handdator

Visa fullständig version : Kan du få en bristning av HÅRD massage?


Aeis
2004-06-04, 12:16
Går det?

Johan1986
2004-06-04, 12:38
Kan man säkert få.
Jag får inte bristningar utan bara små prickar, typs må blodkärl som gått sönder

Beast
2004-06-04, 12:57
skulle inte tro det, antingen har man jävligt speciellt hud eller så är massören väääldigt stark o pressar typ 150 på dig, o du har du redan hoppat undan :)

WHITEFOLKS
2004-06-04, 13:01
om han drar/trycker hårt i sidled borde man kunna få den.. speciellt om man redan har de på gång. sen vet jag inte hur det funkar i praktiken :)

illuminaughty
2004-06-04, 23:27
Aldrig hört talas om det, så jag skulle inte tro det. Dessutom så är det ju sällan som man masserar utan nån form av massagekräm vilket minskar friktionen.

Bokrea
2004-06-05, 00:54
har man torr hud är det givetvis lättare då den är mindre elastisk.

fråga angående bristningar:
Om man ökar på en övning med väldigt mycke, så det blir riktigt tungt. o sen dagen efter när man anstränger den igen, dock mindre, att man då får bristning?

Dvs att bristningen kommer inte direkt. det ser ut som ett konstigt blåmärke på vänster biceps. röda streck osv. typsisk bristning?

M,VH
Jonathan

watertouch
2004-06-05, 02:47
Men ni kommer ihåg det man gjorde när man var yngre "tusen nålar" eller vad det hette då man tog tag med båda händerna runt nån underarm o vred åt varsitt håll.

E det nån som fått bristningar av detta? Jag har dock aldrig sett eller hört talas om det. Varför får man inte bristningar där? :rolleyes: