handdator

Visa fullständig version : Träningsschema


Zozza
2004-06-30, 14:13
Biceps, Underarmar
Axlar, Triceps
Vila
Bröst, Mage
Rygg, Traps
Ben(fram och baksida), Vader
Vila


Tror ni det skulle funka att köra så under en överätningsperiod?

Äter ungefär 1000 kcal mer än jag gör av med under tiden.

JJ
2004-06-30, 14:25
Ja, fast jag hade bytt plats på passen. Kört vila efter ben och ryggpassen. Sen går det ju inte riktigt att svara på utan att veta hur dina pass ser ut osv.

nordland
2004-06-30, 14:29
skulle gärna se att du har längre mellan axel/tric och bröst passet... Som det var nu så hade du bara en dag emellan. vilket enligt mitt tycke är alldeles för lite.... axlarna blir lätt slitna....

aliquis
2004-06-30, 17:56
Känns som det skulle vara lättare att förbruka 1000kcal extra om man körde fler muskelgrupper i ett o samma pass, men jag kan ha fel.

Zozza
2004-06-30, 19:03
Originally posted by aliquis
Känns som det skulle vara lättare att förbruka 1000kcal extra om man körde fler muskelgrupper i ett o samma pass, men jag kan ha fel.

Men då kan man ju inte :eating: lika mycket :cryout:

Zozza
2004-06-30, 19:10
Originally posted by JJ
Ja, fast jag hade bytt plats på passen. Kört vila efter ben och ryggpassen. Sen går det ju inte riktigt att svara på utan att veta hur dina pass ser ut osv.

Tack för åsikten, får kolla lite på det där.

Zozza
2004-06-30, 19:13
Originally posted by nordland
skulle gärna se att du har längre mellan axel/tric och bröst passet... Som det var nu så hade du bara en dag emellan. vilket enligt mitt tycke är alldeles för lite.... axlarna blir lätt slitna....

Biceps, Underarmar
Axlar, Triceps
Vila
Rygg, Traps
Bröst, Mage
Ben(fram och baksida), Vader
Vila


Ser det bättre ut?

nordland
2004-06-30, 21:42
ser mycket bättre ut..... Dessutom är det smart att lägga in en vilodag efter axelpasset, precis som du gjort. Då hinner de återhämta sig ännu bättre innan bröstpasset.... :thumbup: