handdator

Visa fullständig version : Massagegun/Massagepistol


Gnusram
2019-11-14, 12:01
Jag får upp en massa annonser om sånna här och eftersom jag är en stel klump så blir jag ju såklart nyfiken.

Är det någon som använder en? Vad säger proffsen, massörer, sjukgymnaster och andra som jobbar med kroppar?

Länk bara för att visa vad jag menar:
q-URIRNNjac

TheOne1994
2019-11-14, 12:31
jag har en sådan, ganska skönt att massera trötta och stela muskler. Otroligt stark och "slår" hårt som bara den...jag skriver pm till dig var jag köpte den (tror inte jag får göra det här)

jag köpte den mest för att det verkade häftigt, den var billig så ...

Rahf
2019-11-14, 12:41
Har inte folk byggt en fulvariant av någon slags handhållen tryckluftsborr med en fastsatt kula i munstycket?

TheOne1994
2019-11-14, 12:57
Har inte folk byggt en fulvariant av någon slags handhållen tryckluftsborr med en fastsatt kula i munstycket?

finns massor med kit för sticksågar..dock låter de en hel del :( man blir döv på köpet ! Sen om skiten lossnar blir man invalid med.

Iliyas
2019-11-14, 22:48
Jag har en exakt sådan. Köpte den för att försöka massera min nacke då jag får huvudvärk efter varje träningspass. Men har inte hjälpt vad gäller att huvudvärken.

Men det är faktiskt rätt skön att använda på kroppen men inte så att jag känt någon skillnad om jag använder den före eller efter en träning.