handdator

Visa fullständig version : Fairing KCG


Trolle
2004-05-24, 09:37
-Är det någon annan som blir lite gasig i magen av KCG?.....
Har länge använt produkten i perioder med bra resultat, men har först på senare tid börjat få denna biverkning,...vad kan detta bero på, någon som vet???........(vill ej sluta med kcg):thumbup:
/Patrick.

Pdaddy
2004-05-24, 12:22
Jag kör också KCG, men har inte märkt av något magstrul som skulle kunna bero på set..

Vad består magproblemet utav ???

Visst kan ja va hård imagen iblan eller lös,, beroende på hur mycke protte å kreatin jag intar. Men tror inte det beror på KCG't..
Ja måste köpa mer nu, de är nästan slut :D

Marcus

JJ
2004-05-24, 12:26
Har inga sådana problem med KCG. Däremot sticker det som fan i huden, men det gillar jag:MrT:

Pdaddy
2004-05-24, 13:34
Originally posted by JJ
Har inga sådana problem med KCG. Däremot sticker det som fan i huden, men det gillar jag:MrT:

Samma här, skän känsla :D ..

Prova att blanda det me red bull, red kick eller liknande.. Jag fick iallafall grymmare effekt då när jag testade det..

Marcus

Wilson
2004-05-25, 19:51
Originally posted by JJ
Har inga sådana problem med KCG. Däremot sticker det som fan i huden, men det gillar jag:MrT:

brukar klia när det sticker i huden:) brukar stå å klia lite smått runt nacke å så på gymmet he... vet faktiskt inte ifall jag tycker det e skönt med stickningar eller ej=) lite både och tror jag.

adde
2004-05-26, 07:43
Det är snart 10 år sedan jag inhandlade min första burk kreatin (jävlar vad det var dyrt på den tiden). Har aldrig haft problem med magen av något av de 10-15 märken/blandningar/föreningar (monohydrat, citrat, transporters, creapyr, KCG) jag prövat.

Dock så kan ingenting (förutom creapyr) mäta sig med KCG. Det sparkar r*v!

/adde