handdator

Visa fullständig version : Vilka medlemmar trodde du var samma först?


Diomedea exulans
2020-09-20, 18:35
Först trodde jag att Gregow och Brofessorn var samma. Båda gav mig ungefär samma "känsla". Ska man gå in mer på detaljer behärskar båda skriftspråket till fullo, är sparsamma med personlig info men ger sig gärna i kast med ideologiska frågor, verkar ha ungefär samma värderingar, är allmänt schyssta killar, och ungefär lika aktiva. Verkar vara relativt trygga och ej i desperat jakt på forumpoäng, men samtidigt bekväma med att flika in sina inlägg varhelst de känner för det.

CalleP
2020-09-20, 18:40
Har trott att Skyffelmördarn och Brofessorn är samma person, Samma med XXL och bärsärk, Layfette och han som hade en tvättbjörn med Pizza som avatar :D

Säkert stavat fel på hälften!

Diomedea exulans
2020-09-20, 18:42
Har trott att Skyffelmördarn och Brofessorn är samma person, Samma med XXL och bärsärk, Layfette och han som hade en tvättbjörn med Pizza som avatar :D

Säkert stavat fel på hälften!

Skyffelmördarn har bekräftat att han är Bärsärk. Personligen tror jag att han även är XXXL och T-REX (två bannade medlemmar).

wintersnowdrift
2020-09-20, 18:45
Först trodde jag att Gregow och Brofessorn var samma. Båda gav mig ungefär samma "känsla". Ska man gå in mer på detaljer behärskar båda skriftspråket till fullo, är sparsamma med personlig info men ger sig gärna i kast med ideologiska frågor, verkar ha ungefär samma värderingar, är allmänt schyssta killar, och ungefär lika aktiva. Verkar vara relativt trygga och ej i desperat jakt på forumpoäng, men samtidigt bekväma med att flika in sina inlägg varhelst de känner för det.

Gregow är ju en reinkarnation av en gammal favvo-medlem, men jag har inte klurat ut om Brofessorn är en återuppstånden användare?

Edit: får man ens spekulera i folks gamla användarnamn eller huruvida de har dubbla nick?

Diomedea exulans
2020-09-20, 18:46
Gregow är ju en reinkarnation av en gammal favvo-medlem, men jag har inte klurat ut om Brofessorn är en återuppstånden användare?

Oh fasen, visste inte det om Gregow. Han är en nuvarande favvo iaf.

wintersnowdrift
2020-09-20, 18:50
Oh fasen, visste inte det om Gregow. Han är en nuvarande favvo iaf.

Det är ju en hypotes men ja. Känns så.

Jag brukar blanda ihop 40plus med någon men minns inte ens vem nu :D

svenbanan
2020-09-20, 19:07
Gregow är ju en reinkarnation av en gammal favvo-medlem, men jag har inte klurat ut om Brofessorn är en återuppstånden användare?

Edit: får man ens spekulera i folks gamla användarnamn eller huruvida de har dubbla nick?

Oh fasen, visste inte det om Gregow. Han är en nuvarande favvo iaf.

Jag trodde det var allmänt känt vem Gregow var i sitt tidigare liv. Tror inte han gjort nåt för att dölja det. Men jag antar att jag inte ska skriva vem här då...

svenbanan
2020-09-20, 19:12
Har trott att Skyffelmördarn och Brofessorn är samma person, Samma med XXL och bärsärk, Layfette och han som hade en tvättbjörn med Pizza som avatar :D

Säkert stavat fel på hälften!

Menar du Apex Procyon?

Jag tror inte Laffe och Apex är samma person. Apex var ju uttalad nazist. Dock inte alls lika mycket av en demagog som Klein.

Lafayette
2020-09-20, 19:14
Menar du Apex Procyon?

Jag tror inte Laffe och Apex är samma person. Apex var ju uttalad nazist. Dock inte alls lika mycket av en demagog som Klein.

Var han? Jag som tyckte han var trevlig :(

skyffelmördarn
2020-09-20, 19:17
Har trott att Skyffelmördarn och Brofessorn är samma person, Samma med XXL och bärsärk, Layfette och han som hade en tvättbjörn med Pizza som avatar :D

Säkert stavat fel på hälften!

Brofessorn är en hyvelns karl men vi är inte samma person vad jag vet.

trädgårdsmöbel
2020-09-20, 19:18
Brofessorn, Skyffelmördarn, Svenbanan, 40+, CalleP, Laffayette, Stridis, Mental (moderatorstatusen till trots) och några till tror jag är samma person.

Jag tror att jag en gång i tiden har vart bättre på att urskilja vem som är vem från sättet att skriva, men jag har tappat det. Så många är samma person.

svenbanan
2020-09-20, 19:18
Var han? Jag som tyckte han var trevlig :(

Han var väldigt trevlig. En av dem som slutat skriva här som jag saknar allra mest. Kanske just därför att det gick att föra vettiga konversationer med honom trots att man inte höll med om i princip några åsikter.

svenbanan
2020-09-20, 19:19
Brofessorn, Skyffelmördarn, Svenbanan, 40+, CalleP, Laffayette, Stridis, Mental (moderatorstatusen till trots) och några till tror jag är samma person.

Jag tror att jag en gång i tiden har vart bättre på att urskilja vem som är vem från sättet att skriva, men jag har tappat det. Så många är samma person.

Lol

Lafayette
2020-09-20, 19:19
Det finns absolut noll likheter.:smash:

Jag kan alla utantill och kan skilja på alla. Förutom Rahf och blåvitt en gång när jag var nyregistrerad.

skyffelmördarn
2020-09-20, 19:21
Jag vet vissa trådar jag kikat in i där det finns åsikter jag inte håller med vissa personer om så olikheter finns ju absolut.

Diomedea exulans
2020-09-20, 19:29
Brofessorn, Skyffelmördarn, Svenbanan, 40+, CalleP, Laffayette, Stridis, Mental (moderatorstatusen till trots) och några till tror jag är samma person.

Jag tror att jag en gång i tiden har vart bättre på att urskilja vem som är vem från sättet att skriva, men jag har tappat det. Så många är samma person.

Man borde inte få byta avatar, helt enkelt.

svenbanan
2020-09-20, 20:02
Man borde inte få byta avatar, helt enkelt.

Jag hade "Conan the Librarian" som avatar i hundra år innan jag bytte till nåt annat som jag inte ens minns vad det var...

skyffelmördarn
2020-09-20, 20:05
Man borde inte få byta avatar, helt enkelt.

Jag är ganska övertygad om att ingen annan har haft "Gruv gubben från HBOs Tjernobyl serie" som avatar tidigare.

CalleP
2020-09-20, 20:14
Menar du Apex Procyon?

Jag tror inte Laffe och Apex är samma person. Apex var ju uttalad nazist. Dock inte alls lika mycket av en demagog som Klein.

Japp :D, läser inte så mycket i politiktrådarna ändå! hahahah demagog :laugh:

Ett Orm
2020-09-20, 20:37
Jag tror king grub och jag är samma person.

Dåren
2020-09-20, 21:08
King Grub och Mr Eks.

Andy.da.wohoo
2020-09-20, 22:08
Jag förstår inte hur ni är så duktiga på att identifiera personligheter endast utifrån text. Återkommande troll är ju lätta att identifiera men jag lyckas inte med mer än så.

xcv
2020-09-20, 22:13
Minns att det fanns en använde som hette typ puryeah eller något. Blandade alltid ihop honom och purewhey. Var väl bara en namngrej I guess :D

spoon
2020-09-20, 22:35
Trädgårdsmöbel och starke75. Tror att båda är Filmjölk [emoji846]

Sen minns jag att jag blandade ihop Chaan med Chidde. Den ena var jättetrevlig och den andra galen. Det gjorde mig förvirrad [emoji2957]

Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk

trädgårdsmöbel
2020-09-20, 22:43
Jag förstår inte hur ni är så duktiga på att identifiera personligheter endast utifrån text. Återkommande troll är ju lätta att identifiera men jag lyckas inte med mer än så.

Jag tror att jag har kunnat det. När man läst mycket från ett användarnamn så kan man se mönster, språkbruk och skit. Så jag tror jag kunde se rätt fort om en bannad hade nytt konto. Men när jag försöker nu så kan jag inte det, så jag har tappat detta nånstans.

Nu menar jag inte bara på någon som skriver som Bighulken eller Zonecapone, utan även mer subtila skillnader. Jag tror även jag kunde gissa rätt bra om det var en kvinna, man eller man som låtsades vara kvinna som hade skrivit något längre stycke, men det har jag också tappat.

svenbanan
2020-09-20, 22:52
Jag tror king grub och jag är samma person.

Ja eller "rabiat" kanske.... ;)

svenbanan
2020-09-20, 22:52
King Grub och Mr Eks.

Helt klart! :D

Armed Dingo
2020-09-21, 09:10
Jag tror MaxTheMarketer är aliquis

PureWhey
2020-09-21, 09:13
Frong och PureWhey

Skickat från BÖJRACKET

agazza
2020-09-21, 09:59
Jwzrd och Hurril

PureWhey
2020-09-21, 10:13
Hurril dumpade Kolo för att bli PK-polis på FB med 50-åriga tanter.

Tycker jag är kul. Förväntade jag mig inte.

Lafayette
2020-09-21, 10:16
Hurril dumpade Kolo för att bli PK-polis på FB med 50-åriga tanter.

Tycker jag är kul. Förväntade jag mig inte.

Låter otroligt värt och givande

Gregow
2020-09-21, 10:25
Hurril dumpade Kolo för att bli PK-polis på FB med 50-åriga tanter.

Tycker jag är kul. Förväntade jag mig inte.
Vad gör man i egenskap av PK-polis?

trädgårdsmöbel
2020-09-21, 10:31
Vad gör man i egenskap av PK-polis?

Du lusläser diskussioner och inlägg från enskilda personer för att hitta något som kan tolkas som rasistiskt, homofobiskt, misogynt eller islamofobiskt och sammanställer och skickar till personens arbetsgivare med hot om att gå vidare med detta om inte missdådaren sparkas.

Gregow
2020-09-21, 10:37
Du lusläser diskussioner och inlägg från enskilda personer för att hitta något som kan tolkas som rasistiskt, homofobiskt, misogynt eller islamofobiskt och sammanställer och skickar till personens arbetsgivare med hot om att gå vidare med detta om inte missdådaren sparkas.
Är detta Hurrils nya jobb?

Angel
2020-09-21, 11:49
Fint att Hurril och LadyInsane fortfarande är tillsamman!

40plus
2020-09-21, 11:50
Då det kom på tal kan jag meddela att jag bara är jag, ingen annan. Det vore iof vad ett flerkontotroll också hade sagt.

Diomedea exulans
2020-09-21, 11:51
Då det kom på tal kan jag meddela att jag bara är jag, ingen annan. Det vore iof vad ett flerkontotroll också hade sagt.

Jag trodde 40plus stod för antalet konton du hade.

trädgårdsmöbel
2020-09-21, 12:51
Är detta Hurrils nya jobb?

Nja. Misstänker att Hurril är en sån som kan råka ut för facebookpolisen. Han är ju moderat.

Andy.da.wohoo
2020-09-21, 14:42
Fint att Hurril och LadyInsane fortfarande är tillsamman!

Ja, eller hur. För mig var det en chock när de blev tillsammans. Kul att de verkar funka för varandra.

stridis
2020-09-21, 14:57
Tror jag får ligga lite lågt med mina trollkonton.:d

Langster
2020-09-21, 15:28
Jag utgår från att alla bara är botar förutom jag själv.

stridis
2020-09-21, 15:34
Jag utgår från att alla bara är botar förutom jag själv.

Jag är solipsist så ni är alla delar av mitt mågfacetterade psyke.

Ett Orm
2020-09-21, 16:47
Ja eller "rabiat" kanske.... ;)

Kanske, om hen är en fräsig lirare.:cool:

Blev misstagen för "snake" för längesen - vem det nu var.

Roligast vore om Pezruleshaakon och Arne vore samma person.

svenbanan
2020-09-21, 17:17
Jwzrd och Hurril

Fast det är ju samma person...

svenbanan
2020-09-21, 17:18
Kanske, om hen är en fräsig lirare.:cool:

Blev misstagen för "snake" för längesen - vem det nu var.

Roligast vore om Pezruleshaakon och Arne vore samma person.

Det vore sannerligen en plottwist att stilla bedja för. :laugh:

agazza
2020-09-21, 17:58
Ja, eller hur. För mig var det en chock när de blev tillsammans. Kul att de verkar funka för varandra.W00t

Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk

Starke75an
2020-09-21, 18:21
Trädgårdsmöbel och starke75. Tror att båda är Filmjölk [emoji846]

Sen minns jag att jag blandade ihop Chaan med Chidde. Den ena var jättetrevlig och den andra galen. Det gjorde mig förvirrad [emoji2957]

Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk

Jupp