handdator

Visa fullständig version : Oproffsigt av *************


Tomten
2002-05-31, 21:12
Uppenbarligen så får man inte använda deras poängsystem under deras maj-rean.

Det som är så kasst med det här är att bara några produkter har rea-priser, så om man inte beställer REA varor så blir det DYRARE än om man inte beställde under maj-rean...

kanske inte så mycket att hänga upp sig på, men man tjänar ju ivf en hundring eller mer på poängsystemet, så att man inte kan använda det och samtidigt får betala samma priser för varorna är ju jäkligt patetiskt.

känner mig då lite lurad. :(

Bamse
2002-05-31, 22:48
Hmm, jag mailade dom en fråga för någon månad sedan, jag har inte fått svar på den än!

Har aldrig beställt från dem, och kommer knappast göra det heller.

Lave
2002-05-31, 23:06
Faktiskt har jag mest positivt att säg om deras service. Men det var ett bra tag sedan jag hade med dem att göra.
Förr när jag beställde levererade de på 3 dagar. De svarade på mail fort, och de skickade mig ett "extraerbjudande" bara för att det strulat när jag skulle beställa.

Sist jag skulle beställa av dem tog det 10 dagar innan jag fick mitt paket. Då var jag inte lika nöjd :rolleyes: Utöver det så kan jag också tycka att GG har lite konstiga kampanjer. Köp en vara och få en annan på köpet. Men tittar man då i prislistan så är den första varan billigare om man bara köper den, och då är ju inte den andra varan på köpet utan bara rabatterad :eek:

Lave
2002-05-31, 23:08
[ 01 Juni 2002: Inlägget har ändrats av: Lave ]

Fultjack
2002-05-31, 23:12
en gång fick jag mina beställning efter 4 månader därifrån! å en gång fick jag vänta en hel månad.. 2 ggr har jag dock fått grejjerna efter 3-4 dagar.

Frazze
2002-06-01, 00:00
Hm. Även jag har blandade erfarenheter, räknade lite och insåg att de svarar på var tredje mail jag skickar. Och Var fjärde paket tar mer än två veckor. Två av fyra komemr inom tre-fyra dagar och resten nånstans däremellan.

Lalla
2002-06-01, 08:00
Har beställt tre gånger, första gången var perfekt, andra gången fick jag fel produkter.
Klagade och fick 150:- tillgodo.

Nu skulle jag beställa igen och visst, jag fick min Whey-80, dock hade de inte dragit av dessa 150:-, de skyllde på byte av system.
Nu skulle de dock sätta in pengarna på mitt konto.

Tveksamt om jag kommer beställa där igen... :mad:

Rah
2002-06-01, 11:16
Jag har aldrig beställt från dem pga att de haft personal på forumet som smutskastat andra företag. Grymt dålig stil. Det där poängsystemet verkar ju mer än lite komplicerat också, ska man behöva vara kärnfysiker för att beställa en burk protein?

Mitt tips är Muskelbyggarn.com - de gånger jag beställer över nätet blir det alltid därifrån. Perfekt service, har dessutom alltid varorna på två dagar.

Frazze
2002-06-01, 14:50
En poäng per krona man betalar. Gäller ej erbjudanden.

Det där med kärnfysiker kan inte vara lätt:P

Men håller med, pajkastningen klarar man sig utan. Dock hanldar jag från billigaste stället. I alla fall nästan jämt. (billigaste jag vet alltså)

Rah
2002-06-03, 07:33
Frazze: Ok, kanske en liten överdrift - men poängsystem överhuvudtaget är förkastligt.

eiselt
2002-06-03, 09:43
************* har hållit på att byta adminstrationsprogram så det kanske är därför det strular. Jag vet att de har haft mycket att göra i och med det under flera månader.

Mvh
Henrik

The Dwag
2002-06-03, 10:19
Ursprungligen skickat av Frazze:
<STRONG>Hm. Även jag har blandade erfarenheter, räknade lite och insåg att de svarar på var tredje mail jag skickar. Och Var fjärde paket tar mer än två veckor. Två av fyra komemr inom tre-fyra dagar och resten nånstans däremellan.</STRONG>

Du kanske är en sån där jobbig jävel som bara skickar massa skit mail ? Precis som många frågor är på forumet.. för folk är för lata för att ta tummen ur röven och läsa på en ettikett !!!!

Och nej jobber ej på GG köper knappt av dem heller... Men jag kan gissa vad de får för mail från alla möjliga nissar

Frazze
2002-06-03, 15:08
Dwag: Om man läser tidigre inlägg från din sida så märks det mycket väl att du inte jobbar för GG :)

And for the record: Mailen jag skickar är alltsomoftast: "Vart är mina varor som, enligt er, skulle ha varit levererade för två veckor sedan". Samt lite gnäll för att de sålde mig ett protein med två veckor kvar på bästföre datumet.

Daemon
2002-06-03, 15:14
Frazze!! Du hör ju själv hur det låter...
Inte nog med att du vill ha grejjerna i tid du vill ha bra grejjer också :eek: :eek: :eek:
Helt orimliga krav!!
Du är ju ett klassiskt exempel på en jobbig/gnällig kund!!
:D :D :D

//Daemon

The Dwag
2002-06-03, 15:36
Ursprungligen skickat av Frazze:
<STRONG>Dwag: Om man läser tidigre inlägg från din sida så märks det mycket väl att du inte jobbar för GG :)

And for the record: Mailen jag skickar är alltsomoftast: "Vart är mina varor som, enligt er, skulle ha varit levererade för två veckor sedan". Samt lite gnäll för att de sålde mig ett protein med två veckor kvar på bästföre datumet.</STRONG>


Var bara lite rädd för att du var en som där som Bamse
;) :D

Bamse
2002-06-03, 16:15
:rolleyes: :mad:

Hörru Dwarfen ;) Jag har mailat GG en gång (16 maj ser jag i outboxen) utan att få svar. Frågade då bl.a. hur länge det kommer gå att köpa Myoform-X för 299 kr, samt om det är möjligt att skicka små produkter via brev istället för paket för att få ner fraktpriserna.

Har inte fått svar än.

Men visst, jag är väl en sån där jobbig jävel som bara skickar massa skit :rolleyes:

Jaja, jag köper inte av företag som pissar på mig :eek: :mad: :rolleyes:

;)

gasoliner
2002-06-03, 17:50
håller på dig Bumse! ;) :D pissar de på dig så ska de ha igen med råge! :mad:

Frazze
2002-06-03, 17:55
Ja, ty det lät en smula äckligt att få urin på sig

Bamse
2002-06-03, 19:07
Frazze: Spelarna i AIK Fotboll lär få en del av den varan på sig nu med deras nya tränare. ("jättekul")

Miko
2002-06-05, 14:51
Fick paketet dagen efter jag beställde det. Grymt :)

Tomten
2002-06-05, 22:50
Fick mitt paket från GG idag. Det tog totalt tre dagar för dom att få hit ordern (skickade ordern i fredags kväll).

Överraskande nog så fick jag med varorna jag tagit för min "poäng" så nu är jag glad på GG igen ;)

btw, hade beställt protec+ och lite wieder chocklad gainer. Testade direkt en portion protec, och blev lite överraskad när den var så ruggigt seg. När jag blandade den med 3dl mjölk så var det bara en seg sörja. 4dl mjölk och den blev drickbar, men det var fasiken på gränsen. Pluset var väl att den smakade väldigt lite, och inte hade samma dåliga eftersmak som top of the line proteinet jag köpte tidigare. Nu hoppas jag bara att jag vänjer mig vid att dricka protein med samma konsistens som fil :D

betterbodies
2002-06-06, 14:10
Beställde fr GG i söndags kväll fick mitt paket idag. E precis godkänt neligt mig :rolleyes:

Warrior
2002-06-06, 14:15
Hur lång tid det tar för paketen o komm ahar inte så värst mycket att göra med GG. Det är som ni vet Postföretag som tar hand om dessa paket och är det någon att skylla på så är det dom.

Rah
2002-06-06, 14:25
Warrior: Det kan ju ha att göra med när GG skickar paketen också ;)

Det finns flera företag som lovar leverans följande dag om man beställer innan 15.00. Vill GG skicka blixtleveranser kan de göra det!

Frazze
2002-06-06, 16:44
Då kan jag passa på att tillägga att mitt paket förmodligen kommer på torsdag(idag). men det gjorde det inte. I mitt fall var det så att de inte skickade det förrän i tisdags. Menmen, nu får jag det ju så...

(tycker dock att man kanske hör av sig om det tar mer än tre veckor innan man skickar varorna...)

z_bumbi
2002-06-06, 17:20
Angående paket som är skickade eller inte har jag beställt böcker under hela vintern och när de lämnar lagret så skickas ett mail som berättar att paketet är skickat, där finns även paketets nummer så man kan kolla hos posten var paketet befinner just då.
Smidig lösning som fler borde använda.

Frazze
2002-06-07, 13:57
grrrrrr. vill helst inte framstå som någon vars mål är att smutskasta *************. MEN, en av mina burkar med proteinpulver har 06/2002 som bästföre datum.
Det här var verkligen sista gången.

Bamse
2002-06-07, 19:17
Grattis Frazze :(

Frazze
2002-06-10, 02:14
Ville bara meddela att jag nu fått välja en produkt som kompensation och att jag är tillfreds med det.