handdator

Visa fullständig version : Kerapyr+Diet Fuel=Sant???


Ice
2002-06-04, 14:07
Jag har planer på att använda kerapyr som förrätt(uthållighet och fettförbränning) och Diet Fuel som efterrätt(Protein med enormt lite kolhydrater och kcal).
Detta för att jag inte vill bli ett dugg klumpig. Och jag prioriterar hårdhet.
Vad tror ni om kombinationen?

spinkoo
2002-06-04, 19:26
Kan du deffinera "klumpig". Många anser att muskelös (hmm... :D jag läste ju hur man stavade det där nyss...)

jo många anser att muskelös=klumpig men det behöver inte vara fallet. Ska du deffa eller bygga dig och är du en löpare?!

MVH/spinkoo

Ice
2002-06-04, 22:00
Jag är en kampsportare.. och vill väl i princip ha samma effekt som en löpare.
Jag anser att på tok för muskulösa är klumpiga också...kolla bara på "världens starkaste man" tävlingarna när dessa män ska försöka springa..
Men effekten jag vill ha är deff. alltså bränna underhudsfett och bibehålla eller öka muskulaturen.. Så vad säger du om mixen Kreapur och Diet Fuel???

The Dwag
2002-06-04, 22:14
Äkta Diet Fuel eller Svensk version ?

Ice
2002-06-05, 15:22
twinlabs diet fuel. så det är amerikanskt antar jag.. ??

adde
2002-06-05, 15:30
Diet Fuel är väl bara en vanlig måltidsersättare (pulver)? Ripped Fuel (tabs) är en förbräningshöjare som finns i två olika varianter (den ena innehåller ephedra liknande substans).

...har iaf adde för sig...

The Dwag
2002-06-05, 17:20
Nej !
Det finns
-Diet Fuel Caps
-Ripped Fuel och Ripped Fuel Extreme Caps

sen finns det Diet Fuel pulver och även Ripped Fuel protein pulver ( vet ej om Ripped finns kvar)

Menar om det är en amerikansk version med engelsk text ! Eller om det är en dålig med svensk text !

Ice
2002-06-05, 20:02
Jag är medveten om att diet fuel(pulver) från twinlab(med svensk text) inte är fettförbrännings höjande.. Den tillför bara kropen byggproteiner utan att tillföra för mycket av det man inte ska ha för mycket av när man deffar.... kolhydrater och fett d.s.
Som fettförbrännings höjande ska jag använda Farings Kerapyr.. Sedan som måltid efter träning Diet Fuel Pulver...
Vore mycket tacksam för svar på frågan, vad tror ni om kombinationen?????!!!!
MVH Julle

Frazze
2002-06-06, 16:39
Julle: Med andra ord pratar du om pulvret och inte kapslarna? Eller det gör du ju. Detta blev ett inlägg att bortse ifrån.

Hog
2002-06-06, 19:54
Varför inte Kreapyr och ett rent Protein.
Moderna proteiner innehåller knappt något fett eller kolhydrater.
Krångla inte till det min vän. :D

Ice
2002-06-06, 22:39
så långt (kort=) hade jag inte tänkt. kanske kan vara smart med rent protein.. har du något att rekomendera?