handdator

Visa fullständig version : Kombinera Inositol och kreapyr...


klyftan
2002-06-10, 19:09
Kombinera Inositol och kreapyr
Är det en bra blandning, och är det bra att enbart använda dessa 2 i muskeluppbyggande syfte?...

Fairing
2002-06-10, 19:38
Nog för jag är dj-t partisk men den kombinationen funkar GRYMT.
Hoppas att Chef , Bartoll , muskelbyggarn , haddock eller någon kan ge en mer nyanserad bild :D

Just nu får du Inositol på köpet när du handlar Kreapyr ;)
/Lasse

Frazze
2002-06-10, 21:11
Tycker dock ett proteinpulver därtill vore en hög prioritet.

muskelbyggarn
2002-06-10, 22:25
Nyaserad bild :D

Jo jag tackar ja. Kombinationen bör fungera bra, men jag rekommenderar som vanligt att kombinera med ALA. Jag vet att jag börjar bli tjatig, men ALA är bara så bra att kombinera med kreatin :D

Att ta ALA ensamt, ger nog föga märkbara resultat. Bättre kolhydratsinlagring kan ge ett bättre "tryck" månne, men med kreatin. Mumma ;)


Vänl,,,
Tobbe

Fairing
2002-06-11, 07:33
Tobbe, använde du ALA samtidigt som kreapyr eller???
Tror att det är dags för Kolozzeum att ta in någon ALA produkt om det nu är så jä-a bra.
Eller har tobbe möjligen provision på allt ALA som sälj i Sverige??? ;)

/Lasse

Mallan
2002-06-11, 08:00
Själv använder jag mig av Kreapyr, ALA & ALC enligt "doktorernas" ordinationer....

Kreapyr-ALC eller Kreapyr-Inositol?! Beror väl på vad man vill uppnå, syftet eller?! Lasse!!

ALA bör absolut införas i Fairings sortiment, vad väntar ni på??!

Fairing
2002-06-11, 09:12
Hmm..har Tobbe mutat dig oxå mallan??? ;)
Om ni har läst Fairing´s gästbok så har ni kanske sett att vi har "STARKA" funderingar på att börja sälja ALA. :cool:

Visste ni att EU vill att vi skall äta mer Inositol?.Bara för att inositol utgör en skyddsfaktor mot olika sjukdomar som tex.Cancer, hjärt & Kärlsjukdomar och Diabetes. Programmet COST 916 bedriver forskning på området och resultaten av forskningen skall ge underlag för såväl nationella kostrekommendationer som för svensk livsmedelindustris utveckling av hälsosammare produkter.
Inositol är både nyttigt och ger ett dj-a tryck i "bitarna"
Kan det bli bättre? :D
/Lasse

muskelbyggarn
2002-06-11, 10:15
Lasse, jag använder alltid ALA nuförtiden med kreatin :D

Med kreapyr blev ju effekten bra. Provade inte med inositol, men kombinationen ALC och Inositol var ju inte dålig :D kanske skulle prova med Kreapyr+ALA+Inositol framöver.

Om jag har provision på ALA :D ? skrämmande lite faktiskt, men en bra produkt är det hur som helst.
Får nog åka i min Saab900 82:a som drar lika mycket växellådsolja som bensin :eek:


Vänl,,,
Tobbe