras produkter väldans billigt så nu undrar jag om det är något att rekommendera??

Om ni har egna erfarenheter av deras produkter eller känner någon som testat så skriv gärna!

Tack på förhand....

MVH Duumbo

EiseltUK
2002-06-27, 20:23
Jag känner till dem ganska bra. Produkterna tillverkas i Holland och är av den kvalitet man kan förvänta sig från Holland och Belgien. Jag tror inte att de säljs i Sverige?

Mvh
Henrik

Petrus
2002-06-27, 20:28
MDoubleU är ett Holländsk företag som var funnits sedan 1986, nytt eller gammalt avgör själv.
Finns att köpa i sverige

Dock inget som jag själv rekomenderar, men eftersom du frågade...
Vänligen,,,

Petrus

Duumbo
2002-06-28, 11:24
Vad e de som brister?? Kvaliteten eller trovärdigheten??

Har de inte vad de säger i förpackningen...??

Eiselt: Dum fråga kanske, men hur rukar kvaliteten vara i Holland och belgien??

Känner inte till särskilt många företag från de länderna så därför har jag heller ingen koll på de...

PowerTech är väl också från Belgien, men de verkar ju vara ganska seriösa....eller??

Tack för svaren!

MVH Peter

Alexfitness
2002-06-28, 20:00
Power Tech er Nutrition Outlets eget merke. Deras proteine blandas och pakketeras av Dalblads.

Lave
2002-06-29, 06:39
Har inte testat MDoubleYou's proteinpulver själv. Jag vet han sa att smaken var underbar. Att den var som milkshake. Hur kvalitén var hag jag inte en aning om.
Jag har själv testat deras Stack II, och den fungerar bra. Iofs blev min kropp tolerant mot dem efter bara några dagar, men det är ju inte MDY's fel ;)

betterbodies
2002-06-29, 09:31
Har kört deras Whay Protein Choklad, å det e utan tvekan den godaste protein drink jag smakat :D Smakar Skumbanan/Choklad

Sen kör jag på Stack II å det e en canon produkt ;) *tipsar*

Hade jag fått MDoubleYou billigare hade jag kört på d helt klart :rolleyes:

betterbodies
2002-06-29, 09:33
menade Whey då :)

kharon
2004-04-05, 15:13
Nån som har något negativt att säga om Mdoubleyou?
Jag tycker mig förnimma viss skeptism hos Tinner och EiseltUK...


Min tunna protein håller på att ta slut så jag har funderat på att testa Mdoubleyous vassle-isolat, misstänker att jag har börjat lida av lite laktosintolerans så jag tänkte att ett isolat skulle vara på sin plats.

Därtill får jag Mdoubleyous produkter till rabatterat pris.
Men man vill ju inte köpa nån sörja som smakar skit eller annars inte håller måttet.

GhostFace
2004-04-05, 15:28
Priset är väl det enda negativa?

Fairing II
2004-04-05, 16:45
Det är Hollands största tillverkare vi pratar om och kvaliten duger säkert åt alla här.

Jag har ställt frågan förut men här kommer den igen: Vad är kvalite på kosttillskott för en konsument ? Hur kan man säga att något har hög/låg kvalitet ?

Kvalitet för mig är valet av råvara , dokumentation samt att produkterna håller ett jämnt , högt analyserat värde och att smakerna alltid är likadana batch efter batch.

GhostFace
2004-04-05, 17:28
Men det är inte säkert att den utlovade kvalitén är värd det pris konsumenten ska betala...Tänk på det!

kharon
2004-04-05, 19:26
Originally posted by Fairing II
Det är Hollands största tillverkare vi pratar om och kvaliten duger säkert åt alla här.

Jag har ställt frågan förut men här kommer den igen: Vad är kvalite på kosttillskott för en konsument ? Hur kan man säga att något har hög/låg kvalitet ?

Kvalitet för mig är valet av råvara , dokumentation samt att produkterna håller ett jämnt , högt analyserat värde och att smakerna alltid är likadana batch efter batch.

Får som sagt bra pris så det är väl värt att testa ett kg.

Kvalité och det som är viktigt för mig är att produkten "håller vad den lovar", vad gäller smak och "analyserat värde". Samt bra pris/kvalité ratio.