handdator

Visa fullständig version : Gröt/proats?


PKtarzan
2019-10-31, 10:55
Varför är proteingröt så jävla populärt träningskretsar? Visserligen tycker jag om det som fan också hahaha? Man ser ju posts på instagram varenda dag från fitnessbrudar på deras grötskål:p vad tror ni? käkar ni mycket gröt också?

Mäktigman
2019-10-31, 13:22
Billigt, enkelt, kalorisnålt och bra näring. Personligen gör jag en shake med mjölk/vatten varje morgon på havregryn, vassle och jordnötssmör som jag sedan mixar. Bra frukost på 2-3 minuter och jävligt smidigt faktiskt då jag aldrig heller känner mig sugen på att äta på morgonen och man bara kan hälla i sig det på 10 sekunder.

vicarious
2019-10-31, 13:23
Gott. Billigt. Enkelt. Näringsrikt.

Äter det till frukost nästan varje dag. Havregryn, vassle (kanelbulle), russin, vatten och det viktigaste - salt. Sen frysta hallon (kyler ned den annars alldeles för varma gröten och ger syrlighet) och jordnötssmör.

PKtarzan
2019-10-31, 15:32
Gröt är fan porr ändå!❤️ Äter det minst 2 ggr per dag! Frukost såklart och alltid efter träningen

Bärsärk
2019-10-31, 21:18
Självklart äter man gröt

https://youtu.be/C2BzRuvEFeg?t=68

Lättkokta havregryn, salt vatten och vassle. Äter det minst 1 gång om dagen. Min mage har inga problem med det, det är billigt och innehåller bra saker. Verkar också vara något som man aldrig tröttnar på.