Visa fullständig version : Fettförbränningsdiet för någon som tränar regelbundet?
DevonBirch
2021-03-28, 15:51
Vad är en riktigt bra diet för att snabbt bränna fett? Jag tränar regelbundet och har också ett fysiskt krävande jobb, men jag har problem med att bli av med kärlekshandtagen och visceralt fett runt mina organ. För att inte säga att jag inte har förändrat kroppen, men det är den sista biten av envis fett jag kämpar med.
King Grub
2021-03-28, 16:47
Större kaloriunderskott.
Vad är en riktigt bra diet för att snabbt bränna fett? Jag tränar regelbundet och har också ett fysiskt krävande jobb, men jag har problem med att bli av med kärlekshandtagen och visceralt fett runt mina organ. För att inte säga att jag inte har förändrat kroppen, men det är den sista biten av envis fett jag kämpar med.
Lchf.
Uncle Joe
2021-03-28, 18:54
Lchf.
Och bli fet igen? Nej tack.
Och bli fet igen? Nej tack.
Fet på LCHF? Ifall du kör en strikt LCHF diet är du bra ensam om att bli fet. Sedan finns det knappast någon diet som verkligen bränner fett som just LCHF.
Fet på LCHF? Ifall du kör en strikt LCHF diet är du bra ensam om att bli fet. Sedan finns det knappast någon diet som verkligen bränner fett som just LCHF.5+ dagars torrfasta. :smokin:
5+ dagars torrfasta. :smokin:
Haha, Absolut. Men båda bygger på samma princip, att få kroppen att så effektivt som möjligt att bränna fett.
King Grub
2021-03-29, 17:33
Sedan finns det knappast någon diet som verkligen bränner fett som just LCHF.
Bränner dietära fettsyror.
Uncle Joe
2021-03-29, 18:17
Fet på LCHF? Ifall du kör en strikt LCHF diet är du bra ensam om att bli fet. Sedan finns det knappast någon diet som verkligen bränner fett som just LCHF.
Drar jag ner på kolisar och ersätter de med fett blir fettinlagringen värre hos mig. LCHF är en diet som lär mig göra riktigt fet, men visst hos en del kanske det funkar.
Drar jag ner på kolisar och ersätter de med fett blir fettinlagringen värre hos mig. LCHF är en diet som lär mig göra riktigt fet, men visst hos en del kanske det funkar.
Har du ens testat? Överäta sig på en strikt LCHF kost är väldigt väldigt svårt.
exevision
2021-03-30, 05:55
Nej.
Svårt hur då menar du?
Uncle Joe
2021-03-30, 09:30
Nej jag vill inte bli fet, inte värt att testa för att se vem som har mest rätt. :)
Men jag skrev ju innan - de kalorier som föll bort från kolisar ersattes med fett och jag lade på mig fett. Varför skulle en 100% fettintag göra saken bättre?
Nej jag vill inte bli fet, inte värt att testa för att se vem som har mest rätt. :)
Men jag skrev ju innan - de kalorier som föll bort från kolisar ersattes med fett och jag lade på mig fett. Varför skulle en 100% fettintag göra saken bättre?
Har du inte ens testat så tänker jag inte ens besvära mig att förklara, vet du ens vad ketos är?
Uncle Joe
2021-03-30, 13:00
Har du inte ens testat så tänker jag inte ens besvära mig att förklara, vet du ens vad ketos är?
Jo det vet jag.
Men med en fettdiet lägger en del på sig lättare fett än andra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.