handdator

Visa fullständig version : en himla massa frågor (muskelbyggarn)


stybb
2002-05-07, 08:55
E dax att beställa in lite fina grejer nu.. deffen har snart gått 1,5 vecka och man börjar se botten i de flesta burkarna.

Tänkte köpa från muskelbyggarn då de är lite billigare än "ast sverige"..

Till mig frågor

1. Har ni testat designer whey, hur är det?.. vilken smak är den bästa..?

2. Nån som testat Farings glutamin. Plånboken säger åt mig att det är det den har råd med..

3. De säljer en caliper för fett % räkning. För 350 eller nått sånt.. Har sett i tidningar för uppemot 600 för de billigaste.. Hur är denna calipern..

deff deff ! :o

Bamse
2002-05-07, 09:06
En skopa Designer vanilj i 1,7 deciliter mjölk = mumma!

Har Fairings L-glutamin i skåpet, men har inte hunnit prova än.

Bamse
2002-05-07, 09:12
Fairing verkar ju annars rekommenderar sitt Anticatabolic (glutamin-peptider) före L-glutamin.... :rolleyes:

Rah
2002-05-07, 09:20
Bamse: Jag fick hem en burk Designer vanilj förra veckan som var allt annat än god, jag vet inte om jag fått någon dålig batch :confused:
Du kan inte tänka dig att smaka/lukta på mitt pulver någon dag? Vi bor ju båda i Umeå :)

JJ
2002-05-07, 09:23
Angående kalipern så duger den bra till att följa sina egna framsteg. Knappast världens mest lättanvända, men man vänjer sig. Läs mer i slutet av Stile's dagbok.

Petrus
2002-05-07, 21:03
Designer jordgubb med mjölk...Mmmmmmmm!!! :)
Vaniljen kommer tätt efter...
Vänligen,

Petrus

Jarod
2002-05-08, 00:08
Ursprungligen skickat av Bamse:
<STRONG>Har Fairings L-glutamin i skåpet, men har inte hunnit prova än.</STRONG>

Meddela mig via PM hur ditt smakar, please!

Mvh Danne

Flood
2002-05-08, 00:35
Designer per 24g :

Protein 17,5g
Fett 1g
Kolhydrat 2g

2/24--&gt; en ganska hög del kolhydrater, ca 8% eller nått, gör inte det dig något under deffen så...

Petrus
2002-05-08, 00:40
Kna inte låta bli att fråga...
Vem/vilka orkar bry sig om 2gr kolhydrater hit eller dit under deffen???
Samma sak gäller er som räknar nästan ickebefintliga kcal i kaffe...
Tycker att det likar en form av mani...
Vänligen,

Petrus

Lave
2002-05-08, 06:16
Det finns folk som räknar kalorierna i tuggummi och cola light oxo :rolleyes: Dock inte jag :D

muskelbyggarn
2002-05-08, 07:38
&gt;tybb

Skicka mig ett mail med frågorna så svarar jag där istället.

Vänl,,,
Tobbe

Bamse
2002-05-08, 08:02
Jarod: PM? Det går väl snabbare med ICQ:n :)

stybb
2002-05-08, 15:58
hmm.. var det ironi..?.. 2gram kolhydrat under deffen finns det väl inte nån som bryr sig om..blir skrämd när jag hör att folk räknar cola light kalorier

stYbb "Nybliven silvermedaljör i dalarnas skolfotbolls cup" =D

Flood
2002-05-08, 20:39
Tanken var väl mer--&gt; om man nu ska lägga ner massa pengar på protein under deff, varför inte köpa ett renare och ett som inte rest runt halva världen när det finns andra alternativ, dock tycker jag fortfarande att han ska gynna samma försäljare ;) .

Sen i det stora hela ställer jag mig tveksam till att en massa procedurer verkligen har sån betydelse, även om jag hade deffat så hade jag inte brytt mig om hälften av grejerna man "ska" göra, eftersom jag varken ligger nära mitt genetiska max eller ska ställa upp i nån tävling.

(Hoppas det är svar på din fråga, om det var mig du menade)