handdator

Visa fullständig version : Atlasstenar


elmaco
2004-06-23, 10:23
Tjena!

Tänkte höra om någon vet var man kan få tag i stenar
eller om tips hur man gör en form som man kan återanvända.

//Markus

randig
2004-06-23, 10:30
har för mig att jag har hört många säga att man kan köpa av den här snuben

http://www.kuseruds-idrottsprodukter.se/

Lillgrabben
2004-06-23, 13:31
Originally posted by elmaco
Tjena!

Tänkte höra om någon vet var man kan få tag i stenar
eller om tips hur man gör en form som man kan återanvända.

//Markus



Fråga på strongmanforumet istället! Där vet de säkert mera om sådana grejer!


SSM (www.abbta.se/ssm)


MVH

Styrkebyggare
2004-06-23, 20:16
Körde atlasstenar med handbollsklister på en liten tävling (har för mig att de förbjudit klister nu) - man blev ta mig tusan skinnflådd på underarmarna.
Sen hade man det underbara nöjet att gno med matolja bland blod och hudrester för att få bort klistret.

En mer ärrad tävlande hade dock en egen lösning:

"Fan grabbar, det där hjälper inget vidare" sa han och tog fram en burk 5-56 och blåste över sina blodiga underarmar. Verkade dock som om det fungerade bättre :rolleyes:

Herkulez
2004-06-23, 20:33
5-56 används väl av dom flesta erfarna strongman atleter för att få bort klistret, man får gnugga som fan annars.

Styrkebyggare
2004-06-23, 20:50
Originally posted by Herkulez
5-56 används väl av dom flesta erfarna strongman atleter för att få bort klistret, man får gnugga som fan annars.

Ok, tyckte bara att det verkade lite overkill att spraya 5-56 i öppna sår. Men det är väl bara jag som är mesig antar jag :em:

J.Saarela
2004-06-23, 21:38
Tillverka själv det gjorde jag...vem fan betalar 1000+kr per cementklump som alla vill ha.Skicka ett pm så kan jag förklara hur man gör

Jense
2004-06-23, 22:34
Originally posted by J.Saarela
Tillverka själv det gjorde jag...vem fan betalar 1000+kr per cementklump som alla vill ha.Skicka ett pm så kan jag förklara hur man gör

annars kanske vår betongjobbande bekant kan fixa , han har ju former och sånt.. du vet vem jag menar =D