handdator

Visa fullständig version : Gör ni er av med komprometterande saker? (Corona-döden)


Plasttiger
2020-03-29, 08:14
Hej!

Hur gör ni på kolo med kompromettarande saker ni äger om ni står inför en risk att dö av t ex det utländska corona-viruset?

Typ internhethistoriken, kärleksbrev, fanbrev, partipolitiskt material, bodybuildning-tidningar (om era närstående inte vet er läggning)
Skriva en lapp och "bränn om jag dör"??

Magnus N
2020-03-29, 08:31
Varför skulle man bry sig om sin historia om man är död?

Testamente kan jag förstå

Langster
2020-03-29, 08:37
Har inget jag skäms för.

stridis
2020-03-29, 08:38
Hej!

Hur gör ni på kolo med kompromettarande saker ni äger om ni står inför en risk att dö av t ex det utländska corona-viruset?

Typ internhethistoriken, kärleksbrev, fanbrev, partipolitiskt material, bodybuildning-tidningar (om era närstående inte vet er läggning)
Skriva en lapp och "bränn om jag dör"??

Eller så köper man snabbt 10 uppblåsbara sex-får och skriver namn i pannorna på dem.

Vore roligare...:d

Plasttiger
2020-03-29, 09:12
Varför skulle man bry sig om sin historia om man är död?

Testamente kan jag förstå

Spara sina närstående skammen.

Inom många kulturer finns många tabun, t ex mot "furries". Gissar att ens barn skulle bli besvikna om man inte hade råd med deras fotbollsträning men hade en custom made fursuit för 10 000 euro.

e: obs! fingerat exempel för att illustrera en poäng.

Magnus N
2020-03-29, 09:23
Spara sina närstående skammen.

Inom många kulturer finns många tabun, t ex mot "furries". Gissar att ens barn skulle bli besvikna om man inte hade råd med deras fotbollsträning men hade en custom made fursuit för 10 000 euro.

e: obs! fingerat exempel för att illustrera en poäng.


Sekundär skam orkar jag inte bry mig om så inga problem där

Starke75an
2020-03-29, 09:24
Nä, man inser att man missat att ens förälder varit så pass sjuk, men du missat/ignorerat det.

Diomedea exulans
2020-03-29, 11:04
Ingen utom jag vet min dators eller min mobiltelefons lösenord, så det är lugnt.

trädgårdsmöbel
2020-03-29, 12:07
Lyssnar inte så mycket på Insane Clown Posse med deras version av Jump Around. Det vore skämmigt att dö med den högt i spotify-statistiken för mig.

Brofessorn
2020-03-29, 12:15
Har inte så mycket att dölja. Kollar inte på porr, har inga kinky grejer för mig. Det enda jag fått tänka på är min kommunikation med Anarkokapitaliska Motståndsrörelsen, men det är mest för deras skull så deras verksamhet inte avslöjas.

Bandid0
2020-03-29, 14:46
Man ska inte behöva rensa sina föräldrars bondageutrustning efter deras död. Omtänksamt att göra rent innan man dör.