handdator

Visa fullständig version : Håstensgrillen i Varberg?


PKtarzan
2020-07-05, 19:27
Någon som varit nere i Varberg och besökt håstensgrillen och vågat sig på en av deras monsterrätter på menyn? Om du varit de vilken rätt tog du och klarade du det? Hur skall man preppa inför en sådan typ av utmaning även? Mat med stor volym dagen innan och fasta nästa dag?
MVH!!

vicarious
2020-07-05, 19:31
Vad är utmaningen?

Magnus N
2020-07-05, 19:35
Vad är utmaningen?

De har ett par stycken, burgare, mos och köttbullar etc

deras facebook visar upp en del

https://www.facebook.com/hastensgrillenRockersPub/

PKtarzan
2020-07-05, 19:49
https://www.youtube.com/results?search_query=h%C3%A5stensgrillen

Koma har väl det kändaste klippet därifrån

skyffelmördarn
2020-07-05, 19:52
Smakar oftast inte bra med såna jätteburgare och det är väl därför man äter?

Brofessorn
2020-07-05, 19:57
Smakar oftast inte bra med såna jätteburgare och det är väl därför man äter?

z0gCk5OAVt8

Kolla på burgaren där.

Problemet med sådana där hamburgare är ju att de gör av med hamburgarens största fördel - att man kan hålla i den med en hand och äta samtidigt som man bicepscurlar. När den är så stor att den faller isär och måste ätas med bestick blir det ju bara en röra och man får inte en lika jämn fördelning av smakerna för varje tugga.

Men det ser ju onekligen ätbart ut, baconet ser krispigare ut än på många andra hamburgare jag käkat.

Diomedea exulans
2020-07-05, 20:02
Efter flera dagars deff brukar det ju inte vara något problem att länsa kylskåpet, så jag skulle nog ligga på underskott en vecka eller så innan.

Gregow
2020-07-05, 20:09
z0gCk5OAVt8

Kolla på burgaren där.

Problemet med sådana där hamburgare är ju att de gör av med hamburgarens största fördel - att man kan hålla i den med en hand och äta samtidigt som man bicepscurlar. När den är så stor att den faller isär och måste ätas med bestick blir det ju bara en röra och man får inte en lika jämn fördelning av smakerna för varje tugga.

Men det ser ju onekligen ätbart ut, baconet ser krispigare ut än på många andra hamburgare jag käkat.
Vilka veklingar. Var kan man hitta något liknande detta i Sverige?
I_4PK9JIYro

PureWhey
2020-07-06, 08:48
Nej, jag föredrar god mat.

En kollega på jobbet påstår att det inte är jättegott där.

SKICKAT FRÅN BÖJRACKET

fr0dde
2020-07-07, 09:28
Ätit där flera gånger men aldrig någon monstermeny. Smakar som vanliga gatuköksburgare bara det att du får ett kilo pommes och dressing.