handdator

Visa fullständig version : Hur göra sig av med alla muskler


EagleEye
2020-04-03, 02:05
Jag tror detta främst är en kostftåga men jag kan ha fel

Vill ta bort all muskelmassa över hela kroppen som jag lagt på mig .Identifierar mig inte längre med gym och träning.

Dock vill jag fortsätta vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.

Ett Orm
2020-04-03, 02:08
Stort underskott och total inaktivitet i några månader, sängliggande, så kommer folk fråga om du ens lyfter.
Perfekt sysselsättning nu med coronaisolering o allt.

Diomedea exulans
2020-04-03, 08:16
Eftersom du ville vara hälsosam rekommenderar jag inte sängliggande, utan kör löpträning istället, det motverkar muskelbyggande. Och sen kaloriunderskott då. Dra gärna ner på proteinerna.

Melker2
2020-04-03, 08:46
Jag tror detta främst är en kostftåga men jag kan ha fel

Vill ta bort all muskelmassa över hela kroppen som jag lagt på mig .Identifierar mig inte längre med gym och träning.

Dock vill jag fortsätta vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.
Eeh, varför inte?

Diomedea exulans
2020-04-03, 10:51
Eeh, varför inte?

Det är väl irrelevant. Klart vi ska hjälpa grabben att bli klen. Oavsett varför han vill bli det.

40plus
2020-04-03, 12:01
Jag tror detta främst är en kostftåga men jag kan ha fel

Vill ta bort all muskelmassa över hela kroppen som jag lagt på mig .Identifierar mig inte längre med gym och träning.

Dock vill jag fortsätta vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.

LdW5X0zmmfU

exevision
2020-04-03, 12:45
Det är ohälsosamt att vara svag och ha låg mängd muskler.

stridis
2020-04-03, 12:52
Hur mycket muskler pratar vi om?

Brofessorn
2020-04-03, 13:41
Han gjorde det. Han lyckades bli för muskulös av träningen!

sumialic
2020-04-03, 14:23
Han gjorde det. Han lyckades bli för muskulös av träningen!

Tror mer det handlar om realisationen av att penis taskiga genetik har uppenbarat sig genom att uppfattas som osynlig med muskler pa kroppen.

Kischen
2020-04-03, 15:58
Pics plz

Diomedea exulans
2020-04-03, 16:00
Pics plz

Tror inte vi kommer hålla med om att hans muskler är för stora.

Langster
2020-04-03, 16:48
Dock vill jag fortsätta vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.

Det är nog lugnt, ta av dig gasp-jackan så finns det inte längre något som går att spåra till gym-aktivitet.

Bjorneman
2020-04-03, 16:52
Det är nog lugnt, ta av dig gasp-jackan så finns det inte längre något som går att spåra till gym-aktivitet.

:laugh: :laugh: :laugh:

Rikard Jansson
2020-04-03, 17:16
Det är ju inne bland svenska män att vara betacucks och en slank eller smalfet fysik hjälper med detta. Häng med lite nu era nötter

Tjenatja
2020-04-07, 19:43
Jag tror detta främst är en kostftåga men jag kan ha fel

Vill ta bort all muskelmassa över hela kroppen som jag lagt på mig .Identifierar mig inte längre med gym och träning.

Dock vill jag fortsätta vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.
Gjorde exakt det du är ute efter, låg på runt 97 kilo, mkt muskler, ca 13-15% bodyfat. Gick på en runstreak, sprang varje dag, ofta flera ggr om dagen, den höll väll ca 3 månader. Sen körde jag typ 5 ggr i veckan. Åt också mkt kalorisålt, mkt bönor som fan. Körde dock chins/mucleups och mkt kroppsvikts övningar under tiden, blev mer senig och rippad, inte alls samma muskelvolym, men såg fan bra ut! Såg ju långt ifrån otränad ut. Började dock bygga igen sen, men var nere på typ 80 kilo där omkring. Nu uppe på 93-94 kilo, rätt rippad

EagleEye
2020-04-07, 19:51
Tack för tipsen.

För de som undrar varför så kan jag säga att min ökade mängd muskelmassa enbart varit negativ för mig på alla sätt. Alla i min omgivning reagerar negativt på det. Tog mig ca 2 år från att jag började tills jag såg helt knäpp ut. Reppar på 120kg bänk 10 reps med stopp enkelt och curlar 60 kg bekvämt. Några bilder blir det inte.

Tjenatja
2020-04-07, 19:56
Tack för tipsen.

För de som undrar varför så kan jag säga att min ökade mängd muskelmassa enbart varit negativ för mig på alla sätt. Alla i min omgivning reagerar negativt på det. Tog mig ca 2 år från att jag började tills jag såg helt knäpp ut. Reppar på 120kg bänk 10 reps med stopp enkelt och curlar 60 kg bekvämt. Några bilder blir det inte.
Men tänk på att om du fortsätter äta som nu samt drar ner aktivitetsnivån blir du fet, så kör cardio så mycket du pallar, lovar dig att om du börjar springa varje dag, kommer du älska det inom kort. Chilla med sträckorna i början, 3km är tillräckligt om du gör det ofta. Och sluta bara äta ish, 2000-2500 kcal om dagen trots cardio = hejdå muskler, men de kommer bara minska i volym och du kommer få nice kropp. Om du nu svarar som jag gjorde på den kuren

Tjenatja
2020-04-07, 19:59
Sen är muskelminne fan sjukt, byggde tillbaka mina muskler på typ 3 månader. Så man kan alltid ångra sig

Stoltz
2020-04-07, 20:43
Tack för tipsen.

För de som undrar varför så kan jag säga att min ökade mängd muskelmassa enbart varit negativ för mig på alla sätt. Alla i min omgivning reagerar negativt på det. Tog mig ca 2 år från att jag började tills jag såg helt knäpp ut. Reppar på 120kg bänk 10 reps med stopp enkelt och curlar 60 kg bekvämt. Några bilder blir det inte.

Fan, bra ökningar du gjort sen augusti då, och till och med böjt tiden:

Va? Jag reppar på 80kg. Är som sagt nybörjare.

Är man inte grov om man reppar på 150kg med normalt gymbänk utförande eller vad är din poäng?

Inte behövde du vår hjälp :d

ChuckTesta
2020-04-08, 00:02
Oh snap.

sladdbarn
2020-04-08, 10:58
:d

FoolsGold
2020-04-13, 16:11
Trollen har det för lätt här på Kolozzeum.

en stor stark
2020-04-13, 16:20
Fan, bra ökningar du gjort sen augusti då, och till och med böjt tiden:


Böja tid och fått stora gains?
https://i.pinimg.com/236x/87/e2/1c/87e21ce2d48d34cae668fb032c3fb76d--albert-einstein-perfect-man.jpg

Helgehorse
2020-04-16, 19:40
Eftersom du ville vara hälsosam rekommenderar jag inte sängliggande, utan kör löpträning istället, det motverkar muskelbyggande. Och sen kaloriunderskott då. Dra gärna ner på proteinerna.

Fast motverkar det verklingen de ;)

Cykelcykel
2020-04-17, 08:20
Fast motverkar det verklingen de ;)

Kaloriunderskott motverkar

Helgehorse
2020-04-17, 14:36
Kaloriunderskott motverkar

Blir det ett underskott av löpning då? Efter allt detta prat om att motion i sig, Gör så vi får mindre neat och kroppen anpassar sig så du förbrukar endå lika mycket kcal totalt under dygnet oavsett du motionerar eller inte.

Eftersom de är värdelöst, För viktnedgång som jag förstått det.

Diomedea exulans
2020-04-17, 14:37
Fast motverkar det verklingen de ;)

Japp.

langsteustace
2020-04-29, 07:28
Jag tror detta främst är en kostftåga men jag kan ha fel

Vill ta bort all muskelmassa över hela kroppen som jag lagt på mig .Identifierar mig inte längre med gym och träning.

Dock vill jag fortsätta Speed Test (https://testmyspeed.onl/) Scrabble Word Finder (https://scrabblewordfinder.vip/) Solitaire (https://solitaire.onl/) vara hälsosam och träna annat. Men jag vill under inga som helst omständigheter kunna förknippas med styrketräning.

Han gjorde det. Han lyckades bli för muskulös av träningen!

Brofessorn
2020-04-29, 07:40
Han gjorde det. Han lyckades bli för muskulös av träningen!


Plz, plagiera inte mitt verk för att smyga in backlinks.

zyzolol
2020-05-05, 01:42
Stort underskott och total inaktivitet i några månader, sängliggande, så kommer folk fråga om du ens lyfter.
Perfekt sysselsättning nu med coronaisolering o allt.

https://i.imgur.com/dBvcyOF.png

PureWhey
2020-05-06, 11:57
Lägg upp en bild så vi får se om det är någon som skulle förknippa dig med gym och styrketräning just nu.

Tvek.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk