handdator

Visa fullständig version : Smutskasta Dio-tråden


Diomedea exulans
2020-02-19, 21:00
Dejtingtråden håller på att bli hijackad, så jag gör en spinoff, så man kan använda dejtingtråden till att diskutera faktisk dejting. Det vore synd om den tråden blev förstörd, eftersom jag hör till de som faktiskt uppskattar en dejtingtråd mycket. Här kan vi berätta om dåligt beteende jag ägnat mig åt i nutid och dåtid, samt avslöja fakta som inte är dåliga i sig, men som är genanta för mig.

KoloKille
2020-02-19, 21:00
Ett spännande beteende är att du får alla trådar att handla om dig.

svenbanan
2020-02-19, 21:01
Väntar med spänning. *popcorn*

Diomedea exulans
2020-02-19, 21:02
Ett spännande beteende är att du får alla trådar att handla om dig.

Nu drar jag mitt strå till stacken och försöker få dejtingtråden att INTE handla om mig.

Brofessorn
2020-02-19, 21:04
https://i.imgflip.com/3poufw.jpg

Diomedea exulans
2020-02-19, 21:06
Bra början, Brofessorn! Du klagar på att jag är uppmärksamhetssökande.

Fortsätt nu, ni andra. Jag vet att ni klarar det här. Var inte blyga.

Brofessorn
2020-02-19, 21:07
Förlåt :(

Diomedea exulans
2020-02-19, 21:11
Jag hoppas att tråden kan vara lite katarktisk. Jag vet några stycken som suttit och småpikat mig några år här och var i olika trådar. Nu har ni en fristad att lägga korten på bordet. Kom igen, det blir skönt.

WHITEFOLKS
2020-02-19, 21:20
Eftersom jag inte blivit med flickvän så får jag väl kalla dig lillebror. Skönt att se att offerkoftan kommer till användning.

Diomedea exulans
2020-02-19, 21:22
Den här tråden är bra, eftersom skapandet av tråden i sig ger folk skäl att klaga på mig. Det är en självförsörjande tråd, kan man säga.

trädgårdsmöbel
2020-02-19, 21:24
Du är, utan överdrift den vänligaste och trevligaste person jag nånsin träffat på Internet. Du är också rolig, smart, reflekterande och härligt kufisk.

Du påminner om mig själv, fast nästan bara det som är positivt med mig. Du är som en bättre variant av mig själv. Jag gillar dig som fasen.

MasterChief
2020-02-19, 21:30
Dio skapade en av de bästa trådarna i kolozzeums historia, och det på grund av sitt egna bidrag till tråden. Stört talangfull, och jag blir full av avundsjuka hur lätt han tecknar.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=164051

Så synd att inga teckningar syns längre.

skyffelmördarn
2020-02-19, 21:32
https://wiki.retecool.com/images/thumb/c/c7/Awhore.jpg/250px-Awhore.jpg

stridis
2020-02-19, 21:35
No more nice guy. Bra bra. :hbang:

CalleP
2020-02-19, 21:35
Har alltid tyckt om dig sen du lade upp tråden om dina höns!

skyffelmördarn
2020-02-19, 21:38
Ett spännande beteende är att du får alla trådar att handla om dig.

Hade det funnits fler personer på forumet hade det kanske inte blivit så.

Brofessorn
2020-02-19, 21:40
Hade det funnits fler personer på forumet hade det kanske inte blivit så.

Precis. Tråkigt när det är så dött härinne. T.ex. saknar jag gamla goda Bärsärk. Han bara försvann. Men det var före din tid.

skyffelmördarn
2020-02-19, 21:42
Precis. Tråkigt när det är så dött härinne. T.ex. saknar jag gamla goda Bärsärk. Han bara försvann. Men det var före din tid.

https://i.imgur.com/A3BY4He.gif

QuNhTLVgV2Y

KoloKille
2020-02-19, 21:43
Precis. Tråkigt när det är så dött härinne. T.ex. saknar jag gamla goda Bärsärk. Han bara försvann. Men det var före din tid.

Jag saknar Mr. Eks

Diomedea exulans
2020-02-19, 21:49
Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.

Brofessorn
2020-02-19, 22:01
Jag saknar Mr. Eks

Samma, men vi kan inte förvänta oss ett återseende med tanke på vad vissa lurade i honom

svenbanan
2020-02-19, 23:26
Precis. Tråkigt när det är så dött härinne. T.ex. saknar jag gamla goda Bärsärk. Han bara försvann. Men det var före din tid.

Ja, tänk om bärsärken hade använt sig av LastPass eller nån liknande lösenordshanterare. Då hade vi sluppit den eländige skyffelmördaren.

wintersnowdrift
2020-02-20, 06:45
Men Dio, du är ju rolig och snygg i allt utom mustasch. Cheer up!

Att skicka oombedda dickpicks är såklart riktigt shitty hur snygg man än är. Jag blev dock inte klar över huruvida du skickat något oombett eller ej.

Läskeblask
2020-02-20, 07:15
Men Dio, du är ju rolig och snygg i allt utom mustasch. Cheer up!

Att skicka oombedda dickpicks är såklart riktigt shitty hur snygg man än är. Jag blev dock inte klar över huruvida du skickat något oombett eller ej.

Man kan läsa situationer fel och tro det är ok med dickpics. Fast det är knappast nån större grej som mottagaren behöver lipa över.

Diomedea exulans
2020-02-20, 09:06
Att skicka oombedda dickpicks är såklart riktigt shitty hur snygg man än är. Jag blev dock inte klar över huruvida du skickat något oombett eller ej.

En person berättade att jag har gjort det till henne, men jag har glömt bort det. Tror dock mer på hennes minne än mitt.

vicarious
2020-02-20, 09:55
Vem är Dio?

Diomedea exulans
2020-02-20, 10:02
Vem är Dio?

Jag.

ChuckTesta
2020-02-20, 14:01
Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.

Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?

wintersnowdrift
2020-02-20, 14:42
Man kan läsa situationer fel och tro det är ok med dickpics. Fast det är knappast nån större grej som mottagaren behöver lipa över.

Oombedda dickpicks är sexuellt ofredande i lagens mening. Så det enda rätta är att polisanmäla imho.

Lafayette
2020-02-20, 14:47
Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?

Inte för att *kissass* Dio men är han så självcentrerad egentligen, mer än någon annan? Hans egna trådar om höns och hans dejtingäventyr tycker jag är intressant att höra om bland annat.

ChuckTesta
2020-02-20, 14:53
Oombedda dickpicks är sexuellt ofredande i lagens mening. Så det enda rätta är att polisanmäla imho.

Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?

Inte för att *kissass* Dio men är han så självcentrerad egentligen, mer än någon annan? Hans egna trådar om höns och hans dejtingäventyr tycker jag är intressant att höra om bland annat.

Ja.

Brofessorn
2020-02-20, 14:55
Alla är självcentrerade, vissa är bara bättre än andra på att förtrycka det.

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 14:56
Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?

Han är långt ifrån den enda som gjort eller gör så. Dock lyckas han med det även när han inte ens försöker eller rentav försöker undvika det. En del människor är intressantare än andra att diskutera helt enkelt. På gott och ont.

wintersnowdrift
2020-02-20, 14:59
Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?

Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.

ChuckTesta
2020-02-20, 15:08
Han är långt ifrån den enda som gjort eller gör så. Dock lyckas han med det även när han inte ens försöker eller rentav försöker undvika det. En del människor är intressantare än andra att diskutera helt enkelt. På gott och ont.

Vilka andra gör så? Aldrig sett beteendet hos någon annan här.

Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.

Jo då är man störd. Men det finns också viktigare saker att bry sig om. Det är liksom inte speciellt farligt att få en bild skickad, man kan välja att inte titta och ta bort också, eller får man psykiska men av det?

40plus
2020-02-20, 15:11
Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.

Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.

baggard
2020-02-20, 15:26
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.

Nu tycker jag många tjejer är extremt löjliga och det har nästan blivit trendigt att vara ett offer för sexuella trakaserier så många tar chansen och tar på sig offerkoftan för minsta lilla.

Men! En tjej som visar musen på fyllan framför killar är väldigt stor skillnad jämfört med en kille som hänger ut penisen imo.

Vet inte hur jag ska förklara det men det är väl lite som om du är ensam och ett gäng väldigt stora muskulösa killar som är homosexuella kommer fram till dig och hänger ut kuken, då hade man nog hajjat till. Vill inte bli våldtagen direkt. Om man är kvinna och det är en man så är det ännu några grader mer oroande skulle jag säga.

Dock så håller jag fortfarande med om att vi har olika måttstockar för könen. Kvinnor är det synd om och män ska gaska upp sig och dra upp sig med skosnörena. Jag tycker det är så det ska vara. Nu har dock många kvinnor blivit väldigt klena mentalt i dagens värld så det är ännu mer extremt åt det hållet och det är tråkigt.

KoloKille
2020-02-20, 15:30
Ni spårar ur. Den här tråden handlar om Dio.

40plus
2020-02-20, 15:33
Nu tycker jag många tjejer är extremt löjliga och det har nästan blivit trendigt att vara ett offer för sexuella trakaserier så många tar chansen och tar på sig offerkoftan för minsta lilla.

Men! En tjej som visar musen på fyllan framför killar är väldigt stor skillnad jämfört med en kille som hänger ut penisen imo.

Vet inte hur jag ska förklara det men det är väl lite som om du är ensam och ett gäng väldigt stora muskulösa killar som är homosexuella kommer fram till dig och hänger ut kuken, då hade man nog hajjat till. Vill inte bli våldtagen direkt. Om man är kvinna och det är en man så är det ännu några grader mer oroande skulle jag säga.

Dock så håller jag fortfarande med om att vi har olika måttstockar för könen. Kvinnor är det synd och män ska gaska upp sig och dra upp sig med skosnörena. Jag tycker det är så det ska vara. Nu har dock många kvinnor blivit väldigt klena mentalt i dagens värld så det är ännu mer extremt åt det hållet och det är tråkigt.

Absolut, hur det sker är en viktig del. En kille som i en gränd går fram till en tjej på 1 meters avstånd och hänger ut draggen är solklart ett ofredande.

Men vi går mot, eller är redan, vid en punkt där även det mest oskyldiga könsvisandet som inte är extremt eller aggressivt alltid är illegalt ofredande om det är en man men kul, crazy och sexigt om det är en kvinna.

Läskeblask
2020-02-20, 16:23
Sen har det en stor skillnad vem som gör nånting. Ett äckligt fyllo som försöker flirta är ett äckel men en snygg man är sexy

Diomedea exulans
2020-02-20, 16:28
Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?

Jag förstår ärligt talat inte vad du menar. Massor människor pratar hela tiden om sig själva i massor trådar. Någon startar en tråd om snedbänk, och tre personer går in och skriver ”jag upplever att jag blir stabilare i bänkpress när jag lägger till snedbänk”. Det är naturligt, det är så människor kommunicerar. Det blir jobbigt om man hela tiden måste tänka på att hålla sig själv utanför alla diskussioner. Och jag har inte sett att jag samtalar mer självcentrerat än andra.

Nu vet jag att du är till och med är mindre benägen än Anders The Peak att förklara vad du menar när du påstår grejer, men eftersom jag lider av svagheten att tro att det omöjliga kan hända så skulle jag ändå vilja be dig belägga ditt påstående.

Brofessorn
2020-02-20, 16:30
Inb4 ChuckTesta gör en Aryt och kammar igenom alla Diomedea's inlägg sedan 2012

Diomedea exulans
2020-02-20, 16:33
Inb4 ChuckTesta gör en Aryt och kammar igenom alla Diomedea's inlägg sedan 2012

Inte en chans, han kommer bara undvika ämnet och lägga till några skrattsmileys.

ChuckTesta
2020-02-20, 16:37
Inte en chans, han kommer bara undvika ämnet och lägga till några skrattsmileys.

Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.

Det är ju allmänt känt att du får trådar att "handla om dig", du skriver till och med det själv i den här tråden...

"Konkurrensen" om vad? Det är som sagt bara du som försöker få trådar att handla om dig. Det finns ingen konkurrens eftersom ingen annan gör det.

Diomedea exulans
2020-02-20, 16:39
Det är ju allmänt känt att du får trådar att "handla om dig", du skriver till och med det själv i den här tråden...

"Konkurrensen" om vad? Det är som sagt bara du som försöker få trådar att handla om dig. Det finns ingen konkurrens eftersom ingen annan gör det.

Haha, visste att du inte skulle komma med något bevis utan bara upprepa dig. Bemöt det här inlägget likadant så har du gjort ett hat trick.

ChuckTesta
2020-02-20, 16:50
Haha, visste att du inte skulle komma med något bevis utan bara upprepa dig. Bemöt det här inlägget likadant så har du gjort ett hat trick.

*whatever*

Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.

Syns det bättre var du direkt och indirekt säger att alla trådar handlar om dig nu? Du vet ju själv att det är allmänt känt, hela den här tråden grundar sig i att du, ännu en gång "fick en tråd att handla om dig". *facepalm*

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 16:51
Vilka andra gör så? Aldrig sett beteendet hos någon annan här.



?

Jag vill inte outa någon, särskilt eftersom dessa personer kanske inte ens är medvetna om att de har samma önskan stundtals, men en hel drös. För många att nämna. Skulle gissa på över 50% av mänskligheten.

Jag kan outa en person förresten: Mig själv. Ibland har även jag en önskan om att få bli sedd, diskuterad, få en diskussion att handla om mig, och få vara en intressant person.

Diomedea exulans
2020-02-20, 16:53
*whatever*



Syns det bättre var du direkt och indirekt säger att alla trådar handlar om dig nu? Du vet ju själv att det är allmänt känt, hela den här tråden grundar sig i att du, ännu en gång "fick en tråd att handla om dig". *facepalm*

Jag skriver inte att jag FÖRSÖKER få dem att handla om mig, jag skriver att jag FÅR dem att handla om mig.

MasterChief
2020-02-20, 19:02
Har man fått så många fina komplimanger så borde man ha vett att åtminstone svara. Undrar om det säger npgot om TS.

Diomedea exulans
2020-02-20, 19:09
Har man fått så många fina komplimanger så borde man ha vett att åtminstone svara. Undrar om det säger npgot om TS.

Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.

MasterChief
2020-02-20, 19:27
Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.

Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?

Diomedea exulans
2020-02-20, 19:33
Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?
Japp! Bästa inlägget i tråden.

Aryt
2020-02-20, 20:04
Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?


Klart det ska polisanmälas.
Precis som #metoo-grejer i allmänhet.

Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.

Män är 50x mer benägna att vara våldtäksman.
Går inte att jämför assyemetrin!

Diomedea exulans
2020-02-20, 20:08
Angel står fri att polisanmäla mig, jag läste att det är fem års preskriptionstid på brottet så det är bara att tuta och köra. Hon vet vem jag är på Facebook så polisen kan hitta mig.

Ni andra får förresten anmäla mig också, visst är det inte bara offret i sig som kan anmäla? PM:a mig för kontaktuppgifter, så jag kan få mitt straff och känna rent samvete efteråt.

En fråga bara: Kallar man sig skyldig eller oskyldig om man som gärningsman inte minns brottet?

MasterChief
2020-02-20, 20:17
Japp! Bästa inlägget i tråden.

Lägg ner nu. Du är en fin kille. :)

Rikard Jansson
2020-02-20, 20:24
Fyfan ni skulle vara med på ett par fester här i svanskog. Stackars polistelefonen skulle väl koka :D

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 20:28
Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.

Inte så mycket ett klagomål, men tolkar du det rätt/fel kanske du blir sur ändå: Din mamma har kallat mig gullig.

Diomedea exulans
2020-02-20, 20:32
Inte så mycket ett klagomål, men tolkar du det rätt/fel kanske du blir sur ändå: Din mamma har kallat mig gullig.

Ingen fara!

rooz
2020-02-20, 20:32
Fyfan ni skulle vara med på ett par fester här i svanskog. Stackars polistelefonen skulle väl koka :D

Påtända gangsters på stureplan är ingen höjdare en helgnatt..

kazzez
2020-02-20, 20:32
Du skyller dina uteblivna resultat på dåliga gener när det egentligen handlar om att du inte tar i ordentligt :naughty:

Diomedea exulans
2020-02-20, 20:39
Du skyller dina uteblivna resultat på dåliga gener när det egentligen handlar om att du inte tar i ordentligt :naughty:

Också ett bra inlägg!

Aryt
2020-02-20, 20:41
Ni andra får förresten anmäla mig också, visst är det inte bara offret i sig som kan anmäla? PM:a mig för kontaktuppgifter, så jag kan få mitt straff och känna rent samvete efteråt.


Raskalnikov direkt ur Brått och straff :hbang::hbang:

Diomedea exulans
2020-02-20, 20:44
Raskalnikov direkt ur Brått och straff :hbang::hbang:

Va, säger han sånt? Läste boken i gymnasiet men minns inte så mycket. Fast jag kommer ihåg att jag såg stora likheter mellan honom och mig. En deppig grubblare.

Aryt
2020-02-20, 20:50
Va, säger han sånt? Läste boken i gymnasiet men minns inte så mycket. Fast jag kommer ihåg att jag såg stora likheter mellan honom och mig. En deppig grubblare.

Han gjorde något som han trodde var tillåtet (trots att han visste att det var fel), försökte leva med brottet han hade begått - men insåg att han inte kunde bryta mot sin karaktär och erkände istället för polismästaren, tog sitt straff och blev en bättre människa. Redemption!!

Diomedea exulans
2020-02-20, 20:51
Han gjorde något som han trodde var tillåtet (trots att han visste att det var fel), försökte leva med brottet han hade begått - men insåg att han inte kunde bryta mot sin karaktär och erkände istället för polismästaren, tog sitt straff och blev en bättre människa. Redemption!!

:hbang::hbang::hbang:

stridis
2020-02-20, 21:02
Hade det funnits fler personer på forumet hade det kanske inte blivit så.

Lite för många npc:er.

Lafayette
2020-02-20, 21:03
Jag vill också bli roastad

skyffelmördarn
2020-02-20, 21:04
Trodde det här var en roast, är det ingen som har något elakt att säga?

Brofessorn
2020-02-20, 21:08
Nu förstördes kärlekstråden på grund av era (mikroskopiska) dick pics, så nu tar jag ut min ilska här! *grr*

Diomedea exulans
2020-02-20, 21:10
Det var ju jag som INTE förstörde kärlekstråden. Jag skapade denna tråd specifikt för att inte förstöra kärlekstråden. Men ni kunde inte hålla er...

Lafayette
2020-02-20, 21:11
Ja, synd då det aldrig någonsin blir en sådan tråd mer nu.:(

wintersnowdrift
2020-02-20, 21:13
Nu förstördes kärlekstråden på grund av era (mikroskopiska) dick pics, så nu tar jag ut min ilska här! *grr*

Jag fattar inte, jag skulle just återgälda all kärlek jag fick i kärlekstråden (inklusive posta min superskrytsamma bröllopsvideo samt min senaste lönespec som present till Aryt) och precis då låstes den :( Jag tycker inte att den spårade sååå hemskt mycket?

Diomedea exulans
2020-02-20, 21:15
Jag fattar inte, jag skulle just återgälda all kärlek jag fick i kärlekstråden (inklusive posta min superskrytsamma bröllopsvideo samt min senaste lönespec som present till Aryt) och precis då låstes den :( Jag tycker inte att den spårade sååå hemskt mycket?

Det var onekligen lite konstig timing på låsningen. Droppen som fick bägaren att rinna över var... Att anklag folk för att skryta?

MasterChief
2020-02-20, 21:16
Jag tror Dio kommer gifta sig med Aryt till slut.

TranceII
2020-02-20, 21:17
Nu förstördes kärlekstråden på grund av era (mikroskopiska) dick pics, så nu tar jag ut min ilska här! *grr*

Ja, nu var det flera (och ibland jag självklart) men för det mesta så är det Aryt som spårar ur varenda tråd och undviker banning av någon udda anledning.

"opolitisk bildtråd" - Aryt postar politisk bild, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"opolitisk nyhetstråd" Aryt postar politisk nyhet, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"kärlekstråd" Aryt postar om att folk skryter om att de tjänar för mycket pengar, postar nyheter om ungdomsbrottslighet med rasistiska förtecken"

"vilken tråd som helst" Aryt postar inlägg om hur ond och brutal sjukvården är.

...och nu spårar jag ur tråden. On topic så gillar jag Dio på forumet och men om beskrivningen är rätt så har han kanske varit lite väl på i vissa online dating-sammanhang.

Men gillar hans projekt med djuren och teckningarna.

Lafayette
2020-02-20, 21:18
Jag fattar inte, jag skulle just återgälda all kärlek jag fick i kärlekstråden (inklusive posta min superskrytsamma bröllopsvideo samt min senaste lönespec som present till Aryt) och precis då låstes den :( Jag tycker inte att den spårade sååå hemskt mycket?

Inte jag häller, modsen är lite känsliga. Men bajskorven Aryt kan ju aldrig hålla sig från att inte posta sitt of topic krafs

wintersnowdrift
2020-02-20, 21:26
Det var onekligen lite konstig timing på låsningen. Droppen som fick bägaren att rinna över var... Att anklag folk för att skryta?

Ja, nu var det flera (och ibland jag självklart) men för det mesta så är det Aryt som spårar ur varenda tråd och undviker banning av någon udda anledning.

"opolitisk bildtråd" - Aryt postar politisk bild, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"opolitisk nyhetstråd" Aryt postar politisk nyhet, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"kärlekstråd" Aryt postar om att folk skryter om att de tjänar för mycket pengar, postar nyheter om ungdomsbrottslighet med rasistiska förtecken"

"vilken tråd som helst" Aryt postar inlägg om hur ond och brutal sjukvården är.

Inte jag häller, modsen är lite känsliga. Men bajskorven Aryt kan ju aldrig hålla sig från att inte posta sitt of topic krafs

Eftersom Kolo-trollen älskar att hata mig och vi tyvärr verkar ha samma favoritämnen så spårar de trådarna obönhörligen ur, trots att jag den här gången inte svarade på ett enda (ur mitt perspektiv) uppenbart trollinlägg. Att jag skulle vara skrytsam var nog dessutom den mildaste trollförolämpningen hittills.

Men jag fattar ju att modsen inte orkar. Så himla tråkigt bara då tråden ändå var ganska rolig.

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 21:35
Eftersom Kolo-trollen älskar att hata mig och vi tyvärr verkar ha samma favoritämnen så spårar de trådarna obönhörligen ur, trots att jag den här gången inte svarade på ett enda (ur mitt perspektiv) uppenbart trollinlägg. .

Jag blir ofta anklagad för att vara ett troll. Men jag har nog aldrig känt minsta lilla hat mot dig ändå. Tyckt annorlunda? konstant. Men inte hat. Gillar dig som fasen ärligt talat.*hug*

Brofessorn
2020-02-20, 21:36
Eftersom Kolo-trollen älskar att hata mig och vi tyvärr verkar ha samma favoritämnen så spårar de trådarna obönhörligen ur, trots att jag den här gången inte svarade på ett enda (ur mitt perspektiv) uppenbart trollinlägg. Att jag skulle vara skrytsam var nog dessutom den mildaste trollförolämpningen hittills.

Men jag fattar ju att modsen inte orkar. Så himla tråkigt bara då tråden ändå var ganska rolig.

Jag hatar dig inte kompis

Ja, nu var det flera (och ibland jag självklart) men för det mesta så är det Aryt som spårar ur varenda tråd och undviker banning av någon udda anledning.

"opolitisk bildtråd" - Aryt postar politisk bild, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"opolitisk nyhetstråd" Aryt postar politisk nyhet, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"kärlekstråd" Aryt postar om att folk skryter om att de tjänar för mycket pengar, postar nyheter om ungdomsbrottslighet med rasistiska förtecken"

"vilken tråd som helst" Aryt postar inlägg om hur ond och brutal sjukvården är.

...och nu spårar jag ur tråden. On topic så gillar jag Dio på forumet och men om beskrivningen är rätt så har han kanske varit lite väl på i vissa online dating-sammanhang.

Men gillar hans projekt med djuren och teckningarna.
Tror du hen (Aryt) är deep state?

WHITEFOLKS
2020-02-20, 21:39
Angel står fri att polisanmäla mig, jag läste att det är fem års preskriptionstid på brottet så det är bara att tuta och köra. Hon vet vem jag är på Facebook så polisen kan hitta mig.

Ni andra får förresten anmäla mig också, visst är det inte bara offret i sig som kan anmäla? PM:a mig för kontaktuppgifter, så jag kan få mitt straff och känna rent samvete efteråt.

En fråga bara: Kallar man sig skyldig eller oskyldig om man som gärningsman inte minns brottet?Man blir ungefär som alla andra brottslingar som inte kommer ihåg kvällen i fråga.

Stoltz
2020-02-20, 21:51
Ja, nu var det flera (och ibland jag självklart) men för det mesta så är det Aryt som spårar ur varenda tråd och undviker banning av någon udda anledning.

"opolitisk bildtråd" - Aryt postar politisk bild, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"opolitisk nyhetstråd" Aryt postar politisk nyhet, ofta insinuerande rasistisk eller trollande feministisk

"kärlekstråd" Aryt postar om att folk skryter om att de tjänar för mycket pengar, postar nyheter om ungdomsbrottslighet med rasistiska förtecken"

"vilken tråd som helst" Aryt postar inlägg om hur ond och brutal sjukvården är.

...och nu spårar jag ur tråden. On topic så gillar jag Dio på forumet och men om beskrivningen är rätt så har han kanske varit lite väl på i vissa online dating-sammanhang.

Men gillar hans projekt med djuren och teckningarna.

Om det här stämmer så tycker jag nog att en ban låter mer rätt än en låsning. Och det är nog första gången jag rakt ut föreslår en ban här.

Edit: sen kan kärlekstrådslåsningen också ha att göra med sju sidors dickpic-diskuterande och personanklagelser. Det var fan mer dick där än på hela pornhub.

Diomedea exulans
2020-02-20, 21:51
Man blir ungefär som alla andra brottslingar som inte kommer ihåg kvällen i fråga.

Det har jag aldrig hört om. Vill du utveckla?

wintersnowdrift
2020-02-20, 21:59
Jag blir ofta anklagad för att vara ett troll. Men jag har nog aldrig känt minsta lilla hat mot dig ändå. Tyckt annorlunda? konstant. Men inte hat. Gillar dig som fasen ärligt talat.*hug*

Du är mer old school, så som det var förr när trollen mest satte lite färg och skruv på olika diskussioner. Dagens troll är mest bittra och tråkiga.

Jag gillar dig också *love*

Jag hatar dig inte kompis

Men vad många ni är som självidentifierar som troll nu då! Kanske bäst man frågar om rätt pronomen också?

Du är ju rolig och smart, det är väldigt otypiskt för ett troll. Men självklart ska du inte nekas en svansoperation om du känner att du är född i fel kropp.

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 22:12
Kommer ni ihåg den där scenen när en somalisk pirat säger: "look at me! Im the captain now!"? Tänk istället en pirat-Dio som säger "Look at me! This thread is about me now!"

Tänk er Dio som riksdagspolitiker, när han får varje debatt och omröstning att handla om sig själv.

Tänk er Dio som porrstjärna, när han kräver att kameran fokuserar på honom istället för kvinnan. Så det blir tiominutersscener med Dios ansiktsuttryck under sex.

TranceII
2020-02-20, 22:14
Tror du hen (Aryt) är deep state?

Jag vill inte säga rakt ut att det är en representant för New World Order som vill förstöra svenska mäns testosteron genom att sabotera träningssidor så de kan få igenom en multikulturell klimatvänlig politik så att isarna inte tinar vilket medför att folk inte upptäcker att jorden är platt och att en burka egentligen är ett sätt för att ödlorna som styr allt skall kunna röra sig fritt.

Men det finns tecken.

WHITEFOLKS
2020-02-20, 22:14
Det har jag aldrig hört om. Vill du utveckla?

Det är standardförsvaret, "jag minns inte". Det är något som man inte kan motbevisa men som sedan inte heller kan hållas som lögn. Man kan alltid minnas senare vid behov men det är också ett rimligt sätt för att inte behöva berätta detaljer (som kan motbevisas och därmed blir man mindre trovärdig i allmänhet) om vad som faktiskt skedde.

Diomedea exulans
2020-02-20, 22:18
Det är standardförsvaret, "jag minns inte". Det är något som man inte kan motbevisa men som sedan inte heller kan hållas som lögn. Man kan alltid minnas senare vid behov men det är också ett rimligt sätt för att inte behöva berätta detaljer (som kan motbevisas och därmed blir man mindre trovärdig i allmänhet) om vad som faktiskt skedde.

Åh, du anklagar mig alltså för lögn. Som jag misstänkte.

MasterChief
2020-02-20, 22:19
Jag vill inte säga rakt ut att det är en representant för New World Order som vill förstöra svenska mäns testosteron genom att sabotera träningssidor så de kan få igenom en multikulturell klimatvänlig politik så att isarna inte tinar vilket medför att folk inte upptäcker att jorden är platt och att en burka egentligen är ett sätt för att ödlorna som styr allt skall kunna röra sig fritt.

Men det finns tecken.

Haha :D

WHITEFOLKS
2020-02-20, 22:21
Åh, du anklagar mig alltså för lögn. Som jag misstänkte.

Nej det gör jag inte men du undrade hur det bedöms. Rent rättsligt så spelar det ingen roll om förövaren minns eller inte men socialt så godtas det sällan som förklaring eftersom man delvis håller det som konstigt att inte minnas sådana handlingar men även att det är precis samma sak som alla skyldiga säger.

Det blir lite som dopingfallen där folk påstår att någon måste spetsat deras mat eller liknande.

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 22:27
Dio är Kolozzeums Kanye West. Han kliver upp på scenen, stjäl micken och säger: Yo Taylor, im never gonna let you finish. And Beyonces video was uninteresting and boring. This Award show is about me now!"

Tänk er Dio på Via Dolorosa. Jesus kånkar på korset upp mot Golgata. Men sedan kliver Dio fram, för det här handlar numera om honom.

"Finns det några snälla barn här?" Frågar tomten. Fan skit i barnen säger Dio, ge mig alla paket och all uppmärksamhet, för det här handlar om mig nu.

trädgårdsmöbel
2020-02-20, 23:32
Ett skott ljuder följt av att någon skriker "Sic Semper Tyrannis!". John Wilkes Booth hoppar från balkongen och flyr, Lincoln ligger död i sin loge. Panik utbryter på Fordteatern. Vakter springer överallt, skådespelarna har flytt bakom scenen och publiken ser förvirrad ut. Dio kliver upp på scenen och säger lugnt "Det här handlar om mig nu"



"Alea eacta est" sa Julius Ceasar när han korsade Rubicon. men sedan klev Centurion Diomedeus Exelancius fram och sade mer bestämt: "Filum Actum De Me" och därför tog de ytterligare 4 år att ta sig till Rom som bara låg 35 mil bort från Rubicon.

(Tog mig lite konstnärlig frihet med historieskrivningen där)

Diomedea exulans
2020-02-20, 23:33
Det verkar som att jag är lite som surströmming: de flesta ogillar mig, men de som väl gillar mig gör det ordentligt. Låter det som en adekvat beskrivning?

Lite skönt ändå, hellre det än att alla tycker att jag är "väl okej".

svenbanan
2020-02-20, 23:53
Det verkar som att jag är lite som surströmming: de flesta ogillar mig, men de som väl gillar mig gör det ordentligt. Låter det som en adekvat beskrivning?

Lite skönt ändå, hellre det än att alla tycker att jag är "väl okej".

Nej, jag ligger nog lite mer mitt på skalan.

Jag känner inte att jag tycker du verkar vara varken fantastisk eller ett avskum. Jag tycker du verkar vara rätt vanlig fast ändå lite udda, om du förstår vad jag menar.

Ett Orm
2020-02-21, 00:03
Hade det varit på facebook hade jag tryckt på Gilla många gånger.

trädgårdsmöbel
2020-02-21, 07:22
Kejsaren är naken, men tror sig bära kläder av finaste silke. Ingen vill verka dum och alla åskådare berömmer hans fina kläder, en liten pojke skall just till att säga något men blir avbruten. Det är Dio som säger: "Det här handlar om mig nu."

ceejay
2020-02-21, 07:24
Jag tror att Dio är lite som Jerry i Rick & Morty.
https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--ksnbIrbJ--/t_Resized%20Artwork/c_fit,g_north_west,h_1054,w_1054/co_ffffff,e_outline:53/co_ffffff,e_outline:inner_fill:53/co_bbbbbb,e_outline:3:1000/c_mpad,g_center,h_1260,w_1260/b_rgb:eeeeee/c_limit,f_jpg,h_630,q_90,w_630/v1507721056/production/designs/1963238_1.jpg

KoloKille
2020-02-21, 07:45
Jag tror att Dio är lite som Jerry i Rick & Morty.
https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--ksnbIrbJ--/t_Resized%20Artwork/c_fit,g_north_west,h_1054,w_1054/co_ffffff,e_outline:53/co_ffffff,e_outline:inner_fill:53/co_bbbbbb,e_outline:3:1000/c_mpad,g_center,h_1260,w_1260/b_rgb:eeeeee/c_limit,f_jpg,h_630,q_90,w_630/v1507721056/production/designs/1963238_1.jpg

:laugh::laugh::laugh:

Diomedea exulans
2020-02-21, 08:13
Ja! Det var en väldigt bra liknelse.

En annan fiktiv karaktär jag identifierat mig med mycket är Rimmer i Red Dwarf.

Läskeblask
2020-02-21, 08:39
Jag tycker Dio är bra. Skitsamma om han nu skulle tala om sig själv då ämnet oftast är intressant. Ärligt sagt så har dom flesta ingenting att komma med förutom skit som får trådar låsta

Diomedea exulans
2020-02-21, 09:01
Jag tycker Dio är bra. Skitsamma om han nu skulle tala om sig själv då ämnet oftast är intressant. Ärligt sagt så har dom flesta ingenting att komma med förutom skit som får trådar låsta

Nu är du orättvis. Nog hade det varit intressantare om jag skrev som alla andra, att lösningen på allt är att vi alla blir nazister.

trädgårdsmöbel
2020-02-21, 09:34
Nu är du orättvis. Nog hade det varit intressantare om jag skrev som alla andra, att lösningen på allt är att vi alla blir nazister.

Det påminner mig om din gammelfarfar SS-oberscharfuhrer Diometrich Exufritz som förlängde Nurnbergrättegångarna med flera veckor för att han försökte få varje enskilt åtal att handla om sig själv personligen.

KoloKille
2020-02-21, 10:11
Det påminner mig om din gammelfarfar SS-oberscharfuhrer Diometrich Exufritz som förlängde Nurnbergrättegångarna med flera veckor för att han försökte få varje enskilt åtal att handla om sig själv personligen.

Var det inte han som släppte en miljon flygblad med bilder av penisar över London som psykologisk krigföring?

trädgårdsmöbel
2020-02-21, 10:25
Var det inte han som släppte en miljon flygblad med bilder av penisar över London som psykologisk krigföring?


:laugh::laugh::laugh:

Lafayette
2020-02-21, 11:21
:d

chidde
2020-02-21, 11:52
Dejtingtraden levde i drygt 3 veckor, det blev 35 sidor totalt och lite pajkastande
Sa mycket trafik har kolo inte haft pa lange och jag har haft svart att hinna ikapp med lasningen, darfor har jag ocksa loggat in en gang om dagen istallet for en gang i veckan

Det var kul sa lange det varade, men sa blev man ocksa pamind om att vi som ett kollektiv inte var mogna for det :d

Tack Lafayette for att du forsokte *hug*

Utan att enbart smutskasta Dio helt, vilket ju den har traden ar till for, sa maste jag saga att dar ar en handfull av er som har en nagot sned kvinnosyn pa nat vis

Antingen har ni haft oturen och traffat fel kvinns, fatt men for livet pga det eller sa far ni helt enkelt rannsaka er sjalva och inse att ni inte har talamodet och personligheten att vistas bland folk utan att omgivningen tycker att ni ar "udda"

Lafayette
2020-02-21, 11:53
Tack chidde. Jag var naiv och trodde att tråden skulle leva då kärleken alltid segrar, men nu vet jag bättre.

Brofessorn
2020-02-21, 11:57
Tack chidde. Jag var naiv och trodde att tråden skulle leva då kärleken alltid segrar, men nu vet jag bättre.

Det gör den, Laffe. Det gör den. Jag föreslår att vi skapar en stor tråd om virkning, men egentligen pratar vi om kärlek i kodspråk där.

Diomedea exulans
2020-02-21, 11:59
eller sa far ni helt enkelt rannsaka er sjalva och inse att ni inte har talamodet och personligheten att vistas bland folk utan att omgivningen tycker att ni ar "udda"

Har påbörjat en neuropsykiatrisk utredning (var på psyket i morse), snart får jag kanske papper på att jag är udda!

Lafayette
2020-02-21, 12:08
Har påbörjat en neuropsykiatrisk utredning (var på psyket i morse), snart får jag kanske papper på att jag är udda!

Jag har inte umgåtts med folk och varit socialt isolerad i 9 år nu, jag gav upp det där sedan länge. Mår man bättre av att få papper på det? Kanske värt om man får fördelar i livet, typ slippa jobba!

trädgårdsmöbel
2020-02-21, 12:22
Har påbörjat en neuropsykiatrisk utredning (var på psyket i morse), snart får jag kanske papper på att jag är udda!

Jag tror ditt stora problem ligger i att du är en väkdigt vänlig och känslig person. 90% av tiden är det jättefina egenskaper, men 10% av tiden är det något som ställer till det mentalt för dig och blir självdestruktivt.

Diomedea exulans
2020-02-21, 12:23
Jag har inte umgåtts med folk och varit socialt isolerad i 9 år nu, jag gav upp det där sedan länge. Mår man bättre av att få papper på det? Kanske värt om man får fördelar i livet, typ slippa jobba!

ADD kan man få medicin mot, Aspergers är bra att ha för att skylla alla sina problem på, plus att brudarna diggar det. Några andra störningar tror jag inte är aktuella.

Macroman
2020-02-21, 13:27
"Alea eacta est" sa Julius Ceasar när han korsade Rubicon. men sedan klev Centurion Diomedeus Exelancius fram och sade mer bestämt: "Filum Actum De Me" och därför tog de ytterligare 4 år att ta sig till Rom som bara låg 35 mil bort från Rubicon.

(Tog mig lite konstnärlig frihet med historieskrivningen där)

Centurion alltså!? Inte illa av Dio 'back in the days' att föra befäl över 100 man i denna romerska elitarmé.

Akerhage
2020-02-21, 13:38
ADD kan man få medicin mot, Aspergers är bra att ha för att skylla alla sina problem på, plus att brudarna diggar det. Några andra störningar tror jag inte är aktuella.

Hur mycket i ditt liv kretsar kring att skaffa brudar? Är det prio 1 för dig?

Scratch89
2020-02-21, 13:41
ADD kan man få medicin mot, Aspergers är bra att ha för att skylla alla sina problem på, plus att brudarna diggar det. Några andra störningar tror jag inte är aktuella.

Ja, baserat på lite hur du resonerar och den bilden du ger såhär på Da Interwebs så har du nog några poäng på autismspektrumskalan. Men det har vi redan varit inne på. Sen är ju frågan vad en eventuell diagnos skulle hjälpa till med.

baggard
2020-02-21, 13:49
Ja, baserat på lite hur du resonerar och den bilden du ger såhär på Da Interwebs så har du nog några poäng på autismspektrumskalan. Men det har vi redan varit inne på. Sen är ju frågan vad en eventuell diagnos skulle hjälpa till med.

Diagnosen blir en offerkofta och en ursäkt när man behöver en.

Diomedea exulans
2020-02-21, 13:49
Hur mycket i ditt liv kretsar kring att skaffa brudar? Är det prio 1 för dig?När man liksom jag inte har några intressen så bryr man sig bara om basala behov såsom mat, sömn och sex.

Med det sagt var det där med att brudar skulle gilla Aspergare förstås bara ett skämt.

Sen är ju frågan vad en eventuell diagnos skulle hjälpa till med.

Man kan dra till med "ledsen, autism" varje gång man sagt nåt dumt.

Scratch89
2020-02-21, 13:51
När man liksom jag inte har några intressen så bryr man sig bara om basala behov såsom mat, sömn och sex.

Med det sagt var det där med att brudar skulle gilla Aspergare förstås bara ett skämt.



Man kan dra till med "ledsen, autism" varje gång man sagt nåt dumt.

Varför säger du att du inte har några intressen när du uppenbarligen har intressen och dessutom en del fallenhet för det? Du håller på med dina höns, du fotar, du målar, du skriver.

Diomedea exulans
2020-02-21, 13:52
Varför säger du att du inte har några intressen när du uppenbarligen har intressen och dessutom en del fallenhet för det? Du håller på med dina höns, du fotar, du målar, du skriver.

Kan inte hålla på med hönsen nu när jag inte bor i Blekinge längre. :(

Målar bara när jag absolut måste (t ex ska illustrera en skämtteckning). Skrivandet inskränker sig nästan bara till att få trådar att handla om mig själv på Kolozzeum, tycker inte det räknas.

trädgårdsmöbel
2020-02-21, 14:03
Centurion alltså!? Inte illa av Dio 'back in the days' att föra befäl över 100 man i denna romerska elitarmé.

I en lite senare inkarnation, Dio Cassius, var han konsul över de afrikanska provinserna. Han var även historiker som nedtecknade tidigare Kejsares historia (men fick det att handla om sig själv). Jag hittar inte ens på detta, utan Dio Cassius går faktiskt att googla.

r3mpuh
2020-02-21, 14:16
nqVQ6BuWa8E

chidde
2020-02-22, 10:34
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.

Varfor man valjer att ta bilder pa sitt eget kon ar for mig ett ratt "udda" beteende, att sen dela/skicka till nagon man kanner pa internet kanns annu mer udda

Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?

+1

Jag fattar inte, jag skulle just återgälda all kärlek jag fick i kärlekstråden (inklusive posta min superskrytsamma bröllopsvideo samt min senaste lönespec som present till Aryt) och precis då låstes den :( Jag tycker inte att den spårade sååå hemskt mycket?

Tyckte inte heller den sparade sa varst, men kande att det var nara nar det blev 10 nya sidor att lasa varje gang man loggade in

Man blir ungefär som alla andra brottslingar som inte kommer ihåg kvällen i fråga.

Precis, lagger man sen in psykisk ohalsa sa blir man friad fran det mesta

Dio är Kolozzeums Kanye West. Han kliver upp på scenen, stjäl micken och säger: Yo Taylor, im never gonna let you finish. And Beyonces video was uninteresting and boring. This Award show is about me now!"

Tänk er Dio på Via Dolorosa. Jesus kånkar på korset upp mot Golgata. Men sedan kliver Dio fram, för det här handlar numera om honom.

"Finns det några snälla barn här?" Frågar tomten. Fan skit i barnen säger Dio, ge mig alla paket och all uppmärksamhet, för det här handlar om mig nu.

Ett skott ljuder följt av att någon skriker "Sic Semper Tyrannis!". John Wilkes Booth hoppar från balkongen och flyr, Lincoln ligger död i sin loge. Panik utbryter på Fordteatern. Vakter springer överallt, skådespelarna har flytt bakom scenen och publiken ser förvirrad ut. Dio kliver upp på scenen och säger lugnt "Det här handlar om mig nu"



"Alea eacta est" sa Julius Ceasar när han korsade Rubicon. men sedan klev Centurion Diomedeus Exelancius fram och sade mer bestämt: "Filum Actum De Me" och därför tog de ytterligare 4 år att ta sig till Rom som bara låg 35 mil bort från Rubicon.

(Tog mig lite konstnärlig frihet med historieskrivningen där)

Forsta gangen tradgardsmobeln fick mig att skratta 😁

r3mpuh
2020-02-22, 11:03
http://www.bilddump.se/bilder/20200222110130-79.142.76.73.png

Tolkia
2020-02-22, 15:20
Det var kul sa lange det varade, men sa blev man ocksa pamind om att vi som ett kollektiv inte var mogna for det.
Exakt.