handdator

Visa fullständig version : vad ska ni äta idag?


Jense
2004-06-29, 19:26
Vad ska ni äta idag? vad.. ska, ni. äta, idag?=)


själv ska jag äta fläskkarré och ngn sås, vet inte vad jag ska göra för sås än, och kroketter

efter det blir det vindränkt ost.. som jag glömt namnet på. En svensk ost är det ivf.
och lite annat smått & gott
l

Karl_alfred
2004-06-29, 19:29
planerar aldrig mitt käk.

henke_in_training
2004-06-29, 19:29
Originally posted by Jense
Vad ska ni äta idag? vad.. ska, ni. äta, idag?=)


själv ska jag äta fläskkarré och ngn sås, vet inte vad jag ska göra för sås än, och kroketter

efter det blir det vindränkt ost.. som jag glömt namnet på. En svensk ost är det ivf.
och lite annat smått & gott
l

ska inte äta mer idag, men jag åt kött och potatis till middag...

abbe
2004-06-29, 19:29
Precis ätit klart. Blev ugnsbakade laxkotletter med rotfrukter och grönsaker. Festade till det lite med par nypotatis i dill.

Hnke
2004-06-29, 19:30
:insane: :insane: stroganoff med en massa ris här.. det går bra det oxå. sen ikväll 2 burkar tonfisk + annat. :D

JustinCredible
2004-06-29, 19:31
Jag ska essen chicky bits och pommes. kanske våldhetsar till kiosken som stänger nio och köper läsk för att få till det ordentligt

Flex kickade ass

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=17070&highlight=k%F6k

King Grub
2004-06-29, 19:34
Stekt biff med örtsmör, färska potäter och wokade grönsaker.

30cm
2004-06-29, 19:34
En portion chiligryta mestadels bestående av kidneybönor och ytterlår av nöt

Spacer
2004-06-29, 19:41
Kycklingfilé med fullkorns spagetti och grönsaker.

Jense
2004-06-29, 19:43
Originally posted by JustinCredible
Jag ska essen chicky bits och pommes. kanske våldhetsar till kiosken som stänger nio och köper läsk för att få till det ordentligt

Flex kickade ass

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=17070&highlight=k%F6k


vad är det för chicky bits?

Sparrisen
2004-06-29, 19:46
Frukost: havregrynsgröt, vassle, lite mjölk, omega-kapsel, multivitamin/mineral tablett

Mål 1: Pasta, tonfisk, tomat, dressing (matlåda på jobbet)

Mål 2: Pasta, makrill i tomatsås, tomat, dressing (matlåda på jobbet)

Mål 3: Ris, kyckling (grillade filéer), ärtor

Efterträningsmål: Vassle, oboy, vatten

Mål 4: Äggmackor med kaviar (finax bröd), multivitamin/mineral tablett

Kvällsmål: protec, frukt


Låter det bra under en smyg-deff?

JustinCredible
2004-06-29, 19:47
Originally posted by Jense



vad är det för chicky bits?

märket heter chicky world... lr menar du utseende lr nå annat?:)

Jense
2004-06-29, 19:49
Originally posted by JustinCredible


märket heter chicky world... lr menar du utseende lr nå annat?:)

nej , du förstod rätt =9

Var köper man de, ät de kryddade innan och hur går lagningen till, inte fritös right?

JustinCredible
2004-06-29, 19:58
Originally posted by Jense


nej , du förstod rätt =9

Var köper man de, ät de kryddade innan och hur går lagningen till, inte fritös right?

dom e inte kryddade innan, jag köper dom på konsum, tror det finns överallt typ. förut brukade jag bara köra dom i micron, men när den pajja, var jag tvungen att lira i stekpannan, och FAN va goda dom blev då.:eating:

Jense
2004-06-29, 20:02
Originally posted by JustinCredible


dom e inte kryddade innan, jag köper dom på konsum, tror det finns överallt typ. förut brukade jag bara köra dom i micron, men när den pajja, var jag tvungen att lira i stekpannan, och FAN va goda dom blev då.:eating:

tack så mycket. sånna ska jag handla imorgon! :cheers: :)

Berge
2004-06-29, 20:03
300 gram kyckling file är kvar att äta :eating:

raZmus
2004-06-29, 20:06
Går till jobbet nu. Så det kommer bara bli några små mål och sen äter jag ordentligt när jag kommer hem vid halv sex-tiden. :)

moocow
2004-06-29, 21:00
LIte för sent att berätta vad jag ska äta idag så det får bli vad jag har ätit idag ist.

Frukost: 2 tallrikar havregrynsgröt med minimjölk och ett äpple (och en vassledrink med vatten&oboy under tiden detta tillreddes (jag tränar före frukost)).

Lunch: 2tallrikar havegrynsgröt med sojamjölk, multivitamindrink + äpple

Middag: 2tallrikar havegrynsgröt med sojamjölk, multivitamindrink + äpple

Kvällsfika: havregrynsgröt med sojamjölk, multivitamindrink med sojaprotein och en banan :).

Någon som ser den gemensamma nämnaren? ;) .


Jag håller på att flytta och detta var sakerna som fanns kvar i matförrådet (och jag hade ingen lust att gå och handla en massa saker som jag isf lär släpa över halva stan i morgon).