handdator

Visa fullständig version : HIV av knäböj?


aliquis
2004-06-29, 19:01
Eller ja... när jag kör böj nu utan sådan däringa ventilationsskumgummistropp över stången så verkar det som räfflorna går genom tröjan för jag får skavsår på axlarna.

Ponera att en styrketränande kille faktiskt har fått till det med någon, kommer jag få hiv då?

(eller skall jag använda en sådan däringa rund kudde om det nu finns någon, men det känns ju sådär lagom hardcore ;D)

(och nej, ni som kommer o tränar efter mig behöver inte oroa er, jag är oskuld:thefinger)

Lellan
2004-06-29, 19:07
Det här var nog det mest paranoida och långsökta man läst på länge, reespekt.. :smokin: :D

När det gäller hiv så måste det väl vara färskt blod/sekret? Och du gnuggar väl inte in en blodig stång i huden? :MrT: Å kör med tröja då? Tränar du på ökk får man inte träna näck, va ja vet.. ;) (förresten kanske du inte tränar där men såg att du var från örebro, och när jag tränade på nJoy så hade de skumgummigrej på stången men det fick man klara sig utan på ökk).

pilt77
2004-06-29, 19:08
ingen risk

Mart|n
2004-06-29, 19:25
Hade kanske kunnat vara risk med den stången Arne hade på sitt gym innan som han nu tagit bort. Har för mig att dom som hade kört tunga böj, att det rann blod längs med ryggen på dom. På grund av lättringen

Survivor
2004-06-30, 08:10
HIV smittar endast genom direkt överföring. Kommer det ut i syre emellan så dör skiten.
Inte hundra, men ganska.

pelle
2004-06-30, 08:12
det är nog lika farligt att använda den stången som att gå en runda på stan isf.

z_bumbi
2004-06-30, 08:13
Originally posted by Survivor
HIV smittar endast genom direkt överföring. Kommer det ut i syre emellan så dör skiten.
Inte hundra, men ganska.

Sätt till lite ljus också så blir det ännu bättre, ultraviolettstrålning används i ljusslussar när man jobbar med virus som inte ska spridas.

Numero1
2004-07-01, 15:08
Oroa dig inte.

stefannn
2004-07-01, 16:32
skönt att nån annan frågade...
du får hiv testa alla på ökk så ge mig gärna svaren efteråt så vet jag när jag ska sanera stången om dessa tränat