handdator

Visa fullständig version : Gyno - någon som testat operation?


grt
2004-06-23, 22:34
många verkar lida av det och tro mig jag vet hur drygt det är!

väger 80-85kg och är nöjd med min kropp för övrigt inte kul då som alla säger att deffa och försvinna totalt!

är lite nyfiken om någon testat operation och blivit nöjd?

kan tillägga att jag inte är säker på att det ens är gyno det är även vanligt att vissa lägger en fin fettansamling på bröstet. (blä)

Snubben
2004-06-23, 22:52
ehu va?

Gyno är att killar får tuttar, de utvecklar bröstkörtlar som tjejer har. Och de kan man endast få om man använder sig utav olaga preparat dvs AAS.

Eller jag är helt ute och flyger?


Du väger 80-85kg, hur lång är du? Vilken ålder, kan inte vara så att du är i puberteten och dina bröst blir lite ömma och du inbillar dig saker? Man vet aldrig.

edit; som du själv skrev så är det till 99,99999999% en fin liten fettsamling på bröstet.

Toker
2004-06-23, 22:56
kan mycke väl vara ungdomsgyno brukar dock växa bort med lider du av de kan du säkert övertala nån läkare till att operera bort de

dormin
2004-06-23, 23:15
Gyno är att killar får tuttar, de utvecklar bröstkörtlar som tjejer har. Och de kan man endast få om man använder sig utav olaga preparat dvs AAS.

Behöver inte alls ha med AAS-bruk att göra....

grt
2004-06-23, 23:26
nej och åter nej.

jag är 26 år och skäms inte över detta på nåt sätt men
det är inte snyggt.

var mer intresserad om nån testat OP.

Fatalist
2004-06-24, 17:56
Originally posted by Snubben
ehu va?

Gyno är att killar får tuttar, de utvecklar bröstkörtlar som tjejer har. Och de kan man endast få om man använder sig utav olaga preparat dvs AAS.

Eller jag är helt ute och flyger?


Du väger 80-85kg, hur lång är du? Vilken ålder, kan inte vara så att du är i puberteten och dina bröst blir lite ömma och du inbillar dig saker? Man vet aldrig.

edit; som du själv skrev så är det till 99,99999999% en fin liten fettsamling på bröstet.

Tyst om du inte vet vad du talar om?

Att man har gyno betyder inte på något som helst sett att man har använt sig av olaga preparat, och det drabbar nog en hel del fler än du tror, preppare som ickepreppare. Visst får man lätt gyno iom AAS-bruk men det är inte ovanligt att vanliga ickepreppare får gyno heller, speciellt inte i ungdomen.

Kostar en operation?

Om inte så tycker jag du själv ska testa, men jag tror det finns folk här inne som opererat sig så det är väl bara att avvakta :)

Snubben
2004-06-24, 18:13
Originally posted by Fatalist


Tyst om du inte vet vad du talar om?

Att man har gyno betyder inte på något som helst sett att man har använt sig av olaga preparat, och det drabbar nog en hel del fler än du tror, preppare som ickepreppare. Visst får man lätt gyno iom AAS-bruk men det är inte ovanligt att vanliga ickepreppare får gyno heller, speciellt inte i ungdomen.

Kostar en operation?

Om inte så tycker jag du själv ska testa, men jag tror det finns folk här inne som opererat sig så det är väl bara att avvakta :)

Men lille vän tänk, hur ska jag kunna veta att jag har fel om ingen rättar mig? Jag sa det som jag läst på flertal forum och förmedlade det vidare, för i mitt sinne lät det rätt, verkade rätt och det fanns stöd för det. Men nu visade sig att det var fel från dig av någon andlening så då får jag *trumvirvel* kolla upp det igen.

Men om jag är tyst hur ska jag då kunna lära mig det rätta?

Fatalist
2004-06-24, 18:29
Originally posted by Snubben


Men lille vän tänk, hur ska jag kunna veta att jag har fel om ingen rättar mig? Jag sa det som jag läst på flertal forum och förmedlade det vidare, för i mitt sinne lät det rätt, verkade rätt och det fanns stöd för det. Men nu visade sig att det var fel från dig av någon andlening så då får jag *trumvirvel* kolla upp det igen.

Men om jag är tyst hur ska jag då kunna lära mig det rätta?

Om du är osäker kan du skriva att du är osäker, så att folk inte gör som dig och litar på allt dom läser till punkt och pricka! Nog med offtopic i denna tråden nu, ogillar du mig fortfarande/mer får du gärna skicka ett PM :)

Metal_boy_
2004-06-24, 18:31
har bitchtits själv..dock verkar de slätas ut mer och mer med muskelökningar på bröstet..men lite kan jag leva med..hade inte tänkt att bli nån mr olympia :)

stybb
2004-06-24, 19:05
Det är en enorm skillnad på era fettstrutar och BT.. För att räta ut några saker..


Gyno kan uppstå i tonåren då man producerar mkt hormoner. Gyno uppstår då man producerar/konverterar östrogen som är den kvinnliga könshormonen. Det behöver inte ha något med Anabola Steroider att göra och att dömma folk för det är lågt.. men man får väl tacka och tänka på att övriga kroppen troligtvis var så jävla stor och det var därför man blev anklagad. :D

Sen tror många att de har BT bara för de har fettstrutar. Tex kan jag tro att det är fallet med Metal Boy. Gyno slätas knappast ut när du tränar. Om du klämmer på bröstet/fettet så ska du känna en kula inne där. Är den liten som en ärta är det inte så farligt. Det ska också göra ont att klämma där. Alltså inte blåtutte klämma utan massera lite.

Har man en större kula kan jag garantera att man har rejält ont. Kan göra ont att ligga på bröstet till och med.


Går du till en läkare med gyno som syns tydligt och smärtar kommer läkaren troligtvis skriva en remiss till en kirurig som plockar ut skiten. Kommer du dit testosvullen vet jag att många kirurger inte gör operationen. :D

Du kan även betala själv för operationen. Tror det handlar om 15 000.. men det är för jävla dyrt :D

Snubben
2004-06-24, 21:07
Originally posted by Fatalist


Om du är osäker kan du skriva att du är osäker, så att folk inte gör som dig och litar på allt dom läser till punkt och pricka! Nog med offtopic i denna tråden nu, ogillar du mig fortfarande/mer får du gärna skicka ett PM :)

Alltså grejjen är att jag var/ är 100% att det är så som jag sa, detta är vad jag är lärd, hur kan jag då vara osäker på min sak?

Självfallet skriver jag det som jag har fått en uppfattning och tror på men alla kan fela eller hur?

Förstår du vad jag menar? :)

fisknn
2004-06-25, 01:50
Jag har ingen kula, gick till UM, fick remiss, gick till läkare och han sa faktsikt att det var gynokomasti, fastän jag inte har nån kula.
Det kanske blir *lite* bättre med åldern och den finns en liten chans att det rättar till sig själv.
Annars är operation enda sättet att få bort det.

Dk1ng
2004-06-25, 03:28
Sen bör man också nämna att operation inte alltid ger det resultat man förväntat sig, i en del fall när man opererar mot GM så blir det ingen skillnad mer än några nya små ärr...

Arne Persson
2004-06-25, 07:57
Fettstrutar försvinner vid deffning, BT's gör det inte. Enkelt!:)

Hades
2004-06-25, 08:27
Hade knölar under bröstvårtorna för några år sedan men de försvann av sig själv.

Samma sak för brorsan.