handdator

Visa fullständig version : Tråden om Jonny Depp och Amber Heard


Aryt
2020-02-02, 08:05
Katten smet från påsen.

Vad tycker ni?
Rättfärdigat? Viktigt exempel eller fel?

https://i.redd.it/6u9pe1rm5fe41.jpg

d1anny2
2020-02-02, 08:45
Hon verkar lite störd. Ser inte riktigt varför hon inte kan verka för mänskliga rättigheter för det.
Framstår som ett drev.

skyffelmördarn
2020-02-02, 09:32
Amber Heard är en riktig dröm, snygg så in åt helvete och samtidigt skvatt galen.

En sån typ av tjej som man blir tok kär i och sen går hela ens liv åt helvete kort där efter.

Aryt
2020-02-02, 09:33
Hon verkar lite störd. Ser inte riktigt varför hon inte kan verka för mänskliga rättigheter för det.
Framstår som ett drev.

Du förstår inte att beteendet att ljuga under ed om att ha blivit misshandlad av sin partner när man egentligen själv var den som misshandlade partnern kan påverka ens trovärdighet?

d1anny2
2020-02-02, 09:53
Du förstår inte att beteendet att ljuga under ed om att ha blivit misshandlad av sin partner när man egentligen själv var den som misshandlade partnern kan påverka ens trovärdighet?Men att hon misshandlat honom. Innebär det att han INTE misshandlat henne?

Lafayette
2020-02-02, 10:11
Bilderna hon lade upp då? Var det fejk eller har hon misshandlat sig själv? Är inte så insatt men litar inte direkt på Depp heller.

JamesD
2020-02-02, 10:25
Lyssnar man på ljudinspelningarna så finns det inga tvivel om att hon skötte misshandlandet.

Skrollovicz
2020-02-02, 21:40
Bilderna hon lade upp då? Var det fejk eller har hon misshandlat sig själv? Är inte så insatt men litar inte direkt på Depp heller.

Poliser har vittnat om att hon inte hade yttre skador vid tillfällen då hon påstod att hon hade blivit slagen. Det var påsminkat.

Skrollovicz
2020-02-02, 21:45
Amber Heard är en riktig dröm, snygg så in åt helvete och samtidigt skvatt galen.

En sån typ av tjej som man blir tok kär i och sen går hela ens liv åt helvete kort där efter.

Det finns mycket musik tillägnad just det ämnet. Juice WRLD springs to mind.

Lafayette
2020-02-02, 21:54
Poliser har vittnat om att hon inte hade yttre skador vid tillfällen då hon påstod att hon hade blivit slagen. Det var påsminkat.

Vad får hon ut av det? Att skulden läggs på Depp? Damn.

Brofessorn
2020-02-02, 21:58
Vad får hon ut av det? Att skulden läggs på Depp? Damn.

Det är möjligt att i hennes hjärna är hon ett verkligt offer av killens misshandel. Visst, den gången sminkade hon fejkskador, men det var bara för att hon var så desperat efter hjälp. Typ. Inte för att jag vet något mer om fallet, men utgår från att ingen annan gör det heller och alla spekulerar.

Brofessorn
2020-02-02, 22:23
Amber Heard är en riktig dröm, snygg så in åt helvete och samtidigt skvatt galen.

En sån typ av tjej som man blir tok kär i och sen går hela ens liv åt helvete kort där efter.

Kolla upp tjejen. Definitivt typen man faller pladask för, sen förstör hon ens liv, sen försonas man och har superintensivt, efemärt försoningssex för att starta om en dysfunktionella relationen återigen.

Jävlar

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/Amber_Heard_%2843723454772%29.jpg

skyffelmördarn
2020-02-03, 15:42
Kolla upp tjejen. Definitivt typen man faller pladask för, sen förstör hon ens liv, sen försonas man och har superintensivt, efemärt försoningssex för att starta om en dysfunktionella relationen återigen.

Jävlar

Sen står man där

RYG6sXtAZMA

ChuckTesta
2020-02-03, 15:46
Kan ni uppdatera för folk som är out of the loop i det här? Vem har spöat vem, och varför?

Skrollovicz
2020-02-03, 16:12
Heard har anklagat Depp för misshandel, okänt motiv, men hon verkar varit starkt påhejad av sina närmaste av vad jag läst i ämnet. Hon har provocerat honom framför dold kamera bland annat, för att få en reaktion som skulle stärka hennes anklagelse.

Diomedea exulans
2020-02-03, 16:17
Johnny är bokstavligt talat jordens sexigaste man, känns som att han borde kunna få bättre.

Gregow
2020-02-03, 16:26
Heard har anklagat Depp för misshandel, okänt motiv, men hon verkar varit starkt påhejad av sina närmaste av vad jag läst i ämnet. Hon har provocerat honom framför dold kamera bland annat, för att få en reaktion som skulle stärka hennes anklagelse.
Anklagelser som sen tagit skruv så som det brukar göra idag. Depp har sedan kommit ut med att det är han som blivit misshandlad och en ljudinspelning där Heard i princip vidgår att hon slagit honom.

Filmen Heard släppte som visar när Depp tappar humöret har avfärdats av domstolen för att den är klippt/manipulerad och hon har inte visat originalet. Andra lustiga detaljer är att Heards farsa tycks vara på Johnnys sida. Vill man se dåligt skådespel kan man också kolla på videon där Heard lämnar sitt vittnesmål till Depps advokater.

Wain
2020-02-03, 17:00
Oerhört svårt för män som misshandlas av kvinnor i hemmet, det finns i princip ingen hjälp att få. Det enda som man möts av är förakt och oförstående.

skyffelmördarn
2020-02-03, 17:25
Johnny är bokstavligt talat jordens sexigaste man, känns som att han borde kunna få bättre.

Han är 56, säger inte att det är en en för hög ålder för honom och du har rätt i att han kan få i säng en 20 åring men om man är en superhet kvinnlig modell så finns det ganska mycket att välja mellan som inte har 56 år på nacken.

trädgårdsmöbel
2020-02-03, 17:41
Det här känns som ett fall man bör de läsa på om och invänta mer information om innan man pekar med hela handen.

Diverse skvallersajter har vart alldeles för snabba att välja sida, analysera och uttala sig.

exevision
2020-02-03, 20:07
Det här känns som ett fall man bör de läsa på om och invänta mer information om innan man pekar med hela handen.

Diverse skvallersajter har vart alldeles för snabba att välja sida, analysera och uttala sig.

Som med mycket annat.

Aryt
2020-02-04, 18:55
Det här känns som ett fall man bör de läsa på om och invänta mer information om innan man pekar med hela handen.

Diverse skvallersajter har vart alldeles för snabba att välja sida, analysera och uttala sig.

En viktig lärdom!
Jonny-boy blev dömd i allmänhetens ögon - och nu i efterhand verkar pöbelns domstol ha träffat fel igen.


Ganska livlig reddit-tråd
https://old.reddit.com/r/videos/comments/eyp2d3/audio_of_amber_heard_admitting_she_was_the_one/

Oerhört svårt för män som misshandlas av kvinnor i hemmet, det finns i princip ingen hjälp att få. Det enda som man möts av är förakt och oförstående.

Och ändå är våld inom nära relationer (dvs vad vi kallar "kvinnomisshandel") nästan lika vanligt att det är riktat mot män!
Flera ledande feminister (riktiga feminister) har försökt starta "mans-jourer" - med mord- och bombhot som följd.

Brofessorn
2020-02-04, 20:27
Han är 56, säger inte att det är en en för hög ålder för honom och du har rätt i att han kan få i säng en 20 åring men om man är en superhet kvinnlig modell så finns det ganska mycket att välja mellan som inte har 56 år på nacken.

Han var väl snygg förr, men tycker han inte åldras lika bra som typ Brad Pitt. Sen tror jag statusen och pengarna är det sexigaste med honom idag... eller vad det han som blev bankrupt eller nåt?

Aryt
2020-02-05, 18:24
Han var väl snygg förr, men tycker han inte åldras lika bra som typ Brad Pitt. Sen tror jag statusen och pengarna är det sexigaste med honom idag... eller vad det han som blev bankrupt eller nåt?

Japp han blev "pank".
14 lyxbostäder, mångmiljonbelopp på PR-stunts, skilsmässor, dåliga rådgivare..

Lafayette
2020-11-06, 18:51
En viktig lärdom!
Jonny-boy blev dömd i allmänhetens ögon - och nu i efterhand verkar pöbelns domstol ha träffat fel igen.


Ganska livlig reddit-tråd
https://old.reddit.com/r/videos/comments/eyp2d3/audio_of_amber_heard_admitting_she_was_the_one/



Och ändå är våld inom nära relationer (dvs vad vi kallar "kvinnomisshandel") nästan lika vanligt att det är riktat mot män!
Flera ledande feminister (riktiga feminister) har försökt starta "mans-jourer" - med mord- och bombhot som följd.

Förlorade just i rätten mot The Sun då de ansåg att Amber Heard talade sanning och får nu sparken från nya Harry Potter.

svenbanan
2020-11-06, 18:56
Förlorade just i rätten mot The Sun då de ansåg att Amber Heard talade sanning och får nu sparken från nya Harry Potter.

Fick Depp sparken för att han förlorade en civilrättslig process där han stämde en tidning för förtal?

Det låter ju helt sinnessjukt!

Lafayette
2020-11-06, 19:01
Fick Depp sparken för att han förlorade en civilrättslig process där han stämde en tidning för förtal?

Det låter ju helt sinnessjukt!

Jepp, tyckte också det var helsnurrigt.

svenbanan
2020-11-06, 19:04
Förlorade just i rätten mot The Sun då de ansåg att Amber Heard talade sanning och får nu sparken från nya Harry Potter.

Han har inte fått sparken. Filmbolaget har bett honom hoppa av, och han har gjort det. Eventuellt med stort avgångsvederlag, vem vet.

Pirates of the Caribbean and Fantastic Beasts actor Johnny Depp has revealed Warner Bros. has asked him to resign from his role as Grindelwald and that he has agreed to the request.

Depp posted a letter to his fans to his Instagram account announcing his resignation.



The letter begins, “In light of recent events, I would like to make the following short statement. Firstly, I’d like to thank everybody who has gifted me with their support and loyalty.”

Depp continued, “I have been humbled and moved by your many messages of love and concern, particularly over the last few days.”

He then revealed Warner Bros. asked him to resign and that he has complied. Depp wrote, “Secondly, I wish to let you know that I have been asked to resign by Warner Bros. from my role as Grindelwald in Fantastic Beasts and I have respected and agreed to that request.”


Depp then stated, “Finally, I wish to say this. The surreal judgement of the court in the U.K. will not change my fight to tell the truth and I confirm that I plan to appeal.”

“My resolve remains strong and I intend to prove that the allegations against me are false. My life and career will not be defined by this moment in time. Thank you for reading,” Depp concluded.


https://boundingintocomics.com/2020/11/06/johnny-depp-resigns-from-harry-potter-franchise-at-request-of-warner-bros/

Plasttiger
2020-11-06, 19:05
Förlorade just i rätten mot The Sun då de ansåg att Amber Heard talade sanning och får nu sparken från nya Harry Potter.

Ytterligare en vinst för Duloth-modellen!
FÖreläste idag för certifering av en av de mindre kommunerna, skrämmande vad lite folk vet!
The scientific theory underlying the Duluth Model is that men use violence within relationships to exercise power and control. This is illustrated by the "Power and Control Wheel," a graphic typically displayed as a poster in participating locations.[5][6] According to the scientific Duluth Model, "women and children are vulnerable to violence because of their unequal social, economic, and political status in society."[7] Treatment of abusive men is focused on re-education, as "we do not see men’s violence against women as stemming from individual pathology, but rather from a socially reinforced sense of entitlement." https://en.wikipedia.org/wiki/Duluth_model

trädgårdsmöbel
2020-11-06, 19:08
Episkt. Så kan det gå när man tycker om "spännande kvinnor" Vissa av Kolozzeums herrar har mycket att lära sig av det här.

svenbanan
2020-11-06, 19:09
Ytterligare en vinst för Duloth-modellen!
FÖreläste idag för certifering av en av de mindre kommunerna, skrämmande vad lite folk vet!
https://en.wikipedia.org/wiki/Duluth_model

Ännu en sträng på lyran alltså? Föreläsare ute i kommunerna. I egenskap av stridspilot eller burgarvändare? Eller var det i din ospecificerade(?) roll inom vården du höll dena föreläsning?

Lafayette
2020-11-06, 19:15
:d

Erat gnabbande är min guilty pleasure.

Lafayette
2020-11-06, 19:27
Episkt. Så kan det gå när man tycker om "spännande kvinnor" Vissa av Kolozzeums herrar har mycket att lära sig av det här.

Bad girls.... jag blir alldeles till mig bara av tanken *cupid*

https://images.unsplash.com/photo-1506425113699-8c19d098e614?ixlib=rb-1.2.1&ixid=eyJhcHBfaWQiOjEyMDd9&w=1000&q=80

https://media1.tenor.com/images/e6370a4f381ee621f0e8b223c3ffe13b/tenor.gif?itemid=7839743

svenbanan
2020-11-06, 19:31
Nä, fy fan säger jag.

skyffelmördarn
2020-11-06, 19:45
Bad girls.... jag blir alldeles till mig bara av tanken *cupid*

https://images.unsplash.com/photo-1506425113699-8c19d098e614?ixlib=rb-1.2.1&ixid=eyJhcHBfaWQiOjEyMDd9&w=1000&q=80

https://media1.tenor.com/images/e6370a4f381ee621f0e8b223c3ffe13b/tenor.gif?itemid=7839743

-kUeGUGRUQw

Plasttiger
2020-11-07, 09:54
Ännu en sträng på lyran alltså? Föreläsare ute i kommunerna. I egenskap av stridspilot eller burgarvändare? Eller var det i din ospecificerade(?) roll inom vården du höll dena föreläsning?

Haha, du hänger upp dig på att jag hade extrem detaljkunskap som bara vi på golvet på macdonken kan veta.. inte enda institutionen jag infiltrerats..

Föreläsningar om vetenskapen mot mäns våld mot kvinnor - som genusexpert för certifiering av verxsamheter?

Diomedea exulans
2020-11-07, 10:06
Episkt. Så kan det gå när man tycker om "spännande kvinnor" Vissa av Kolozzeums herrar har mycket att lära sig av det här.

Jag är Kolozzeums största älskare av spännande kvinnor, och jag kan lugna dig: De spännande kvinnorna tycker aldrig att jag är spännande. Det är bara svärföräldersdrömmarna som gillar mig.

trädgårdsmöbel
2020-11-07, 10:16
Jag är Kolozzeums största älskare av spännande kvinnor, och jag kan lugna dig: De spännande kvinnorna tycker aldrig att jag är spännande. Det är bara svärföräldersdrömmarna som gillar mig.

Du har tur i oturen således. Tänk att det blir som för Deppen. Du blir misshandlad både fysiskt och psykiskt. Bedragen och utnyttjad. Utöver det så blir du av med arbetstillfällen, och hela världen ser dig som en kvinnomisshandlande galen sadistpsykopat. Något som inte kommer tvättas bort oavsett om du får upprättelse eller ej, vilket du antagligen aldrig kommer få.

skyffelmördarn
2020-11-07, 10:29
https://i.ytimg.com/vi/Bdnmy5gptDA/maxresdefault.jpg

Lafayette
2020-11-07, 10:36
Haha, du hänger upp dig på att jag hade extrem detaljkunskap som bara vi på golvet på macdonken kan veta.. inte enda institutionen jag infiltrerats..

Föreläsningar om vetenskapen mot mäns våld mot kvinnor - som genusexpert för certifiering av verxsamheter?

Är du full
Trollar du
Är du seriös
Är du enbart dryg mot sven

Så många frågor, så lite svar jag aldrig kommer få reda på

trädgårdsmöbel
2020-11-07, 10:46
[ BILD ]

Ett väldigt viktigt budskap som alldeles för sällan hörs. "Dont stick your dick in crazy".

Det finns tusen olika råd till kvinnor att undvika vissa typer av män, spaltmeter av text om hur hustrumisshandlare beter sig, råd om hur de skall agera, inte agera, klä sig, bete sig för att inte locka till sig farliga män. Hela romaner av text som berättar om varför de skall välja en snäll kille över en badboy.

Men till herrar "Vill hon är det bara att köra på". Helt utan konsekvenstänk och självbevarelsedrift. Vi behöver också varnas och att andra med omtanke ifrågasätter våra val av partners osv. Vi är också värda att inte behöva råka illa ut. Eller vi borde åtminstone vara värda det.

Brofessorn
2020-11-07, 11:53
Heard verkar ganska spännande, hon sket väl i Depp's säng?

muddler
2020-11-07, 12:22
Episkt. Så kan det gå när man tycker om "spännande kvinnor" Vissa av Kolozzeums herrar har mycket att lära sig av det här.

This. Det är inte så jävla roligt som folk verkar tro här.

Blomkål
2020-11-07, 12:36
I somras låg jag med en typ av Amber Heard-tjej. Hon har ännu inte skitit i min säng men det kommer väl. Kan med handen på hjärtat säga att jag fortfarande är lite orolig över hennes hot. Rent juridiskt är jag lugn men hon är typen som skulle kunna anlita någon för att försöka mula mig. Hon är lite halvkändis i sin bransch, till hälften känd som bedragare och till hälften som en driven och framgångsrik kvinna med vässade armbågar.

Nu efter att ha fått lite tid för reflektion så känns hon som själva definitionen av en psykopat. Jag vet, jag vet, det är ingen riktig diagnos men hon bockar fan varenda kriterium för kvinnliga psykopater.

Detta är betydligt mycket obehagligare än Borderline/PTSD-tjejer. Jag hade en sån som för ett par år sedan som stod och smetade blod på min ytterdörr men sjukt nog så gick hon att resonera med i jämförelse med denna tjej. Hon är slipad och totalt känslokall.

svenbanan
2020-11-07, 12:39
Haha, du hänger upp dig på att jag hade extrem detaljkunskap som bara vi på golvet på macdonken kan veta.. inte enda institutionen jag infiltrerats..

Föreläsningar om vetenskapen mot mäns våld mot kvinnor - som genusexpert för certifiering av verxsamheter?

Nej, jag hänger upp mig på att du ljuger om vem du är. Du har påstått/insinuerat att du kommer från flera olika etniska bakgrunder, för att få nåt slags legitimitet i diverse diskussioner. Samma sak med vad du jobbar som.

Du har helt enkelt ljugit så mycket om detta att inget du skriver i övrigt heller är trovärdigt eftersom du är en lögnhals.

trädgårdsmöbel
2020-11-07, 13:02
Nej, jag hänger upp mig på att du ljuger om vem du är. Du har påstått/insinuerat att du kommer från flera olika etniska bakgrunder, för att få nåt slags legitimitet i diverse diskussioner. Samma sak med vad du jobbar som.

Du har helt enkelt ljugit så mycket om detta att inget du skriver i övrigt heller är trovärdigt eftersom du är en lögnhals.

Vad är det otroliga med en transsexuell arabisk-afrikansk-judisk-samisk kvinna som jobbat som diffus medicinsk rådgivare, stridspilot och på McDonalds som på fritiden föreläser om genus, relationsvåld, och vanvård inom svensk psykiatri?

Som även rör sig obehindrat från NMR till F! politiskt utan ideologiska mellanlandningar?

Lafayette
2020-11-07, 13:06
Vad är det otroliga med en transsexuell arabisk-afrikansk-judisk-samisk kvinna som jobbat som diffus medicinsk rådgivare, stridspilot och på McDonalds som på fritiden föreläser om genus, relationsvåld, och vanvård inom svensk psykiatri?

Som även rör sig obehindrat från NMR till F! politiskt utan ideologiska mellanlandningar?

:laugh:

skyffelmördarn
2020-11-07, 13:13
Heard verkar ganska spännande, hon sket väl i Depp's säng?

Ja hon verkar vara en hel del arbete men med tanke på hur hon ser ut så kanske det är värt det?

trädgårdsmöbel
2020-11-07, 13:39
Ja hon verkar vara en hel del arbete men med tanke på hur hon ser ut så kanske det är värt det?

Det där är ett kraftigt feltänk som bidrar till mäns utsatthet. När vi ger kvinnor med attraktivt yttre frikort att bete sig som fan mot oss just pga utseendet blir vi väldigt utsatta.

Så det får aldrig vara värt det, oavsett utseende. Försök bortse från det vad gäller sådant. En ful kvinna som hämndbajsar i din säng är varken bättre eller sämre än en snygg kvinna som gör det. Bägge är skräp.

Plasttiger
2020-11-07, 14:08
Nej, jag hänger upp mig på att du ljuger om vem du är. Du har påstått/insinuerat att du kommer från flera olika etniska bakgrunder, för att få nåt slags legitimitet i diverse diskussioner. Samma sak med vad du jobbar som.

Du har helt enkelt ljugit så mycket om detta att inget du skriver i övrigt heller är trovärdigt eftersom du är en lögnhals.

Så att jag jobbat på macdonken + hoppat av stridspilotutbildningen för att sedan jobba som genusvetare (när jag uppenbarligen besitter spetskunskaper) är osannolikt?

Ja kan visa mitt DNA-test - finns lite blandat! Sen är jag globalist och tillskriver inte Linn'es rasbiologi något värde.

... som på fritiden föreläser om genus, relationsvåld, och vanvård inom svensk psykiatri?


Eller yrkesmässigt?
Och båda dessa har ju det gemensamma förövaren patriarkatet

Men spotta på mig. Jag står för att jag tycker att kvinnor INTE ska utsättas för våld.
This article reframes electroconvulsive therapy as a form of violence against women. Drawing on women’s testimony and on scientific research, it establishes that this “treatment,” which is overwhelmingly given to women, results in extensive cognitive and physical impairment. Correspondingly, it functions and is experienced as a form of assault and social control, not unlike wife battery. Emergent themes include electroshock as life destroying, a sign of contempt for women, punishment, a means of enforcing sex roles, a way to silence women about other abuse, an assault, traumatizing for those who undergo it and those forced to witness it.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16567337/

Lafayette
2020-11-07, 14:28
Var kan man se dina föreläsningar?

PureWhey
2020-11-07, 14:56
Var kan man se dina föreläsningar?Infowars?

Skickat från BÖJRACKET

trädgårdsmöbel
2020-11-07, 15:01
S förövaren patriarkatet



https/

En riktig tokfeminist hade inte försökt förklara sig om hen blir ifrågasatt utan svarat något i stil med: "Förstår du inte är du en del av problemet!!!!"

"Det här handlar om baaaarn!". Skrika ner motparten, inte resonera och förklara som du gör.

Däför går trollradarn igång. Du är helt enkelt för smart för att vara så dum.

svenbanan
2020-11-07, 16:21
Så att jag jobbat på macdonken + hoppat av stridspilotutbildningen för att sedan jobba som genusvetare (när jag uppenbarligen besitter spetskunskaper) är osannolikt?

Ja kan visa mitt DNA-test - finns lite blandat! Sen är jag globalist och tillskriver inte Linn'es rasbiologi något värde.



Eller yrkesmässigt?
Och båda dessa har ju det gemensamma förövaren patriarkatet

Men spotta på mig. Jag står för att jag tycker att kvinnor INTE ska utsättas för våld.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16567337/

Glöm inte att du också är läkare eller psykolog eller nåt.

Dessutom både man och kvinna.

Bob90
2020-11-07, 18:39
Dessutom både man och kvinna.

Det är 2020, kön är bara en siffra :naughty:

lördagsgrogg
2020-11-08, 13:23
Ett väldigt viktigt budskap som alldeles för sällan hörs. "Dont stick your dick in crazy".

Det finns tusen olika råd till kvinnor att undvika vissa typer av män, spaltmeter av text om hur hustrumisshandlare beter sig, råd om hur de skall agera, inte agera, klä sig, bete sig för att inte locka till sig farliga män. Hela romaner av text som berättar om varför de skall välja en snäll kille över en badboy.

Men till herrar "Vill hon är det bara att köra på". Helt utan konsekvenstänk och självbevarelsedrift. Vi behöver också varnas och att andra med omtanke ifrågasätter våra val av partners osv. Vi är också värda att inte behöva råka illa ut. Eller vi borde åtminstone vara värda det.

Vi förutsätts vara kloka nog att ta egna beslut. Samt kunna ta konsekvenserna av dessa. Oerhört diskriminerande då vi är minst lika dumma ibland.

Skämt åsido så tror jag inte det här är slutet för Depp. Om han inte blir helt galen rättshaverist i jakten på upprättelse i alla fall.

Att en storbudgetfilm vill byta ut honom är helt enkelt ett affärsmässigt övervägande. Lägger man någon miljard på film + marknadsföring blir det belastande när stjärnan måste ducka frågor om hustrumisshandel varje gång han träffar journalister. Alldeles oavsett vad man själv tror om sanningshalten.

Var man övertygad om denna så hade han ju fått gå redan innan domstolen kom med sitt beslut. Sannolikt är det också en kontraktsfråga även om dessa vanligtvis främst berör brottsmål. Men självklart blev det billigare att köpa ut honom när han nu förlorade, sannolikt hade de gjort upp om detta innan domen föll.

Men visst, inte är det positivt för hans karriär i det långa loppet. Det blir nog något färre franska slott på inköpslistan för stackaren. Kanske kan han hanka sig fram på bara ett om året.

lördagsgrogg
2020-11-08, 13:43
Det där är ett kraftigt feltänk som bidrar till mäns utsatthet. När vi ger kvinnor med attraktivt yttre frikort att bete sig som fan mot oss just pga utseendet blir vi väldigt utsatta.

Så det får aldrig vara värt det, oavsett utseende. Försök bortse från det vad gäller sådant. En ful kvinna som hämndbajsar i din säng är varken bättre eller sämre än en snygg kvinna som gör det. Bägge är skräp.

Jag tycker inte man ska vara så svart eller vit i frågan. Lite galenskap kan jag hantera och ibland har det varit värt det. Även om jag med åldern accepterar mindre drama.

Problemet är väl ofta att man inte vet hur mycket galenskap man får. Samt att man accepterar en del som till och med gulligt i början när man är nykär och pilsk.

Har råkat ut för några rätt galna tjejer när jag var yngre. Men som tur är alltid gjort slut tidigt innan dom riktigt börjat fokusera hela galenheten på mig. Några veckor av drama efter blev det dock alltid efteråt, åtminstone. I något fall månader. Dom var dock jäkligt snygga så jag tycker även nu att det var värt det, några roliga historier fick jag med mig också. Jag skulle dock inte göra om det.

Jag kan tipsa om ett varningstecken; Om du vaknar med blöt rygg för att tjejen legat och gråtit och pratat med sig själv hela natten om hur underbar du är och att hon inte kommer att överleva att förlora dig. Så är det inte bra.

Gregow
2020-11-08, 14:37
Ja hon verkar vara en hel del arbete men med tanke på hur hon ser ut så kanske det är värt det?
Så snygg är hon inte och det syns ju på sju mils avstånd att hon är helt tossig.

Scratch89
2020-11-09, 08:25
Ett väldigt viktigt budskap som alldeles för sällan hörs. "Dont stick your dick in crazy".

Det finns tusen olika råd till kvinnor att undvika vissa typer av män, spaltmeter av text om hur hustrumisshandlare beter sig, råd om hur de skall agera, inte agera, klä sig, bete sig för att inte locka till sig farliga män. Hela romaner av text som berättar om varför de skall välja en snäll kille över en badboy.

Men till herrar "Vill hon är det bara att köra på". Helt utan konsekvenstänk och självbevarelsedrift. Vi behöver också varnas och att andra med omtanke ifrågasätter våra val av partners osv. Vi är också värda att inte behöva råka illa ut. Eller vi borde åtminstone vara värda det.

Ibland tycker jag att du nyktrar till från ditt trollande och skriver vettiga, tänkvärda och viktiga inlägg. Det här är ett av dem.

trädgårdsmöbel
2020-11-09, 11:31
Ibland tycker jag att du nyktrar till från ditt trollande och skriver vettiga, tänkvärda och viktiga inlägg. Det här är ett av dem.

Jag trollar sällan. Överdriver för effekt händer ibland. Men jag tar det som en komplimang, tack.

Jo men visst är det underligt med vilken omtanke vi har mot kvinnor som gör dåliga partnerval mot män som gör dåliga partnerval? En kvinna håller på att falla för en riktig douchebag, och massor av människor försöker varna henne. Både kvinnor och män. En man håller på att falla för en riktig häxa och kvinnor runt omkring honom håller tyst, inte sinsemellan men till honom, och killpolarna uppmuntrar honom om hon är snygg.

Scratch89
2020-11-09, 17:19
Jag trollar sällan. Överdriver för effekt händer ibland. Men jag tar det som en komplimang, tack.

Jo men visst är det underligt med vilken omtanke vi har mot kvinnor som gör dåliga partnerval mot män som gör dåliga partnerval? En kvinna håller på att falla för en riktig douchebag, och massor av människor försöker varna henne. Både kvinnor och män. En man håller på att falla för en riktig häxa och kvinnor runt omkring honom håller tyst, inte sinsemellan men till honom, och killpolarna uppmuntrar honom om hon är snygg.

Du ska helt klart se det som en komplimang! :)

Det här är något jag har förankra hos mina kompisar ett tag nu. En av mina vänner är duktig på att hitta dem; svartfärgat hår, tatueringar på fingrarna, endometrios och tre psykiska diagnoser, blandmissbrukare, spontanadopterar hundar från Thailand, kan inte behålla varken jobb eller lägenhet. Men hon är ju snygg...

Plasttiger
2020-11-09, 21:09
.. endometrios ...

WTF?
Stigmatisera sjuka personer much?
och tre psykiska diagnoser,

Ska kvinnosläktet ta på sig skulden för trasiga diagnostiksystem?

Lafayette
2020-11-09, 21:35
Det finns iallafall en liten risk att diagnoser kan påverka ens beteende till det negativa väl?

Är det för eller emot Amber nu förresten?

trädgårdsmöbel
2020-11-09, 21:46
WTF?
Stigmatisera sjuka personer much?


Ska kvinnosläktet ta på sig skulden för trasiga diagnostiksystem?

Oavsett fel på diagnostiksystem så säger tre olika psykdiagnoser en hel del. Inte om psykiatrin, utan om personen som har diagnoserna.

Lille Plasttiger, ibland vill man bara plocka upp dig i knät, stryka ditt hår och säga: "Det kommer bli ok".

svenbanan
2020-11-09, 22:00
Oavsett fel på diagnostiksystem så säger tre olika psykdiagnoser en hel del. Inte om psykiatrin, utan om personen som har diagnoserna.

Lille Plasttiger, ibland vill man bara plocka upp dig i knät, stryka ditt hår och säga: "Det kommer bli ok".

Aja baja. Det är förmodligen att klassas som misogynism och överfallsvåldtäkt.

Brofessorn
2022-04-22, 06:59
Bump
https://i.redd.it/x6d92xer1zu81.jpg

G.W
2022-04-22, 07:43
Schatt matt Johnny. Vem litar på en marijuana missbrukares vittensmål egentligen?

r3mpuh
2022-04-22, 08:56
Schatt matt Johnny. Vem litar på en marijuana missbrukares vittensmål egentligen?Inga haschtomtar på våra gator, tack så mycket.
I-qd8BeLf4E
https://www.youtube.com/watch?v=I-qd8BeLf4E

trädgårdsmöbel
2022-04-22, 12:01
Amber vs Johnny är jäkligt intressant. Beroende på källa kan det vara spegelvänt vem är offer och förövare och starkt politiserat efter vänster-höger och kvinnor-män. Är som den moderna västvärldens ideologiska konflikter applicerade på ett par kändisars relation.

Där pro-Depp kommentatorer på högersidan verkligen har mycket att förlora om de har fel.


Amber vs Johnny och Ethan Kleins cancellering är två simultanfall jag försöker följa.

Magnus N
2022-04-22, 12:06
Amber vs Johnny är jäkligt intressant. Beroende på källa kan det vara spegelvänt vem är offer och förövare och starkt politiserat efter vänster-höger och kvinnor-män. Är som den moderna västvärldens ideologiska konflikter applicerade på ett par kändisars relation.

Där pro-Depp kommentatorer på högersidan verkligen har mycket att förlora om de har fel.


Amber vs Johnny och Ethan Kleins cancellering är två simultanfall jag försöker följa.

Vad är det som händer med Ethan? Börjat råka ut för något som han jagat andra för?

Agitator
2022-04-22, 12:21
Älskar hans förväntan om hörsägen hela tiden hahaha.

CevRhpi1OYw

trädgårdsmöbel
2022-04-22, 12:50
Vad är det som händer med Ethan? Börjat råka ut för något som han jagat andra för?

Han pratade om "top och bottoms" och blev sågad hårt av sin nya publik. Tyckte att en inringare var fånig som blev offended av det lilla. Förlorade alla sponsorer efter att dessa blivit sönderspammade med hot och tiotusentals lyssnare. Hängdes ut på Twitter och allt som kan tolkas som homofobiskt han nånsin sagt kompilerades.

Karma iofs. Men riktigt så jävligt för såpass lite var intressant. Är som att han var omgiven av en flock hyenor och minsta tecken på svaghet och alla dök på. Woke-vänstern är jävligt hård.

Wilshere
2022-04-22, 12:54
Snöade in mig lite på detta igår, blev väldigt intresserad helt plötsligt. Som vanligt beror det väl på vilka källor man läser och från vems sida osv men försökt läsa på båda sidorna och från olika källor och tycker det verkar som att båda har gjort rätt sjuka grejer mot varandra under en lång tid.

Agitator
2022-04-22, 12:56
tsQ1nhCGanE

Kischen
2022-04-22, 13:14
Ingen av dom verkar vara speciellt våldsam tycker jag, men Amber hängde ut depp, dock inte med namn, och får nu så vad hon skördat.

Hon verkar vara allt annat än en duvunge också. Kaninkokerska.

40plus
2022-04-22, 13:31
Såg ett inslag om detta på CNN. Dom ifrågasatte vad Depp hade att tjäna på detta, varför han fortsätter att gräva i det och inte bara går vidare samt om han inte har några vänner som kan säga åt honom att sluta och bara lämna det bakom sig.

Inte ett ord om att han var en stark man som vågade berätta. Inget om att det är viktigt att sätta stopp för sådant beteende. Inget om Amber Heard. Detta var på "Don Lemon".

Magnus N
2022-04-22, 13:35
Han pratade om "top och bottoms" och blev sågad hårt av sin nya publik. Tyckte att en inringare var fånig som blev offended av det lilla. Förlorade alla sponsorer efter att dessa blivit sönderspammade med hot och tiotusentals lyssnare. Hängdes ut på Twitter och allt som kan tolkas som homofobiskt han nånsin sagt kompilerades.

Karma iofs. Men riktigt så jävligt för såpass lite var intressant. Är som att han var omgiven av en flock hyenor och minsta tecken på svaghet och alla dök på. Woke-vänstern är jävligt hård.

Intressant. Ja i de kretsarna krävs det inte mycket för att allt ska raseras men kan inte rå för att vara skadeglad

trädgårdsmöbel
2022-04-22, 13:36
Snöade in mig lite på detta igår, blev väldigt intresserad helt plötsligt. Som vanligt beror det väl på vilka källor man läser och från vems sida osv men försökt läsa på båda sidorna och från olika källor och tycker det verkar som att båda har gjort rätt sjuka grejer mot varandra under en lång tid.

Jag hoppas (men tror inte) att det kommer vara solklart för så gott som alla att Amber är djävulen och Depp är Jesus när det är utrett. Allt annat än det, även att det är bägges fel skulle innebära att det är Depps (och följdaktigen mäns) fel.

Då jag ser grejen lyft från sitt sammanhang är det vita medelålders män mot feminister som är i rätten. Minsta tvivel om att Depp är Jesus och Amber djävulen är en feministseger.

Kischen
2022-04-22, 13:51
"Don Lemon".

CNN generellt och Lemon i synnerhet är ju en shitshow.

Wilshere
2022-04-22, 14:58
Jag hoppas (men tror inte) att det kommer vara solklart för så gott som alla att Amber är djävulen och Depp är Jesus när det är utrett. Allt annat än det, även att det är bägges fel skulle innebära att det är Depps (och följdaktigen mäns) fel.

Då jag ser grejen lyft från sitt sammanhang är det vita medelålders män mot feminister som är i rätten. Minsta tvivel om att Depp är Jesus och Amber djävulen är en feministseger.

Personligen är jag inte så intresserad av den debatten. Tycker helt enkelt bara att båda verkar ha gjort rätt sjuka saker. Men visst, man får Amy Dunne(Gone Girl)-vibbar av Amber Heard.

trädgårdsmöbel
2022-04-22, 15:55
Personligen är jag inte så intresserad av den debatten. Tycker helt enkelt bara att båda verkar ha gjort rätt sjuka saker. Men visst, man får Amy Dunne(Gone Girl)-vibbar av Amber Heard.

Vad är det för sjukt Depp gjort mer än smällt i skåpluckor, rökt braj och druckit ett uppseendeväckande stort glas vin?

Wilshere
2022-04-22, 16:34
Vad är det för sjukt Depp gjort mer än smällt i skåpluckor, rökt braj och druckit ett uppseendeväckande stort glas vin?

Orkar inte leta upp allt nu igen men fanns ju massvis med oroväckande sms från honom. Jag tror helt enkelt båda har gjort massa skit och det har uppenbarligen varit ett horribelt förhållande. Sedan verkar hon ännu galnare än Depp och har säkert ljugit om väldigt mycket men bara för det tror jag inte Depp är oskyldig heller.

Dominic
2022-04-22, 17:23
Bilden jag får av det hela är att Johnny Depp är trots allt beundrande från kvinnor världen över (i ungdomen i alla fall) är lite av en mes och en s.k. "beta". Han tycks ha levt i någon slags Disneyvärld där kvinnor bara änglar, så som många mån faktiskt gör, och blev en dörrmatta åt henne.

Hon i sin tur kärade nog ner sig i hans kändiskap och utseende från början, men med tiden så lärde hon känna vilken sorts man han var utanför all Hollywood-glamour och började förakta hans vekhet och att han inte satte henne på plats.

Och när kvinnor upptäcker verkhet hos en man de dejtar så brukar de vilja utforska den ännu mer på ett undermedvetet plan och blir bara allt mer femdjävligare ovh odrägligare i sitt beteende. I synnerhet en sådan kvinna som har några trauman från barndomen och en feministisk världsåskådning.

JamesD
2022-04-22, 21:28
Orkar inte leta upp allt nu igen men fanns ju massvis med oroväckande sms från honom. Jag tror helt enkelt båda har gjort massa skit och det har uppenbarligen varit ett horribelt förhållande. Sedan verkar hon ännu galnare än Depp och har säkert ljugit om väldigt mycket men bara för det tror jag inte Depp är oskyldig heller.

Min uppfattning är att det är ganska milsvid skillnad på vad de båda har gjort. Jag skulle säga att ett sms till en kompis om att man vill att en person ska döden dö är i princip lika med noll i värde, så länge man inte sedan dödat personen.

Vad hon har gjort är däremot bekräftat illegalt och i många fall rent av sjukt.

Wilshere
2022-04-23, 10:41
Min uppfattning är att det är ganska milsvid skillnad på vad de båda har gjort. Jag skulle säga att ett sms till en kompis om att man vill att en person ska döden dö är i princip lika med noll i värde, så länge man inte sedan dödat personen.

Vad hon har gjort är däremot bekräftat illegalt och i många fall rent av sjukt.

Såg nu att de bara citerade Monty Python så då var det inte så farligt. Dock var det även flera sms där någon hade bett åt ursäkt till Heard från Depp där han skämdes något otroligt över vad han hade gjort och det skulle aldrig hända igen osv när det var något rykte om våld, många såna grejer som gör att det är lätt att tro att han har blivit våldsam någon gång i samband med missbruk.

Men vad hon har gjort känns mer uppenbart och hon är uppenbarligen galen. Det håller jag med om.

skyffelmördarn
2022-04-23, 12:24
Mycket har ju dragits fram i dagens ljus om Amber Heard men jag står fast vid att hon är nog en riktig jävla åktur.

rooz
2022-04-23, 15:40
Mycket har ju dragits fram i dagens ljus om Amber Heard men jag står fast vid att hon är nog en riktig jävla åktur.

Är det värt det efter hon fått dig sparkad från jobbet och skapat ett rejält inferno postmodern konst bestående av fekalier i din säng efter en rejäl buffé av currygryta och några 50cl buteljer med indiskt öl.

trädgårdsmöbel
2022-04-23, 20:11
Mycket har ju dragits fram i dagens ljus om Amber Heard men jag står fast vid att hon är nog en riktig jävla åktur.

Heard verkar väldigt duktig på att dölja sin personlighet (folk som säger att hon är en dålig skådis har väldigt fel) så en kort romans hade kanske inte alls vart en riktig åktur utan mer som en avkopplande semester, med stilla romantiska samlag och djupa intressanta konversationer Där du sedan tänkt: "Vilken underbar tjej. Finns inte en chans att hon är skyldig till såna grejer"

skyffelmördarn
2022-04-24, 14:22
Är det värt det efter hon fått dig sparkad från jobbet och skapat ett rejält inferno postmodern konst bestående av fekalier i din säng efter en rejäl buffé av currygryta och några 50cl buteljer med indiskt öl.

Absolut, lite det som är tjusningen med en riktig galning. Som jag skrev förut i tråden

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=8099540&postcount=3

trädgårdsmöbel
2022-04-25, 07:32
Absolut, lite det som är tjusningen med en riktig galning. Som jag skrev förut i tråden

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=8099540&postcount=3

Du kanske tror dig vara oantastbar av "tjusningen" då du kanske är varken känd, rik och rätt obrydd av dig. Du kanske rent av är en total loser som inte har något att förlora alls tom. livet är menlöst och därför skulle kunna skratta åt vad än för tokigt hon skulle kunna utsätta dig för. Men jag tror att hon skulle kunna hitta något sätt att jävlas rejält ändå hur tragisk man än tror sig vara.

skyffelmördarn
2022-04-25, 16:14
Du kanske tror dig vara oantastbar av "tjusningen" då du kanske är varken känd, rik och rätt obrydd av dig. Du kanske rent av är en total loser som inte har något att förlora alls tom. livet är menlöst och därför skulle kunna skratta åt vad än för tokigt hon skulle kunna utsätta dig för. Men jag tror att hon skulle kunna hitta något sätt att jävlas rejält ändå hur tragisk man än tror sig vara.

Jag läste det i en insändare när Paulo Roberto drevet var igång som jag tycker stämmer in

Söker förhöjd livskänsla
Paolo Roberto själv säger att han lider av ett självskadebeteende. När han har det som bäst måste han förstöra för sig själv. Den här gången blev det sexköp. Ingen orimlig tanke. Det är inte ovanligt att framgångsrika personer tar destruktiva risker där de sätter hela sin karriär på spel. I det extrema risktagande bor en förhöjd livskänsla, en kick, som den som har ett hål inom sig och som lätt blir uttråkad kan dras till.

trädgårdsmöbel
2022-04-25, 16:39
Jag läste det i en insändare när Paulo Roberto drevet var igång som jag tycker stämmer in

Då skulle ju Heard eller dam med liknande personlighet vara ypperlig :) Hon kommer sabba ens liv och man slipper skammen (inför sig själv) av självsabotage. Man outsourcar helt enkelt sitt eget självskadebeteende.

Du är väldigt mycket smartare än vad jag trodde. Komplett skruvad, men absolut inte dum.

Magnus N
2022-04-26, 19:44
p_EeiOTLQ5w

-squat-
2022-04-26, 21:53
Psykologen Dr. Shannon Curry var jäkligt bra idag.

Lafayette
2022-04-26, 22:10
Psykologen Dr. Shannon Curry var jäkligt bra idag.

Var hon på Depps sida? Vad handlade det om lite sammanfattat? Gav hon Amber borderline-diagnos på plats?:d

Brofessorn
2022-04-27, 07:04
Var hon på Depps sida? Vad handlade det om lite sammanfattat? Gav hon Amber borderline-diagnos på plats?:d

Tror hon gav Heard diagnoserna BPD och HPD. Heards advokat gick hårt på henne, antagligen för att doktorns skönhet orsakade stor avundsjuka, men doktorn dominerade advokaten med fakta och logik.

Lafayette
2022-04-27, 08:45
Tror hon gav Heard diagnoserna BPD och HPD. Heards advokat gick hårt på henne, antagligen för att doktorns skönhet orsakade stor avundsjuka, men doktorn dominerade advokaten med fakta och logik.

Ouch. Verkar brutalt att sitta och lyssna på allt, vilken lögnare man är osv. Eller bryr hon sig inte. Hon har en väldigt märklig min hela tiden.

Brofessorn
2022-04-27, 08:50
Ouch. Verkar brutalt att sitta och lyssna på allt, vilken lögnare man är osv. Eller bryr hon sig inte. Hon har en väldigt märklig min hela tiden.

Just det, doktorn nämnde också att Heard försökte ljuga i testerna för att få det att verka som om hon hade PTSD.

G.W
2022-04-27, 10:23
Amber Heard verkar inte ha lärt sig den grundläggande läxan att fakta inte bryr sig om hennes känslor.

skyffelmördarn
2022-04-27, 17:17
Ouch. Verkar brutalt att sitta och lyssna på allt, vilken lögnare man är osv. Eller bryr hon sig inte. Hon har en väldigt märklig min hela tiden.

https://media4.giphy.com/media/PFo2HrqCjC0bm/200.gif

Lafayette
2022-04-27, 17:18
https://media4.giphy.com/media/PFo2HrqCjC0bm/200.gif

En bad girl helt klart.:naughty:

trädgårdsmöbel
2022-04-27, 20:02
Good morning america ger en lite annorlunda bild:

https://youtu.be/TsHj8TqtkNc


Experten där sågar Depp och Depps chanser :)

Jag tror att oavsett vad som är sant eller ej, så kommer Depp ses som en sadistisk, explosivt aggressiv våldtäktsman och kvinnomisshandlare av tillräckligt många för att han ändå kommer vara körd livet ut, och hans barn kommer påminnas om hur deras pappa "är" och sen "var" i ett par årtionden. Så oavsett utgång blir det ingen #justicefordepp ändå.

trädgårdsmöbel
2022-04-27, 20:04
Amber Heard verkar inte ha lärt sig den grundläggande läxan att fakta inte bryr sig om hennes känslor.

Jag tror du behöver lära dig läxan att en kvinnas känslor nästan alltid trumfar fakta.

Musselbank
2022-04-27, 20:59
Han ser dock ut exakt som Strindberg, det är en aspekt.

Brofessorn
2022-04-28, 06:32
3l04R6SEtBY

Kaalle
2022-04-28, 08:13
Borderline är ingen lek, varken för den som är föremål för tokigheterna, eller för personen som lider av det. Sen ska man vara lite försiktig med att ösa tonvis med skit över personer som har beteende mönster som är patologiskt.

Säger inte att dom inte kan vara kassa människor. Men min erfarenhet är att det sällan är illvilja bakom deras utspel, det är försvarsmekanismer och inre turbulens som manifesteras utåt. Med reservation för att jag har rätt dålig inblick i denna härva, men läste att hon fått den diagnosen iaf.

trädgårdsmöbel
2022-04-28, 10:02
Såna här trådar gör att jag saknar Plasttiger. Vi behöver mothugg, och wsd är alldeles för resonabel.

Lafayette
2022-04-28, 10:58
Såna här trådar gör att jag saknar Plasttiger. Vi behöver mothugg, och wsd är alldeles för resonabel.

Aryt försvarade först Johnny, att han var ett stackars offer. Sen Amber har jag för mig. Verkar rätt förvirrad.

Brofessorn
2022-04-28, 11:14
Ni som simpar för Heard, står hon sig verkligen mot DOKTOR Amber Curry?
https://arealnews.com/wp-content/uploads/2022/04/shannon1-1.jpg

trädgårdsmöbel
2022-04-28, 11:26
Ni som simpar för Heard, står hon sig verkligen mot DOKTOR Amber Curry?
https://arealnews.com/wp-content/uploads/2022/04/shannon1-1.jpg

Heard är en 10poängare, doktorn är en 8:a. hon ser jättebra ut, men inte alls i samma liga. Är som att jämföra 200 i bänk med 300 i bänk. 200 är jävligt starkt, men ändå långt från hur extremt starkt 300 är.

Brofessorn
2022-04-28, 11:42
Heard är en 10poängare, doktorn är en 8:a. hon ser jättebra ut, men inte alls i samma liga. Är som att jämföra 200 i bänk med 300 i bänk. 200 är jävligt starkt, men ändå långt från hur extremt starkt 300 är.

Heard var en tiopoängare, men man kan inte leva på gamla meriter. Doktor Curry verkar bara bli bättre med åren. Sedan får man även ta det ickefysiska i beaktelse. En glad, artig och välutbildad kvinna vs en störd tjej som antagligen skulle skära kuken av dig om du säger något som får henne att ta illa upp.

Edit: Bättre tuttar också.

Jeneric
2022-04-28, 11:49
Heard var en tiopoängare, men man kan inte leva på gamla meriter. Doktor Curry verkar bara bli bättre med åren. Sedan får man även ta det ickefysiska i beaktelse. En glad, artig och välutbildad kvinna vs en störd tjej som antagligen skulle skära kuken av dig om du säger något som får henne att ta illa upp.

Edit: Bättre tuttar också.

https://currypsychology.com/fees/

Gissningsvis ganska rik med

trädgårdsmöbel
2022-04-28, 12:02
Aryt försvarade först Johnny, att han var ett stackars offer. Sen Amber har jag för mig. Verkar rätt förvirrad.

Blir ju en komplex fråga för Aryt-typer, då ogillandet av vita män ställs mot ogillandet av vita kvinnor som vita män anser vara attraktiva. Så att svänga i frågan är förväntat.

delta_mats
2022-04-28, 13:08
Heard är en 10poängare, doktorn är en 8:a. hon ser jättebra ut, men inte alls i samma liga. Är som att jämföra 200 i bänk med 300 i bänk. 200 är jävligt starkt, men ändå långt från hur extremt starkt 300 är.

Har bara sett 6-7 poängsbilder på Heard. Visa några tior som inte är lastgamla.

trädgårdsmöbel
2022-04-28, 14:46
Har bara sett 6-7 poängsbilder på Heard. Visa några tior som inte är lastgamla.

Bilder är dåliga att bedöma från, ljus, vinkel osv. Lite som dagsformspännisbilder istället för filmade lyft. Kolla direkt på rättegången när hon filmas. Valfritt när.

Brofessorn
2022-04-28, 16:18
Bilder är dåliga att bedöma från, ljus, vinkel osv. Lite som dagsformspännisbilder istället för filmade lyft. Kolla direkt på rättegången när hon filmas. Valfritt när.

Sorry men det här är inte en tia. Åtta, max. Och jo, hon ser likadan ut på video.

https://i.ibb.co/fvT93jg/Screenshot-from-2022-04-28-17-17-13.png

skyffelmördarn
2022-04-28, 16:28
Min reaktion när ni kallar min framtida fru för 8/10

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/Johnny-Depp-court-trial-Amber-Heard-defamation-friend-Isaac-Baruch-news-latest-1595820.webp?r=1649924728763

Bifftek
2022-04-28, 20:30
Hur kommer det sig att AH advokater kör hårt på alla vittnen och ställer många frågor medans JD advokater knappt ställer några frågor?

-squat-
2022-04-28, 20:59
Ni som simpar för Heard, står hon sig verkligen mot DOKTOR Amber Curry?
https://arealnews.com/wp-content/uploads/2022/04/shannon1-1.jpg

Shannon :d

trädgårdsmöbel
2022-04-29, 01:45
Hur kommer det sig att AH advokater kör hårt på alla vittnen och ställer många frågor medans JD advokater knappt ställer några frågor?

Teorier på Internet säger att de köper tid och drar ut på det av nån orsak.

trädgårdsmöbel
2022-04-29, 02:11
Om jag var Heards advokat (Jag påstår inte att jag vet vad jag pratar om här :D) så hade jag haft en helt annan approach och försökt bemöta anklagelser mot henne men klandra Depp för dem).

Tex. Bajsandet på sängen. Nu framstår hon som helt skruvad bara. Jag hade dröjt kvar vid det. Ställt motfrågor i stil med:

Vad tror du driver någon till att demonstrativt bajsa i sin makes säng?

Kan en känsla av vanmakt orsaka det?

Verkligen pusha där och måla upp bilden av någon dom är så skrämd, så torterad, så nedbruten att hon inte kunde ge tillbaks på annat sätt än att bajsa i sängen.

Kanske även antyda anala våldtäkter, svårighet att hålla avföring som följd av detta, och en person som upprepat fortsätter ha analsex, inte lyssnar på offret när hon berättar om faecesinkontinens och då demonstrativt gjorde detta.

rooz
2022-04-29, 05:19
Om jag var Heards advokat (Jag påstår inte att jag vet vad jag pratar om här :D) så hade jag haft en helt annan approach och försökt bemöta anklagelser mot henne men klandra Depp för dem).

Tex. Bajsandet på sängen. Nu framstår hon som helt skruvad bara. Jag hade dröjt kvar vid det. Ställt motfrågor i stil med:

Vad tror du driver någon till att demonstrativt bajsa i sin makes säng?

Kan en känsla av vanmakt orsaka det?

Verkligen pusha där och måla upp bilden av någon dom är så skrämd, så torterad, så nedbruten att hon inte kunde ge tillbaks på annat sätt än att bajsa i sängen.

Kanske även antyda anala våldtäkter, svårighet att hålla avföring som följd av detta, och en person som upprepat fortsätter ha analsex, inte lyssnar på offret när hon berättar om faecesinkontinens och då demonstrativt gjorde detta.

Gör du detta före eller efter att läkaren bedömt att din klient fabricerar sin påstådda PTSD? Eller före ljudinspelningen om att ingen kommer tro på JD eftersom han är en man?

Scratch89
2022-04-29, 06:59
Gör du detta före eller efter att läkaren bedömt att din klient fabricerar sin påstådda PTSD? Eller före ljudinspelningen om att ingen kommer tro på JD eftersom han är en man?

Ibland kan en advokats uppdrag mer handla om att få motpartens argument ifrågasatta, än att själv driva en linje om oskyldighet.

I Sverige pratar man om mot alla rimliga tvivel. Kan man skapa tvivel hos juryn kan man vinna även fast det är ganska uppenbart att ens klient är knäpp eller skyldig, just för att man kan smula sönder detaljer i motpartens argument.

trädgårdsmöbel
2022-04-29, 10:51
Gör du detta före eller efter att läkaren bedömt att din klient fabricerar sin påstådda PTSD? Eller före ljudinspelningen om att ingen kommer tro på JD eftersom han är en man?

Gör du detta före eller efter att läkaren bedömt att din klient fabricerar sin påstådda PTSD? Eller före ljudinspelningen om att ingen kommer tro på JD eftersom han är en man?

Jag vet att det är svårt då Heard är en psykopat och mycket pekar mot henne. Men då får man ljuga och fula ännu mer för att försöka skydda henne. Tycker de gjorde ett rätt lamt försök att misskreditera den läkaren tex.

Man har ju givetvis ordnat en till läkare som intygar Ambers ptsd. Vad vet muffinsdoktorn om ptsd orsakat av relationsvåld, hur det kan manifestera annorlunda i kvinnor, när hennes vanliga patienter med ptsd är krigsveteraner av manligt kön?

Doktorn nämnde ju också de histrionin, histrioni är inget som utesluter ptsd, och kan man då avfärda att hon har ptsd för att hon beter sig histrioniskt under testtillfället?

Ljudupptagningen saknar kanske kontext, provocerade fram av psykisk misshandel.

Säger inte att det är lätt, men att jag hade försökt vrida på saker och byta perspektiv som hennes advokat.

trädgårdsmöbel
2022-04-30, 09:20
Ju mer jag ser av rättegången, ju mer inser jag att hade jag bara vart lite smartare och lättare tagit till mig kunskap av pluggande hade jag kunnat bli en fantastisk advokat i den här typen av fall.

Jag tror mig kunna vrida på ett fall och få det att låta som jag ser den på rätt sätt, och kunna argumentera för det särskilt med en klient som är en relativt ung och fysiskt attraktiv kvinna. Finns så mycket man kan göra där.

Tio IQ poäng smartare och det hade kunnat vara jag som försvarade Amber Heard i rätten och lönen och prestigen i det hade nog kunnat överskugga eventuellt dåligt samvete. Tio IQ-poäng högre.

delta_mats
2022-04-30, 09:55
Ju mer jag ser av rättegången, ju mer inser jag att hade jag bara vart lite smartare och lättare tagit till mig kunskap av pluggande hade jag kunnat bli en fantastisk advokat i den här typen av fall.

Jag tror mig kunna vrida på ett fall och få det att låta som jag ser den på rätt sätt, och kunna argumentera för det särskilt med en klient som är en relativt ung och fysiskt attraktiv kvinna. Finns så mycket man kan göra där.

Tio IQ poäng smartare och det hade kunnat vara jag som försvarade Amber Heard i rätten och lönen och prestigen i det hade nog kunnat överskugga eventuellt dåligt samvete. Tio IQ-poäng högre.

Jag tror inte det är så lätt dra på offerkoftan på den som faktiskt begått brottet, i en rättsal. Det funkar kanske i media och sociala sammanhang i Sverige.

Du behöver bevis. Påståenden, spekulationer, hörsägen osv är inte giltiga argument i en rättegång.

trädgårdsmöbel
2022-04-30, 14:12
Jag tror inte det är så lätt dra på offerkoftan på den som faktiskt begått brottet, i en rättsal. Det funkar kanske i media och sociala sammanhang i Sverige.

Du behöver bevis. Påståenden, spekulationer, hörsägen osv är inte giltiga argument i en rättegång.

Påståenden, spekulation och hörsägen måste ju protesterar mot och även om de inte hamnar i protokollet påverkar de säkert juryn. Men utan de så här jag betydligt mindre att komma med, det är korrekt.

Man kan även ställa om samna fråga med 100 olika formuleringar tills den går igenom. Tror jag hade vart bra på att parafrasera så.

JamesD
2022-04-30, 15:28
https://www.youtube.com/watch?v=tF-eUL5cQjU

Ingen som är så här skön har misshandlat sin fru som ett stort psykfall. Och har han det så förtjänade hon det, så jag dömer honom inte i vilket fall som helst.

Kaalle
2022-05-01, 06:16
Även Hitler var skojfrisk!

#Believethevictims #downwithdepp #potatis

trädgårdsmöbel
2022-05-01, 18:29
Något jag verkligen gillar (om hon är så galen som det verkar) är hur söt Amber är och kontrasten till hur galen hon är.

Tex. när hon ser sur ut så ser det mest gulligt ut, när hon ser helt jäkla vansinnig ut även det gulligt. När hon gråter vill man bara krama henne, och när hon ser glad ut och ler är det som man vill le själv, trots att man inte ens känner henne och ser henne genom en skärm. Hon väcker liknande känsla som en bedårande söt hundvalp kan göra när den springer omkring, bjäbbar...vad den än gör är den gullig (detta utöver och separat från sexigheten hon även utstrålar)

Finns ju rätt många som är både snygga och elaka, men gullig och elak? Det är mer speciellt. Mer kontrastfyllt. Mer intressant. Hon är the legendary beast of Aaaaarggh, i the cave of Caerbannog (mördarkaninen i monty pythons holy grail).

https://youtu.be/pmu5sRIizdw

trädgårdsmöbel
2022-05-03, 21:46
Nu rackarns händer det saker! Dr. Dawn Huge har helt motsatt uppfattning mot dr. Muffins. Heard har ptsd från relationsvåld.

Säger litegrann om trovärdigheten hos experter:)


Tillägg: Ambers kindben hngnnnn

JamesD
2022-05-04, 05:27
Nu rackarns händer det saker! Dr. Dawn Huge har helt motsatt uppfattning mot dr. Muffins. Heard har ptsd från relationsvåld.

Säger litegrann om trovärdigheten hos experter:)


Tillägg: Ambers kindben hngnnnn

Hon gav ett klart sämre intryck än Dr Curry, i min mening. Tror att hon kommer få det svårt idag.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 11:47
Hon gav ett klart sämre intryck än Dr Curry, i min mening. Tror att hon kommer få det svårt idag.

Tycker jag med, men jag undrar om juryn tycker det. Dr.Muffins var rätt "smug" och lite sådär "titta på mig jag är smart OCH snygg". Den här doktorn var mer feministvänlig och tantig. Jag tror det kommer spela in, beroende på jury.

delta_mats
2022-05-04, 12:12
Tycker jag med, men jag undrar om juryn tycker det. Dr.Muffins var rätt "smug" och lite sådär "titta på mig jag är smart OCH snygg". Den här doktorn var mer feministvänlig och tantig. Jag tror det kommer spela in, beroende på jury.

Du tar fel. USA gillar snygga människor bättre än fula. Du får sluta projicera dina Svenska fördomar på dom där borta, de är andra sociala regler som gäller i USA.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 13:38
Du tar fel. USA gillar snygga människor bättre än fula. Du får sluta projicera dina Svenska fördomar på dom där borta, de är andra sociala regler som gäller i USA.

Det återstår att se. DrKaren gav också väldigt målande beskrivningar över händelser med Depps beteende där han tydligt är ett monster. Dessa hämtade då från Ambers berättelser för henne men beskrivit som att det var så.

Tycker det är väldigt lurigt när två psykiatriker har helt motsatta bestämda åsikter om samma patient . Det betyder att minst en av dem är därför svårt inkompetent.

Dr 8/10-snygg titta vad söt jag är i mina glasögon vs Dr Klimakterium säger du emot mig är du rasist. Vem finner man trovärdig?

delta_mats
2022-05-04, 14:00
Det återstår att se. DrKaren gav också väldigt målande beskrivningar över händelser med Depps beteende där han tydligt är ett monster. Dessa hämtade då från Ambers berättelser för henne men beskrivit som att det var så.

Tycker det är väldigt lurigt när två psykiatriker har helt motsatta bestämda åsikter om samma patient . Det betyder att minst en av dem är därför svårt inkompetent.

Dr 8/10-snygg titta vad söt jag är i mina glasögon vs Dr Klimakterium säger du emot mig är du rasist. Vem finner man trovärdig?

Fast har den andra psykiatrikern också gjort en undersökning av Heard? Och är det i såna fall en likadan undersökning?

Det korta klippen jag sett med snyggpsykiatrikern så föreföll hon både trovärdig och kompetent. Men jag är inte så insatt i fallet.
Inte sett något med den andra tanten.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 14:46
Fast har den andra psykiatrikern också gjort en undersökning av Heard? Och är det i såna fall en likadan undersökning?

Det korta klippen jag sett med snyggpsykiatrikern så föreföll hon både trovärdig och kompetent. Men jag är inte så insatt i fallet.
Inte sett något med den andra tanten.

Hon utredde och gav AH diagnosen PTSD till följd av interpersonal abuse som dr.snygg bestred. Nu var hon lite feministig dr.Huge med den här underliggande "håller du inte med mig skriker jag"- känslan, så jag orkade inte lyssna mer än utdrag. Men snappade upp att hon (eller så refererade hon) till deras tidigare parterapi, som hon var terapeut för (?) där Depp hade stormat ut vid 2 av 6 besök vart arg, skrikit och rökt braj.

Hon målade upp en rätt tydlig bild av Depp som en komplett psykopat som skrek, hotade, våldtog Amber oralt när han var sur, ströp henne medvetslös, kontrollerade henne genom att banka i skåpsluckor, dödshotade, kastade flaskor skar av sitt finger och kan ha våldtagit Amber med den trasiga flaskan alterbativt en hel flaska. Han skall även grävt i hennes vagina för att leta efter sitt kokain. Samt stoppat in handen och dragit runt henne i vaginan. Alltså bekräftat Ambers historia till 100% och hävdat att Amber inte ljög utan att det var sant.

Dr.Muffins var både snygg och kompetent är min bedömning med, men jag tror det ligger henne (och Depp) i fatet.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 15:08
Förövrigt, Rottenborn. Har det funnits ett coolare namn på en amerikansk advokat? Man vet bara när man hör namnet att den här killen kan verkligen spela djävulens advokat och saknar skrupler.

Mr Rottenborn was born rotten. Nu vill jag med heta så.

G.W
2022-05-04, 15:37
Huvudpersonen har ju också ett kul namn då man tänker efter vad som hänt; Amber Head. Rimmar ju på Turd, alltså bajskorv. Ni fattar va? Ni vet vad hon gjorde va? Alltså vad hon gjorde i sängen va. :naughty::laugh:

delta_mats
2022-05-04, 16:15
Huvudpersonen har ju också ett kul namn då man tänker efter vad som hänt; Amber Head. Rimmar ju på Turd, alltså bajskorv. Ni fattar va? Ni vet vad hon gjorde va? Alltså vad hon gjorde i sängen va. :naughty::laugh:

Hon ska väl snart bli utfrågad av Depps advokat. Då kanske hon rent av erkänner turden i sängen.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 17:14
Huvudpersonen har ju också ett kul namn då man tänker efter vad som hänt; Amber Head. Rimmar ju på Turd, alltså bajskorv. Ni fattar va? Ni vet vad hon gjorde va? Alltså vad hon gjorde i sängen va. :naughty::laugh:

:)

Hon ska väl snart bli utfrågad av Depps advokat. Då kanske hon rent av erkänner turden i sängen.

Sängbajsandet, om de är väldigt skickliga kan nog skyllas på att det orsakades av Depp av Heards team. Får se om de vågar eller försöker svischa förbi, nothing to see here move along på det.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 17:51
Trodde du ahde jobbat in om "pyskiatrin"?
Talesättet är väl talar du med 3 psykiatriker får du fyra olika diagnoser?

Varmt välkommen! Fan vad kul att du är här. Nu vill jag höra dina tankar om fallet och rättegången.

-squat-
2022-05-04, 20:16
Nu är det Ambers tur.

https://www.youtube.com/watch?v=vYHaQ_oD3No

skyffelmördarn
2022-05-04, 20:26
Nu är det Ambers tur.

https://www.youtube.com/watch?v=vYHaQ_oD3No

X2xlQaimsGg

skyffelmördarn
2022-05-04, 20:45
Depp verkar vara en riktig sliskig typ, sagt till Amber att han och en till person väntar med en drink uppe på rummet och när hon väl kommer dit är det bara Depp där och någon annan dyker aldrig upp. Skickar massa saker till henne i posten som hon aldrig tar emot utan skickar tillbaks men han fortsätter skicka saker i alla fall.

Konstigt att man behöver vara så desperat.

trädgårdsmöbel
2022-05-04, 21:40
Ser live nu :) Amber är helt fantastisk. Histrionin i full blom (vilket just här blir en tillgång.)

delta_mats
2022-05-04, 21:58
Ser live nu :) Amber är helt fantastisk. Histrionin i full blom (vilket just här blir en tillgång.)

Hon är rätt genomskinlig. Vill måla upp sig som den unga oskuldsfulla kvinnan som blev förälskad i en äldre man. Orkade se 5 min av hennes dravel.

LunaSpice
2022-05-05, 08:10
Depp verkar vara en riktig sliskig typ, sagt till Amber att han och en till person väntar med en drink uppe på rummet och när hon väl kommer dit är det bara Depp där och någon annan dyker aldrig upp. Skickar massa saker till henne i posten som hon aldrig tar emot utan skickar tillbaks men han fortsätter skicka saker i alla fall.

Konstigt att man behöver vara så desperat.

Han har garanterat olika egenskaper som kan klassas som sliskig. Han har också en grav beroendepersonlighet. Detta innebär dock inte att han automatiskt är en kvinnomisshandlare, som Ambers advokater försöker få det att verka. Omoraliskt och olagligt är inte samma sak.

Brofessorn
2022-05-05, 14:45
När den osnygga psykologen vittnade kändes det ganska rimligt att Depp i någon grad misshandlade henne, om Heard inte ljugit för sina psykologer under en längre tid. Men när Heard vittnade själv var det ju ett uppenbart, dåligt skådespel ("grät" utan tårar, bytte ansiktsuttryck på en grisblink, femtusen poetiska adjektiv om deras kärlek). Varför gör hon så? Vill hon få det hela att verka värre än det egentligen var, eller är allt bara lögner?

lördagsgrogg
2022-05-05, 14:49
Dr 8/10-snygg titta vad söt jag är i mina glasögon vs Dr Klimakterium säger du emot mig är du rasist. Vem finner man trovärdig?

Du anser ju att Amber är 10/10 snygg så din trovärdighet är därigenom 0/10.

Skämt åsido så uppskattar jag att ni sammanfattar vad som händer då jag inte vill själv följa rättegången mer än genom denna tråd.

Lafayette
2022-05-05, 14:54
Vet någon när det börjar sändas idag igen?

Brofessorn
2022-05-05, 14:58
Ser live nu :) Amber är helt fantastisk. Histrionin i full blom (vilket just här blir en tillgång.)

Amber:
https://i.ibb.co/3d3WSwn/Capture.png

Shannon i samma ljus:
https://res.cloudinary.com/graham-media-group/image/upload/f_auto/q_auto/c_scale,w_400/v1/media/gmg/ML7TP6645RE4JCSHQ7SSBNMFQ4.jpg?_a=ATAK9AA0

lördagsgrogg
2022-05-05, 15:13
Fast har den andra psykiatrikern också gjort en undersökning av Heard? Och är det i såna fall en likadan undersökning?

Det korta klippen jag sett med snyggpsykiatrikern så föreföll hon både trovärdig och kompetent. Men jag är inte så insatt i fallet.
Inte sett något med den andra tanten.

Efter att ha läst ca tiotusen amerikanska deckare är jag naturligtvis expert. Så med alla experters självklarhet säger jag att såhär är det;

USA har ett oerhört överskott av psykologer och advokater. I alla rättegångar kan man således välja och vraka när man vill ha ett sådant här sk "expertvittne". Självklart väljer varje sida någon som stödjer deras sak och betalar dom oerhört bra. Hur mycket man får betala skiljer sig lite från delstat till delstat men det går att lösa oavsett. Gängse norm verkar vara den rena kapitalismen.

50-500 tusen kronor är inget ovanligt om jag förstår det rätt. Som engångssumma till vilket dagstraktamenten och dyl tillkommer. Nu är det här en rättegång i den högre klassen med två täta människor som i mångt och mycket lever på sina rykten. Så att en expert får kanske 100k dollar ser jag inte alls som otänkbart. Kniper det så kan nog bägge av parterna tänka sig betydligt mer.

Om det inte redan framkommit så ska man alltså alltid se på expertvittnen med stor skepsis i amerikanska rättegångar.

Problemet är naturligtvis större i brottsmål då offentliga åklagare inte har samma resurser som försvararen. Vilket förklarar varför polis- och åklagarväsendet så ofta tar olagliga genvägar när dom åtalar.

Vilket i sin tur skapar dåliga rutiner som får småskurkar eller rent av oskyldiga fällda för ingenting då dom inte har resurser för att försvara sig.

För en åklagare som inte får någon fälld för ett brott betraktas som misslyckad. Och åklagare är medelklassens sätt att bli politiker i USA och därigenom överklass.

Ni är såklart medvetna om att alla åklagare är politiskt tillsatta. Nåja chefen är och han anställer resten. Så om ett mord inte blir uppklarat och en mördare fälld blir han inte omvald. Något som ute i obygden kan innebära att han inte får 15 röster eller så.

Land of the Great!

lördagsgrogg
2022-05-05, 15:16
Förövrigt, Rottenborn. Har det funnits ett coolare namn på en amerikansk advokat? Man vet bara när man hör namnet att den här killen kan verkligen spela djävulens advokat och saknar skrupler.

Mr Rottenborn was born rotten. Nu vill jag med heta så.

Jag tänkte själv på valfri Naziskurk i en b-film. Men jag håller med.

Ögonlapp och lite halt men elak.

lördagsgrogg
2022-05-05, 15:52
Jag tänkte själv på valfri Naziskurk i en b-film. Men jag håller med.

Ögonlapp och lite halt men elak.

Ursäkta att jag citerar mig själv men heter inte den där galne politikern från Florida nästan likadant? Han som gillar 17-åringar.

von Rottenborn! Född rutten. Eller från ruttna födda med ett von antar jag.

Bondskurkar har haft sämre namn. Men det skulle vara för komiskt och överdrivet för dessa filmer idag.

Måste vara underbart att vara amerikan och helt historielös. Kanske är det så dom tolkar Land of the Free numera. Att komma ihåg sin egen historia är ju trots allt lite smärtsamt och det vill man ju inte.

skyffelmördarn
2022-05-05, 17:00
Amber:
https://i.ibb.co/3d3WSwn/Capture.png

Shannon i samma ljus:
https://res.cloudinary.com/graham-media-group/image/upload/f_auto/q_auto/c_scale,w_400/v1/media/gmg/ML7TP6645RE4JCSHQ7SSBNMFQ4.jpg?_a=ATAK9AA0

Amber är helt osminkad och har varit det sen ett par dagar tillbaka.

skyffelmördarn
2022-05-05, 17:01
Han har garanterat olika egenskaper som kan klassas som sliskig. Han har också en grav beroendepersonlighet. Detta innebär dock inte att han automatiskt är en kvinnomisshandlare, som Ambers advokater försöker få det att verka. Omoraliskt och olagligt är inte samma sak.

Sättet han sitter och småflinar på är ju klassisk för mobbare, känner igen det själv från när man gick i högstadiet och läraren dampade loss på en och allt man gjorde var att sitta och flina längst bak i klassrummet tills man tillslut åkte ut.

Lafayette
2022-05-05, 17:07
Sättet han sitter och småflinar på är ju klassisk för mobbare, känner igen det själv från när man gick i högstadiet och läraren dampade loss på en och allt man gjorde var att sitta och flina längst bak i klassrummet tills man tillslut åkte ut.

Objection hersay

Brofessorn
2022-05-05, 17:17
Amber är helt osminkad och har varit det sen ett par dagar tillbaka.

En 10/10 hade totalt krossat de flesta i hennes omgivning även utan smink, och faktumet att du antyder att Amber ser sämre ut (för att hon inte är sminkad) bevisar att hon inte är en tia. Judge, I rest my case.

delta_mats
2022-05-05, 17:24
När den osnygga psykologen vittnade kändes det ganska rimligt att Depp i någon grad misshandlade henne, om Heard inte ljugit för sina psykologer under en längre tid. Men när Heard vittnade själv var det ju ett uppenbart, dåligt skådespel ("grät" utan tårar, bytte ansiktsuttryck på en grisblink, femtusen poetiska adjektiv om deras kärlek). Varför gör hon så? Vill hon få det hela att verka värre än det egentligen var, eller är allt bara lögner?

Tydligt åt vilket håll hon vill rikta uppmärksamheten. Hon var en ung och oskuldsfull tjej, som blev förälskad i en äldre man. En man som hon inte förstod hade allvarliga problem. Sen drogs hon in djupare i ett destruktivt förhållande. Stackars liten.
Genom att ge uttryck för hur hon blev kär, hur mycket hon tyckte om honom ger det en bild av att hon inte kan ha varit den där ondskefulle kvinnan som misshandlar Depp.

delta_mats
2022-05-05, 17:27
Jag tänkte själv på valfri Naziskurk i en b-film. Men jag håller med.

Ögonlapp och lite halt men elak.

Jag tänkte själv valfri skurk i Harry Potter.

Lafayette
2022-05-05, 19:44
Vad är det som depp hade i väskan? Hör inte bad hon säger, typ "india may"

trädgårdsmöbel
2022-05-05, 20:10
Det hade behövts en "Objection: out of context!". Som man ropar när någon plockar saker ur sitt sammanhang

trädgårdsmöbel
2022-05-12, 13:17
Nu har tydligen YT börjat avmonetisera videos från användare som kommenterar rättegången. Gissar att den traditionella skvallerpressen är sur.

Tik Tok verkar ha en annan approach, där ljudupptagning och Amber spelas av en katt, då försvinner videon.

Agitator
2022-05-18, 16:45
6ySO7lrINQ4

Lafayette
2022-05-18, 20:49
Vad är det som depp hade i väskan? Hör inte bad hon säger, typ "india may"

Mdma.

Kaalle
2022-05-19, 07:24
Och för er oinsatta så är det ett hemskt dödsknark som gör att brukaren blir nedstämd och potentiellt illvillig och våldsam. Ingen lek kort sagt!

G.W
2022-05-19, 07:35
Och för er oinsatta så är det ett hemskt dödsknark som gör att brukaren blir nedstämd och potentiellt illvillig och våldsam. Ingen lek kort sagt!

Du verkar ha svalt antinarkotika-propagandan med hull och hår. MDMA är ungefär hälften så skadligt som cannabis.

Dags att vakna upp från din trygghetsdvala.

LunaSpice
2022-05-20, 11:57
Du verkar ha svalt antinarkotika-propagandan med hull och hår. MDMA är ungefär hälften så skadligt som cannabis.

Dags att vakna upp från din trygghetsdvala.

Kan av egen erfarenhet säga att MDMA är ett helvete. Dyngångest och djup depression som resultat av alltför många rave-fester under sent 90-tal/tidigt 20-tal. Knappast hälften så farligt som cannabis men det går ju att rättfärdiga det mesta med felaktiga argument.

Lafayette
2022-05-20, 12:15
Kingen.

https://twitter.com/TheRevengeOfP1/status/1526212106844004352?s=20&t=69Z9Q6yFN9V-1mNGQPPYkA

Kischen
2022-05-20, 13:19
Kan av egen erfarenhet säga att MDMA är ett helvete. Dyngångest och djup depression som resultat av alltför många rave-fester under sent 90-tal/tidigt 20-tal. Knappast hälften så farligt som cannabis men det går ju att rättfärdiga det mesta med felaktiga argument.

Är huvudet dumt får kroppen lida.

Det mesta fungerar bra bara man är varsam. Krogen, rave, dansa, alhohol, dygna och centralstimulantia på det, ptja.

Kischen
2022-05-20, 13:21
Och för er oinsatta så är det ett hemskt dödsknark som gör att brukaren blir nedstämd och potentiellt illvillig och våldsam. Ingen lek kort sagt!

Eftersom det du skrev är raka motsatsen till hur det egentligen är så antar jag att du trollar.

Det kallas inte "the love drug" utan anledning.

trädgårdsmöbel
2022-05-20, 14:08
Eftersom det du skrev är raka motsatsen till hur det egentligen är så antar jag att du trollar.

Det kallas inte "the love drug" utan anledning.

Kraschen efteråt är inte alltid så vacker. Bipoläritet i pillerform.

Kischen
2022-05-20, 14:24
Kraschen efteråt är inte alltid så vacker. Bipoläritet i pillerform.

Det som går upp måste komma ner, men min erfarenhet är att folk hanterar sådant vårdslöst också. Du kan dra en parallell till alkohol. Ligger man bakis och spyr dagen efter så är det inte bara alkoholens fel utan mänskliga faktorn.

Jag ligger aldrig någonsin bakis och spyr :d

stridis
2022-05-20, 15:08
Jag ligger aldrig någonsin bakis och spyr :d

Du sjunger återställarens lov hör jag.

Kaalle
2022-05-21, 07:05
Eftersom det du skrev är raka motsatsen till hur det egentligen är så antar jag att du trollar.

Det kallas inte "the love drug" utan anledning.

Jo det var ett fattigt försök till att vara lustig. Min utgångspunkt var att av alla droger det kunde handlat om så är väl MDMA det mest harmlösa och softa. Ger knappast fog för att demonisera killen.

Lafayette
2022-05-21, 07:30
Han har tagit lite mer än mdma under sina år..

Kaalle
2022-05-21, 07:41
Han har tagit lite mer än mdma under sina år..

Jo det har väl vi alla gjort skulle jag tro, men nu var det ju MDMA som var relevant inom ramarna för rättegången, som jag tolkar det .

Lafayette
2022-05-21, 07:44
Koks och alkohol verkar vara hans grej

trädgårdsmöbel
2022-05-21, 11:53
Koks och alkohol verkar vara hans grej

Tror Amber är hans grej mer än både koks och alkohol, mdma och cannabis. Då han älskade henne trots att hon gjorde honom till ett vrak men han ändå fortsatte och fortsatte att försöka älska henne. Han älskar henne säkert på sätt och vis fortfarande innerst inne.

En "my throat is yours" emellanåt och han verkar gått så mycket på moln att inget annat spelade någon roll, och alla röda flaggor ignorerades.

Lafayette
2022-05-21, 12:41
Jag älskar också Amber så hade varit bättre om det var jag. Har ingen karriär att förlora och ingen heder.*cupid*

https://www.fappenpics.com/images/2019/01/03/Amber-Heard-Sexy-6-thefappening.nu_3dc91c4ef8855828.md.jpg

Vinter
2022-05-21, 13:01
Det enda man borde lära sig av det här är att det är viktigt att identifiera "crazy" oavsett om man är man eller kvinna. Sen springer man åt andra hållet innan man får några känslor.

trädgårdsmöbel
2022-05-21, 13:38
En rätt bra yt-kompilation som ger starka indicier på att Amber är oskyldig:

https://youtu.be/AyDbfWSM-qA

Ladugårdsdörr
2022-05-21, 15:17
En rätt bra yt-kompilation som ger starka indicier på att Amber är oskyldig:

https://youtu.be/AyDbfWSM-qA

Team Amber!

skyffelmördarn
2022-05-21, 15:23
Undra om dom kommer ha hett försoningssex efteråt?

Kaalle
2022-05-22, 06:36
Det enda man borde lära sig av det här är att det är viktigt att identifiera "crazy" oavsett om man är man eller kvinna. Sen springer man åt andra hållet innan man får några känslor.

Problemet med dessa damer, som har personlighetsstörning osv, är att du inte märker något först. Det är i intima, nära relationer som allt "crazy" kommer fram, och då är du ju själv emotionellt investerad, lycka till att springa iväg helt utan vidare då.

G.W
2022-05-22, 08:49
En rätt bra yt-kompilation som ger starka indicier på att Amber är oskyldig:

https://youtu.be/AyDbfWSM-qA

Första scenen tyder ju på att hon är psyk. Vem skrattar som hon gör lixxxom?

yia
2022-05-22, 16:55
Det enda man borde lära sig av det här är att det är viktigt att identifiera "crazy" oavsett om man är man eller kvinna. Sen springer man åt andra hållet innan man får några känslor.

Regel nr 1: undvik skådisar.

trädgårdsmöbel
2022-05-23, 15:20
Intressant när dr Asperger Handkirurg vittnar om att Depp inte kunnat skada fingret på det sätt han hävdar, att Amber kastade en flaska och glassplitter skär av fingertoppen, utan att det var en krosskada, inte en skärskada och inget glassplitter i och inga mer skador som borde uppkommit.

Återigen, som med doktor Huge Karen och doktor Curry Muffins (varav en eller bägge är bevisligen inkompetent, bara frågan om vem eller bägge) så sätter det expertvittnens expertis på prov och om de ens har relevans.

Ljuger doktorn, är han inkompetent eller ljuger Depp?

tntballe
2022-05-23, 16:33
Intressant när dr Asperger Handkirurg vittnar om att Depp inte kunnat skada fingret på det sätt han hävdar, att Amber kastade en flaska och glassplitter skär av fingertoppen, utan att det var en krosskada, inte en skärskada och inget glassplitter i och inga mer skador som borde uppkommit.

Återigen, som med doktor Huge Karen och doktor Curry Muffins (varav en eller bägge är bevisligen inkompetent, bara frågan om vem eller bägge) så sätter det expertvittnens expertis på prov och om de ens har relevans.

Ljuger doktorn, är han inkompetent eller ljuger Depp?

Var det inte sagt att flaskan träffade fingret? I så fall blir det möjligen både och.

trädgårdsmöbel
2022-05-23, 16:33
Regel nr 1: undvik skådisar.

Det tycker jag är en dum regel. Jag tycker att får nån av singelherrarna i tråden chansen att bli ihop med en skådespelerska, särskilt en känd sådan så skall han ta den. Även välja att bortse ifrån eventuella röda flaggor i det läget. Även om det så är självaste Amber Heard.

De potentiella möjligheterna till att det skulle leda till något bra överväger faktiskt risken, särskilt om man heter Ronny, bor i Vännäs, saknar sparkapital och jobbar på Konsum.

-squat-
2022-05-29, 13:02
Domestic Violence Is Not the Result of Patriarchy
Research consistently finds that women in heterosexual relationships tend to perpetrate violence against intimate partners at least as often as men


https://quillette.com/2022/05/21/why-the-depp-heard-case-should-change-the-gender-paradigm-in-domestic-abuse/

trädgårdsmöbel
2022-05-29, 14:15
Nu innan dom faller på tisdag:

A) Vem av dem är relationsmisshandlaren?

B) Till vems favör kommer juryn döma?

C) Tror ni Depp kommer bli ihågkommen som en hustrumisshandlare (oavsett sanningshalt)?

D) Tror ni Heard kommer bli ihågkommen som en lögnare (oavsett sanningshalt)?

E) Kommer fallet ha inverkan på andra fall av relationsvåld?

yia
2022-05-29, 14:16
Det tycker jag är en dum regel. Jag tycker att får nån av singelherrarna i tråden chansen att bli ihop med en skådespelerska, särskilt en känd sådan så skall han ta den. Även välja att bortse ifrån eventuella röda flaggor i det läget. Även om det så är självaste Amber Heard.

De potentiella möjligheterna till att det skulle leda till något bra överväger faktiskt risken, särskilt om man heter Ronny, bor i Vännäs, saknar sparkapital och jobbar på Konsum.

Det finns ett öde mer tragiskt än en desperat ensam man. Det är en desperat ensam man som lyckats hitta en väldigt labil partner. Han kommer ofrånkomligen ignorera alla varningstecken, surra sig hårt runt masten på SS Crazy och följa skutan ner i djupet.

stridis
2022-05-29, 14:47
Det finns ett öde mer tragiskt än en desperat ensam man. Det är en desperat ensam man som lyckats hitta en väldigt labil partner. Han kommer ofrånkomligen ignorera alla varningstecken, surra sig hårt runt masten på SS Crazy och följa skutan ner i djupet.

Amber kan nog klassas som SSN till och med. Skuta? SS är ubåtar, men har segel(det som sticker upp från skrovet) men master brukar vara indragbara så bättre att surra fast sig vid seglet.

trädgårdsmöbel
2022-05-31, 15:08
Nu drar det ihop sig!

Lafayette
2022-05-31, 15:41
Uppdatera mig. Vem tar hem segern? Den feta kosingen?

skyffelmördarn
2022-05-31, 16:38
Om Amber blir pank och satt på bar backe har jag plats i min sunkiga 2a.

trädgårdsmöbel
2022-05-31, 21:51
Om Amber blir pank och satt på bar backe har jag plats i min sunkiga 2a.

Där har du oomkullrunkeligt bevis på att du inte är golddigger och därför moraliskt högtstående.

Kaktus123
2022-06-01, 11:40
Nu innan dom faller på tisdag:

A) Vem av dem är relationsmisshandlaren?

B) Till vems favör kommer juryn döma?

C) Tror ni Depp kommer bli ihågkommen som en hustrumisshandlare (oavsett sanningshalt)?

D) Tror ni Heard kommer bli ihågkommen som en lögnare (oavsett sanningshalt)?

E) Kommer fallet ha inverkan på andra fall av relationsvåld?



Jag tror du kommer bli besviken om du tror att det kommer ett paradigmskifte från att män är förövare / kvinnor offer efter denna rättegång. Tyvärr har vi nog långt kvar till botten.

Lafayette
2022-06-01, 18:54
En timma till verdict

skyffelmördarn
2022-06-01, 19:22
Där har du oomkullrunkeligt bevis på att du inte är golddigger och därför moraliskt högtstående.

Kan till och med erbjuda att hon bajsar i min säng med, hur god människa är jag inte?!

Vem vet, man kanske gillar det!

Magnus N
2022-06-01, 19:59
sThZ4TZ_Py4


Är det på gång

Magnus N
2022-06-01, 20:22
Lyssnar på uppläsningen nu, Depp sveper hem allt hitintills

skyffelmördarn
2022-06-01, 20:40
Konstigt att en toxiskt maskulin alkis kan vinna mot en kvinna år 2022. Är det att hon är en lögnare som trumfar könskortet?

Lafayette
2022-06-01, 20:46
15 mille i skadestånd

Magnus N
2022-06-01, 20:51
Får dock "bara" 8,35miljoner, men viktigaste med vinsten i sig



A Heard redan twittrat :p

https://twitter.com/realamberheard/status/1532083776741842945

https://pbs.twimg.com/media/FUMOEuCXwAAU9y2?format=jpg&name=medium

skyffelmördarn
2022-06-01, 20:57
Hon verkar också ha trott på kvinnovågen och att könskortet skulle rädda henne. Otroligt märkligt faktiskt att hon kunde förlora.

Mellan det här och Netflix kommentar till sina anställda börjar man ju undra vad som händer.

King Grub
2022-06-01, 21:01
Den tweeten ger känslan av att vara skriven i förhand av en tränad pr-person.

Magnus N
2022-06-01, 21:04
Den tweeten ger känslan av att vara skriven i förhand av en tränad pr-person.

ja, lär inte varit något hon spontant fick ut efter domen iaf :)

Agitator
2022-06-01, 21:04
Den tweeten ger känslan av att vara skriven i förhand av en tränad pr-person.

Oh ja. De visste att de skulle förlora. Det är ju en screenshot av en dokument. Inget Amber bara skrev efter förlusten direkt. Förståligt att man har material redo för både vinst eller förlust.

skyffelmördarn
2022-06-01, 21:06
Det är väl otroligt få kändisar på hennes nivå som faktiskt ens driver sina egna sociala medier?

-squat-
2022-06-01, 22:01
https://pbs.twimg.com/media/FUMbIYyWAAAuBqk?format=jpg&name=large

https://pbs.twimg.com/media/FUMbIYxX0AEg9K7?format=jpg&name=large

trädgårdsmöbel
2022-06-01, 22:03
Heard såg ut att behöva en kram. Hon har en typ av utseende som gör att man kan tycka synd om henne oavsett.

Hade vart så mycket lättare att tycka illa om henne om hon såg ut som Mona Sahlin.

Fredszky
2022-06-01, 22:11
Åhhh, JD:s val av typsnitt. Så coolt.
Svårt att läsa, men det är inte det viktiga här, det viktiga är imagen.

-squat-
2022-06-01, 22:19
Heard såg ut att behöva en kram. Hon har en typ av utseende som gör att man kan tycka synd om henne oavsett.

Hade vart så mycket lättare att tycka illa om henne om hon såg ut som Mona Sahlin.

Tyckte lite synd om henne när domen lästes upp. Och det har funnits en sidan av mig under hela rättegången som tycker synd om henne. Men just det där är ju farligt, att man tycker synd om en person som är trasig och i och med det kan dra nytta av ens sympati.

Armed Dingo
2022-06-01, 22:20
Jag trodde Depp skulle posta en gif från Pirates vid vinnande dom.

You will all remember this as the day you almost.. Caught.. Jack Sparrow :d

-squat-
2022-06-01, 22:35
https://pbs.twimg.com/media/FUMJ-SdWUAEdt7b?format=jpg&name=900x900Jag trodde Depp skulle posta en gif från Pirates vid vinnande dom.

You will all remember this as the day you almost.. Caught.. Jack Sparrow :d

trädgårdsmöbel
2022-06-01, 22:37
Tyckte lite synd om henne när domen lästes upp. Och det har funnits en sidan av mig under hela rättegången som tycker synd om henne. Men just det där är ju farligt, att man tycker synd om en person som är trasig och i och med det kan dra nytta av ens sympati.

Tror det är en primal manlig instinkt att känna ett slags behov av att skydda kvinnor man finner attraktiva mot att skadas.

ceejay
2022-06-02, 06:15
Det är därför tjejer som ser hyggliga ut, men har issues, får massa dms när de ventilerar om dessa.

yia
2022-06-02, 06:23
Hon verkar också ha trott på kvinnovågen och att könskortet skulle rädda henne. Otroligt märkligt faktiskt att hon kunde förlora.

Mellan det här och Netflix kommentar till sina anställda börjar man ju undra vad som händer.

Det börjar vända. Det blir ju alltid så att galenskapen äter sig själv så småningom. Metoo var ett exempel där man helt frångått normal rättspraxis till förmån för häxprocessmetodik från 1600-talet. Alla kvinnor ska plötsligt slentrianmässigt litas på, precis som man litade på tonårsflickor och barn i amerikanska Salem, där 19 personer fick sätta livet till. Nu har vi iaf en som kommer att få betala dyrt för sina falska anklagelser.

En annan del av peak-woke är transsexuella i damidrotten, som folk i allmänhet inte heller gillar. Det ser inte bra ut när manliga simmare vinner med två banlängder. Vem som helst kan förstå att damidrotten är slut om medaljstriden bara är en fråga om hur många män i de olika idrottsgrenarna som väljer att definiera sig som kvinna.

40plus
2022-06-02, 06:24
Detta är perverst, hon har skrivit flera artiklar om hur hemska alla andra är mot offret Amber. Och inte ändrar hon sig när hon blir motbevisad, verkar finnas fler med toxisk feminitet: https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/heard-forstor-inte-for--andra-offer-ni-gor-det/

Denna jäveln hade bestämt sig på förhand att Depp är skyldig till alla Ambers anklagelser och inget kan eller får ändra på det. Inte ens en partnermisshandlande person som på ljudupptagning hånar sitt offer med sarkastisk röst: "anmäl mig då, se vem som kommer tro dig"...

Jeneric
2022-06-02, 07:31
Tror det är en primal manlig instinkt att känna ett slags behov av att skydda kvinnor man finner attraktiva mot att skadas.

Ligger säkerligen mycket i det. Lyssnade på en podcast (helt orelaterad till det här fallet) med en f d amerikansk åklagare som sa att i våldtäktsmål vill man främst ha män i juryn för de kommer alltid ha en beskyddande instinkt mot kvinnliga offer i sådana brott och det absolut sämsta som skulle kunna hända en åklagare i ett våldtäktsmål är att få en stor majoritet kvinnor i juryn som bara kommer vilja sätta "offret" på plats.

Brofessorn
2022-06-02, 07:52
Så Depp får rätt till 15 miljoner usd och Heard till 2 miljoner. Måste de sitta och överföra de summorna till varandra, eller räcket det att Heard bara skickar 13 mille till Depp?

Kischen
2022-06-02, 08:11
Detta är perverst, hon har skrivit flera artiklar om hur hemska alla andra är mot offret Amber. Och inte ändrar hon sig när hon blir motbevisad, verkar finnas fler med toxisk feminitet: https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/heard-forstor-inte-for--andra-offer-ni-gor-det/

Denna jäveln hade bestämt sig på förhand att Depp är skyldig till alla Ambers anklagelser och inget kan eller får ändra på det. Inte ens en partnermisshandlande person som på ljudupptagning hånar sitt offer med sarkastisk röst: "anmäl mig då, se vem som kommer tro dig"...

Klickar ALDRIG på hennes skit. Inte Lindströms heller. Om alla bara slutar kanske dom försvinner.

Maken till skeva individer. Aldrig någonsin ett rätt.

40plus
2022-06-02, 08:48
Klickar ALDRIG på hennes skit. Inte Lindströms heller. Om alla bara slutar kanske dom försvinner.

Maken till skeva individer. Aldrig någonsin ett rätt.

Ja dom två är nog dom mest vidriga krönikörer som finns i svensk media.

Magnus N
2022-06-02, 08:51
Så Depp får rätt till 15 miljoner usd och Heard till 2 miljoner. Måste de sitta och överföra de summorna till varandra, eller räcket det att Heard bara skickar 13 mille till Depp?


Hon får betala 8.35 miljoner

40plus
2022-06-02, 09:12
Hon får betala 8.35 miljoner

Dvs ca 88 miljoner kronor. Det värmer mig att veta att hon blir ruinerad. Sett till den skada hon orsakat Herr Depp så är det en låg summa om nu någon tycker synd om henne.

Pirates, Fantastic Beasts, finns många filmer där man uttryckligen kickat Depp enbart pga Turds lögner.

https://i.redd.it/nms0vqv27kx81.jpg

stridis
2022-06-02, 09:20
Hur tar the heard domslutet då? Dvs alla som tog hennes sida.

kvarnis
2022-06-02, 11:08
Vilken hanrej blir väl så när man blir äldre pga lägre testo och mer östrogen.

Dolph Lundgren försvarar Amber Heard.

— Hon är fantastisk. Jag jobbade med henne på både den första och den andra "Aquaman". Vi spelade in i London i höstas.

Han fortsätter att beskriva hur den förtalsanklagade Amber Heard uppträdde vid inspelningarna.

— Jag hade en bra upplevelse av henne. Hon är väldigt vänlig, trevlig mot alla och bara jordnära. Hon hade med sig sin nyfödda bebis till inspelningen, vilket var gulligt, säger han.

ceejay
2022-06-02, 11:19
Hur man säger saker utan att säga saker.

Armed Dingo
2022-06-02, 11:54
Jag reserverar mig med att det inte går att veta vem som är den oskyldiga här. Heard verkar vara psycho, men vem vet om en kokssnortande fylledepp med ego till tio inte kunnat lappa till henne i sina mörkaste stunder. Kanske triggad av henne, kanske inte. Men vem vet om dom inte är lika skyldiga bägge två.

Lafayette
2022-06-02, 12:07
Jag reserverar mig med att det inte går att veta vem som är den oskyldiga här. Heard verkar vara psycho, men vem vet om en kokssnortande fylledepp med ego till tio inte kunnat lappa till henne i sina mörkaste stunder. Kanske triggad av henne, kanske inte. Men vem vet om dom inte är lika skyldiga bägge två.

När han skrek "because your a fucking cunt" och hora till henne visste jag att han inte var helt oskyldig. Känner igen den agressiva obehagliga rösten. Tror han har lappat till henne rejält många gånger, särkert utan att ens minnas det.

Hon verkar vara galen också också och inte ett dugg rädd som hon ska ha det till.

Hon ska tydligen överklaga då juryn verkar ha ignorerat hennes bevis, enligt hennes team.

Brofessorn
2022-06-03, 07:53
https://youtube.com/shorts/OlqoQI83-ic?feature=share

Fordon
2022-06-03, 09:36
När han skrek "because your a fucking cunt" och hora till henne visste jag att han inte var helt oskyldig. Känner igen den agressiva obehagliga rösten. Tror han har lappat till henne rejält många gånger, särkert utan att ens minnas det.

Hon verkar vara galen också också och inte ett dugg rädd som hon ska ha det till.

Hon ska tydligen överklaga då juryn verkar ha ignorerat hennes bevis, enligt hennes team.

Syftar dem på de manipulerade bilderna som hon hävdar är två helt olika bilder tagna under samma kväll, men som i själva verket är ett original samt en photoshoppad/färgförstärkt version som ska symbolisera den senare tagna bilden?