handdator

Visa fullständig version : Tisdag:


Edan
2004-06-01, 21:40
Tisdagens träning:
Ja usch idag var jag inte ens sugen på att träna....
Efter en hel helg med fylla =/ så känns det lite i kroppen sen har jag skadat min armbåge av armbrytning mot far min mogen man kan vara ibland =/
jaja vart iaf ett benpass då jag inte klara av att träna annat.

Knäböj:
set 1 120 kg 8 reps
set 2 120 kg 7 reps
set 3 120 kg 7 reps
set 4 120 kg 6 reps
set 5 120 kg 6 reps
Långvila dryga 3-4 minuter

sen var det lite curl i maskin 2x8 set
klara inte av att köra benpressen för jag fick ont i armbågen lyckas spänna mig på nått vänster...
så jag skippa den inge kul om man inte får ta i för fullt..

Vader:
sittandevadpress
57.5 kg 10 reps
57.5 kg 8 reps
57.5 kg 6 reps
Sen 3x6-10 ståendevadpress
vet ej vikterna men la på 60 extra kilon denna vecka.

Kommentar: vaderna kändes helt okey benen också hade jag bara haft rätt motivation frisk armbåge hade det kunnat bli ett jävla till pass..

Edan
2004-06-01, 21:42
Väldigt trött i skrivandes stund så jag tryckte på new thread....smart gjort av mig denna tråd ber jag någon admin ta bort.

gosh
2004-06-01, 21:43
Du kan ta ut dig mer, du skall inte orka att lyfta nästan samma på femte setet som du gjorde på första. Vet inte om det är medvetet att du inte skall ta i maximalt för då ber jag om ursäkt för mitt påpekande. Skall du däremot köra maximalt så kan du ta i mycket mer.

Edan
2004-06-01, 21:44
Originally posted by gosh
Du kan ta ut dig mer, du skall inte orka att lyfta nästan samma på femte setet som du gjorde på första. Vet inte om det är medvetet att du inte skall ta i maximalt för då ber jag om ursäkt för mitt påpekande. Skall du däremot köra maximalt så kan du ta i mycket mer.
Jag körde till failure och jag tar i så ögongloberna färgas röda och ådrona i pannan vill spricka , men hade som sagt 3-4 minuters vila.
Vid svar på denna post gör det under min Tränignsjournal Edan´s Tränignsjournal..då denna vart felplacerad