handdator

Visa fullständig version : Kreatin Citrate


Action
2004-06-23, 14:28
Det blev dålig respons på min fråga som jag lade in i en redan skapad tråd angående Kreatin så jag skapar en ny istället.

Jag har för 1 vecka sen börjat med Nitrocell från SELF som innehåller Kreatin Citrate.

Nu är det så at jag läst tidigare att man inte ska dra på sig vätska av Citrate. Men till saken hör att jag under denna veckan gått upp knappa 2kg, ligger kvar på samma kost som tidigare.

Nå, vad anser ni kunniga?


(Till er som stör sig er på att jag frågar om en produkt från ett företag jag är sponsrad av.. :booty: )

nordland
2004-06-23, 15:18
Du kommer dra på dig vätska oavsett vilken kreatinprodukt du väljer. Då kreatinet i sig också binder vätska... men lite vätska gör väl inget ? Det blir ju bara lite extra vätsketryck.... men :thumbup: för Nitrocell.... Nu slipper man lägga ut dyra pengar på V12

Action
2004-06-23, 15:24
Originally posted by nordland
Du kommer dra på dig vätska oavsett vilken kreatinprodukt du väljer. Då kreatinet i sig också binder vätska... men lite vätska gör väl inget ? Det blir ju bara lite extra vätsketryck.... men :thumbup: för Nitrocell.... Nu slipper man lägga ut dyra pengar på V12

Jag hade bara läst det någonstans. Därav blev jag förvånad att jag studsade upp nästan 2kg. Jag trivs inte när jag drar på mig vätska, även om det ger tryck på gymet. Men jag får väl leva med det ändå.. :bpump:

Angus
2004-06-23, 18:16
kombinationen kreatin & taurin binder vätska.