handdator

Visa fullständig version : CELL-TECH!


Bateman
2002-05-28, 18:36
Jag har nu hört massa saker om just Cell-tech och klart man blir sugen på att testa det,men jag är ändå osäker på en hel del saker. Typ som...det står att man ska ladda i 5 dar me cell-techen med 2 serveringar per dag. Och sen när dessa 5 dagar har gått så ska man börja kuren med cell-techen. Då ska man bara ta 1 servering varje dag och inte mera. Det jag undrar över är ska man ta cell-tech drinken efter träning eller som 1 mål på dan? hmmm?.


Ang cell-tech---


CELL-Tech innehåller 10gram kreatin vilket
är dubbelt så mycket än de andra märkenas likvärdiga produkter. Om man skulle inta 10gram under normala omständigheter skulle man antagligen inte ta upp mer är hälften. Men CELL-Tech är inte bara ett högt kvalitativt kreatin preparat utan det innehåller också ett unikt ämne: lipoic syra, detta ämne har visat sig likna kroppens insulin. Faktum är att lipoic syra har använts av diabetes patienter för att ersätta insulin - det talar för att det är ett kraftigt preparat. Med lipoic syra som härmar effekten av kroppens insulin och laddar mer kreatin in i muskelcellen. Ju mer kreatin man kan ladda in i muskelcellen, desto mer ökning av muskelmassa.. I varje servering finns 75 gram av insulin-utlösande dextros vilket också bidrar till att pressa in mer kreatin i muskelcellen. Forskning har visat att 75 gram är dosen för att få maximal insulin nivå. Läkare i U.S.A och Europa ger patienter 75 gram av dextros vid glukos tolerans test av diabetiker. Inget annat kreatin preparat innehåller denna medicinskt testade dos. CELL-Tech innehåller också en mängd andra insulin stimulerande ämnen såsom chromium picolinate, taurin, fosfater, och viktiga vitaminer och mineraler. Dessa ingredienser maximerar vätskan i muskelcellen och stimulerar protein syntesen. Lägg ihop alla dessa verksamma ämnen och vi får ett otroligt starkt muskeluppbyggande preparat. Muscle-Techs forskningar har visat att CELL-Tech är upp till 500 procent mer effektivt än en vanlig kreatin monohydrat produkt. Muscle Tech har gjort tester på atleter och resultaten har varit otroliga. Redan efter en 7 dagars period har test personerna ökat 2 - 4,5 kg fett fri kroppsmassa. Muscle Tech är säkra på att vid användande av CELL-Tech kommer du att göra dina bäst volym ökningar någonsin. Om du är sugen att lägga på dig muskelmassa är detta goda nyheter.
CELL-TECH finns i utsökt Grape eller Lemon smak.
Antal serveringar: 20 MUSCLETECH CELL-TECH
Serverings-storlek (2 skopor) 98.5g
Antal serveringar 20
Amount Per Serving
Kalorier 300
Kalorier Från Fett 0
% Daily Value
% Daily Value

Totalt fett 0g 0% Totalt kolhydrater 75g 25%
Omättat fett 0g 0% Dietary Fiber 0g 0%
Cholesterol 0g 0% Sugars 75g
Sodium 60mg 3% Protein 0g 0%
Potassium 150mg 4% Vitamin C 250mg 416%
Calcium 20mg 2% Creatine Monohydrate 10g n/a
Magnesium 150mg n/a Lipoic Acid 200mg n/a
Chromium Picolinate 300mcg n/a Taurine 2g n/a
Phosphorous 100mg n/a

Rekomenderad dos: För uppladdning, ta 2 serveringar 2 gånger dagligen de 5 första dagarna därefter 1 servering per dag. Vid träningsdagar direkt efter aktivitet och vid vilodagar direkt på morgonen.


jag undrar om de man ökar i är i form av bara muskelmassa eller både fett och muskler...en kompis till min bror gick upp 6 kilo ca på 1 månad i muskler och ej i fett sa han..kan detta vara troligt? plus att han styrka ökade äckligt mycket..han växte som gräs sa han! Så sa han att cell.tech är det apsolut bästa på marknaden det slår allt! Nästan så att jag börjar tro han....

[ 28 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Bateman ]

The Dwag
2002-05-28, 18:43
Står inte det i din Super Bok ? ;)


Den skall tas efter träningen

Bateman
2002-05-28, 18:51
Bara så du vet---i superboken står det att man inte ska äta kostilskott ;)


Och undantaget för mig när jag börjat me kursen är att ja ska köpa rent proteintillskott på grund av dess bekvämlighet!

Loco 2
2002-05-28, 18:59
Var finns Cell tech att beställa?

Bateman
2002-05-28, 19:36
Loco 2 du kan beställa cell-tech på http://*************.com

när du kommit in på adressen så trycker du på webbshop och sen på rea varer och sen klickar du på prestationsförhöjare och sen drar du ner sidan nästan längts ner då ser du cell-tech!

[ 28 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Bateman ]

Dexxa
2002-05-28, 20:28
Vikt ökningen består utav vatten som kroppen tar upp i samband med kreatin.

Oftast brukar man förlora den mängden av vatten som kroppen tar upp när kuren avslutas.
Kreatincitrat binder inte lika stora mängder vatten som monohydrat.

Har en vän som byte ut uppladdningsperioden med CELLTECH mot vanligt kreatin, sedan forsatte han enligt anvisningarna...sparade många serveringar och fungerade lika bra tyckte han!

[ 28 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Dexxa ]

Bateman
2002-05-28, 22:01
Dexxa...det blir inte billigare för man ska ju då också behöva köpa vanligt kreatin och en celltech...då blir de dubbla priset!

Pure
2002-05-28, 23:17
Yo Mr Patrick Bateman!
Du svarade ju själv på din egen fråga om när... vidare så sparar man lite pengar om man kreatinladdar med ett rent kreatin preparat med kolhydrater av ngt slag än på Celltech´s svindyra vetenskapliga blandning. Kör själv med Celltechen nu men jag vet inte om jag tycker det är värt det! Jag fick ungefär samma resultat med Twinlabs kreatinpulver, dock ej med Eisellts explode... sorry Henrik mfl
Yours sincerely // Bret Easton Ellis ;)

Jocketiger
2002-05-29, 07:28
Har testat Cell Tech och tycker den funkade bra. Finns dock bättra cretinladdnings produkter. Två bra sådana är Trans X från Scitecnutritíon, och Creatin 2000 X-trem från Euromedic. Dessa ligger i samma prisklass som Cell Tech, så jag tycker du kan ta dig en titt.

MVH Jocke

Oxen
2002-05-29, 07:49
Jag tycker oxå att cell-tech fungerade bra, hade en jäkligt bra träningsmånad när jag käkade det.

Jag körde dock ingen uppladdningsfas.

Tog 3gram vanligt kreatin före träning och en dos cell-tech efter.

Värt att prova, men det är ju inte billigt direkt..

NO PAIN NO GAIN :cool:

muskelbyggarn
2002-05-29, 11:02
Cell-Tech är säkert ett bra "kreatin", men jag hävdar bestämt :D att det är ALA:n som gör hela saken då många fler får bättre effekt av ex. produkter som Cell-Tech.

Jag tror bodyblast.com också har denna produkt!

Vänl,,,
Tobbe

Pure
2002-05-29, 22:47
På fredag tar min Celltech slut, och JO den har varit bra. Men jag har mått illa ganska ofta och jag tror att min ganska känsliga mage inte riktigt kommer överens med den ganska fräna celltechen... Det bränner i halsen... Nästa produkt jag ska prova blir Myoform-X! Många här på forumet har skrivit att dom tycker det är bra, så jag hoppas att den funkar för mig! 299kr (30servings), på *************, är ju billigare än 499kr som celltechen kostade mig.
Undrar hur mkt pengar man slänger ut i onödan egentligen! Det är ju ganska lätt att få för sig att man behöver en burk, minst,
av allt som finns på marknaden! Suck!

GhostFace
2002-05-30, 09:48
Ursprungligen skickat av Pure:
<STRONG>På fredag tar min Celltech slut, och JO den har varit bra. Men jag har mått illa ganska ofta och jag tror att min ganska känsliga mage inte riktigt kommer överens med den ganska fräna celltechen... Det bränner i halsen... </STRONG>


Det var samma här när jag hade CellTech, fick darrningar i händerna några ggr efter ca 10-15 min. Svidande i halsen...
Men, resultat? Njaa, den gav en bra pumpkänsla i kroppen tyckte jag. Men några 10 Ibs of pure muscles gick då inte jag upp i vikt. :D

Bateman
2002-05-30, 10:58
Jag får väl tacka alla för de fina svaren jag fick :) ;) :o


Omjag testar cell-tech eller inte.....ja det får framtiden bestämma. :)

Loco 2
2002-05-30, 13:55
Jag har redan beställt :p

Bateman
2002-05-30, 17:08
Loco 2 har du?----blev du så imponerad av vad jag skrev om celltechen eller?!

peace :)

The Dwag
2002-05-30, 19:13
Ursprungligen skickat av Bateman:
<STRONG>Loco 2 har du?----blev du så imponerad av vad jag skrev om celltechen eller?!

peace :)</STRONG>

Du skrev inget om Cell Tech Bateman !

Cut & paste klarar ett barn... Vill du skriva om en produkt anser jag att du skall ha provat den själv och gärna under en längre tid.. En burk Cell Tech eller något annat kosttillskott ger knappast några resultat... utan för att utvärdera ett kosttillskott behövs en längre tids period

[ 30 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: The Dwag ]

Bateman
2002-05-30, 19:22
Nej jag skev personligen inge fakta om cell-techen men jag kopierade fakta från en sida om innehållet i cell-techen och vad det är för nått och sånt! Men jag skrev faktiskt lite om en vän till mig som växt som gräs med cell-tech produkten...och det var kanske det som fick loco 2 att beställa produkten vad vet jag?!


Själv så sitter jag och har presis käkat 1 gainer drink från supers gainers fuel vanilj. jag hade ju en burk hemma så den måste ätas upp ;)


men fan asså hehe..fan cad jag känner mig stor nu..uppumpad som fan och biffig :)

Rah
2002-05-31, 09:53
Dwag: Om inte en burk kosttillskott ger några resultat alls, hur ska då flera burkar kunna göra det? ;) :D

The Dwag
2002-05-31, 13:20
Ursprungligen skickat av Rah:
<STRONG>Dwag: Om inte en burk kosttillskott ger några resultat alls, hur ska då flera burkar kunna göra det? ;) :D</STRONG>

Du är från Norrland va ? :D

Om man skall utvärdera ett kosttillskott HMB,CLA mm så skall det ju tas under en längre tid... Om du tror att en burk av ett kosttilskott ger dig märkbara resultat så är du nog en riktig newbee.. ;)

Det enda som jag vet ger märkbara resultat av en burk är kreatin...

Bateman
2002-05-31, 14:06
Cell-tech ger nog samma resultat som vanligt kreatin ja...om inte ännu bättre!

Pure
2002-06-01, 22:12
Nu trasslade du till det lite Dawg! :p

The Dwag
2002-06-02, 08:49
Ursprungligen skickat av Pure:
<STRONG>Nu trasslade du till det lite Dawg! :p</STRONG>

Joo synd att de uppfann kreatin... ;) Som du märket så valde jag att skriva CLA,HMB för att de funkar inte av en lite burk...lika lite som om du skulle få märkbara resultat av en 750grams burk med protein...Den skulle ge resultat om du åt en 750grams burk i veckan.. Men nu talar vi om att prova en burk.... Skulle jag proav tex CellTech skulle jag köpa så jag hade för 8-12 veckor.

Jocketiger
2002-06-02, 13:57
Har testat flera olika creatinladsdnings produkter, Cell Tech o liknande. Enligt vad jag har erfarit så får man märkbart resultat redan efter 1 månad. Tycke dock själv att Trans X o Creatin Xtrem är bättre. De ger mer för pengarna o kostar lika mycket.
Sen ska man inte luras av de säljknep som de olika företagen ofta kör med. Typ: "Avnvänd CellTech i 8 veckor och öka 5 kg i muskelmassa". Om man läser mera noggrant på företagens sidor så märker man ganska snart att det inte bara är Creatinladdnings produkternan som "försöks"personerna har fått stoppa i sig. Ett bra exempel finns på scitecnutrition.com. ( De säljer Trans X)
Så mitt råd är: Om du funderar på exempelvis Cell Tech så kör med det i 1 månad. 2 st 1,9kg burkar borde vara lagom.

MVH Jocke