handdator

Visa fullständig version : När sket ni ner er senast?


skyffelmördarn
2020-08-18, 18:54
Alla har vi en bra bajs historia.

Termy
2020-08-18, 19:02
Matförgiftade mig själv med hygienslarv när jag gjorde hamburgare 2014, några dagar innan jag skulle flyga till Japan. Fick gå på dass typ 40 gånger på två dagar, i princip varje halvtimme. Skiten bara flödade ut tre gånger per natt i tre nätter, så det var ju bara att gå upp och tvätta sig, byta kallingar och lakan. Som tur var hann det värsta gå över till flygresan på 11-12 timmar eller vad det nu tog.

Lafayette
2020-08-18, 19:08
Stor del mitt liv. Bieffekter av SSRI och sen har jag IBS, ingen bra kombination.*popcorn*

trädgårdsmöbel
2020-08-18, 19:26
Rätt nyligen: Alltid om jag är kass och lös i magen så känner jag det. Men inte den här gången, magen kändes helt som vanligt. Var själv hemma och tänkte släppa en riktig brakare. Fjärta alltså. Men istället för fjärt så sket jag på mig, med diarré. Kände mig inte ens nödig.

Men har inte gjort det sedan dess, och inte före heller vad jag kan minnas. Bara skita ner sig sådär helt oförväntat alltså.

StarkaUlf
2020-08-18, 19:32
Men har inte gjort det sedan dess

https://i.gifer.com/HW5.gif

svenbanan
2020-08-18, 19:45
Jag har inget minne av att jag någonsin skulle ha gjort det. Tror inte jag gjort det ens då jag varit matförgiftad eller haft nån slags magsjuka. Då har det ju känts som att man varit på väg att bralla på sig, men jag tror jag alltid gått på toa ett par gånger för ofta (dvs då det varit falsklarm) snarare än en gång för sällan (dvs släppt en fjärt som resulterat i bruna kallingar). Men jag håller det inte för helt omöjligt att jag också bara glömt bort ifall jag råkat ut för nåt sådant missöde.

Jag pissade dock på mig i lumpen. Slockade på golvet med kläderna på under muckarveckan och vaknade på morgonen i en härlig pöl och en osannolik bakfyllehuvudvärk.

Lafayette
2020-08-18, 19:52
Om jag skulle gått på date skulle jag nog bajsa ner mig av nervös mage.*cry*

Brofessorn
2020-08-18, 20:06
Jag hade en flickvän med IBS och panikångest. Någon dag var vi ute och handlade mat och promenerade sedan hem. Helt plötsligt knäpper det till hos henne, och utan ett ord börjar hon springa iväg. Eller ja, springa, springstappla snarare. 2 km senare kommer jag hem själv och får höra att hon hade skitit ner trosorna, och fått en panikattack över att hon kände mycket mer var på väg. Det var lite kul.

Kev88
2020-08-18, 20:15
Jag har inget minne av att jag har gjort det, förutom en blötfis i vita kalsonger för 12 år sedan, vilket var en aning pinsamt, då mitt ex såg det när jag gick upp ur sängen för att gå på toa, det var vår andra natt tillsammans :laugh:

Diomedea exulans
2020-08-18, 20:34
När jag var 20, tror jag? Iallafall på charterresa. Väldigt konstigt hur jag blir magsjuk på såna resor, kan inte skylla på den utländska maten heller, för jag blir dålig redan på resan ner (blir väl nervös eller något). Hur det gick till den gången var klassikern att jag missbedömde och trodde jag enbart hade en fis på G. Jag befann mig på hotellrummet endast iförd badbyxor, vilket får sägas vara väldigt smidigt i sammanhanget.

Sedan är det naturligtvis möjligt att jag skitit ner mig fler gånger utan att ha märkt det, det är ju inte alltid man kollar efter vad som försiggår där nere.

Köttis
2020-08-18, 21:06
Roskilde 2012. Blev akut skitnödig tidig morgon några dagar in men hann inte hela vägen till bajamajorna. Satte mig på huk och sprutbajsade på väggen på en container, som dagtid användes för något reklamjippo.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk

skyffelmördarn
2020-08-18, 21:50
Det värsta med att skita ner sig är att man känner sig sviken av sin egna röv, som att man liksom inte kan lita på den längre.

Lafayette
2020-08-18, 22:00
Det värsta med att skita ner sig är att man känner sig sviken av sin egna röv, som att man liksom inte kan lita på den längre.

Väl talat.

En annan mardröm jag haft är att sitta i en bil på en motorväg med människor man inte är nära med. Eller valfri situation där man inte kan ta vägen någonstans. Som du säger, att inte kunna lita på sin röv.

BrunoC
2020-08-18, 22:24
Jag hade en flickvän med IBS och panikångest. Någon dag var vi ute och handlade mat och promenerade sedan hem. Helt plötsligt knäpper det till hos henne, och utan ett ord börjar hon springa iväg. Eller ja, springa, springstappla snarare. 2 km senare kommer jag hem själv och får höra att hon hade skitit ner trosorna, och fått en panikattack över att hon kände mycket mer var på väg. Det var lite kul.

Men gjorde du slut då?
I annat fall skulle jag helt knipa käft om den där historien, då den ju framställer dig i mycket sämre dager och som någon psyksjuk och pervers typ (vilket jag vet att du egentligen inte är). Men vilken normal man med nån form av heder och självrespekt är ens kvar i en relation med en sån kvinna eller har kvar attraktionen för henne efter en sån grej? Inte nog med att hon var nån äcklig bajsmaja men att hon dessutom var ofin nog att berättade det för dig indikerar ju väldigt låg klass.

Fan själv har jag tyckt det varit jobbigt att ha brudar hemma eller vara på bortamatch bara över natten då jag inte vill veta av någonting om att de skulle kunna kissa eller bajsa.

De gångerna jag har fått magproblem så har det alltid handlat om en för stor mängd capsaicin. Det är lite av en tragedi att jag slutat med het mat då jag älskade det men man måste nog vara en hårig indier för att klara några vidare mängder av det...

Ett Orm
2020-08-18, 22:59
3-4 år sedan kanske. Satt i en truck och lyfte lite på rumpan för att fisa, MEN ICKE! Ingen luft bara vattnigt bajs.
Det vara ganska knepigt att stå och köra tillbaka med trucken på en buckligt grusplan..

Brofessorn
2020-08-18, 23:25
Men gjorde du slut då?
I annat fall skulle jag helt knipa käft om den där historien, då den ju framställer dig i mycket sämre dager och som någon psyksjuk och pervers typ (vilket jag vet att du egentligen inte är). Men vilken normal man med nån form av heder och självrespekt är ens kvar i en relation med en sån kvinna eller har kvar attraktionen för henne efter en sån grej? Inte nog med att hon var nån äcklig bajsmaja men att hon dessutom var ofin nog att berättade det för dig indikerar ju väldigt låg klass.

Fan själv har jag tyckt det varit jobbigt att ha brudar hemma eller vara på bortamatch bara över natten då jag inte vill veta av någonting om att de skulle kunna kissa eller bajsa.

De gångerna jag har fått magproblem så har det alltid handlat om en för stor mängd capsaicin. Det är lite av en tragedi att jag slutat med het mat då jag älskade det men man måste nog vara en hårig indier för att klara några vidare mängder av det...

Du gör en intressant observation! Givetvis dumpade jag henne nästkommande dag, men jag gillar fortfarande den där lilla anektdoten. Låt mig förklara:

Du vet alla dessa beta orbiters? Jag har hört att det blivit någon slags grej nuförtiden där män betalar för att få följa kvinnors privata Instagramflöden, och det handlar om rejäla pengar. Män som donerar månadslöner bara för att dessa kvinnor ska säga deras namn på en video eller något. Män som avgudar alldagliga kvinnor, sätter dem på pedestaler bara för att de är hondjur.

Men vad händer om man ändrar på framingen?

Om man vet att kvinnor är exakt lika potentiellt äckliga människor som alla oss andra? Då skiftar synen från att män ska avguda kvinnor, till att kvinnor också behöver visa sig värdiga. Det räcker inte bara att de är vid liv. De ska hålla sig fräscha, feminina och välskötta för att jag som man ska visa dem intresse. Det är jag som har kraven. Jag som bestämmer.

TotteShaped4Life
2020-08-19, 03:27
När jag går på lågkalori och använder tuggummi med sockeralkoholer kan jag aldrig vara säker på vad sin tittar ut... gambling 50/50 luft eller bajs

40plus
2020-08-19, 06:41
Röven har lurat mig några enstaka gånger i mitt liv. Jag tror att en fis ska tyst sippra ut men blir istället prankad av en matsked lösbajs. Tack å lov har jag hår som Fabio i stjärtskåran så jag hinner nästan alltid till toaletten innan det når kalsongerna.

shut teh face
2020-08-19, 07:26
Två gånger..

En gång för 12 år sedan när jag gick mitt i natten från båten till lägenheten, när det var typ 200 meter kvar hem ...

En gång för 5-6 år sedan på bussen hem efter gymmet. Det lukta fan i hela bussen, jag stirrade på någon gamling så misstankarna skulle dras från mig.

Diomedea exulans
2020-08-19, 07:48
Tack å lov har jag hår som Fabio i stjärtskåran så jag hinner nästan alltid till toaletten innan det når kalsongerna.Det här påminner mig om: Fan vad jag har pissat ner mig sedan jag lät omskära mig! Jag insåg efteråt att min förhud fungerat som ditt rövhår och fångat upp litervis med urin genom åren.

Akerhage
2020-08-19, 08:24
Skulle cykla hem från en tennisträning när jag var kanske 18-20 år. Var rejält bajsig och kände att nu får jag fan snabba mig hem. Sådär bajsig så att man går på tå nästan.

Givetvis hände det som inte fick hända! Av någon jävla anledning (antagligen för att hela min kropp var stel) så råkade jag missa trampan med ena foten och kroppen föll/ryckte till, varpå en korv kom ut. Hade otrolig tur (tror det blev en golden shit) och kunde enkelt lirka ut korven genom kallingarna och ner genom shortsen så att den föll ner mot marken, cyklade därefter hem och slapp skita hemma.

40plus
2020-08-19, 08:31
Det här påminner mig om: Fan vad jag har pissat ner mig sedan jag lät omskära mig! Jag insåg efteråt att min förhud fungerat som ditt rövhår och fångat upp litervis med urin genom åren.

Japp, när man börjar bli gubbe så kommer det ibland en droppe efter någon minut. Med förhud fångas denna upp och man kan torka bort den innan den når kalsongerna.

Armed Dingo
2020-08-19, 08:36
Skulle cykla hem från en tennisträning när jag var kanske 18-20 år. Var rejält bajsig och kände att nu får jag fan snabba mig hem. Sådär bajsig så att man går på tå nästan.

Givetvis hände det som inte fick hända! Av någon jävla anledning (antagligen för att hela min kropp var stel) så råkade jag missa trampan med ena foten och kroppen föll/ryckte till, varpå en korv kom ut. Hade otrolig tur (tror det blev en golden shit) och kunde enkelt lirka ut korven genom kallingarna och ner genom shortsen så att den föll ner mot marken, cyklade därefter hem och slapp skita hemma.

Hahhahaha.

Jag har inte skitit ner mig någonsin vad jag kan minnas. Däremot åt jag dålig tonfisktacos utomlands vid ett tillfälle. Den var god, men inte så god att det vägde upp för vad magen gjorde mot mig i över ett dygn senare.

Ladugårdsdörr
2020-08-19, 08:36
Morsans mastiga köttgryta, två portioner efterrätt och så en långpromenad på det. Just där grusvägen har oändligt djupa, leriga och nygrävda diken på båda sidor gick det inte att hålla emot längre. Hann få ned byxorna men torkmaterial var det ytterst sparsamt med. 2 km hem...

Beemel
2020-08-19, 08:42
Hmm.

Regelrätt nedskitning var nog sist när jag var 16-17 år nånstans.
Vaknade under en rejäl magsjuka upp av att jag skitit ner sängen (det var som tur var inte så stor mängd då jag var ganska "tömd" redan innan.

Lustigt nog så var det för några veckor sedan extremt nära, när jag var ute på en långpromenad.
Som tur är promenerar jag på landsbygden och det finns gott skog och buskar i närheten (och dessutom ganska folktomt).
Blev tvungen att halvkuta in i skogen för det verkligen inte gick att hålla sig längre.
Då jag var nästan en mil hemifrån så försökte jag göra det bästa av situationen och torkade mig så gott det gick med ormbunksblad.
Måste ha lyckats ganska bra för kalsongerna såg helt rena ut när jag väl kom hem. =)

I övrigt så har jag som så många andra råkat ut för "blöta fisar" där typ en teskedsstor mängd smitit ut.

Wilt the Stilt
2020-08-19, 08:56
Sket ner mig senast för ett par år sedan, under ett set marklyft. Jag genomförde iaf lyftet :laugh:

Klein
2020-08-19, 09:24
Jag var cirka 7 år gammal. Det rann ut lite i pyjamasbyxorna på morgonkvisten av okänd anledning. Kanske ätit något olämpligt. Sköljde ur dem själv i tvättstället.

Lafayette
2020-08-19, 09:27
Imorse.:(

MaxTheMarketer
2020-08-19, 10:11
För ett par månader sedan råka jag bajsa i kallingarna för jag trodde jag skulle få ut en vanlig prupp. Visade sig vara en flytande prupp. Blev att slänga kallingarna i tvätten, torka sig, och ta på ett par nya. 30+ bast här. Livet går vidare. Undrar du något annat äckligt om mig? Har jag berättat om mina genetiskt efterblivna långhuvuden i mina triceps? :D

Dåren
2020-08-19, 10:45
Ingen renodlad "jag sket ner mig!"- historia men i fjol sommar besteg jag Kebnekaise. En strapats som fordrade många timmars vandring, en och annan påse Turmat och åtskilliga liter sportdryck.

När jag var halvvägs tillbaka till fjällstationen gick det inte längre att ignorera det plågade knorrandet från kistan och jag fick avvika från leden och exponera mina skinkor för det karga landskapet. Jag var rädd att en grupp människor skulle passera på leden trettio meter bort och peka och skratta men det gick bra.

Tråkigt nog lyckades jag glömma min fina kikare på fjället i samband med tömningen. Tror den hängde i livremmen och jag tog väl av den för att den skrapade i marken när jag satt mig på huk.

Dåren
2020-08-19, 10:46
jag lät omskära mig

OT, men varför i helsicke gjorde du det?

Gregow
2020-08-19, 10:56
Leder måhända proteinrik kost, såsom för muskelkarlar bör, till mer opålitlig akter? Är prevalensen för läckage större bland muskelkarlar än hos övriga befolkningen, vars leverne ej pläga kilovis med vassle?

Lafayette
2020-08-19, 10:56
King Grub fjärtar aldrig.

Läskeblask
2020-08-19, 11:23
Under pegging för länge sen

smerk
2020-08-19, 11:48
Var någon gång i lågstadiet. Vi satt i en ring och hade fruktstund eller något så skulle jag lägga en fis vilket resulterade att jag kände att en liten korv trillade i kallingarna. Bad om att få gå på toa, och slängde den.

Kissade på mig i lågstadiet en gång också då jag var långt uppe i skogen och lekte och ej hann ner till toan. Man insåg väl inte att man kunde slå en drill i naturen, smart som man var. Sade till folk och fröknar att jag trillat i en vattenpöl, oklart om det köptes eller inte.

Diomedea exulans
2020-08-19, 12:34
OT, men varför i helsicke gjorde du det?

För trång förhud.

Lennix
2020-08-19, 13:28
Leder måhända proteinrik kost, såsom för muskelkarlar bör, till mer opålitlig akter? Är prevalensen för läckage större bland muskelkarlar än hos övriga befolkningen, vars leverne ej pläga kilovis med vassle?

Jag vet iallafall att skita på sig är inte helt ovanligt inom strongman under tävlingar :hbang:

Beemel
2020-08-19, 13:38
Jag vet iallafall att skita på sig är inte helt ovanligt inom strongman under tävlingar :hbang:

Finns ett flertal "dokumenterade fall" av detta även inom löpning.

Lennix
2020-08-19, 13:42
Finns ett flertal "dokumenterade fall" av detta även inom löpning.

Du har helt rätt, löparmage är välkänt. Vi kan utesluta att det enbart är kraftkarlars vassleintag som är boven.

delta_mats
2020-08-19, 15:52
Ingen renodlad "jag sket ner mig!"- historia men i fjol sommar besteg jag Kebnekaise. En strapats som fordrade många timmars vandring, en och annan påse Turmat och åtskilliga liter sportdryck.

När jag var halvvägs tillbaka till fjällstationen gick det inte längre att ignorera det plågade knorrandet från kistan och jag fick avvika från leden och exponera mina skinkor för det karga landskapet. Jag var rädd att en grupp människor skulle passera på leden trettio meter bort och peka och skratta men det gick bra.

Tråkigt nog lyckades jag glömma min fina kikare på fjället i samband med tömningen. Tror den hängde i livremmen och jag tog väl av den för att den skrapade i marken när jag satt mig på huk.


Du hade inte druckit glaciärvatten då? Det kan få en att bli rejält dålig i magen.

delta_mats
2020-08-19, 15:53
Jag har också en nerskitningshistoria, men vet inte om jag är bekväm nog att förtälja den.

Ladugårdsdörr
2020-08-19, 15:58
Jag har också en nerskitningshistoria, men vet inte om jag är bekväm nog att förtälja den.

Lätta ditt hjärta och det kommer kännas bättre efteråt.

Lafayette
2020-08-19, 16:09
Jag har också en nerskitningshistoria, men vet inte om jag är bekväm nog att förtälja den.

Du kan ju inte teasa en bra skithistoria på det sättet

TotteShaped4Life
2020-08-19, 16:12
En klassiker "Skitgubbar" med Sven Melander/Mille Schmidt från 1980.
https://www.youtube.com/watch?v=Gr_42JeuCcU

skyffelmördarn
2020-08-19, 17:29
Leder måhända proteinrik kost, såsom för muskelkarlar bör, till mer opålitlig akter? Är prevalensen för läckage större bland muskelkarlar än hos övriga befolkningen, vars leverne ej pläga kilovis med vassle?

Min incident kom efter en måltid på absurda mängder fibrer, det klarade tydligen inte min mage av.

Har aldrig haft problem med protein.

skyffelmördarn
2020-08-19, 17:38
Folk som aldrig skitit ner sig har experimenterat för lite med sin kost.

dream_theater_
2020-08-19, 20:05
Inte i vuxen ålder, men jag var bra nära efter att jag hade provat grubs c-vitamin-dos.

Lafayette
2020-08-19, 20:07
Inte i vuxen ålder, men jag var bra nära efter att jag hade provat grubs c-vitamin-dos.

Tror det var ett elakt spratt av Grub!

skyffelmördarn
2020-08-19, 20:56
Inte i vuxen ålder, men jag var bra nära efter att jag hade provat grubs c-vitamin-dos.

Jag satt faktiskt hemma hela den dagen eftersom jag var sjuk, så just det experimentet var inte så farligt. Den är ju värre att testa på en fullproppad buss...

Ett Orm
2020-08-19, 21:08
Inte i vuxen ålder, men jag var bra nära efter att jag hade provat grubs c-vitamin-dos.

Haha, här också. Det där med att dela upp doser var inte inte riktigt min grej.

6AVMcJa77PM

exevision
2020-08-19, 21:39
Inte i vuxen ålder, men jag var bra nära efter att jag hade provat grubs c-vitamin-dos.

Länk till denna omtalade dos?

Brofessorn
2020-08-19, 21:44
Vänta här nu...

Var det inte Bärsärk som startade en tråd där vi skulle dela med oss av andra äckliga saker om oss själva?

Försöker han få skit på oss och starta en utpressningsverksamhet, månntro?

Dåren
2020-08-20, 06:17
Länk till denna omtalade dos?

Jag tror dom talar om inlägget nedan.

Det finns inga dokumenterade vetenskapliga studier på det, men Cathcart rekommenderade 30-100 gram askorbinsyra över en 24-timmarsperiod, uppdelat på 6-8 intag.

INTE brustabletter. Massa sötningsmedel och skräp i dem. Om du inte vill ha diarré i stället. Ren askorbinsyra.

Finns i kilospåsar på tillskotssföretag som inte får nämnas, men även påsarna i bak-hyllan på ICA blir billigare än brus, utan tillsatser.