handdator

Visa fullständig version : Glutamin


r90
2002-06-15, 00:34
Är det grymmt för muskelutvecklinegn?

The Dwag
2002-06-15, 00:42
Bland det värsta som finns > Dorian Yates byggde hela sin kropp på det då han var aktivt tävlande ! En extremet Grym produkt :eek:

;) :D

Baha
2002-06-15, 08:50
utan glutamin så kommer du inte ens få några resultat, DET ÄR ETT FAKTUM!

Innan glutamin fanns så fick folk ingen resultat från sin träning och låg sjuka för jämnan, men nu med denna FANTASTISKA produkt så ökar folk som aldrig förr, en del säger tom att den kan bota cancer!

men se upp så du inte får ful-glutamin och snedtänder totalt

j_p
2002-06-15, 09:26
Ok Davve, du ska få ett seriöst svar till skillnade från tidigare, inte illa va??
Har använt glutamin i drygt en månad och jag har fått mycket bra resultat. Det jag har märkt är att jag återhämtar mig betydligt bättre. Jag känner mig väldigt sällan seg i kropppen som jag kunde göra förut, och det verkar nästan omöjligt att bli övertränad! Känner inget extra tryck som andra gör eller får mer pump, men man kan ju inte få allt! :) Jag ligger på runt 30g om dan och har testat både Eiselt och AST. Svårt att bedömma kvalitet, men båda var helt ok enligt mig.

The Dwag
2002-06-15, 10:17
Ursprungligen skickat av j_p:
<STRONG>Ok Davve, du ska få ett seriöst svar till skillnade från tidigare, inte illa va??
Har använt glutamin i drygt en månad och jag har fått mycket bra resultat. Det jag har märkt är att jag återhämtar mig betydligt bättre. Jag känner mig väldigt sällan seg i kropppen som jag kunde göra förut, och det verkar nästan omöjligt att bli övertränad! Känner inget extra tryck som andra gör eller får mer pump, men man kan ju inte få allt! :) Jag ligger på runt 30g om dan och har testat både Eiselt och AST. Svårt att bedömma kvalitet, men båda var helt ok enligt mig.</STRONG>

Av ditt svar du ger... så ger det inte ett skit för din muskelutveckling om jag läser rätt :D ;)


inga brutala bicepes ökningar mm ? :D

Wraith
2002-06-15, 10:47
måtse fråga en sak..

måste man ta 30 grams doser för att få bra effekt..
räcker det inte med 10gram/dagen?
jag väger lite över 70..

j_p
2002-06-15, 11:34
Ursprungligen skickat av The Dwag:
<STRONG>Av ditt svar du ger... så ger det inte ett skit för din muskelutveckling om jag läser rätt :D ;)


inga brutala bicepes ökningar mm ? :D</STRONG>

Att jag återhämtar mig betydligt bättre kan väl ses som positivt för min muskelutveckling, eller? ;)

Ok, ok, jag brer på lite för att göra det lite mer spännande:
Davve, du ökar i massa i samma takt som du äter glutamin. Altså, 1kg glutamin ger 1kg muskler. Äter du det på mornarna sätter det sig på överkroppen, äter du det på kvällen hamnar det mesta i benen. Håller just nu på och testar att sniffa glutaminet, återkommer med resultat sen.

The Dwag
2002-06-15, 12:09
Ursprungligen skickat av j_p:
<STRONG>Att jag återhämtar mig betydligt bättre kan väl ses som positivt för min muskelutveckling, eller? ;)

Ok, ok, jag brer på lite för att göra det lite mer spännande:
Davve, du ökar i massa i samma takt som du äter glutamin. Altså, 1kg glutamin ger 1kg muskler. Äter du det på mornarna sätter det sig på överkroppen, äter du det på kvällen hamnar det mesta i benen. Håller just nu på och testar att sniffa glutaminet, återkommer med resultat sen.</STRONG>

Hmm nu slog det mig! Jag kan gissa vart det hamnar om man tar det mitt på dagen...... Vi kommer se massa män hamstra Glutamin efter detta tips ! ;) :D

hehe

Petrus
2002-06-15, 12:17
Ursprungligen skickat av Wraith:
<STRONG>måtse fråga en sak..

måste man ta 30 grams doser för att få bra effekt..
räcker det inte med 10gram/dagen?
jag väger lite över 70..</STRONG>

Nej, du måste inte ta 30grams doser! Prova dig fram och se vad som fungerar bra för dig. Observera att det inte går att överdosera. Eller gör en sökning så har du att läsa i några timmar... :D
Vänlgien,

Petrus

r90
2002-06-15, 17:32
Så glutamin är ett fett tillskott?
Ska man ta och inhandla tro?

solo
2002-06-15, 18:10
haha detta är ju riktigt kul,fetkul nästan :D

Petrus
2002-06-15, 18:26
Glutamin rockar FETT!!!
Inhandla? Ja, minst 5kg!!!
:D ;)

Vänligen,,,
Petrus

spinkoo
2002-06-15, 18:32
Får man mängdrabbat tro...?! ;)

MVH/spinkoo

The Dwag
2002-06-15, 18:39
Jag säger bara :D