handdator

Visa fullständig version : Lurad?


persson
2002-05-17, 11:15
Jag bestämmde mej för att testa stacker2 från naturensdroger, så jag beställde 100 kapslar. Tog 2 dagar för dom att komma. Väl hemma slet jag upp paketet. Till min stora förvåning va det inte orginal burkar och kapslarna va gröna med pulver som smaka lakrits!!! Tyckte det va konstigt... Kan jag ha blivit lurad? MVH/Jonas

JJ
2002-05-17, 11:19
Varför skriver du inte i ditt gamla inlägg? Du får väl invänta munters analys.

The Dwag
2002-05-17, 11:28
Ibland undrar jag hur det står till i huvudet på folk....

Du stoppar saker i munnen >>Som inte kommer i obrutna orginalförpackningar,,ser inte ut som orginalen produkten mmm

Vill du köpa rosa öl i dunk och dricker du ur halvfulla glas som står kvar glömda på krogen med ?

jenan546
2002-05-17, 14:12
Grejset som är i AST:s DX-kapslar har också en viss lakritssmak..

/Jens

Muskelsmurfen
2002-05-17, 15:27
Jag är böjd att hålla med Dwag.
ALLA kemikalier som man stoppar i sig bör komma från OBRUTNA ORIGINALFÖRPACKNINGAR.
Vem vet vad skit man kan få i sig när det kommer i små rosa påsar :eek:

Mattias_G
2002-05-17, 16:09
Hopp!

Nu vill jag kasta mig in här...

För det första håller jag med alla andra här, ät inte CNS stimulerande substanser som kommer i bruten förpackning!

Ephedra skall komma, om dessa kommer i burk, med ett skydd under locket.

För det andra så smakar ephedra lite lakritsaktigt... Även om man inte ska smaka på pulvret så luktar ju tabletterna lakrits eller ja... Jag tycker ju inte det men det kan nog uppfattas så.

För det tredje verkar naturens droger jävligt skumt. Bara titta på föreståndaren som ser ut som värsta pundaren.

Köp saker från leverantörer som andra redan testat och prova inte själv. Det är inte värt risken.

/Mvh Mattias

Bamse
2002-05-17, 16:20
Naturensdroger har väl skickat dig lite lösgodis eller nåt!

Dexxa
2002-05-17, 17:01
Jag fattar inte heller hur man kan handla från en sån sida....
Jag menar hur seriöst kan företaget vara när dom säljer penisförstorande tabletter!!
Den sidan säljer bla synthol...
Dessutom säljs ephedran inte bara i tränings syfte utan för att det ska vara med drag i en när man e ute och festar...det kan man läsa på sidan med...folk som har varit på rave fester och använts sig av ephedra :confused:

Pudzianovski
2002-05-17, 17:28
no problem

stoppa i dig allt.

Har man tur så dör man, men jag har ALDRIG tur.

Mattias_G
2002-05-17, 18:11
Dexxa: Jag tycker det är toppen att du tar upp vad Naturens droger har skrivit om Ephedra på sin sida. Jag har själv läst på deras sida och det är egentligen livsfarliga råd de ger folk!

Jag passar härmed på att påpeka att EPHEDRA FÅR ABSOLUT INTE INTAGAS MED ALKOHOL! Det medför stora risker och påfrestningar både på hjärtat och på njurarna!

Tänk själva. Ephedra höjer kroppstempen, pulsen och sätter viss press på njurarna (eftersom dessa skall bryta ned ephedran). Tar man detta i samband med alkohol, som verkar precis tvärtom så kan ni själva bara tänka er vad som kan hända!

Att ta ephedra innan man går ut och dansar är precis lika korkat som att ta Ipren eller dylika substanser innan man går ut och dansar.

De folk som använder ephedra/efedrin som en drog är korkade människor som enbart gör en sak, FÖRSTÖR FÖR ALLA DE SOM TAR EPHEDRA FÖR SIN RÄTTA VERKNING! Det vill säga för att öka förbränningen intensiteten i träningen.

Tänk med hjärnan och lär er om syftet med substanser, lita aldrig på leverantörerna och försäljarna för deras bristande kunskaper och vilja att sälja är viktigare än kundens välbefinnande.

/Mvh Mattias

persson
2002-05-17, 18:50
Har käkat min första kapsel idag, tog bara en för att vara på säkra sidan! Hörde även med min bror, som också har beställt stacker2 från naturensdroger för några månader sedan... Han hade fått dom i precis samma burk o samma kapslar, och han har inte fått några biverkningar! så jag tror att jag kan känna mig lugn.. hoppas jag iaf! Men jag kan hålla med, tycker det verkar skummt!!! hela sidan naturensdroger är skum!.. sista gången jag beställer därifrån... MVH/Jonas :mad:

spinkoo
2002-05-17, 19:29
Vartifrån kan man beställa stackers om inte från naturensdroger???! :confused: :cool:

MVH/spinkoo

Mattias_G
2002-05-17, 19:36
Från Powershopen...

spinkoo
2002-05-18, 09:17
oki... :cool:

Jocketiger
2002-05-18, 10:37
Mitt råd är att passa sig för företag liknade naturens droger. Vänd er istället till företag som enbart sysslar med produkter för de som tränar. Att ett företag kan använda sig av säljknep liknande:"funkar bra vid träning o även till fest" (inget citat), tyder bara på att de vänder sig till vilseledda ungdommar som inte riktigt vet vad man bör stoppa i sig o inte.
Visserligen förstår jag att det kan vara lockande att stoppa i sig ephedra och/eller efedrin innan en träning, för de ger väldigt snabbt resultat. Men man ska vara medveten o att desto starkare verkan ett preparat har desto starkare "motverkan" (negativa effekter)har det även.
O det finns faktiskt ett flertal "seriösa" energi piller på marknaden som ger väldigt bra effekt. Två som jag har testa är Xenadrine från cytodyne technologies och Thermo x från euromedic. Det kan vara en ide att testa något av dessa innan men ger sig på o provar något annat.
Måste man ta allt för starka energipiller för att orka träna så kanske det är bättre man sitter kvar framför dator o letar efter skit på internet, iställer för att bita ihop och gå ner på gymmet o bara köra!!!


Tack för ordet o lycka till me träningen/ Jocke

Fairing
2002-05-18, 11:23
jaha... jag skrev tidigare hur jävla oseriösa naturens droger är när dom använder Fairings produktinfo på Kreatin och påstår att dom säljer vårt Kreatin :mad:
Så handla ALDRIG från Naturens droger :mad:
Vem vet ni kanske även får Kreatin i lösvikt

Kjellstroem
2002-05-18, 11:53
Varför gör inte myndigheterna något åt den sidan?

Eller går allt verkligen rätt till. Fairing borde ju kunna stämma dom om dom påstår att dom säljer deras kreatin men inte gör det?

krakowww
2002-05-19, 13:23
Jonas du får ta med dom till gymmet nån dag å visa.

persson
2002-05-19, 15:19
ja, jag tar med dom på imorrn om jag hinner till gymmet! dom stänger väl 17:00 imorrn?

krakowww
2002-05-19, 23:11
Jag vet inte jag ska inte till gymmet förrän på tisdag. Vi ses då! / Magnus :)