handdator

Visa fullständig version : chrysin? nåt att ha?


grt
2004-06-23, 23:07
se topic

nordland
2004-06-23, 23:15
Nej, oavsett syfte.... Det är ett utav dessa otaliga skit produkter som envist hänger sig kvar på marknaden. Dock är risken stor att denna försvinner när alla prohormoner försvinner då dessa går hand i hand...

Slutsats... VERKNINGSLÖST SKIT!!

lauria
2004-06-24, 19:25
ja tro knappast de...ja fatta inte varför man skulle vilja sänka östrogenet i kroppen :confused:

Yankeee
2004-06-24, 19:53
Originally posted by lauria
ja tro knappast de...ja fatta inte varför man skulle vilja sänka östrogenet i kroppen :confused:

Östrogen är ett fettlagrande hormon. Ju mindre östrogen desto mindre fett lagras?
Rätta mig om det är fel :)
Finns nog någon som kan förklara vad det mer gör. Det är det enda jag vet :)

lauria
2004-06-24, 21:23
Originally posted by Yankeee


Östrogen är ett fettlagrande hormon. Ju mindre östrogen desto mindre fett lagras?
Rätta mig om det är fel :)
Finns nog någon som kan förklara vad det mer gör. Det är det enda jag vet :)

Jo det har du rätt i!!!
Men har man så svårt att bli av me fett så är det knepigt...Om man vill bli av me fett så äre gång/HIIT och något förbrännande tillskott (om man vill, inte nödvändigt) som gäller..Inte för att de har me saken att göra men ändå :D

Ulf A Big
2004-06-29, 09:40
Chrysin är tänkt att använda då personen kör med anabola steorider eller testosteron för att förhindra aromtisering av testosteron till östrogen. Östrogenet gör så att killarna får små söta bröstkörtlar som kallas Bitchtitch. Så var det med det. Men Chrysin behöver ingen i det här Forumet använda eftersom alla är rena och använder bara kroppens egen förmåga.

z_bumbi
2004-06-29, 11:50
Och Chrysin fungerar som det är tänkt eller är det bara en ren skrivbordsprodukt?

Ulf A Big
2004-06-29, 21:19
Originally posted by z_bumbi
Och Chrysin fungerar som det är tänkt eller är det bara en ren skrivbordsprodukt?
Jag har hört rykten om att det fungerar men har själv inte haft behov av att använda grejen på de sista 10 åren och kan därför inte svara personligen om det funkar eller ej.