handdator

Visa fullständig version : Lite greppinfo från Österrike.


Arne Persson
2004-06-08, 00:39
Har precis varit i Österrike vilket var mkt trefvligt! Jag bodde hos Robert Baraban och hans föräldrar. Jag utsattes för en gästfrihet som jag inte trodde var möjlig. Man kan säga att jag knappast gick omkring och var hungrig. Han har en hel del mycket intressanta nya projekt på gång. Jag besökte även verkstaden som tillverkar handtagen och imponerades av precisionen på de artiklar som tillverkas där. Roberts dynamometer var verkligen ett kvalitetsinstrument, han tog isär den och visade de olika komponenterna. Här kan man snacka om precision!
Han är även personlig vän till Joe Kinney, den enda som tryckt en CoC#4 utan djup sättning. Titta på hans brutala video så får ni se på en helt makalös prestation när han, efter att långsamt tryckt ihop handtagen, gnider handtagen mot varandra så att det knakar idom. Ni får även se hur han spräcker ölburkar på ett sätt som ingen annan klarar av. Jag hade äran att tala några ord med Joe Kinney i telefon, och han försäkrade att allt i videon var sant! Jag kommer att beställa hem ett antal av hans video, den är ett måste för greppintresserade! Kommer senare att ge närmare upplysningar om priset mm.
Avslutningsvis så kan det nämnas att Robert Baraban kommer att bli medlem i Kolozzeum. De som har frågor om bl.a grippers kan ställa dom till honom (på engelska eller tyska).

Ervin
2004-06-08, 00:44
låter kanon, ser vi fram emot! :love:

Jense
2004-06-08, 03:25
ojoj, fan vad trevligt.

Kommer han även till Em?

jimcg
2004-06-08, 06:31
Vad kul!!!

Den resan måste ha varit ett stort nöje för dig! Trevligt för oss, att det blev flera roliga saker att se fram emot, tack vare den resan. Jag är givetvis spekulant på en film om det kommer att gå att köpa via dig och tycker det vore toppen att kunna ställa frågor direkt till Robert.

Har du långsamt nån gång, får du gärna beskriva mer från resan, t ex utveckla "Han har en hel del mycket intressanta nya projekt på gång"...

Roliga nyheter en regnig vardagmorgon - det tackar vi för!

//Jim

Tricklev
2004-06-08, 11:40
Joe Kinneys video MÅSTE man ju garanterat ha, kommer va skoj o Robert Baraban som medlem också.

Arne Persson
2004-06-08, 22:52
Har lagt in en beställning på 10 st videor. Kom ihåg att de är inspelade på det amerikanska systemet. Min egen video har inga problem att spala av det amerikanska systemet. Jag meddelar när dom kommer. Robert kommer att försöka registrera sig i morgon.