handdator

Visa fullständig version : Äggkokare

Zozza
2004-06-08, 20:38
Jag var och köpte en matvåg idag, bredvid vågen såg jag denna:

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=h7xBgCYMtrNBhGbKkrWCYSUo_Xi-JeSp_10=?ProductID=OpLD4Qjo_KsAAAD3QknZ9FyA&CatalogCategoryID=&filename=productpage_text%2c%20producttype_text%2c %20prodtypes_vartypes_text

" Äggkokare som kokar upp till 7 ägg om gången. Signal när äggen är färdiga.

Äggkokare i fin design. Kokar 1-7 ägg åt gången och ger en signal när äggen är färdiga. Non-stick beläggning, enkel att rengöra. 400W. Äggtång medföljer. "

Verkar rätt smidig när man är trött och behöver koka några ägg för morgondagen eller dagen.

Nån som testat denna? :eating:

Scratch
2004-06-08, 20:42
Jag kör med äggkokare, gillar det skarpt! Tar ungefär lika lång tid men jag tycker det är mycket smidigare. Tycker dock att du ska köpa en äggkokare som inte bara ljuder när äggen är klara, utan också slår av strömmen. :thumbup:

Zozza
2004-06-08, 20:47
Originally posted by Scratch
Jag kör med äggkokare, gillar det skarpt! Tar ungefär lika lång tid men jag tycker det är mycket smidigare. Tycker dock att du ska köpa en äggkokare som inte bara ljuder när äggen är klara, utan också slår av strömmen. :thumbup:

Hehe ok. Låter bra.

Har inte så mycket pengar just nu, ska köpa kosttillskott också, så jag får nog köpa billigast möjliga tror jag :smash: