handdator

Visa fullständig version : Myoform-X


Pure
2002-06-17, 22:11
Det har säkert skrivits en del om Myoform-X i tidigare trådar men på den här tänkte jag skriva om vilken effekt tillskottet i fråga har på mig.
Jag började en kur idag Måndagen den 17 juni och jag kommer att regelbundet rapportera om eventuella märkbara effekter, för dom som är intresserade. Så håll koll på den här tråden om ni funderat på den varan och vill ha ett objektivt utlåtande!
Jag kommer att ta Myoform-X i 2st 3v perioder med 2v uppehåll mellan perioderna.

Mvh//Pure :)

mangs
2002-06-18, 07:09
Intressant. jag äter oxå Myofrom X för tillfället. Skall bli kul att jämföra vad det har för effekt på oss båda. tar du det varje dag eller endast de dagar du tränar?
Jag körde först en uppladdning på fem dagar. Dessa dagar tog jag vanligt kreatin 4 ggr om dagen och en Myoform X efter träning om det var träningsdag. Annars inget. Nu tar jag en påse Myoform X när jag har ca 10 minuter kvar av styrkepasset och de dagar jag inte tränar skall jag försöka ta det under dagen.

Kan ju tillägga att jag sköter min kost bra med 8-9 mål om dagen och håller ett högt proteinintag. Äter Glutamin 3*5 gram om dagen sedan 3 veckor tillbaka.

FYI är jag sedan just tre veckor (sammanträffande?) inne i en bra period när träningen flyter på och jag mer eller mindre ökar för varje pass.

Hur gör du, Pure?

Pure
2002-06-18, 23:55
Jag tar en påse varje dag, direkt efter träningen eller på morgonen vid vila. Jag har inte gjort nån uppladdningsfas( mer än att jag tog en på morgon o en efter träning första dan ). Har haft 2v uppehåll efter en Celltech kur.
I övrigt så äter jag 5-6 mål om dagen, väl avvägda näringsmässigt. Äter dessutom Tripple Whey 1port 2ggr/dag + CLA alt. LipolarBalans + vitaminer o mineraler!

Nu över midsommar kan rutinerna bli lite fucked upp, för att jag ska bort ett par dagar men allt återgår till det vanliga igen på måndagen. Myoformen får hänga med!

Just nu tränar jag tre intensiva pass per vecka (mån ons fre). Men efter midsommar kan det hända att jag trappar upp till ev 5 träningar i veckan, i 3 veckor för att sedan ha träningsuppehåll i stort sett hela augusti! Den månaden blir det mest löpning men det kan oxå bli en del mage, armhävningar, dips och chins! Jag ska då ut på vischan i norrland till ett hus vi har och då blir det fiske för nästan hela slanten!

MVH//Pure

mangs
2002-07-31, 12:53
Hur gick det för dig när du gjorde testet, Pure? Själv var jag inne i en riktigt bra träningsperiod redan innan jag började. Körde uppladdning i en vecka och sedan ca 2-3 veckor när jag tog en påse precis innan träningspasset var slut. Jag upplevde inte det "tryck" i kroppen som jag brukar göra när jag kör på vanligt kreatin men jag ökade en del i stort sett i alla övningar. Dessa ökningar hade jag med stor sannolikhet klarat av att göra utan Myoform-Xs hjälp. Jag tränade tyngre men mina mått minskade trots att jag åt. Uppfattar det inte som om det var muskler som byggdes under denna perioden (muskler väger mer än fett) För jag kände miog lite pluffsig efteråt.

Slutsats: Jag vet inte fall jag kan rekommendera denna produkt då den lovar att användaren skall känna ett enormt tryck under träning. Kände inte av detta trycket men ökade under perioden i styrka. Skall inom en månad påbörja en ny kur och se om resultatet blir likadant.