handdator

Visa fullständig version : City Gym i Södertälje


Matte_Maiden
2004-05-20, 22:29
Någon som har öppettiderna till City Gym i stan? Skulle behöva det snabbt nämligen.

Tacksam för svar!

Vic_1981
2004-05-20, 22:56
vafan e det..9-22 mån till torsdag..9-21 fredag

10-18 lördag och söndag..om jag inte e helt ute och cyklar på min mountainbike.

:thumbup:

Matte_Maiden
2004-05-20, 22:56
Originally posted by Vic_1981
vafan e det..9-22 mån till torsdag..9-21 fredag

10-18 lördag och söndag..om jag inte e helt ute och cyklar på min mountainbike.

:thumbup:

Låter bra! Var orolig över om det skulle vara öppet vid 11 imorgon, men det verkar ju vara så! :) Tack för svaret!

Megatuttarna
2004-05-20, 22:56
Var och körde där idag, tyckte mig se en gullig pojke som såg ut precis som dig men jag kanske misstog mig haha, var det du matte_maiden?

Matte_Maiden
2004-05-20, 22:59
Visst fan var det jag! :hbang:

Tyckte att jag såg dig med :naughty:

Riktigt bra gym ju! Mycket bättre än bondegrejerna vi har i Järna :)

Megatuttarna
2004-05-20, 23:07
Originally posted by Matte_Maiden
Visst fan var det jag! :hbang:

Tyckte att jag såg dig med :naughty:

Riktigt bra gym ju! Mycket bättre än bondegrejerna vi har i Järna :)


Japp, gillar stället jag med, saknar dock en roddmaskin och nån som tar alla snackare i bur och piskar dem tills de håller snattran, alltid nån som ska komma mitt i ett set och snacka om "det nya kosttillskottet som han får in från USA, bäääääästa bääästa jao, gått ner 10 kg, åt på McDonalds varje dag..." så fortsätter det hela jävla tiden. Framför sig ser man ett isterberg som säger sig ha tränat i 8 år, givetvis är hans hängpattar ren muskelmassa.

Vic_1981
2004-05-20, 23:08
Originally posted by Megatuttarna



Japp, gillar stället jag med, saknar dock en roddmaskin och nån som tar alla snackare i bur och piskar dem tills de håller snattran, alltid nån som ska komma mitt i ett set och snacka om "det nya kosttillskottet som han får in från USA, bäääääästa bääästa jao, gått ner 10 kg, åt på McDonalds varje dag..." så fortsätter det hela jävla tiden. Framför sig ser man ett isterberg som säger sig ha tränat i 8 år, givetvis är hans hängpattar ren muskelmassa.


sluta snacka skit om mig din jävel.

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:13
Får skylla mina patetiska vader (trots att syrran faktiskt har fina!) på att vi inte har någon vadmaskin eller liknande i Järna... Så jag hoppas på att jag ska börja träna där nu så jag kan få lite vader :D

Megatuttarna
2004-05-20, 23:14
Originally posted by Vic_1981



sluta snacka skit om mig din jävel.

Hahaha

Nån dag ska Ior framföra "How Am I Supposed To Live Without You" i duschen, sittandes på en stol sådär bakåtvänd som i videon.

Megatuttarna
2004-05-20, 23:15
Originally posted by Matte_Maiden
Får skylla mina patetiska vader (trots att syrran faktiskt har fina!) på att vi inte har någon vadmaskin eller liknande i Järna... Så jag hoppas på att jag ska börja träna där nu så jag kan få lite vader :D

100 reppare på vadpressen imorrn alltså?

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:19
Näe, körde 3 set vader idag på den fina vadpressen... Blir ca 9 set till på söndag... Men då kör jag nog i Järna... Det var väl ett fint erbjudande över sommaren nu va? Blir nog att köra i stan då :)

Men det verkar trevligt där faktiskt, snackade med någon kille som bara kunde engelska... Riktigt trevlig :) Men nästa gång får du säga hej för fan :devil:

Vic_1981
2004-05-20, 23:20
Originally posted by Matte_Maiden
Näe, körde 3 set vader idag på den fina vadpressen... Blir ca 9 set till på söndag... Men då kör jag nog i Järna... Det var väl ett fint erbjudande över sommaren nu va? Blir nog att köra i stan då :)

Men det verkar trevligt där faktiskt, snackade med någon kille som bara kunde engelska... Riktigt trevlig :) Men nästa gång får du säga hej för fan :devil:

haha..du snackade med eddy..han snackar med alla, tränar 3 timmar vara 2 går åt till att snacka med folk.

Megatuttarna
2004-05-20, 23:23
Originally posted by Vic_1981


haha..du snackade med eddy..han snackar med alla, tränar 3 timmar vara 2 går åt till att snacka med folk.

Han tar intensitet till nya höjder, lär väl vara 20 minuter mellan varje set :thumbup:

Fast grov är han!

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:23
Originally posted by Vic_1981


haha..du snackade med eddy..han snackar med alla, tränar 3 timmar vara 2 går åt till att snacka med folk.

Hehe okey! :D Tyckte inte att han snackade så mycket... Men schysst var han! :thumbup:

Megatuttarna
2004-05-20, 23:28
Originally posted by Matte_Maiden
Men nästa gång får du säga hej för fan :devil:

Såg hur du kollade och garvade åt mig på väg ut, vågade inte skämma ut mig själv...:em:

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:30
Garvade? Näe men jag tänkte att det var du faktiskt... Men vågade inte fråga :D Flex tycket jag mig se i alla fall... Vilka fler tränar där?

SeWs
2004-05-20, 23:35
tycker faktiskt om city gym mer och mer, trevligt folk och shysst stämning :hbang: .

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:36
Originally posted by SeWs
tycker faktiskt om city gym mer och mer, trevligt folk och shysst stämning :hbang: .

Får hoppas att det är så bra som jag tyckte idag... För då blir det ett sommarkort :)

SeWs
2004-05-20, 23:39
Åhh ska in i lumpen i sommar ju :(, just nu känner jag bara för att träna och :eating: men det känns inte som det kommer gå så bra, eller jo träna kommer jag nog men nte riktigt styrkelyftning.
Rätt många man känner som man stöter på på city gym ju, dig har jag då aldrig träffat men jag vet ju å andra sidan inte enns hur du ser ut :P.

Matte_Maiden
2004-05-20, 23:42
Originally posted by SeWs
Åhh ska in i lumpen i sommar ju :(, just nu känner jag bara för att träna och :eating: men det känns inte som det kommer gå så bra, eller jo träna kommer jag nog men nte riktigt styrkelyftning.
Rätt många man känner som man stöter på på city gym ju, dig har jag då aldrig träffat men jag vet ju å andra sidan inte enns hur du ser ut :P.

Har tränat där en gång, idag. Men ska nog börja köra där när mitt kort i Järna går ut... Verkar ju hur bra som helst! :)

Herkulez
2004-05-21, 06:29
glöm inte å ta med din syrra och ta lite träningsbilder, du är fotograf ofcourse :thumbup:

Matte_Maiden
2004-05-21, 09:22
Haha Johan... Den 9:e så tar hon studenten (tuttis också?), så då får du komma ner och fira ;) Fast om man tittar på hennes gamla killar så tror jag inte du har någon chans... Dom har vart små och mer silkessöta :naughty: i stället för stora och manliga :devil:

Megatuttarna
2004-05-21, 09:33
Originally posted by Matte_Maiden
Haha Johan... Den 9:e så tar hon studenten (tuttis också?), så då får du komma ner och fira ;) Fast om man tittar på hennes gamla killar så tror jag inte du har någon chans... Dom har vart små och mer silkessöta :naughty: i stället för stora och manliga :devil:

Ahh jag tar oxå studenten, tror jag ska spetsa proteindrinkar med whiskey eller cognac så man förenar nytta med nöje.

Vad gäller syrrans pojkvän så vet jag att om Arne hade sett honom så hade han kört bicepscurl med hans kropp.

Matte_Maiden
2004-05-21, 09:35
Det är fan sant :D Snart bär det av till gymet... :hbang:

ninja
2004-05-21, 18:03
jag tränar på city gym :cool:

Megatuttarna
2004-05-21, 18:03
Originally posted by ninja
jag tränar på city gym :cool:

Du är störst i Södertälje dessutom, helt fruktansvärt enorm.

BerraPB
2004-11-10, 23:32
Lite gammal tråd kanske, men jag tänkte passa på att fråga ändå. Har city gym blivit bättre? Jag slutade träna där för två år sedan, tyckte det var snuskigt och luktade avlopp i omklädningsrummet. Saknade en riktig ställning för knäböj också.

Megatuttarna
2004-11-11, 00:52
Lite gammal tråd kanske, men jag tänkte passa på att fråga ändå. Har city gym blivit bättre? Jag slutade träna där för två år sedan, tyckte det var snuskigt och luktade avlopp i omklädningsrummet. Saknade en riktig ställning för knäböj också.

Aah, Micke har ju tagit över och det har blivit seriösare. Styrt upp bastu, byggt om och gjort sig av med många av maskinerna som brukade stå vid säcken.

För tillfället renoveras grabbarnas omklädningsrum grundligt. (Vic bajsade som fan i handfatet, blev något stop.)

Pez
2004-11-11, 02:03
För tillfället renoveras grabbarnas omklädningsrum grundligt. (Vic bajsade som fan i handfatet, blev något stop.)
B-S.. hörde att det var stopp i ett par av handfaten nere i B-C husen, tänkte direkt på dig och dina syrianvanor... *pft*.. skyll inte ifrån dig nu. :D

cVi
2004-11-11, 03:00
B-S.. hörde att det var stopp i ett par av handfaten nere i B-C husen, tänkte direkt på dig och dina syrianvanor... *pft*.. skyll inte ifrån dig nu. :D
Så går det när man rakar bröstet, din hårige turk wannabe :MrT:

Megatuttarna
2004-11-11, 13:12
B-S.. hörde att det var stopp i ett par av handfaten nere i B-C husen, tänkte direkt på dig och dina syrianvanor... *pft*.. skyll inte ifrån dig nu. :D

Jag är villig att starta en insamling så du får en chans att byta utseende Pez, kan fan inte vara en höjdare att leva sitt liv och se ut som du i ansiktet. :laugh: