handdator

Visa fullständig version : Ajaj i ryggen.


manlix
2004-05-16, 09:45
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=23993

Finns det någon chans att detta blir bra inom närmaste? Och vad kan man göra för att skynda på bättringen?

Löjtnant Blank
2004-05-16, 10:00
Vad är det med dig? För snål för att gå till en läkare? Om ingen svarar på din första tråd innebär det att ingen kan svara på din fråga. Det hjälper inte att starta en till.

manlix
2004-05-16, 10:06
Jag tänkte att allt folk som läser här kanske inte kollar i Allmänt forum. Sen är allting så jävla krångligt när det gäller vårdbesök i detta landet. Vi har en naprapat och massör i judoklubben. De skall få kolla på det imorgon. Eftersom jag skall iväg på en tävling på onsdag/torsdag så kan det vara bra att få så mycket info som möjligt om detta. Folket här vet ju en hel del om anatomi osv.

Och ja, det är väldigt dumt av mig att posta flera trådar. :smash:

Diana
2004-05-16, 12:12
Va du än gör gå inte till "husdoktorn" slöseri me pengar,tid,tålamod ,naprapater däremot:thumbup:

Åse Columbus
2004-05-16, 12:17
jepp...så rätt!!!!!!!!!!!!!!!!!

jobbar själv inom landstinget......

de e i de närmaste omöjligt för patienterna att komma i kontakt med sina läkare.....

det kostar inte mer att gå privat......o man vinner tidsmässigt!!

manlix
2004-05-17, 21:19
Jag trodde aldrig min erector spinae skulle bli bra igen. Kunde knappt röra mig igår. Var nere på gymmet idag. Började med marklyft. Tog bara stången och lyfte lite för att känna hur det kändes i ryggen. Hmm, tänkte jag. Lastade på en helvetes massa och körde som vanligt. Marklyften i kombination med rullande ryggresningar gjorde underverk för musklerna. Körde judo som aldrig förr efteråt. :D

Styrketräning äger. :thumbup: