handdator

Visa fullständig version : Tråkigt på jobbet


Slartibartfast
2004-06-16, 12:55
Vad gör ni när det är riktigt jävla segt på jobbet? Förutom hänger på Kolo då. När jag blir riktigt desperat brukar jag gå in på toan och knapra lös ett näsblod. Då får jag dödat en kvart.

Grahn
2004-06-16, 12:56
Hela intresseklubben tatuerade just in denna viktiga upplysning i pannan. :D

Evensar
2004-06-16, 12:57
knapra lös ett näsblod? :confused:

ja jag har suttit å spelat biljard på webben istort sett hela dagen. så jävla trisst på jobbet just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. :insane:

Prankie
2004-06-16, 13:01
Kolla på film, laga lite mat, lyfter lite hantlar... Just ja, jag jobba hemma. :D

Slartibartfast
2004-06-16, 13:01
Originally posted by Evensar
knapra lös ett näsblod? :confused:

Då ska jag ha riktigt tråkigt alltså, men det händer. Då har man ju nåt att göra liksom, tamponera näsan och så. Men det är nog själva knaprandet som ger mest vid såna tillfällen. :D

Originally posted by Evensar
så jävla trisst på jobbet just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. :insane:

Visst är det jobbigt!? Ibland har jag så tråkigt att jag är rädd att jag ska få en hjärnblödning.

Slartibartfast
2004-06-16, 13:02
Originally posted by Prankie
Kolla på film, laga lite mat, lyfter lite hantlar... Just ja, jag jobba hemma. :D

Med vad?

Evensar
2004-06-16, 13:05
Originally posted by Slartibartfast


Visst är det jobbigt!? Ibland har jag så tråkigt att jag är rädd att jag ska få en hjärnblödning.


ja det är inte bara tråkigt... det är ett sjukt jävla idiot jobb också. orkar inte dra hela historian. men våran kvinnliga chef är kompis med en städerska här på avdelningen. och den städerskan funkar typ som en spion åt chefen. så städaren har idag polerat utanför dörren till vårat kontor. 1 meter åt vardera håll så nu jävlar är det risk för att man ska bryta alla ben i kroppen. vi vet inte riktigt vad hon vill höra av oss förnått. men jag är så jävla trött på det här stället. världens träligaste jobb. sök inte jobb på SLU - Sverigen Lantbruks Universitet. Ska vara som proffessor då.

Men men nog om tråkigheter... nu är det dags för fika.

Slartibartfast
2004-06-16, 13:07
Skitjobbigt när man inte får sitta vid en avskild dator där ingen ser vad man håller på med eller var man surfar ;)

Evensar
2004-06-16, 13:13
jag sitter mot utgången så ingen ser vad jag surfar på iaf :D
om nu ingen tänker trycka ansiktet mot fönstret bakom mig då.

men det är väl bara å dra ner byxorna om det skulle hända :booty:

Zodd
2004-06-16, 13:13
Vad har du för jobb då? skaffa ett jobb där man gör nåt? ;)

Megatuttarna
2004-06-16, 13:16
Du går och mobbar dom andra på jobbet, så har ni kul tillsammans.

Evensar
2004-06-16, 13:18
vem jag?

jag är IT tekniker. men det är inte mycket IT man får pyssla med inte... nej då. mest går det ut på att hålla alla lektions salar i fin skick. lägga ut friska whiteboard pennor och ställa iordning bord och stolar. sen så är det väl nån föreläsare som vill ha en dator och en lcd projektor. dag ut å dag in... samma gammla vanliga visa. man kommer ingenstans direkt. och alla kurser man har blivit lovad då... nej nej det finns inga pengar inte. men chefen köper in en jävla massa konstiga saker även fast det "inte finns" några pengar. byta jobb ska jag göra... men det är inte så jäkla lätt å hitta nå jobb inte.

King Grub
2004-06-16, 13:20
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif

Evensar
2004-06-16, 13:22
Originally posted by King Grub
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif

Jag vill bli som dig när jag blir stor :D

Slartibartfast
2004-06-16, 13:25
Jag håller på att sammanställa en generalplan över en park, och för tillfället skriver jag ner alla 250 växtarterna på latin, svenska och finska. Det är så tråkigt att jag misstänker jag ska knapra lös ett nytt näsblod inom kort.

Slartibartfast
2004-06-16, 13:25
Originally posted by King Grub
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif

Multitasking :thumbup:

Slartibartfast
2004-06-16, 13:35
Jag spammar min egen tråd...

Axplock ur min växtlighetsförteckning:
Sedum Reflexum = Stor fetknopp :D

Kebab-Arne
2004-06-16, 13:44
Originally posted by King Grub
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif

Hur får du nåt gjort då? Med att skriva alltså... eller vad du nu försörjde dig med.

Supercharger
2004-06-16, 13:44
Originally posted by King Grub
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif


Det skulle jag aldrig klara av, jag har för dålig stol framför datorn för att kunna sitta framför den hela dagen.

Men annars verkar du ha ett väldigt fritt och ledigt jobb.

King Grub
2004-06-16, 14:12
Originally posted by Kebab-Arne


Hur får du nåt gjort då? Med att skriva alltså... eller vad du nu försörjde dig med.

Disciplin och prioritering. ;)

Slartibartfast
2004-06-17, 08:06
Originally posted by Slartibartfast
Jag spammar min egen tråd...

Axplock ur min växtlighetsförteckning:
Sedum Reflexum = Stor fetknopp :D

PICEA PUNGENS = blågran :D

Prankie
2004-06-17, 08:19
Originally posted by Slartibartfast


Med vad?

Webdesign åt Universitet. :)

Slartibartfast
2004-06-17, 08:25
Originally posted by Prankie
Webdesign åt Universitet. :)

ok. soft.

internethjälten
2004-06-17, 11:14
Well, hade jag haft 'tråkigt' på jobbet som tråden heter hade jag sökt mig ett annat jobb...

Men om du menar hur jag slår ihjäl dötid så brukar jag köpa aftonbladet på måndagar för då får man kryssbilagan (den brukar räcka en normalvecka), sen är aldrig ett GameBoyAdvancedSP1 helt fel heller att ha i benfickan om man får 30min över eller så =)

Zlin
2004-06-17, 12:33
Originally posted by Slartibartfast
Jag håller på att sammanställa en generalplan över en park, och för tillfället skriver jag ner alla 250 växtarterna på latin, svenska och finska. Det är så tråkigt att jag misstänker jag ska knapra lös ett nytt näsblod inom kort.

Du måste förklara - Hur knaprar man loss ett näsblod? Du kan alltså framkalla näsblod på beställning?
Jag har blött näsblod en gång i mitt liv..om någon skulle undra..;)

Slartibartfast
2004-06-17, 12:36
Originally posted by impegas.org
Well, hade jag haft 'tråkigt' på jobbet som tråden heter hade jag sökt mig ett annat jobb...

Visst, men det finns väl inget jobb som INTE är tråkigt. Det är ju jobb. Möjligen porr- eller filmstjärna då...

Slartibartfast
2004-06-17, 12:38
Originally posted by Zlin
Du måste förklara - Hur knaprar man loss ett näsblod? Du kan alltså framkalla näsblod på beställning?
Jag har blött näsblod en gång i mitt liv..om någon skulle undra..;)

Visst, man bara drar loss en kuse som sitter hårt och djupt och om man har tur börjar det rinna. :D

Zlin
2004-06-17, 12:42
Originally posted by Slartibartfast


Visst, man bara drar loss en kuse som sitter hårt och djupt och om man har tur börjar det rinna. :D

En kuse? en snorkråka? Var kommer knaprandet in? :D

Slartibartfast
2004-06-17, 12:47
Originally posted by Zlin
En kuse? en snorkråka? Var kommer knaprandet in? :D

Japp!

Sen är det fråga om terminologi. Om man lyckas peta ut en kråka så det börjar blöda så har man ju lyckats och fortsatt knaprande är överflödigt. Jag jämnställer petning med knapring.

Om man dock inte lyckas på första försöket är det bara att fortsätta knapra så länge det finns nåt att få loss. :thumbup:

Zlin
2004-06-17, 12:57
Originally posted by Slartibartfast


Japp!

Sen är det fråga om terminologi. Om man lyckas peta ut en kråka så det börjar blöda så har man ju lyckats och fortsatt knaprande är överflödigt. Jag jämnställer petning med knapring.

Om man dock inte lyckas på första försöket är det bara att fortsätta knapra så länge det finns nåt att få loss. :thumbup:

Du är vidrig....:D

Slartibartfast
2004-06-17, 12:58
Originally posted by Zlin


Du är vidrig....:D

De e bara en hobby :D

Slartibartfast
2004-06-21, 11:02
LEVE STÄMPELKLOCKAN!

Vi har en stämpelklocka på jobbet som registrerar när man kommer och går. Vi har 45 minuter lunchpaus, men om man som jag äter på en halvtimme registrerar stämpelklockan den återstående kvarten som övertid. Om man dessutom kommer nån minut för tidigt och går nån minut senare så har man tjugo minuter övertid på en dag utan att man egentligen jobbar extra. På tre dagar har man jobbat ihop en timme som man kan ta ut på t.ex. fredan om man vill hem tidigt och grunda eller nåt.

Stämplat en dag hittills och är redan +24 minuter. YEAH! :hbang:

s_himself
2004-06-21, 11:09
En sån vill jag också ha :(
visserligen är jag ensam på jobbet så jag kan ju säga att jag jobbar hur länge som helst :D

B-jay
2004-06-21, 12:08
Mitt flexsaldo brukar oftast ligga på minus tyvärr!
Fast nu har vi sommartid fram till mitten av augusti.
det betyder att vi har en halvtimmes arbetsförkortning varje dag nu! :D

JustinCredible
2004-06-21, 12:43
Idag var första dagen på mitt jobb och det äger Grubs jobb flera varv. Telefonförsäljare hemifrån:D Fått en lista med företag som jag ringer och frågar om dom vill köpa trafiksäkerhetsmanualer haha. Idag har jag legat i sängen och kollat på south park och ätit kladdkaka medans jag "jobbat":laugh: :thumbup:

Glenner_84
2004-06-21, 12:47
Originally posted by JustinCredible
Idag var första dagen på mitt jobb och det äger Grubs jobb flera varv. Telefonförsäljare hemifrån:D Fått en lista med företag som jag ringer och frågar om dom vill köpa trafiksäkerhetsmanualer haha. Idag har jag legat i sängen och kollat på south park och ätit kladdkaka medans jag "jobbat":laugh: :thumbup:

Din sviniga bastard, hur fan fixar man sig ett sånt glidarjobb då? Fast lönen är väl piss antar jag?!

JustinCredible
2004-06-21, 13:05
Originally posted by Glenner_84


Din sviniga bastard, hur fan fixar man sig ett sånt glidarjobb då? Fast lönen är väl piss antar jag?!

Kollade bara på "snabba jobb" på arbetsförmedl. det är ju skönast då ingen utbildning krävs. Bara glatt humör stod det =P

jag jobbar bara 4 timmar om dan... men runt 9600 månaden om man bara räknar timlönen, fast jag får ju bonus oxå ju mer skit jag säljer... fast idag märkte jag att det inte är en jävel som vill köpa... :)

edit: kanske ska tillägga att det bara är ett jobb jag har tills jag slutar vara så jävla lat för jag nyss gått ut gymnasiet:)

Herkulez
2004-06-21, 13:10
Originally posted by Slartibartfast


Visst, man bara drar loss en kuse som sitter hårt och djupt och om man har tur börjar det rinna. :D du skämtar va:MrT:


fan jag trodde jag hört allt

Jense
2004-06-21, 13:12
Originally posted by JustinCredible


Kollade bara på "snabba jobb" på arbetsförmedl. det är ju skönast då ingen utbildning krävs. Bara glatt humör stod det =P

jag jobbar bara 4 timmar om dan... men runt 9600 månaden om man bara räknar timlönen, fast jag får ju bonus oxå ju mer skit jag säljer... fast idag märkte jag att det inte är en jävel som vill köpa... :)

edit: kanske ska tillägga att det bara är ett jobb jag har tills jag slutar vara så jävla lat för jag nyss gått ut gymnasiet:)

haha fan va soft ,, jag ska också söka , vad heter företaget osv, skicka ett pm

JustinCredible
2004-06-21, 13:31
Originally posted by Jense


haha fan va soft ,, jag ska också söka , vad heter företaget osv, skicka ett pm

tyvärr jag tog den sista platsen :thefinger Du kan dock söka tidigast den sista augusti. Fast jag tror att du måste bo i Luleå eftersom vi enbart finns här och jobbar för att främja samarbete och blaha inom kommunikationsrelaterade företag inom luleå..

du bor väl typ i Danmark?


:)

Glenner_84
2004-06-21, 13:34
Originally posted by JustinCredible

du bor väl typ i Danmark?


:)

:laugh:

Jense
2004-06-21, 13:46
haha finnen snackar o norrmannen skrattar :thumbup:

JustinCredible
2004-06-21, 13:58
hehe skoja ba jag har oxå bott där nere. var i skaune bor du? jag bodde i Höganäs. :thumbup:

Jense
2004-06-21, 14:29
Originally posted by JustinCredible
hehe skoja ba jag har oxå bott där nere. var i skaune bor du? jag bodde i Höganäs. :thumbup:


Malmö! storstan! hehe

Glenner_84
2004-06-21, 14:33
Originally posted by Jense
haha finnen snackar o norrmannen skrattar :thumbup:

hehe, ta det lungt nu dansken...vi kommer piska er i fotbollen imorn

henke_76
2004-06-21, 14:36
Originally posted by Slartibartfast
Jag spammar min egen tråd...

Axplock ur min växtlighetsförteckning:
Sedum Reflexum = Stor fetknopp :D



Haha en sådan nycklade(gul fetknopp var det iofs) jag på min sommarkurs i floristik förra veckan :hbang:

Slartibartfast
2004-06-23, 11:36
Åh, hemska kallsvett!

Lyckades dra på mig en dialer på en allmän dator på jobbet. Fick dock bort den innan nån märkte. :D

HO HO! Vilken RUSH!

Slartibartfast
2004-06-30, 08:41
FAN OCKSÅ! kunde inte hålla mig!

I början av sommaren lovade jag mig själv att jag inte skulle porrsurfa på jobbet, men när jag sen sitter här ensam på en avskild del av kontoret utan insyn, väldigt lite arbete, och när kolozzeum är för lugnt för att häva tristessen. Vad gör man då...

Man måste ju kolla uppdateringarna på sina favoritsidor! Jag återkommer när jag dragit på mig nåt virus ;)

Jense
2004-06-30, 09:52
Originally posted by Slartibartfast
FAN OCKSÅ! kunde inte hålla mig!

I början av sommaren lovade jag mig själv att jag inte skulle porrsurfa på jobbet, men när jag sen sitter här ensam på en avskild del av kontoret utan insyn, väldigt lite arbete, och när kolozzeum är för lugnt för att häva tristessen. Vad gör man då...

Man måste ju kolla uppdateringarna på sina favoritsidor! Jag återkommer när jag dragit på mig nåt virus ;)


hahaa.. yes, mycket bra att du fortsatte med porren må jag säga

Slartibartfast
2004-06-30, 10:59
Originally posted by Jense
hahaa.. yes, mycket bra att du fortsatte med porren må jag säga

What can I say? Det är en hobby så väl som en tvångshandling ;)

Jense
2004-06-30, 11:03
Originally posted by Slartibartfast


What can I say? Det är en hobby så väl som en tvångshandling ;)

Jag vet precis vad du menar.. jag vet inte hur många gig.. ehrm, filmer som kommi och gått det senaste halvåret..


nej usch, nogsnackat om porr nu :D

Slartibartfast
2004-06-30, 13:39
Originally posted by Jense


Jag vet precis vad du menar.. jag vet inte hur många gig.. ehrm, filmer som kommi och gått det senaste halvåret..


nej usch, nogsnackat om porr nu :D

Min polare och dealer brukar komma med några gigabyte färskvara med jämna mellanrum. Själv har man ju inte bredband och är ändå smart nog att inte börja tanka på jobbet. :D

Skulle vara kul att ta en fika med Anabolic Protein nån gång och snacka länkar och sånt. :D Han verkar ju vara mannen när det gäller konst av den här typen.

Slartibartfast
2005-06-10, 10:35
Den här tråden är det dags att bumpa nu när jag börjat jobba igen.

När jag har tråkigt på jobbet brukar jag förutom det gamla beprövade (peta lös ett näsblod) också ta långa bajspauser och sitta på toan och läsa träningsartiklar som jag printat ut, spamma kolo, smyga iväg till stan samt gå till kafferummet och lukta på de olika tesorterna.

I år har jag lovat mig själv att inte porrsurfa på arbetstid.

Vad gör ni på jobbet för att lindra tristessen?

Chandler
2005-06-10, 10:41
Den här tråden är det dags att bumpa nu när jag börjat jobba igen.

När jag har tråkigt på jobbet brukar jag förutom det gamla beprövade (peta lös ett näsblod) också ta långa bajspauser och sitta på toan och läsa träningsartiklar som jag printat ut, spamma kolo, smyga iväg till stan samt gå till kafferummet och lukta på de olika tesorterna.

I år har jag lovat mig själv att inte porrsurfa på arbetstid.

Vad gör ni på jobbet för att lindra tristessen?


Bra initiativ! Själv kan jag tyvärr inte bidra med något; jag hänger mest här. :D Det där med porrsurfning skulle inte precis bli någon hit; jag har ett skrivbord mitt i ett arbetsrum, så jag är minst sagt under uppsikt. :D

OT: Var jobbar du?

mini_Arnold
2005-06-10, 10:51
kollar runt i allmänt tills jag somnar - powernap :thumbup:

elan
2005-06-10, 10:56
FAN OCKSÅ! kunde inte hålla mig!

I början av sommaren lovade jag mig själv att jag inte skulle porrsurfa på jobbet, men när jag sen sitter här ensam på en avskild del av kontoret utan insyn, väldigt lite arbete, och när kolozzeum är för lugnt för att häva tristessen. Vad gör man då...

Man måste ju kolla uppdateringarna på sina favoritsidor! Jag återkommer när jag dragit på mig nåt virus ;)

Haha, jag jobbar på en dataavdelning och brukar undra vad det är för nötter som sitter och surfar porr på arbetstid. Det är ju ingen som erkänner sedan trots att deras diskar är fulla med spyware och annat skit. Det hjälper inte ens att trycka upp en lista med deras tidigare besökta sidor i ansiktet på dem, de har fortfarande inte porrsurfat. ;)

elan
2005-06-10, 10:57
Har jag riktigt tråkigt på jobbet brukar jag gå bort till en avlägsen del av huset och gå upp och ner i en trappa. Vardagsmotion kallas det visst. :)

Edde_1
2005-06-10, 11:06
Räknade precis ut att jense har ägnat 24,5 timmar till att göra inlägg på kolozzeum på (om man räknar genomsnitt 10 sekunder per inlägg) :bow:

Så tråkigt har jag idag *spy*

Gabber
2005-06-10, 11:16
Jag har oavbrutet spel, filmer och forum igång samtidigt som jag arbetar, så här blir det aldrig tråkigt.

http://www.crazy-board.net/vB/images/smilies/bounce.gif

samma här, har allt uppe i bakgrunden bakom bokföringsprogramet. jag skiftar över så fort jag är trött på att bokföra eller betala m.m. eller så tar jag en promenad genom vårt lååånga kontor och pratar med folk.

Antosh
2005-06-10, 11:17
jobbade som vaktmästare förr, det va perfekt...när de blev tråkigt så gick man ner i källarn till nån avskilld lokal o sov en stund :sleep:

Slartibartfast
2005-06-10, 11:22
OT: Var jobbar du?

På tekniska verkets planläggningsavdelning i Jeppis. Just nu håller jag på att kartlägga flygekorrarna i Jakobstad. Här är ett utkast. Det mörkgröna är flygekorrar. :hbang:

B-jay
2005-06-10, 11:35
Långa bajspauser är guld!
Kan ibland sitta en halvtimme och lira texas holdem på mobilen! =)

Sen får man spraya ordentligt med doftsprejen efter, då det mest är unga fräscha brudar som jobbar här!

hangatyr
2005-06-10, 11:39
På tekniska verkets planläggningsavdelning i Jeppis. Just nu håller jag på att kartlägga flygekorrarna i Jakobstad. Här är ett utkast. Det mörkgröna är flygekorrar. :hbang:

vad är det för vansinnesjobb?
är du stadsarkitekt elelr vad? sjävl trodde jag att finnar var för macho (givetvis för att dölja sina homotendenser) för att planera parker. trodde det fick räcka med vildvuxna, utarmade dvärgbjörkar och trötta, mörka halvdöda granar.

Slartibartfast
2005-06-10, 11:49
vad är det för vansinnesjobb?
är du stadsarkitekt elelr vad? sjävl trodde jag att finnar var för macho (givetvis för att dölja sina homotendenser) för att planera parker. trodde det fick räcka med vildvuxna, utarmade dvärgbjörkar och trötta, mörka halvdöda granar.

Nej, jag är ekonomistuderande. :D

Flygekorrar är gulliga!

http://sydaby.eget.net/swe/sidebypics/flygekorre.jpg

hangatyr
2005-06-10, 11:56
Nej, jag är ekonomistuderande. :D

Flygekorrar är gulliga!

http://sydaby.eget.net/swe/sidebypics/flygekorre.jpg

men vad somamrjobbar du med egentligen, jag fattar inte.


ja ofattbart söta, varför har ni sådana när itne vi har det? ett stödköp från tiden då ni var de facto-annekterade av sovjet? ni sålde kanske memma till ryssarna och fick ett bestånd av jordekorrar som betalning?

Slartibartfast
2005-06-10, 12:07
men vad somamrjobbar du med egentligen, jag fattar inte.


Jag är planeringsassistent under stadsplanearkitekten. Jag ritar kartor, kopierar en massa gör bilagor till undantagslovsansökningar och sitter vid datorn och gör diverse grafiska lösningar. Jag har ingen makt överhuvudtaget, jag bara gör det jag blir tillsagd.

Sommarens huvudprojekt är en webbkarta över skyddsområdena (flygekorrar, nyckelbiotoper, grundvattentäkter...) i Jakobstad. Förra året var det en dylik kartläggning av trädbeståndet i stadens största park.

ja ofattbart söta, varför har ni sådana när itne vi har det? ett stödköp från tiden då ni var de facto-annekterade av sovjet? ni sålde kanske memma till ryssarna och fick ett bestånd av jordekorrar som betalning?

Det är faktiskt precis så det gick till!

hangatyr
2005-06-10, 12:10
Jag är planeringsassistent under stadsplanearkitekten. Jag ritar kartor, kopierar en massa gör bilagor till undantagslovsansökningar och sitter vid datorn och gör diverse grafiska lösningar. Jag har ingen makt överhuvudtaget, jag bara gör det jag blir tillsagd.

Sommarens huvudprojekt är en webbkarta över skyddsområdena (flygekorrar, nyckelbiotoper, grundvattentäkter...) i Jakobstad. Förra året var det en dylik kartläggning av trädbeståndet i stadens största park.



Det är faktiskt precis så det gick till!

aha, låer hyfsat kul som sommarjobb betraktat.
angående ekorrarna: jag VISSTE väl det!

Errko
2005-06-10, 14:38
När jag har tråkigt på jobbet, vilket är mest hela tiden så är det bästa att dricka kaffe tills man får tarmvrid samtidigt som man läser Allmänt här och småfnissar lite. Allmänt på Kolozzeum --> :bow:

Sen blir det lite andra forum, diverse webspel och så vidare. En dag som denna när det springer förbi studentskor med korta vita klänningar utanför fönstret är guld värd :thumbup:

Edde_1
2005-06-17, 09:40
Riktigt tråkigt idag.

Nu spelar jag detta :(
http://www.pokitak.nl/bubbleget.htm

3010 som mest

nemd
2005-06-17, 10:21
Jag springer runt och snackar skit och retas med alla andra *flex*

Fatalist
2005-06-17, 12:24
Riktigt tråkigt idag.

Nu spelar jag detta :(
http://www.pokitak.nl/bubbleget.htm

3010 som mest

5430 :D

Dipshit
2005-06-17, 12:52
fan va jag känner igen mig, slart!

man går på toa alltför ofta.. för länge
man trixar med stämpelmaskinen, tex:
kutar till den på morgonen
kryper till den på eftermiddagen
stämplar in precis när man ätit färdigt bara för visslandes gå o ha lite mer lunchrast..


inte blivit tillsagd nångång?
det har jag.. så ja fick skärpa mig *cry*

Slartibartfast
2005-06-17, 13:07
stämplar in precis när man ätit färdigt bara för visslandes gå o ha lite mer lunchrast..


inte blivit tillsagd nångång?
det har jag.. så ja fick skärpa mig *cry*

He he. Inte än. :devil:

AngelLove
2005-06-17, 13:17
5430 :D

21140 :hbang: :hbang:

Solros
2005-06-17, 14:38
21140 :hbang: :hbang:

Ligger på 88940 nu, fortsätter senare...

Ectomorph
2005-06-17, 15:29
Får jag tråkigt är det bara att ta en till kaffedrink, som är gratis på mitt jobb :)

n1tro
2005-06-17, 15:55
sommarjobbar just nu på ett psykgruppboende ... bor ca 100m ifrån stället. jobbar från 9-15.30 ... men drar dit runt 10, dammsuger ett rum, går hem o drar ett mellanmål, sitter vi ddatan, kommer tebax skurar rummet som ja dammsög, och går hem. då e klockan 13-14 :]

AngelLove
2005-06-17, 18:54
Ligger på 88940 nu, fortsätter senare...

137.290..... *slap*

Där börja det gå fort

Solros
2005-06-17, 19:14
137.290..... *slap*

Där börja det gå fort

Sa du något?

Lasse Kongo
2005-06-17, 19:16
AAAAAAAAH är svinsegt nu, 2 timmar kvar!!!

tyckte ja såg ngt spel här i tråden, får väl sysselsätta mig med det :whipped:

AngelLove
2005-06-17, 19:28
Sa du något?

Aaaah.. din jävel... *slap*